Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij zou met Valentijn met mij en mijn ouders gaan uiteten. Komt hij ermee dat er dan productievergadering is. Vraagt hoe laat het etentje is, ik antwoord, waarop hij zegt dezelfde tijd dus. Zegt dat het dan snel klaar is, dus ik heb echt zoiets neeeee... dit stond een maand vast. Hij: ik ga mee uit eten. Ik ohhh... <3
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Dott: Toen wij een half jaar iets met elkaar hadden, was al bekend dat ik voor 4,5 maanden naar Frankrijk zou gaan. Voordat zeker was, hadden we afgesproken dat we zouden gaan picknicken. We wilden dat allebei heel erg graag, maar ik zou in april gaan, dus echt buiten picknicken met de hele middag in het park in een zomerjurkje en rosé en en en en en zoals dat hoort, zat er niet meer in. Toen heb ik maar de hele kamer vol kaarsjes gezet, allemaal lekkere picknickige dingen en wijn gekocht. De banken en het tafeltje heb ik aan de kant geschoven, en een matras op de grond gegooid. We hebben toen binnen gepicknickd, op een matras, met de verwarming heel erg hoog en ik in een zomerjurkje. Was best een succes. Als cadeautje had ik kleine dingetjes gekocht. Hij wilde graag meer gaan sparen, dus had ik een klein spaarvarken gekocht. Ik vond dat er meer sfeer in zijn huisje mocht, dus had ik een plateau met een aantal kaarsen gekocht. Samen drinken we graag (en soms ook veel ![]() Dat soort kleine dingetjes hoeven helmaal niet duur te zijn, je kunt het zo duur maken als je zelf wil. Je laat duidelijk zien dat je hebt nagedacht over 'jullie' en over hem, dus dat is mooi. Ik hoop dat je er iets aan hebt ![]() @Volk: .... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen behale dat het écht heel klote is.... Wanneer krijgen jullie zekerheid? ot: Deze week is mijn eerste stageweek en ik vind het vet spannend en hij komt dit weekend misschien niet en ik heb hem wel heel hard nodig nu ![]() Verder merk ik dat ik, wanneer ik niet bij hem ben, in paniek raak. Als ik bij hem ben, kan ik mijn gevoel tov hem goed uiten en kan ik tegen hem aankruipen en hem zeggen hoeveel ik van hem houdt en dat laten merken door kleine dingetjes. Als ik niet meer bij hem ben, kan ik dat niet meer en moet ik dat 'inhouden' en kropt alles zich op. Daardoor raak ik soms in paniek omdat mijn gevoel voor hem zo groot is en zo veel en dat kan er dan niet uit. Hij snapt dat heel goed en reageert ook heel erg lief, maar toch. Het word tijd voor samenwonen! Nog mara een half jaar, maar dat is ongeveer een half jaar te lang....Daarnaast ben ik misschien ook wel aan het wachten op het moment dat het fout gaat. Dit gaat al zo lang, zo ontzettend goed en is zo stevig en stabiel en veilig en mooi, dat hoort niet bij mij. Er gaat altijd iets fout, het heeft nog nooit zo goed met me gegaan en ik vind dat echt heel eng en ben geloof ik nog steeds aan het wachten op het moment dat ik het niet meer kan handelen en dus alles verneuk. Want als er iemand is die alles kan verneuken, ben ik dat. Zelfs dat durf ik met zekerheid te zeggen, hij zal niet bij me weggaan, tenzij ik heel grote leugens op ga hangen. Heeftie zelf gezegt. Ik vind dit ergens echt heel erg eng en dat begint steeds meer op te spelen. Ik moet het hem echt gaan zeggen en in zijn armen liggen en tegen hem aanliggen en huilen en in paniek zijn en hij moet me kusjes geven en vasthouden en langzaam vertellen dat alles wel goed komt. Bah. Ik hou hier zó niet van.... Laatst gewijzigd op 08-02-2011 om 21:14. |
![]() |
|
Mja, in je klaine letters kan ik me ook wel vinden SA.. dat gevoel heb ik soms ook wel..
Bedankt voor de tip in elk geval, hij is niet zo heel romantisch aangelegd (zou niet zeggen dat ie een lompe boer is ofzo, maar dat soort dingetjes kan ik altijd slecht pijlen of ie dat echt leuk zou vinden of dat ie het eigk om zichzelf niet zo heel erg tof vind maar omdat ik er veel moeite in heb gestoken het maar meespeelt, komt ook omdat we dat soort dingen niet vaak doen/gedaan hebben, daarintegen hebben we laatst wel jankfilms gekeken samen.. op zijn initiatief.. hoezo mannen zijn bang om gevoel te uiten ![]() Op zich heb ik eens gekeken naar hoe duur klimmen hier is en dat viel erg mee.. t lijkt me heel erg leuk en ook doodeng.. maar ook wel weer iets om vertrouwen mee te kweken, het zij op een andere manier.. (tenzij de me laat vallen natuurlijk dan is de grap er snel af ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het is niet zozeer een analyse, maar soms denk ik steeds aan hetzelfde van wat er gebeurt is (hoeft niet persé met de liefde te maken e hebben)...(naja, eigenlijk is het wel analyseren). Arjen Robben ziet 100 keer die bal op de teen van die Spaanse keeper. Nou dat heb ik vaker last van. De momenten waarin ik niet veel na denk is als ik hele domme spelletjes speel of juist simpele klusjes doe. Maar ik ga proberen om ook meer te gaan fietsen, met vriend hardlopen, en ik doe nu ook 1x per week aan een teamsport. Maar ook muziek helpt en voldoende nachtrust. Ik ben mezelf ook meer nu een schop aan het geven met goed eten, voldoende nachtrust, duidelijk blijven communiceren, me gevoelens uiten (vooral positieve). Ook ben ik meer op zoek naar vaste patronen in me week. In mindere periodes ben ik daar erg bewust van en probeer er wel wat mee te doen. ![]() ot: Het gaat ze gangetje. We gaan een weekendje weg plannen. Voor de rest denk ik vaak aan haar...Dat vind ik dan wel een leuke langspeelplaat. ![]() Ik mag ook wat meer positieve dingen uiten... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst stond hij opeens onverwachts voor mn deur, en echt leuk om te merken hoe blij en vrolijk ik daar van word. Het voelt allemaal zooo goed, en hij is echt de knapste van de hele wereld! Mijn 2 maanden weg word alleen wel steeds duidelijker en komt steeds meer dichterbij.. Pff ik mis hem al als ik 'm 1 dag niet zie, hoe moet dat dan met 2 maanden ![]()
|
Hij nodigde ineens onverwacht mensen uit voor zijn verjaardag die ik echt niet hoef te zien/spreken. Dus ik vroeg of hij het dan wel ok vond als ik dan 's avonds (overdag komt alleen familie) er niet bij ben, maar met mijn ouders mee ga als zij naar huis gaan. Vond hij niet erg, kon het wel snappen.
Ik weet dat dit hem het idee geeft dat er nog iets te redden is en dat hij het met ze weer bij kan leggen, dat t een stap in de goede richting is, (hij wilde zelfs dingen bij ze aankaarten en het over al het gedoe hebben, maar heb hem gelukkig duidelijk kunnen maken dat dat op een verjaardag niet handig is. Andere mensen erbij, drank in de man, kan alleen maar slecht aflopen imo.) maar voor mij voelt het nu alsof hij liever hun op zijn verjaardag heeft dan mij. Rationeel weet ik wel dat hij het niet zo bedoeld en dat hij dit echt niet doet om mij te pesten. Maar gevoelsmatig wil dat er niet in. Misschien wel voornamelijk omdat ik niet snap hoe hij leuk en aardig kan doen tegen mensen wanneer er nog zoveel onderhuids speelt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Pff. Het lijkt hier nog steeds het meest op sociaal isolement. Al verwacht en denkt iedereen thuis dat ik het hier ontzettend naar m'n zin moet hebben. Maar ik heb ook geen zin om uitgebreid te gaan verkondigen dat het nogal het tegendeel is. Van de paar vrienden die het wel weten, hoor ik vrij weinig. En meneer is de afgelopen dagen waarschijnlijk te druk met chickies daten om iets van zich te laten horen. Bah
![]() |
![]() |
|
![]() |
Spontaan langskomen was achteraf gezien geen goed idee...
Ik dacht gewoon: lekker eens een keer ongecompliceerd... Ze zei wel dat ze het leuk vond, maar het straalde er niet vanaf. Om eerlijk te zijn voelde ik me een vreemde van haar, ze had totaal geen affectie. Volgens haar was er verder niks. Toch een nare nasmaak aan overgehouden. Jammer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@T.M.: Wat ik geleerd heb, is niks voor anderen invullen. Als zij zegt dat er niks is, dan is er ook niks. Als er wel iets was wat jij had moeten weten, had ze je dat wel gezegd. Wat niet gezegd word, weet jij niet en daar kun je dus ook niks mee doen. Hoop dat je je niet te klote voelt hierover. Het is jammer dat het zo gelopen is, maar volgende keer beter.... Nog even over dat analyseren van jou.... Weet je waarom je dat doet? Waarom je zoveel nadenkt en piekert en alles overanalyseert? PM mag ook
![]() ![]() ot: hij komt vrijdaggggg ![]() |
![]() |
|
ik heb gezegd dat de 20e vanaf 3 uur zijn keuken verboden terrein is voor hem, wil gewoon de tafel leuk aankleden, 3 gangen diner (soep, pasta en lasagne, en als toetje monchou taart) maken, mezelf leuk aankleden en een kaartje erbij met een soort tegoedbon om een keer met mij te gaan klimmen
![]() Lijkt me heel leuk om te doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Thanks Freyja en Sassiefje, dat helpt wel
![]() Ik ben de eerste van m'n écht goeie vrienden die een half jaar in het buitenland zit. Verhalen van andere vrienden die wel geweest zijn, waren eigenlijk zonder uitzondering (heel) positief, maar misschien ook wel omdat ik minder goed met ze bevriend ben. En ik ervaar nu ook dat ik maar een paar vrienden vertel dat ik het best moeilijk heb. Ik loop stage en studeer niet, dus er is geen actieve studentencommunity, wat bijna alle mensen waarvan ik verhalen heb gehoord idd wel hadden. Er is hier wel een klein groepje internationale stagairs, maar die zie ik ongeveer eens per 2 weken op een feestje. Verder hebben die vaak nog een 'eigen' groepje van vrienden uit hun eigen land die hier studeren oid. Gelukkig is de voertaal daarmee wel gewoon Engels. M'n collega's zijn Nederlands, maar allemaal een stukje ouder met gezin en/of kinderen. Met m'n medestagaire kan ik het prima vinden, maar die zie ik al 40 uur per week en we eten best vaak samen, dus dat is eigenlijk al m'n hele sociale leven hier en dat hoeft niet nog meer. Ik ben niet heel verlegen en leg vrij makkelijk contact, maar dat maakt allemaal weinig uit als er bijna niemand is om dat mee te doen. Het Engels is hier verder vaak niet al te best, en van het Hebreeuws is gewoon niks te maken. De cultuur is hier ook niet zo dat je gewoon in je eentje uit kan gaan en dan zat nieuwe mensen ontmoet, helemaal niet als vrouw. Het enige waar je dan contact mee krijgt, is (ouwe) mannen die met je uit willen. Thuis is m'n sociale leven heel uitgebreid en nu zit ik bijna elke doordeweekse avond op de bank. Hoewel m'n stage echt heel leuk en interessant is, breekt het sociale aspect me gewoon op... En ik zie daar ook niet snel verandering in komen, dus dat vind ik wel moeilijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
@S.A:
Pm volgt nog...Meeste van jullie hebben ook gelijk, maar ik weet niet wat ik er mee moet. Fietsen helpt wel mee... ot: Ik heb uitgesproken dat ik geen stuk stront ben, en dat ik gisteravond niet leuk vond hoe ze deed. en dat ik ontzettend moe wordt van haar gemopper en negatieve gedoe op letterlijk elke zin die ik uitspreek. ![]() Voelt ook goed om trouwens een eigen mening te hebben! ![]() ![]() |
![]() |
|
Pfff.. Ik kan echt geen hoogte van haar krijgen. Vandaag de hele ochtend zitten smsen, daarna de hele middag stad in gegaan en 's avonds bij mij gegeten, ik heb haar net op de trein gezet. Was wel heel gezellig en het voelde goed, maar ik vind het heel lastig om haar hoogte van haar te krijgen..
|
Gisteren was hij weer hier nadat ik hem vanaf maandagochtend vroeg niet meer gezien had. Best lang voor ons doen maar ik vond het wel prima om lekker ff een paar dagen alleen thuis te zijn. Nu is hij naar college en ik ben lekker vrij vandaag dus ga genieten van m'n vrije dag en daarna hebben we een heerlijk weekend samen. Het gebeurt zo zelden dat we allebei in het weekend niet hoeven te werken ofzo dat ik het echt super vind. Ga vanmiddag boodschappen doen en allemaal lekkere dingen halen, vanavond zelf pizza maken en nog iets lekkers bakken, wijntje erbij en dan lekker samen, helemaal prima voor een valentijnsweekend. Nu alleen nog wachten op zijn pakje terwijl ik eigenlijk wil shoppen
![]()
|
@ Skyblue: toen ik een half jaar in het buitenland zat had in het zeker in het begin ook wel moeilijk hoor. Maarja ik studeerde daar dus dat is denk ik ook wel stuk anders dan stage lopen, dan kom je toch makkelijker met mensen van je eigen leeftijd in aanraking.
Wel proberen te genieten hoor!! (al vond ik dat dus in het begin ook best lastig..) Ahh ja het is nog steeds erg leuk, hij is ook gewoon geweldig! Ik begon over valentijn, en hij reageerde dat ik me daar niet mee bezig mee hoefde te houden, en later deed hij ook heel geheimzinnigs over iets wat hij nog op z'n bureau had liggen. Ben benieuwd! En omg we hebben echt te veel seks ![]() ![]()
|
Hij heeft me gister zo verrast! We hadden gister 4 jaar en het klinkt misschien een beetje duf, maar ik ben gek op planten en heb al ongeveer 9 maanden een nieuwe-planten-verbod. Kom ik thuis van stage, had hij een heel mooi teiltje met mooie plantjes voor mij gehaald! Ik was toen al helemaal in de zevende hemel, maar daarna ging hij ook nog vertellen over waarom en hoe hij nou juist die plantjes had gekozen. Dat heeft hij met zo veel zorg gedaan, hij heeft op zoveel dingetjes gelet waarvan ik niet eens wist dat hij die had opgeslagen als ik weer eens een uur over planten praatte. En naast de mooie plantjes hebben we samen ook gewoon een heerlijke dag gehad
![]() Verliefd zijn is zo leuk! |
![]() |
|
Ik voel me echt helemaaaaal geweldig op relationeel gebied.
Ik heb lieve vriendinnetjes waar ik (bijna) alles mee kan delen, leuke ouders en schoonouders en verder ook een hele fijne omgeving. ![]() Maar m'n vriendje is toch het beste wat me ooit is overkomen. Elke avond, voordat ik ga slapen, krijg ik weer een sms'je waarin staat hoeveel hij van me houdt, dat hij me mist en dat hij me neemt zoals ik ben. En ook nog dat hij op dit moment niks liever wil dan zijn leven met mij delen. Ik ben zóóóóó verliefd hč, voor mij is hij perfect. ![]() |
![]() |
|
Ik was zo onzeker en kon daar onbewust slecht van slapen. Toen kreeg ik gisteren een ontzettend lief mailtje en nu voel ik me weer rustig en blij en fijn!
Dus nu zit ik de komende dagen weer op een roze wolk totdat ik weer besef dat ik hem een paar maanden niet kan zien en dat er in de tussentijd vanalles kan gebeuren..
||
Citaat:
![]() ot: Vandaag een leuk gesprek met een vriend van hem gehad via chat, wel leuk om daar eens goed mee te praten, zodat hij ook mijn kant van het verhaal kent. En ik mis hemmmmmmmmmmm, maar hij is zo meteen weer hier <3
|
hij heeft een feestje en ik heb besloten om een keertje niet mee te gaan, misschien ga ik straks nog uit.,. maar weet nog niet.. zou wel goed voor me zijn, maar heb niet zo heeel erg veel zin.. ook geen tegenzin though.
Maar ja, op zich zit het tussen ons wel goed.. maar de toekomst staat een beetje instabiel.. hoop dat de relatie dat kan hebben.
||
Citaat:
OT: Afstand nemen... Ik heb het idee dat ik teveel push en alles te snel wel doen.. Nou heb ik haar voor valentijn wel een roos gestuurd met een kaartje daarbij of ze een date met me wilt, maar ik zit nu Zwaar te twijfelen of ik dat wel had moeten doen... In ieder geval is het antwoord snel duidelijk aankomende maandag. Of ze wilt wel of ze wilt niet, ben benieuwd.
||
Verwijderd
|
@Volk: Dat is echt heel schattig
![]() Citaat:
ot: Goed weekend gehad <3 Vrijdagavond was ik wel echt een beetje boos want hij bleef aan het ratelen over zijn eigen week en vertraging met de trein enzo, terwijl hij wist dat dit een heel belangrijke spannende week voor mij was. Vrijdag kwaad gaan slapen en zaterdagmorgen het er nog even over gehad. Ik snap dat het voor hem moeilijk is, dat hij zich geen houding weet te geven als ik over mijn week heen praat (geen idee waarom ik dat doe eigenlijk ![]() ![]() Ik wil samenwonennnnnnn (L) |
![]() |
|
Ja leuk! @ wup
Gister leuk feestje, en morgen zie ik eindelijk m'n super leuke vriendje weer! Heeeeeel veel zin om hem weer te zien!!! Ben echt benieuwd waar hij nou zo geheimzinnig over deed ![]() ik heb iets leuks gekocht maar weet nog niet of ik het durf aan te trekken ![]()
|
![]() |
het is een beetje twijfelachtig, heb geen vriendin maar vind wel iemand leuk.
alleen dan heb ik 2problemen. - zij heeft al een vriendje - een maat van me heeft al met haar gehad. ik zou echt niet weten wat te doen. vooral omdat dit een vriendschap van ruim 2jaar kan verpesten.
|
pff, het blijft gewoon lastig als je beste vriend je de liefde verklaard.
En niet zo maar een high school crush maar een 'ik ben bereid op je te wachten tot in de eeuwigheid' liefde. Ik hou van hem, maar niet op die manier en ik zal hem ook nooit op die manier gaan zien. Althans, zeg nooit nooit, maar ik weet het wel voor 99,9% zeker en dat heb ik hem ook verteld. Hij zegt dat het niks veranderd aan de vriendschap, maar nu smst ie me elke dag meerdere keren terwijl ik hem normaal eigk niet zo bijzonder veel sprak.. Zucht.. en ik ben al zo veel vrienden kwijt geraakt de laatste maanden. @SA je hebt zeker gelijk, je weet niet hoe het loopt en het is al bijzonder dat we nog bij elkaar zijn. Ben gewoon ontzettend gek op hem, en gun hem het best dat er is..
|
@Dott: hmm wat lastig... kun je hem niet subtiel duidelijk maken in een mail ofzo dat je echt hem een toffe vriend vindt, maar dat je het contact wel graag wil houden zoals het was?
OT: Mijn vriendje is geweldig! Hij heeft me helemaal door mijn eerste week van chirurgie-co-schap heen geloodst, ik was zó kapot elke dag en ik was laat thuis en moest vroeg op. Hij heeft elke dag boodschappen gedaan en gekookt en afgewassen en mensen uitgenodigd en zelfs mijn was opgevouwen, terwijl er maar twee dingen van hem bij zaten en hij dat echt een rotklusje vindt. Dus gister heb ik hem ter gelegenheid van dat alles maar een cadeautje gegeven en weekend samen hebben is zó fijn ![]() ![]() Sociale contacten staan de komende tijd een beetje op de achtergrond geloof ik, maar gelukkig begrijpen de meeste mensen dat wel. Dat krijg je als je maar 10 uur per dag thuis bent... (Nog 8 weken!)
|
|