Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2011, 23:56
Verwijderd
ffffffuuu, ik hoop echt een valentijn ik kreeg al een paar smsjes van iemand die metijdens t uitgaan had gesproken enzo.. whoei ^^
Advertentie
Oud 14-02-2011, 07:10
Neko*
Neko* is offline
Of je droomt even dat je je ex bewusteloos slaat met een stoelpoot.
Oud 14-02-2011, 07:54
Volk
Volk is offline
Goed
Oud 14-02-2011, 12:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Of je droomt even dat je je ex bewusteloos slaat met een stoelpoot.
Stoelpóót ook echt? Heb je die eerst losgedraaid dan?

OT: goed! We zijn zaterdag nog lekker uit eten geweest met z'n tweetjes <3
We hadden het er gisteren over dat we op papier echt een suf stel zijn geworden (want: hangen vaak op de bank 's avonds), maar dat we het zelf nog steeds niet suf vinden omdat we het samen nog erg leuk hebben.
Oud 14-02-2011, 13:10
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Stoelpóót ook echt? Heb je die eerst losgedraaid dan?
Ik heb geen idee hoe ik daar aan kwam. We zaten ook nog in de auto(hij achterin, ik op de bijrijdersstoel), om het verhaal nog veel duidelijker te maken.
Oud 14-02-2011, 15:42
Akhlys
Akhlys is offline
Nou heeft ze vandaag een roos van me gekregen en de enige reactie die ik kreeg was dat ze zich kapot schaamde, omdat ze de enige was uit haar klas die een roos kreeg Begint er steeds meer uit te zien als nog een gevalletje hopeloos. Niet te peilen.
Oud 14-02-2011, 15:45
Verwijderd
Roos gekregen, en ik weet niet van wie. Hmzz
Oud 14-02-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Nou heeft ze vandaag een roos van me gekregen en de enige reactie die ik kreeg was dat ze zich kapot schaamde, omdat ze de enige was uit haar klas die een roos kreeg Begint er steeds meer uit te zien als nog een gevalletje hopeloos. Niet te peilen.
Hoe oud is je vriendin, 15?
Oud 14-02-2011, 16:24
Verwijderd
Mijn vriendje komt zo even langs en eten Gezellig. Ik heb hem een kaartje gestuurd, weet niet of hij die al gehad heeft. Hier is de post volgens mij nog niet geweest maar ik verwacht ook niets
Ik heb wel een paar jaar geleden iets gehad en ik weet nog steeds niet van wie het kwam, hoe frustrerend is dat!
Oud 14-02-2011, 16:29
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
het is een beetje twijfelachtig, heb geen vriendin maar vind wel iemand leuk.
alleen dan heb ik 2problemen.
- zij heeft al een vriendje
- een maat van me heeft al met haar gehad.
ik zou echt niet weten wat te doen.
vooral omdat dit een vriendschap van ruim 2jaar kan verpesten.
Ze heeft al een vriendje. Probleem opgelost voor nu
Oud 14-02-2011, 16:46
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Hoe oud is je vriendin, 15?
15 en 21 gaat niet echt werken denk ik... Nee, ze is 18 en niet mijn vriendin
Oud 14-02-2011, 20:05
something..
something.. is offline
bij ons is valentijns dag niet zo in op school.....
Oud 14-02-2011, 20:53
Verwijderd
Meneer was gewoon weer eens traag met reageren, dus 'm toch gesproken gister. En hoe: na bijna 2 uur Skypen was het zo laat dat we er toch maar eens mee opgehouden zijn. Pff. Dat maakt dan toch weer dat ik me afvraag of ik me ooit ook met iemand zo kan vermaken, en precies de juiste dingen zegt zodat ik het weer een beetje zie zitten hier. Maar goed, ik ga er nog steeds maar vanuit dat hij dat omgekeerd wel gaat (proberen te) vinden voor ik terug ben, dus ik denk er verder maar niet over na

En één van de oude receptie mannetjes op m'n stage wilde wel m'n Valentijn zijn, aangezien ik er geen had
Oud 14-02-2011, 21:30
Aurora
Aurora is offline
Oeh, ben bij haar langsgeweest en ze stond met een hele grote bos rozen op me te wachten. <3

Ben zoooo blij met haar!
Oud 14-02-2011, 21:36
Verwijderd
Ik zie hm komend weekend niet en dat wist ik van te voren maar het is evengoed stom.
Ik hou zo van hem, hij is echt alles wat ik nodig heb en zoveel meer. Ik word zo rustig als ik in zijn armen lig en kan heerlijk klein of stoer groot zijn en ik kan hem altjid alles vertellen, op het idiote af, dingen waarvan je denkt 'maar dat vertel je toch niet aan je vriendje' en het is zoooo ontzettend fijn.
Oud 14-02-2011, 21:50
Dott
Dott is offline
Hijs echt veel te lief en te goed voor mij.. voel me zo kut en hij blijft lief en begripvol.
Hij zei dat als we zijn twijfels hebben overleefd, we dit ook aankonden <3
Ben hem niet waard..
En we hebben gezegd geen cadeautjes te doen volgende week omdat we allebei geen geld hebben maar ik ben zo dol op cadeautjes geven dak t stiekem een beetje stom vind xD
Oud 15-02-2011, 10:22
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ben hem niet waard..
Niet zo denken, natuurlijk ben je dat wel!

Omg wist niet dat het kon maar ik ben na gisteren nóg verliefder op hem <3 Het was allemaal zooo romantisch en zoo lief, hij had ook zo veel moeite gedaan, voelde me echt geliefd zoals ik me nog nooit gevoeld heb
Ik wil hem echt voor altijd!
Oud 15-02-2011, 10:56
Dott
Dott is offline
En weer stoot ik hem af omdat het met mij niet lekker gaat en ik alleen wil zijn.
Ik weet dat ie het wel begrijpt enzo, maar t zit me dwars dat ik zo'n kreng ben momenteel.
Hij verdient het ook niet, dus probeer ik het een beetje bij hem weg te houden.. ik heb continu het gevoel dat ik iets 'goed' moet maken.
Oud 16-02-2011, 19:57
wup
wup is offline
Citaat:
Hey wat leuk! Het gaat dus nog steeds goed?
ja! Over 2 weken ben ik m'n huisje kwijt. Vind dat vreselijk,maar heb er al maanden niet geslapen, dus logisch gevolg.
Oud 16-02-2011, 19:58
Verwijderd
Goed Het weekend was geslaagd. De familie was aardig, zijn oma vond het leuk dat ik erbij was. We zijn bij zijn oom en tante blijven slapen omdat we de volgende dag een larp hadden. De larp viel tegen, maar ach. Voor Valentijn had ik hem wijsgemaakt dat ik even het bed uit moest om naar de ziekenkas te gaan, maar dat ik terug tegen hem aan wou kruipen als ik terug was, dus dat hij zeker moest blijven liggen. Toen ben ik gauw wat muffins enzo gaan halen en maakte ik hem wakker met ontbijt op bed met lichee cider. Hij: Oh wat leuk, maar dat doen we wel als je terug bent, goed? Ik: Ik ben al terug. Hij denkt na en dan valt het kwartje . 's Avonds zijn we gaan eten met mijn ouders, dat was ook heel tof en gezellig en lekker.

Minder puntje was dat ik zondagnacht een onzeker moment had, vooral omdat een vriendin van hem weer vrijgezel is en er iets tussen hen heeft gespeeld. Hij kon me niet geruststellen op dat moment, maar heeft dat de dag erna wel kunnen doen.

En hij is lief. Ik moet eraan wennen dat het allemaal geen obvious dingen zijn bij hem, maar kleine opmerkingen als 'ik heb geen zin om naar huis te gaan' en 'neem je tweepersoonsluchtbed mee' moeten me duidelijk maken dat het toch wel wederzijds is. Soms valt het me zwaar, ik heb aandacht en bevestiging nodig, maar hij heeft nu eenmaal een andere denkwijze.
Oud 16-02-2011, 21:59
Akhlys
Akhlys is offline
Fucking gezeik... Ik word er strontziek van.. Ik ben er klaar mee
Oud 17-02-2011, 00:00
Dott
Dott is offline
Ik hou van hem
Oud 18-02-2011, 11:21
ST*R
ST*R is offline
Hem deze week veel gezien en dat was heel fijn. Ik zit ook nog steeds in de valentijns roes Heeeel erg verliefd <3 Hij zei dat als hij met mij is hij alles om zich heen vergeet en aan niks anders meer kan denken, ahh.
Oud 18-02-2011, 17:43
Verwijderd
Citaat:
ja! Over 2 weken ben ik m'n huisje kwijt. Vind dat vreselijk,maar heb er al maanden niet geslapen, dus logisch gevolg.
Ik dacht al, je was toch zo aan je eigen huisje gehecht Maar leuk hoor! Je ziet het samenwonen dus wel zitten? En gefeliciteerd met je verjaardag!
Oud 18-02-2011, 20:02
Verwijderd
Ik zie hem dit weekend niet en dat is echt heel stom. En ik weet goedgoedgoed dat het allemaal goed zit, maar het is evengoed stom. Ik heb zo'n zin in de zomer, omdat het dan mooifijnlekkerwarm word en we dan heerlijk samen kunnen zijn en omdat hij mee gaat naar Lowlands gaat (en dat vind ik vet spannend!) en dan gaan we samenwonen. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik ben er zó aan toe om samen met hem aan de rest van mijn leven te beginnen.
Oud 18-02-2011, 22:43
Tink*
Tink* is offline
We hebben woensdagnacht en vanochtend fixe ruzie gehad over een probleem tussen zijn commissie en de mijne en de persoonlijke uitwerking ervan op iedereen en op onze relatie. Helaas krijgt die deuk nog geen kans om echt te herstellen aangezien het probleem nog niet is opgelost. Het gaat op zich verder wel goed, want we hebben het wel weer uitgepraat voor zover dat mogelijk is, alleen zodra het probleem weer ter sprake komt, is het weer loos. Echt pffff.
Oud 19-02-2011, 00:03
sanni
sanni is offline
Volledig in de war door uitspraken van dat klasgenootje en die van andere klasgenootjes. Als hij me al leuk vind, vind ik hem wel leuk? Ben ik wel toe aan relatie. En bovenal waarom kan ik die ene "beste" vriend niet gewoon net zo laten vallen als hij me heeft laten vallen...
Oud 19-02-2011, 19:27
Verwijderd
Hm. Het is hier nog steeds social hell. Nog maar 3 weken tot een vriendinnetje langskomt, dus wel iets om naar uit te kijken gelukkig.

En kwam vanmiddag iets tegen waar we op reis altijd spontaan heen gingen. Maar nu had ik niemand om dat mee te doen... En bedacht me toen dat ik 'm eigenlijk zo ontzettend mis
Oud 20-02-2011, 08:54
Aurora
Aurora is offline
Ik ben er gisteren achter gekomen dat mijn ex seks heeft gehad met een ander meisje in het eerste half jaar dat we wat hadden. Wtf.

Ik ben (oa daardoor) heeeel blij dat het uit is.
Oud 20-02-2011, 11:36
ST*R
ST*R is offline
Pff belachelijk hoe snel ik hem altijd mis. Heb 'm nu 1,5 dag niet gezien en ik mis hem alweer erg, hij mij ook gelukkig. Hij smst ook super lief, maar daardoor wordt het missen eigenlijk alleen erger Kan niet wachten tot ik 'm weer kan zien, morgen!!!! haha omg als ik dit terug lees klinkt het wel heel erg overdreven
Ow en volgende week ken ik 'm al 6 maanden, gaat snel!
Oud 20-02-2011, 12:34
Dott
Dott is offline
Zometeen ga ik naar hem toe om mijn plan uit te voeren.. hoop dat ie het leuk vind.
Oud 20-02-2011, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Pff belachelijk hoe snel ik hem altijd mis. Heb 'm nu 1,5 dag niet gezien en ik mis hem alweer erg, hij mij ook gelukkig. Hij smst ook super lief, maar daardoor wordt het missen eigenlijk alleen erger Kan niet wachten tot ik 'm weer kan zien, morgen!!!! haha omg als ik dit terug lees klinkt het wel heel erg overdreven
Ow en volgende week ken ik 'm al 6 maanden, gaat snel!
Ik moet zeggen dat ik het toch wel heel erg leuk vind om jou zo tot over je oren verliefd te zien. Kan me nog een tijd herinneren dat ik kon turven tijdens het lezen van dit topic, zoveel verschillende jongens.

Leuk voor je, meid!
Oud 20-02-2011, 18:34
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
@aurora: wat naar om daar nu nog achter te komen, maar goed gelukkig dat het uit is!

@ster: ben het helemaaal eens met Syori, kan me die tijd nog heel goed herinneren (A)

En ot: ik voelme gelukkig <3 Zit lekker met vriendlief in ons huisje, hij aan de studie en ik op de bank met laptop en de tv aan! heerlijk zo saampjes
Oud 20-02-2011, 18:41
Volk
Volk is offline
Mensen zeggen dat we soms echt een bejaard getrouwd stel lijken

Stiekem vind ik dat heel leuk om te horen
Oud 20-02-2011, 18:51
Lautitia
Lautitia is offline
Ik voel me zo fijnnnn als we samen zijn . Nu zit ik weer op m'n piketkamertje en moet ik 'em weer een week lang missen. De toets op woensdag breekt deze week mooi doormidden, misschien is er dan een kansje dat we elkaar weer kunnen zien.. Het gaat zo goed <3.
Oud 20-02-2011, 19:01
WolterB
WolterB is offline
Het is fijn samen. Plannen maken voor de toekomst is zo heerlijk. Zelfs als het nog een poosje kan duren allemaal maakt dat het nog steeds heerlijk is om te doen en om over te praten samen

Dit weekend niet samen geweest en allebei eigen dingetjes doen. Is voor de verandering ook wel weer lekker, maar toch mis ik het samen met haar zijn ontzettend. Gelukkig morgen weer <3
Oud 20-02-2011, 20:10
Verwijderd
Fijn weekend gehad. Samen aan een filmproject van een vriend gewerkt. Hij als scriptboy en ik als supervisie van de making of. Wel weinig tijd voor elkaar gehad daardoor, maar toch af en toe kunnen knuffelen en kusjes kunnen geven. Ik ben zo blij dat hij niet meer zo afstandelijk is als er anderen bij zijn. Leuk was dat ik met een vriendin over hem sprak en zij vertelde dat hij heel anders naar me keek dan naar de rest en dat hij heel lief over me vertelde, dat je echt wel kan merken dat we gewoon bij elkaar horen <3.

Minder moment was mijn jaloezie die opspeelde met al die mooie meisjes. En aangezien die veelal op hakken moesten lopen, bood hij aan om hun voeten te masseren. Nadat hij zowat iedereen had gehad, had ik zoiets van 'ja iedereen masseren buiten mij?' Dat heb ik besproken met een vriend en hij zei dat ik hem moest confronteren, tenminste, het uitleggen dat dat voor een hevig jaloers persoon als ik erg moeilijk is. Dus dat heb ik hem verteld. Niet kwaad of verwijtend, gewoon uitgelegd dat zulke dingen aan mij vreten. En hij wist het niet en had er spijt van.

Hij is zo lief <3 Toen ik even ben gaan liggen heeft hij een bordje op de deur gehangen dat ze stil moesten zijn omdat ik lag te slapen .
Oud 20-02-2011, 20:52
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik het toch wel heel erg leuk vind om jou zo tot over je oren verliefd te zien. Kan me nog een tijd herinneren dat ik kon turven tijdens het lezen van dit topic, zoveel verschillende jongens.

Leuk voor je, meid!
Ahh dankje
Haha ja ik heb wel een hele leuk tijd gehad met al die jongens hoor, maar dit is toch het allerbeste want zoals ik me nu voel heb ik me nog nooit gevoeld!
En jaloers @ atelier madame, ik wil ook samenwonen met m'n vriendje! Maar dat gaat vast nog lang duren, en dat is ook wel prima.
Oud 20-02-2011, 21:48
Verwijderd
FIjn weekend gehad! Lekker uitgeweest, daar was ik zo aan toe Het is zo'n fijne groep, ook al zie ik ze maar twee keer per jaar. En het vriendje (ok, de vriend, bijna tien jaar ouder en al dik vijf jaar in de familie) van mijn zus is echt super. Ik heb zo fijn met hem gepraat, ook over zijn brief die ik meekreeg toen ik naar Frankrijk ging en dat dat helemaal bij hem paste en dat hij dat ook zo vond. Hij ziet ook echt wel verschil biuj ons thuis tussen toen ik nog depressief was en nu niet meer. Hij is heel fijn en ik ben blij dat we zo iemand in de familie hebben En dat hij zo goed voor mijn zus zorgt, ze kan dat af en toe goed gebruiken
Vanmiddag hebben Vriendje en ik nog een hele tijd gebeld. Hij snapte het gelukkig dat ik geen feestje ga geven als ik jarig ben, en hij ging me heel lief vertellen dat dat helemaal niet erg is en dat dat misschien wel komt en bla. Hij moet er nog een beetje aan wennen/kan er niet helemaal bij dat ik geen groepsmens ben, geloof ik.... Vanmiddag zei hij in eens: 'Ja, eerder, toen we nog maar net met elkaar gingen, vond ik het altijd wel fijn als je ging als je een weekend hier was geweest, want dan kon ik weer mijn eigen ding doen enzo. Maar nu vind ik het echt heel stom als je gaat en moet ik echt twee of drie uurtje wennen aan weer alleen zijn en dat mijn huisje weer van mij is en niet van ons. 't Word tijd dat je hier komt wonen!' Heerlijk <3
Oud 20-02-2011, 22:58
Akhlys
Akhlys is offline
Zo vervelend dat ik dingen slecht kan afsluiten... Ik kan me er gewoon echt niet overheen zetten, maar goed, zet bij andere mensen maar gewoon een grote glimlach op..
Oud 21-02-2011, 08:14
Dott
Dott is offline
Gisteren was echt wel geslaagd lekker eten, leuke kleertjes, 's avonds lekker samen hangen en filmpjes kijken en 's nachts lekker tegen elkaar aan kruipen en gaan slapen <3
Mja <3
Verbaas me er nog steeds over dat t al weer een half jaar is.. kan me alles in het begin nog zo goed herinneren tis gewoon allemaal superfijn met hem
Jammer dat ik in contrast hem nu een week niet zie, en dan het weekend wel en dan weer een week niet, maar daarna issie helemaal klaar betekend ook dat er qua gesprekken en problemen meer op mij neer gaat komen maar dat vind ik geen probleem.
Hij was zelfs zo lief om aan te bieden om donderdag mee te gaan naar mijn psych omdat mijn moeder niet kan maar dat hoeft dan ook weer niet
Oud 21-02-2011, 08:17
Volk
Volk is offline
Hier gaat het goed. Wat ik wel jammer vind is dat ik allemaal relaties om me heen kapot zie gaan. Ook het stelletje waar we dingen mee deden is geen stelletje meer. En dat vind ik jammer. Vooral omdat ik voornamelijk bevriend ben met de jongens in die stelletjes. Dus een midweekje centerparks word dan niet meer gezellig chillen maar een gigantisch blow en alcohol festijn. En die tijden heb ik al gehad, heb ik al achter me laten liggen. Ik houd van echte gezelligheid, niet van het soort dat je de dag erna bent vergeten. Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen blowen en zuipen. Maar als je leven alleen nog daarom draait... tja, dan heb ik wel betere dingen te doen.

En op school gaat het steeds stroever. Ik weet niet precies waarom. Ik voel me zo ontzettend oud tussen die kinderen. Misschien omdat ik al jaren op mezelf woon? Ze hebben het alleen maar over gedoe met ouders en stomme ruzies met vriendjes. En ze zijn ook zo dom! Hebben nooit een krant gelezen. Weten niet eens dat er verkiezingen aan zitten te komen en al helemaal niet waar die over gaan. Ik hoef echt niet bevriend met ze te worden ofzo, maar in de pauze een keer niet het zoveelste verhaal horen over een vriend die een keer naar een ander meisje keek of de jas van een meisje aannam zou ik heel aangenaam vinden.

Verder gaat het heel goed. Mijn vrienden zijn super en sturen mij opbeurende berichten tussen de lessen door
Oud 21-02-2011, 19:36
Verwijderd
Grom, ik voel me kut en wil gewoon wat aandacht en die krijg ik niet 'hij is ook bezig'. En dan begin ik me weer benadeeld te voelen. Als een vriendin zich kut voelt, dan belt hij wel met haar en blabla. Ik weet niet eens waarom ik me kut voel, maar ik voel me gewoon kut en ik wil gewoon aandacht![/zeikmodus]
Oud 21-02-2011, 20:15
Aurora
Aurora is offline
Ze is geweldig. <3
Oud 22-02-2011, 12:00
Rob
Rob is offline
Ik heb zin in de vakantie! Lekker anderhalve week naar Griekenland. Alles zit ons eigenlijk best wel erg mee de laatste tijd. I liek.
Oud 22-02-2011, 12:25
Dott
Dott is offline
Pff, ik haat het als ik zo moet doen.
Dan wil hij iets kopen, omdat ie zich dat nou eenmaal in zijn hoofd heeft gehaald en dat moet ik hem dan weer uit zijn hoofd praten omdat ie geen geld heeft en dan is ie altijd heel boos en geïrriteerd.
Later krijg ik altijd wel een: dank je, je hebt ook wel gelijk.. maar op het moment zelf geeft ie me het gevoel dat ik de grootste trut ben die er op deze aarde rondloopt.
Oud 22-02-2011, 13:51
Nebel
Nebel is offline
Bijna een lang weekend weg ! Daar ben ik echt aan toe, lekker met zn tweetjes leuke dingen doen.
Oud 22-02-2011, 15:16
Dott
Dott is offline
Zucht, vanavond eerst naar mijn mam om een reisje naar disney te plannen, en nu ook nog erbij gepland om naar zijn mam te gaan om haar op te vangen omdat het heel slecht met haar gaat...
Met andere woorden: met spoed daarheen om op dr in te praten dat ze terug moet naar de okb.
Pff, dit vreet echt te veel van ons beide.. beide onze problemen en dingen, de omgeving, de vakantie die we plannen, zijn moeder, alles wat er in mijn familie speelt.. pff.. ben kapot
Oud 22-02-2011, 17:12
Catch
Catch is offline
Citaat:
Pff, ik haat het als ik zo moet doen.
Dan wil hij iets kopen, omdat ie zich dat nou eenmaal in zijn hoofd heeft gehaald en dat moet ik hem dan weer uit zijn hoofd praten omdat ie geen geld heeft en dan is ie altijd heel boos en geïrriteerd.
Later krijg ik altijd wel een: dank je, je hebt ook wel gelijk.. maar op het moment zelf geeft ie me het gevoel dat ik de grootste trut ben die er op deze aarde rondloopt.
Dan moet je dat misschien laten? Het is zijn geld, zijn probleem.
Oud 22-02-2011, 18:06
Verwijderd
En dus dat was het dan. Dat wat er niet was, is er nou zeker niet meer.

Ik volg het allemaal niet meer. Klotezooi.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten