Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2006, 19:11
silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 28-02-2006 @ 19:41 :
Ja ik doe aan rootrubben nee ik ben niet hardhandig met een handdoek en nee ik speel nooit met mijn haar en ik was het ook niet vaak (HOOGUIT een keer per week want daarna pluisjepluis).
Hm 1 keer per week is best vaak Zijn het echt losse haren bij je uitgroei of aan je dread? Het helpt ook als je een plukje haar erin haakt om er eerst een geklit balletje van te maken door het tussen je vingers te draaien (weet niet of je dat al doet)
Oud 28-02-2006, 19:28
Verwijderd
Jij stinkt gewoon graag

losse haren uitgroei ja.

maarja ik ben nu toch vovertuigd dat ze eruit gaan dus probeer me niet terug te trekken over de streep!

en nee ik maakte er geen geklit bolletje van.
Oud 01-03-2006, 06:44
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
silver_and_cold schreef op 28-02-2006 @ 20:11 :
Hm 1 keer per week is best vaak
Serieus?
Oud 01-03-2006, 08:32
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Qamra schreef op 01-03-2006 @ 07:44 :
Serieus?
vind ik ook

was het 1x per maand ofzo
Oud 01-03-2006, 09:04
Qamra
Qamra is offline
Stelletje smeerlappen

Ik was minstens 1 keer per week. Ookal heb ik een enorme hekel aan natte dreads (ulgh, echt een hekel!). Is nog goed voor mijn haar ook! Heb amper uitgroei dankzij het wassen

Ok, als het niets voor je doet, dan kan dat natuurlijk
Oud 01-03-2006, 09:51
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 01-03-2006 @ 09:32 :

was het 1x per maand ofzo
ik was t praktisch niet, alleen met washandje met shampoo me hoofdhuid en droogshampoo na rokerige ruimtes. ik spoel t om de dag ongeveer,... maar zolang ik t schoon vind (smetvrezerig als ik ben) is t gewoon schoon

en ja jules, ik ben onwijs tevreden, maar zoals mijn lieve zusje zegt: errug kritisch
Oud 01-03-2006, 09:56
the exploding boy
Citaat:
Qamra schreef op 01-03-2006 @ 10:04 :
Stelletje smeerlappen

Ik was minstens 1 keer per week. Ookal heb ik een enorme hekel aan natte dreads (ulgh, echt een hekel!). Is nog goed voor mijn haar ook! Heb amper uitgroei dankzij het wassen

Ok, als het niets voor je doet, dan kan dat natuurlijk
ben heel zuinig en netjes met mijn haar ik was het na het uitgaan, maar niet om de haverklap want het blijfteigenlijk wel schoon denk omdat ze toch al bijna 3 jaar zijn. komt niet veel vuil meer in, is veel te vervilt.
Oud 01-03-2006, 10:53
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 01-03-2006 @ 10:56 :
ben heel zuinig en netjes met mijn haar
Weet ik toch!

Misschien zou ik het ook niet zovaak meer wassen zodra mijn haar lang genoeg is dat ik eraan kan ruiken
Oud 02-03-2006, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 01-03-2006 @ 11:53 :
Weet ik toch!

Misschien zou ik het ook niet zovaak meer wassen zodra mijn haar lang genoeg is dat ik eraan kan ruiken
juist wel tog?
Oud 02-03-2006, 09:30
Qamra
Qamra is offline
Want? Nu kan ik mijn haar niet ruiken (behalve als ik van een feestje kom). Ik was uit voorzorg. Als mijn haar lang genoeg is om mijn neus erin te kunnen steken zou ik misschien echt weten hoe het ruikt en minder gaan wassen.

Of misschien juist meer. Geen idee..
Oud 02-03-2006, 09:59
Verwijderd

Ja, echt veel zie je er niet op maarja.
Ik heb ze nu iets van 2 jaar ofzo
Oud 02-03-2006, 18:45
Verwijderd
Ik vraag me echt af hoe ik me dat uitkammen nou moet voorstellen (ben nu bezig, maar trek ze alleen nog uit elkaar, wat wel lukt maar behoorlijk arbeidsintensief is) waarmee doe ik dat, borstel? sterke kam? en dan gewoon raggen of wat? watn he tis gewon hard en als ik daar een km in zet kan ik weinig dunkt me.
Oud 02-03-2006, 19:20
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 02-03-2006 @ 19:45 :
Ik vraag me echt af hoe ik me dat uitkammen nou moet voorstellen (ben nu bezig, maar trek ze alleen nog uit elkaar, wat wel lukt maar behoorlijk arbeidsintensief is) waarmee doe ik dat, borstel? sterke kam? en dan gewoon raggen of wat? watn he tis gewon hard en als ik daar een km in zet kan ik weinig dunkt me.
veel cremespoeling, dan beperk je de schade. en met geduld ook. je moet zeg maar de bovenste tand van je kam onderin je dread zetten en dan als het ware plukjes loshaken.
Oud 02-03-2006, 19:26
Verwijderd
zelf idee wat i knu dus doe met lostrekken, dus dat maakt niet veel uit.

ga die paarden ontklit wel kopen, kheb er nu2 gedaan, neem gewoon heel erg relaxed de tijd, beetje zo over de dag verspreiden
Oud 03-03-2006, 14:05
Verwijderd
ze zijn eraf, toch maar besloten ze te knippne, ging nergens over, ze eruit halen dan de helft afknippne omdat er niks mee van m'n haar over was. dan beter in een keer. foto's komen
Oud 03-03-2006, 15:17
Kittibit
Kittibit is offline
Citaat:
********** schreef op 02-03-2006 @ 10:59 :
[afbeelding]

Oeh, ziet er mooi uit zeg!
Oud 03-03-2006, 16:38
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 02-03-2006 @ 10:59 :
[afbeelding]

ze zijn erg gegroeid of niet? op de laatste foto die ik van je zag waren ze nog niet eens tot op je schouders geloof ik.. of ben ik in de war?
zien er mooi uit iig!

Paar fotootjes:

Oud 03-03-2006, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Kittibit schreef op 03-03-2006 @ 16:17 :
Oeh, ziet er mooi uit zeg!
Tnx
maar het is eigenlijk best pluizig

Citaat:
Pebbles schreef op 03-03-2006 @ 17:38 :
ze zijn erg gegroeid of niet? op de laatste foto die ik van je zag waren ze nog niet eens tot op je schouders geloof ik.. of ben ik in de war?
zien er mooi uit iig!
Ja, dat was denk ik toen ik ze een half jaar had
Ze groeien op zich ook bets snel zeker als ik ze regelmatig was

Jou haar is minder pluizig dan dat van mij
Oud 05-03-2006, 15:20
Verwijderd
HET IS HAAR DAT IK VOEL.

Lalalalala.
Oud 08-03-2006, 09:33
Verwijderd
toch vind ik dunne dreads mooier dan dikkere
Oud 08-03-2006, 13:06
tjsa...ikke
tjsa...ikke is offline
pfff ik moet echt mijn dreads bijwerken maar ben echt zooo lui
Oud 08-03-2006, 20:34
lievelieze
lievelieze is offline
welkom bij de club
Oud 08-03-2006, 23:39
Verwijderd
Herkenbaar
Oud 09-03-2006, 06:42
Qamra
Qamra is offline
Thirded

En dan werk ik het eens bij en dan wordt ik aangesproken dat mijn dreads zo pluizig zijn
Oud 09-03-2006, 08:32
the exploding boy
Citaat:
Qamra schreef op 09-03-2006 @ 07:42 :
Thirded

En dan werk ik het eens bij en dan wordt ik aangesproken dat mijn dreads zo pluizig zijn
Heb ik ook altijd Maar tegenwoordig zien ze mijn dreads niet meer als dreads omdat ik ze al 3 jaar heb nu, dus schijnbaar weten mensen niet meer beter. Doe ik toch iets fout geloof ik .

Naja zo mijn hoofd maar eens op de scanner leggen voor een update....
Oud 09-03-2006, 19:49
tjsa...ikke
tjsa...ikke is offline
haha vanochtend mijn moeder: oh heb je je haar gewassen? het ziet er een stuk lichter uit op zo vlakbij je hoofdhuid...
okeeej, ik was het toch best vaak...
Oud 09-03-2006, 21:48
lievelieze
lievelieze is offline
klasgenootje vandaag:
ooo jammer waarom ga je je dreads eruit halen
ik:
huh? hoe bedoel je? ze gaan er helemaal niet uit
klasgenootje:
o maar je hebt weer helemaal gewoon haar bovenop je hoofd

dat is helemaal niet zo ik ben alleen erg bijwerk lui
huil
Oud 09-03-2006, 22:35
silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Ik heb mn dreads in de 8 maanden dat ik ze heb eigelijk ook niet 1 keer echt goed bijgewerkt maar er nu toch maar een begin aan gemaakt. Super strak

En zo is de achterkant nu. Nog niet bijgewerkt

T word maar is tijd dat t gaat groeien. Het is nog even lang al 8 maanden geleden maar toch heb ik al een uitgroei van een cm of 6
Oud 10-03-2006, 14:35
tjsa...ikke
tjsa...ikke is offline
Citaat:
Ik heb mn dreads in de 8 maanden dat ik ze heb eigelijk ook niet 1 keer echt goed bijgewerkt maar er nu toch maar een begin aan gemaakt. Super strak
http://img416.imageshack.us/my.php?i...en1week7ua.jpg
http://img423.imageshack.us/my.php?i...nd2dag30ak.jpg
T word maar is tijd dat t gaat groeien. Het is nog even lang al 8 maanden geleden maar toch heb ik al een uitgroei van een cm of 6
hmm op een of andere manier worden mijn dreads echt niet zo mooi dik enzo als bij jou zal er bij mij nooit zo mooi uit gaan zien
Oud 11-03-2006, 12:18
Verwijderd
Voor de mensen die hun dreads al wat langer hebben: als ik de onderkant van m'n dreads uit elkaar pluis kan ik hele bosjes los haar uit de binnenkant van m'n dread trekken. Het zijn allemaal kleine afgebroken stukjes die dus zegmaar een soort vulling zijn van de dread. Hebben jullie dat ook of is dit gewoon iets geks?
Oud 11-03-2006, 13:29
Verwijderd
dat is logisch denk ik, haren breken en af en vallen normaal gesproken naar beneden, nu niet omdat ze blijven hangen in die vervilte zooi
Oud 11-03-2006, 18:39
Qamra
Qamra is offline
Heb ik ook moenbloem. Is ook afgebroken haar (dus geen haar wat gewoon uit je hoofd is gevallen).

Dunno hoe het komt Ga binnenkort een conditioner van Lush kopen, schijnt best ok te zijn voor je haar (en dreads). Mijn haar is echt te droog
Oud 12-03-2006, 23:46
lievelieze
lievelieze is offline
jep ik heb dat ook.
soms best dom want dan pluk ik zomaar een paar cm van de onderkant van een dread..
ik heb er laatst een afro winkel spuit spray in gedaan wat ik al heeeel lang geleden eens gekocht had, anti droog haar spul.
ik denk idd dat t iets met (te) droog haar te maken heeft...

knottyboy heeft ook zo´n concitioner spray en aangezien ik fonkelende oogjes krijg van alles wat ook maar iets met dreads te maken heeft, denk ik dat ik dat maar ooit eens ga aanschaffen...
Oud 14-03-2006, 09:20
the exploding boy
Heb ik nooit eignelijk . Maar mijne zijn nu zo hard dat er ook niks uit kan vallen, dus misschien zit ik stiekem helemaal onder

en hier even een scanner update bij gebrek aan foto's omdat ik van die leuke kraatjes heb

En ik was ook nooit meer met knotty boy, want het is op en ik vind nieuwe te duur en ik was het nu gewoon lekker met lekker ruikende shampoo . En babaylotion want dat ruikt zo lekker
Oud 14-03-2006, 09:21
the exploding boy
Citaat:
silver_and_cold schreef op 09-03-2006 @ 23:35 :
[afbeelding]
[afbeelding]
ow ik wil ook blonde dreads
Oud 14-03-2006, 10:28
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 14-03-2006 @ 10:21 :
ow ik wil ook blonde dreads
Ik wil eerst! Tsk! Je hebt wel veel haar zeg *jaloers*

Eerst een stage, dan kan ik weer met mijn haar aan de kloot gaan (voor het geval dat het oranje uitslaat ) en dan ben ik blond voor de zomer.
Oud 14-03-2006, 17:51
Verwijderd
ik wil mijn blonde dreads wel inruilen voor bruine dreads. (A)

IK zit te twijfelen of ik mijn puntjes zal omhaken. Ik heb van dat perfect zacht stijl haar van mezelf. Dus die puntjes gaan nooit dreaden ben ik bang
Oud 14-03-2006, 18:50
Verwijderd
Iemand nog behoefte aan dreadgum/haaknaalden/viltnaalden?

Ben er klaar mee
Oud 15-03-2006, 20:16
jeeeroeoen
jeeeroeoen is offline
wowie, lang niet geweest hier

heb even het topic doorbladerd, en vele mooie dreads gezien, super!

mijne zijn 1 jaar en 1 maand oud (jong)

weet niet in hoeverre je hier reclame mag maken, maar ik heb nog altijd een nooit-gebruikte pot wax van een jaar geleden staan... pb maar als je geïnteresseerd bent.

en voor mensen die een dreadmuts zoeken: www.dreadstuff.be

greetings!

Laatst gewijzigd op 15-03-2006 om 20:18.
Oud 16-03-2006, 01:10
Kittibit
Kittibit is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 14-03-2006 @ 10:20 :
en hier even een scanner update bij gebrek aan foto's omdat ik van die leuke kraatjes heb

[afbeelding]

En ik was ook nooit meer met knotty boy, want het is op en ik vind nieuwe te duur en ik was het nu gewoon lekker met lekker ruikende shampoo . En babaylotion want dat ruikt zo lekker
Wauwie mooie dreads

(PS: www.dreadspullen.nl staat niet in de eerste post, er is nu ook dreadheadhq stuff te koop. Kan de eerste post niet meer aangepast worden?)

Laatst gewijzigd op 16-03-2006 om 01:13.
Oud 16-03-2006, 07:00
Qamra
Qamra is offline
Over 11 posts is dit topic dicht, beetje zinloos om deze beginpost te veranderen
Oud 16-03-2006, 11:26
Kittibit
Kittibit is offline
O, ok. Ik had geen idee waar je kunt zien over hoeveel posts dit topic sluit. Op naar de volgende topic dan maar
Oud 16-03-2006, 11:57
Qamra
Qamra is offline
Gewoon een slotje opzoeken en een topic met een mooi rond getal

500 is het einde van een topic
Oud 16-03-2006, 17:03
Verwijderd
wat is nu precies dat rootrubben dan?
Oud 16-03-2006, 17:04
Verwijderd
je dreadje tussen twee vingertjes pakken, een stukje boven je uitgroei (2 cm boven je hoofdhuid oid, iig tot hoever je uitgroei hebt) dat naar beneden drukken op je hoofd (vrij stevig) en dan met de klok mee (of er tegenin, maar wel altijd dezelfde richting in) stevig wrijven.

Dat zal wel pijn aan je kop gaan doen maar het werkt wel heel goed.
Oud 16-03-2006, 17:13
Verwijderd
oooh, ach heet dat zo
dank
Oud 16-03-2006, 17:14
Verwijderd
Rootrubbing of clockwise rolling, volgens mij was het hetzelfde.
Oud 17-03-2006, 10:59
Qamra
Qamra is offline
Ik zit nu in een ik-wil-nog-zoveel-haarkleuren-en-haarproducten-proberen-en-ik-zag-pas-een-fantastische-stijltang-en-ik-wil-haarverlengingen-uit-proberen-en-dat-gaat-allemaal-niet-met-dreads-boehoeeeeeeeeeeeeeeeee-bui.

Oud 17-03-2006, 14:52
terror koekjes
terror koekjes is offline
vies hoor
Oud 17-03-2006, 15:17
Qamra
Qamra is offline
Ja man, en we wassen ons nooit

Regels voor berichten