Advertentie | |
|
![]() |
|
nou
ik vind het wel leuk als mensen ook nog even uit de harde realiteit willen en kunnen stappen ![]() dus nou van mij mag het tuurlijk ik vind soms ook wle een smensen raar en overdreven maar dan vind ik dat stiekum toch ook wel weer cool en wil je weten hoe je er elfig uit moet zien? kijk naar deze geweldige foto van mijner broeder ![]() en nee zo loopt ie niet 24 uur per dag nee. maar gewoon eventjes verkleden? dat mag toch wel? http://broken.blackroses.com/members...f/aroeloff.jpg net zoals je met de boeken en films even weg kan dromen. en met wat en hoe: tja smaken verschillen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Mh ik heb geeneens zin om tegen zo'n ontzettend sneue stelling in te gaan... *gaapt* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*confused* en Marije zei volgens mij toch echt ooit dat er niemand van de zwolle-clan in zwolle woonde.. They're messing with my head, they're messing with my head! AAAARGH *rent weg* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en om alle niet erg bijdragende zooi in een post te houden, fantasylui zijn freaks, en rollpayers... zijn dat dan satanisten ??(veel gehoord)
||
Citaat:
![]() en en en mijn broertje is hip en ik stem voor een ZWOLLEMEETING maar ja ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik heb jou gezien op de fantasy fair, ik was dat meisje in die paarse jurk, vriendin van esther. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je hebt me toch al geadd op 't surrealisticfantasyding ![]() *gaat naar msn* ![]() pssst, schop je broertje ook het forum op.. met de verplichting dat ie ook voor zwolle stemt *grin* |
![]() |
|
fantasy heeft helemaal niets met leeftijd te maken.
Het is iets wat met de geest gemaakt gecreeerd wordt en ik kan er heel gefasineerd door raken hoe anderen dat doen/hebben gedaan. d.m.v schilderijen, boeken, kleding, muziek en andere soorten kunst. Het is toch prachtig dat je een wereld naar je eigen hand kunt zetten en er als het ware in kunt "leven". sprookjes zijn ook fantasy , maar fantasy gaat zoveel verder. Dit is tenminste hoe ik fantasy beleef. En nee, ik loop niet met vleugeltjes rond te springen, waarom zo standaard? al vind ik het wel kewl |
![]() |
||
Citaat:
eXo vind het vast niet leuk dat iedereen nu denkt dat dat zijn foto is ![]() en single hint hint en waarschijnlijk net zo wanhopig als ik.. sla uw slag.. schrijf in het gastenboek of verstuur fanmail via mijn email adres ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *woei* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kweet niet waar jij woond
||
Citaat:
maar heb ook nooit eentje in het echt rond zien lopen maar daarvoor woon ik ook op een totaal verkeerde plek ![]() ![]() zou er zelf ook niet in lopen, je moet er wel lef voor hebben, want veel commentaar krijg je zeker.
|
![]() |
Ik vind fantasy geweldig
![]() Mooie vervanging voor de lelijke realiteit.. al is het natuurlijk niet goed om steeds in die droomwereld te blijven zitten.. Maar het is voor mij een leuke vorm van ontspanning.. (verhalen erover lezen, tekenen.. enz..) Autumn vind ik ook een kewle band btw.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
MysticFair - Land van Ooit Fantasy & Castle Festival 4 & 5 oktober 2008 Mysticfair | 3 | 01-08-2008 12:36 | |
Games |
Final fantasy 11 online Gnoko | 179 | 23-05-2005 08:43 | |
Games |
Final Fantasy! 2B! | 25 | 15-04-2005 08:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Fantasy Meadow | 19 | 02-06-2004 10:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Fantasy DarkCat | 1 | 23-01-2002 17:59 | |
ARTistiek |
Fantasy boeken? TearSong | 44 | 19-06-2001 23:57 |