Advertentie | |
|
![]() |
|
als je er teveel over nadenkt ga je echt geloven dat er geesten bij je zijn en dan ga je je dingen in je hoofd halen. ikzelf geloof er niet zo in, wel in geesten, maar niet dat wij die kunnen zien.
als ik er ooit een tegenkom pas ik mn mening wel aan.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb al een paar keer het verhaal gepost, maar vooruit.. Een paar jaar geleden had ik steeds de zelfde droom, steeds weer..Het was dat ik iets moest maken een super groot gebouw..En als ik het af had, en het hele dorp had gehaald (en al die mensen dus stonden te kijken) storte het in...Maar toen op een avond, Had ik weer de droom, En toen stond weer het hele volk te kijken..En toen storte het niet in..En iedereen was trots op me, en vond het goed van me enz..En toen werd ik wakker..En ik wordt nooit wakker in de nacht, echt niet. En toen ik op de overloop liep, zag ik daar een jonge vrouw staan..Beetje wazig..En ze zei dat ze nu echt met me konden beginnen..Daarna verdween ze...En vanaf die tijd heb ik geesten (zusje) gezien, gehoort, en sommige mensen "geholpen".. Das het verhaal ong.. En je kan me geloven of niet..je kan denken dat ik slaap dronken was, of niet helemaal bij, maar ik was klaar wakker op dat moment!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben er vroeger altijd vreselijk bang voor geweest...nadat een vriendinnetje mij had verteld dat bij haar boven op zolder een ouwe meneer met een kindje in een stoel zat te wiegen
![]() Ik heb nu al een paar keer onverklaarbare dingen meegemaakt -iedere keer op dezelfde weg-, 1 x een geestverschijning gezien....verder zijn het meer dingen die ik hoor. Voorbeeldje: reed met 2 vriendinnen over die weg naar huis, ineens kijken we alle drie achterom om te kijken wie er achter ons reed...we hoorden dus serieus een fiets rijden. ![]() ![]() Dus ja... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar IK weet echt dat ik wakker was..En als het niet zo was, waren de andere dingen zeker ook verzonnnen.. ![]() Maar das echt niet..
||
Citaat:
verder heb ik al zoveel van dat soort verhalen gehoord en wat erug opvalt is dat het heeel vaak 's nachts en na het net wakker worden gebeurt. En om eerlijk te zijn geloof ik je verhaal dus niet.... Ik heb al zoveel van dat soort verhalen gelezen en zoals ik al eerder zei hebben er zoveel gelogen en dat later toegegeven of bewezen dat het nep was.... Iedereen zei trouwens dat ie klaarwakker was... ff over jou verhaal, als je net wakker bent en zo'n rare droom hebt gehad en je gaat lopen ben je zeker nog niet klaarwakker hoor. Maar goed jij zal wel zeggen tis echt zo en dan geloof je me toch niet maar ik ben bang dat niemand me kan overtuigen tenzij er echt bewijs komt of ik ooit zoiets meemaak.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Klopt, die mogelijkheid is er inderdaad... Maar omdat de mogelijkheid op een doorgeslagen droom bestaan, sluit dat niet meteen andere mogelijkheden uit. Ik zeg niet dat ze gelijk heeft, maar ook niet dat ze niet gelijk heeft, ik denk dat alleen zij zelf dat uiteindelijk kan bepalen.
|
Inderdaad, het beste is helemaal niet oproepen, als ze contact met je willen, komen ze zelf wel naar jou toe, hoef je ze niet voor te roepen.
De kwade geesten daarintegen die kunnen niet uit zichzelf iemand benaderen, die moeten uitgenodigd worden. Welke gelegenheid dient zich daar niet meer voor aan dan een dom schaap dat een geest oproept zonder de benodigde veiligheidsmaatregelen om de kwade geesten te weren uit zijn/haar omgeving? Daar komt dus ook de meeste sores rond geesten vandaan.
||
Citaat:
![]()
|
Meerdere keren gevoeld, 1x 2 seconden gezien toen ik in de keuken stond, een vrouw die door de muur liep.
Ook een keer dat ik bij een vriendin sliep en het licht uit was we op hetzelfde moment schrokken en riepen: doe het licht aan, omdat we het gevoel hadden dat er een oude man op de stoel zat. 1x half in hypnose allerlei entiteiten gevoeld, en in wel nog meer situaties. Het schijnt dat ik vroeger als 4-jarige tegen mijn ouders meerdere keren zei dat er mensen in het huis waren. 1x zat er een entiteit mijn energie weg te slurpen, ben ik vanaf gekomen door regressie-therapie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me niet dat ie dat uit zichzelf doet, dan is t wel een hele knappe tv haha |
![]() |
||
Citaat:
Ik doe dus ook wel eens aan droomuitleg. Ik denk dat het gebouw wat je moest bouwen, een deel van je eigen geest voorstelt. Dat deel moest je als het ware "opbouwen" in jezelf. En toen het klaar was, toen was jouw geest ver genoeg (= gezond genoeg) om het aan te kunnen, om geesten te zien, en zo te helpen. Ik denk dat je dit al langere tijd gewild hebt, hiermee bezig zijn. Omdat de vrouw in de gang niet gewoon zei, dat je vanaf nu geesten zou kunnen zien, maar omdat ze zei dat ze (= geesten van boven) nu écht met je konden beginnen (samen te werken). Als je dat van die gang had gedroomd, dan zou het wel héél toevallig zijn dat je precies vanaf dat moment geesten kon zien en zo mensen kon helpen. Dan zou dat helpen ook schijn moeten zijn geweest, iedere keer weer. Maar voor anderen kan dit geen bewijs zijn. Ik denk dat het voor sommige mensen zelfs gezonder is, als ze zulke verhalen als die van jou niet hoeven te geloven. Want hún geest zal niet zo'n "gebouw" hebben als wat jij (symbolisch) in je dromen hebt gebouwd. En dan zouden er opeens ongezonde angsten voor geesten in ze zijn, als ze jou moeten geloven. Want dan bestaan geesten echt, en daar kunnen ze dan last van krijgen. Dat ze niet in geesten geloven, is dus voor sommige mensen tegelijk een soort bescherming tegen hun angsten. En goed voor hun zelfvertrouwen. peter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb ook een keer geesten opgeroepen dat was echt eng.... het begon op een zwoelle zomerse dag ik en 3 andere vrienden gingen geesten oproepen ik ging probeeren nog een keer contact te leggen met mijn overleden oma (ze was een maand daarvoor overleden aan een overdosis harddrugs) we gingen allemaal aan een ronde tafel zitten en zetten 4 kaarsen op tafel toen we allemaal elkaars handen vasthielden gingen opeens de kaarsen uit het werd opeens heel erg koud en alle lampen gingen uit het eenige licht dat er nog was was het licht van de oven dus wij gingen kijken en wat bleek ik zag de geest van mijn oma in de oven zitten ze tikte op het ruitje dat ze er uit wou maar ik raakte in paniek en zetten per ongeluk de oven aan op stoom stand en rende toen hard weg na een half uurtje ging ik tog weer terug om te kijken en daar zat mijn oma ,haar huid was hellemaar verschroeid ,en de helekamer stonk naar verotten vis toen deed ik de oven open en toen ging de vriezer opeens open dus ik keek in de vriezer en daar lag mijn steenoven pizza van iglo (tip die met die vier kazen is erg lekker) dus ik pak dei pizza eruit en doe hem in de oven) na een half uur had ik een lekkere pizza ........waar ging deze topic ook alweer over...? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Wat een primitief forum dan
![]() op xezium (nej ik maak geen reclame) hebben alle admins een mogelijkheid om usernotes te maken en overtredings posts te bewaren ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
dude, hij heeft tog nooi gezegd dat het over een stam ging? iedereen denkt dat afrika zon primitief continent is waar niemand ietz met electriciteit heeft en shit maar er leven genoeg europeanen daar. later zei je ook dat ze daar geen goeie ziekenhuizen hebben waar ze zoiemand kunnen helpen...maar dat is dus ook bullshit, want er zijn genoeg rijke lui die daar hartstikke goeie ziekenhuizen kunne betalen... zelf geloof ik bestwel in geesten...heb alleen nog nooit geesten opgeroepen...daar ben ik veel te bang voor...maar k heb best wel eens (Bijv in d X-Factor van vroeger) foto's gezien van geesten...natuurlijk wet je nooit of het egte geesten zijn..maar danlees je de text die erbij hoord en dan geloof je er best in dat het een geest is...maar dat is egt heel eng...k heb 5 nachten niet meer kunne slapen omdat er een zo'n foto in mn hoofd zat. dat was een half jongetje die je kon zien in de tv weerspiegeling...ze zeider erbij dat ze het jongetje nog nooit hadden gezien en dat ze niet wisten waar het vandaan kwam...en dat hoofd van dat kind, die blik, dat was egt impactgevend...sindsdien geloof ik best in geesten en shit... GreetZ Vincent
|||
Citaat:
nee niemand zei dat het over een stam ging maar veel mensen daar geloven wel in natuur goden en zijn vaak vrij primitief. Verder heb je wel veel stammen ook in dat gebied. Ik zei helemaal niet dat er geen goede ziekenhuizen waren... ![]() Citaat:
En zo'n eind naar een ziekenhuis (Want dat is vast niet dichtbij) varen met een wond waar 400 hechtingen voor nodig zijn overleven kan dus niet.... Een foto of filmpje zou mij nooit kunnen overhalen in geesten te geloven,...dat is gewoon zo makkelijk te faken. Kijk maar naar veel films waar dingen ook net echt zijn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nog durf ik niet te zeggen of deze mensen die foto's nou gefaked hebben of niet, maar die mogelijkheid zit er wel altijd in.
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Heb jij ervaringen met geesten? Ceespop | 94 | 16-12-2006 22:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Ook van Grimm weer een product. Verwijderd | 22 | 12-05-2006 15:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Wolkenhemel Een Tweeling | 38 | 21-09-2004 22:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |