![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ja jules, ik ben onwijs tevreden, maar zoals mijn lieve zusje zegt: errug kritisch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien zou ik het ook niet zovaak meer wassen zodra mijn haar lang genoeg is dat ik eraan kan ruiken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zien er mooi uit iig! Paar fotootjes: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
maar het is eigenlijk best pluizig ![]() Citaat:
![]() Ze groeien op zich ook bets snel zeker als ik ze regelmatig was ![]() Jou haar is minder pluizig dan dat van mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Naja zo mijn hoofd maar eens op de scanner leggen voor een update.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eerst een stage, dan kan ik weer met mijn haar aan de kloot gaan (voor het geval dat het oranje uitslaat ![]()
|
wowie, lang niet geweest hier
![]() heb even het topic doorbladerd, en vele mooie dreads gezien, super! ![]() mijne zijn 1 jaar en 1 maand oud (jong) ![]() ![]() ![]() ![]() weet niet in hoeverre je hier reclame mag maken, maar ik heb nog altijd een nooit-gebruikte pot wax van een jaar geleden staan... pb maar als je geïnteresseerd bent. en voor mensen die een dreadmuts zoeken: www.dreadstuff.be ![]() greetings! ![]()
Laatst gewijzigd op 15-03-2006 om 20:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (PS: www.dreadspullen.nl staat niet in de eerste post, er is nu ook dreadheadhq stuff te koop. Kan de eerste post niet meer aangepast worden?) Laatst gewijzigd op 16-03-2006 om 01:13. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic - Deel 15 Verwijderd | 500 | 10-06-2005 10:40 | |
Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic deel 14 Caroo | 500 | 22-03-2005 18:35 | |
Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic deel 13 Verwijderd | 501 | 17-01-2005 14:12 | |