Advertentie | |
|
![]() |
|
ja idd.....beetje offtopic?
Ik wil wel een keer geest oproepen dan weet ik tenminste meteen of het nou echt is.... Maar ik heb het al een keer gezien en er gebeurde niets..... Kzal et nog een keer proberen
||
Citaat:
Dan ga ik ff een klacht indienen Als er een mededeling is en er komt een leuke discussie door ga je dat toch niet afsluiten???.... ![]()
||
Citaat:
|
Paragnosten beweren altijd dat je erin moet "geloven".
Geesten staan trouwens gelijk aan (kampvuur) verhalen die je kippenvel en slapeloze nachten bezorgen. Heerlijk.
Laatst gewijzigd op 24-05-2003 om 21:37. |
![]() |
||
Citaat:
Het niet prettig voelen kan echter ook een andere oorzaak hebben, de magnetische velden, maar het hoeft dus niet. Ben je er nog? Dit onderzoek bewijst dus dat er 'iets' is in de spook plaatsen ( zo noem ik het maar even) waardoor mensen zich ongemakkelijk voelen. De oorzaak daarvan kān zijn dat het er werkelijk spookt, maar het hoeft niet.
||
Citaat:
Maar hou het in het midden. Het 1 sluit het ander niet uit.
||
Citaat:
|
Ik geloof er niet in.
Alles zit idd tussen je oren. Dat is de mens nu eenmaal, zo zijnwij gemaakt,zo gaan wij door het leven. Gaat een mens dood, sterft het lichaam af. Sterft het lichaam af, sterven de hersenen af. Sterven de hersenen af, sterven al je gedachten, je bewustzijn,onbewustzijn,... af. Het is zo simpel, maar ik begrijp dat mensen geloven in een ziel, het klinkt nu eenmaal mooi, en is veel genoegzamer om te weten dan dat je na je dood niets meer bent en voelt,zelfs niet droomt. Dus ook geesten kunnen niet bestaan, het is dikke zever volgens mij. Mensen die ze zien, hallucineren, of het zit in hun hoofd,... er kunnen zoveel verklaringen voor gegeven worden. Aandacht speelt ook idd vaak een rol. |
![]() |
|
![]() |
Ik ga hier niet rondstrooien met woorden als 'bewijzen' (een term die trouwens volgens mij niet eens in de wetenschappelijke wereld voorkomt!) en 'placebo'. Dat laat ik allemaal voor het gemak maar even in het midden.
Dit is 1 van mīn favoriete siteīs wat onder andere hierover gaat: http://www.skepsis.nl Een toepasselijk artikel is: http://www.skepsis.nl/thooft.html Veel plezier ermee! fil |
![]() |
|
![]() |
Ik heb helemaal geen zin om me hier verder in te mengen maar ik denk dat het een aardig eind zou helpen als niemand hier iets als feitelijkheid neerzet (zoals hier boven van fruitvliegje, je noemt allemaal feiten zonder er bewijs voor te hebben) en mensen elkaars mening/overtuiging meer respecteren. ook denk ik dat de mensen die nergens voor openstaan p dit forum zich gewoon stil houden. Die kunnen er nml alleen maar zitten om maar te gaan roepen dat het niet waar is en ik geloof niet dat iemand daar iets mee opschiet.
Sorry, zat me ff te ergeren aan het nuttelkoze en eindeloze gezever dat nergens op uitloopt ![]()
|