Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2003, 18:10
Shade
Shade is offline
Citaat:
lacyra schreef op 20-06-2003 @ 18:58:
wel gezien, gehoord...

Niet opgeroepen..Ze laten denk ik zelf wel weten of ze er zijn of niet..
wel gezien en gehoord?....
verhaal?

Enne dat laten ze helaas dus niet zien
iig niet aan velen...toeval?
Oud 21-06-2003, 12:12
Firefly182
Firefly182 is offline
Oud 22-06-2003, 16:58
posthuman
posthuman is offline
als je er teveel over nadenkt ga je echt geloven dat er geesten bij je zijn en dan ga je je dingen in je hoofd halen. ikzelf geloof er niet zo in, wel in geesten, maar niet dat wij die kunnen zien.
als ik er ooit een tegenkom pas ik mn mening wel aan.
Oud 24-06-2003, 13:36
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
als je er teveel over nadenkt ga je echt geloven dat er geesten bij je zijn en dan ga je je dingen in je hoofd halen.
helemaal mee eens.
Oud 24-06-2003, 20:46
lacyra
lacyra is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 20-06-2003 @ 19:10:
wel gezien en gehoord?....
verhaal?

Enne dat laten ze helaas dus niet zien
iig niet aan velen...toeval?

Ik heb al een paar keer het verhaal gepost, maar vooruit..

Een paar jaar geleden had ik steeds de zelfde droom, steeds weer..Het was dat ik iets moest maken een super groot gebouw..En als ik het af had, en het hele dorp had gehaald (en al die mensen dus stonden te kijken) storte het in...Maar toen op een avond, Had ik weer de droom, En toen stond weer het hele volk te kijken..En toen storte het niet in..En iedereen was trots op me, en vond het goed van me enz..En toen werd ik wakker..En ik wordt nooit wakker in de nacht, echt niet. En toen ik op de overloop liep, zag ik daar een jonge vrouw staan..Beetje wazig..En ze zei dat ze nu echt met me konden beginnen..Daarna verdween ze...En vanaf die tijd heb ik geesten (zusje) gezien, gehoort, en sommige mensen "geholpen"..

Das het verhaal ong..

En je kan me geloven of niet..je kan denken dat ik slaap dronken was, of niet helemaal bij, maar ik was klaar wakker op dat moment!
Oud 25-06-2003, 11:26
Tommetje
Tommetje is offline
Citaat:
lacyra schreef op 24-06-2003 @ 21:46:

Een paar jaar geleden had ik steeds de zelfde droom, steeds weer..Het was dat ik iets moest maken een super groot gebouw..En als ik het af had, en het hele dorp had gehaald (en al die mensen dus stonden te kijken) storte het in...Maar toen op een avond, Had ik weer de droom, En toen stond weer het hele volk te kijken..En toen storte het niet in..En iedereen was trots op me, en vond het goed van me enz..En toen werd ik wakker..En ik wordt nooit wakker in de nacht, echt niet. En toen ik op de overloop liep, zag ik daar een jonge vrouw staan..Beetje wazig..En ze zei dat ze nu echt met me konden beginnen..Daarna verdween ze...En vanaf die tijd heb ik geesten (zusje) gezien, gehoort, en sommige mensen "geholpen"..

Das het verhaal ong..

En je kan me geloven of niet..je kan denken dat ik slaap dronken was, of niet helemaal bij, maar ik was klaar wakker op dat moment!
Hier is een makkelijke verklaring voor. Het kan gebeuren dat je droomt dan je uit je droom ontwaakt. Ik heb het ook wel eens, je droomt dan dat je in je kamer wakker wordt. Dit kan bij sommige personen heel realistisch overkomen (zeker als je Lucide kunt dromen), daardoor kun je denken dat het echt heeft plaatsgevonden. Ik had gelezen dat iemand die ook beweerde geesten te zien na het wakker geworden iedere avond zijn webcam aanzette. Hij had dus toen 's nachts een geest gezien, dacht hij. Maar toen hij die ochtend op de webcam keek was er niet te zien.
Oud 25-06-2003, 12:42
MUTS123
MUTS123 is offline
Ik ben er vroeger altijd vreselijk bang voor geweest...nadat een vriendinnetje mij had verteld dat bij haar boven op zolder een ouwe meneer met een kindje in een stoel zat te wiegen toen ben ik echt vreselijk bang geworden tot een half jaar geleden ofzo............
Ik heb nu al een paar keer onverklaarbare dingen meegemaakt -iedere keer op dezelfde weg-, 1 x een geestverschijning gezien....verder zijn het meer dingen die ik hoor.
Voorbeeldje: reed met 2 vriendinnen over die weg naar huis, ineens kijken we alle drie achterom om te kijken wie er achter ons reed...we hoorden dus serieus een fiets rijden. Reed dus helemaal niks of niemand ..... dat soort dingetjes. Een vriendin van me heeft daar al een paar keer een vent in het rood gezien, op een fiets die ik niet zag..
Dus ja...
Oud 25-06-2003, 16:10
Orion2003
Orion2003 is offline
Ik zelf heb nog nooit een geest gezien maar ik geloof wel dat ze bestaan.
Oud 25-06-2003, 17:35
lacyra
lacyra is offline
Citaat:
Tommetje schreef op 25-06-2003 @ 12:26:
Hier is een makkelijke verklaring voor. Het kan gebeuren dat je droomt dan je uit je droom ontwaakt. Ik heb het ook wel eens, je droomt dan dat je in je kamer wakker wordt. Dit kan bij sommige personen heel realistisch overkomen (zeker als je Lucide kunt dromen), daardoor kun je denken dat het echt heeft plaatsgevonden. Ik had gelezen dat iemand die ook beweerde geesten te zien na het wakker geworden iedere avond zijn webcam aanzette. Hij had dus toen 's nachts een geest gezien, dacht hij. Maar toen hij die ochtend op de webcam keek was er niet te zien.

Maar IK weet echt dat ik wakker was..En als het niet zo was, waren de andere dingen zeker ook verzonnnen..

Maar das echt niet..
Oud 25-06-2003, 17:47
Shade
Shade is offline
Citaat:

"verhaal"

Nog nooit gelezen....
verder heb ik al zoveel van dat soort verhalen gehoord en wat erug opvalt is dat het heeel vaak 's nachts en na het net wakker worden gebeurt.

En om eerlijk te zijn geloof ik je verhaal dus niet....
Ik heb al zoveel van dat soort verhalen gelezen en zoals ik al eerder zei hebben er zoveel gelogen en dat later toegegeven of bewezen dat het nep was....
Iedereen zei trouwens dat ie klaarwakker was...

ff over jou verhaal, als je net wakker bent en zo'n rare droom hebt gehad en je gaat lopen ben je zeker nog niet klaarwakker hoor.

Maar goed jij zal wel zeggen tis echt zo en dan geloof je me toch niet maar ik ben bang dat niemand me kan overtuigen tenzij er echt bewijs komt of ik ooit zoiets meemaak.
Oud 25-06-2003, 19:18
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 25-06-2003 @ 18:47:
En om eerlijk te zijn geloof ik je verhaal dus niet....
Ik heb al zoveel van dat soort verhalen gelezen en zoals ik al eerder zei hebben er zoveel gelogen en dat later toegegeven of bewezen dat het nep was....
Iedereen zei trouwens dat ie klaarwakker was...

ff over jou verhaal, als je net wakker bent en zo'n rare droom hebt gehad en je gaat lopen ben je zeker nog niet klaarwakker hoor.
mee eens. Als je net je ogen opendoet, dan zit je echt niet klaarwakker in je bed, ookal schrik je wakker. Dat heb ik ook, dan schrik ik wakker en dan zakken m'n ogen zowat half dicht.
Oud 25-06-2003, 21:20
lacyra
lacyra is offline
Dan geloof je t niet..
Oud 26-06-2003, 10:56
Tommetje
Tommetje is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 25-06-2003 @ 20:18:
mee eens. Als je net je ogen opendoet, dan zit je echt niet klaarwakker in je bed, ookal schrik je wakker. Dat heb ik ook, dan schrik ik wakker en dan zakken m'n ogen zowat half dicht.
Dat bedoel ik ook, in een droom kun je dus dromen dat je klaarwakker bent, en dat kan soms echt superrealistisch lijken.
Oud 26-06-2003, 15:14
AngelLena
AngelLena is offline
Klopt, die mogelijkheid is er inderdaad... Maar omdat de mogelijkheid op een doorgeslagen droom bestaan, sluit dat niet meteen andere mogelijkheden uit. Ik zeg niet dat ze gelijk heeft, maar ook niet dat ze niet gelijk heeft, ik denk dat alleen zij zelf dat uiteindelijk kan bepalen.
Oud 26-06-2003, 18:08
01-LoPeZsTyLe
01-LoPeZsTyLe is offline
ga nooit geesten oproepen ofzo het kan echt gevaarlijk zijn je moet wel een goeie geest hebben opgeroept..want boze zijn er ook..laat de doden met rust....als je er mee gaat rommelen heb je de rest van je leven onrust tenzij een goeie geest he..
Oud 27-06-2003, 00:08
Shade
Shade is offline
volgens de meeste geesten kenners moet je helemaal geen geesten oproepen

ik weet niet of ik in geesten moet geloven, maar zeker niet in dit soort geesten.....
Oud 28-06-2003, 01:57
AngelLena
AngelLena is offline
Inderdaad, het beste is helemaal niet oproepen, als ze contact met je willen, komen ze zelf wel naar jou toe, hoef je ze niet voor te roepen.
De kwade geesten daarintegen die kunnen niet uit zichzelf iemand benaderen, die moeten uitgenodigd worden. Welke gelegenheid dient zich daar niet meer voor aan dan een dom schaap dat een geest oproept zonder de benodigde veiligheidsmaatregelen om de kwade geesten te weren uit zijn/haar omgeving? Daar komt dus ook de meeste sores rond geesten vandaan.
Oud 29-06-2003, 19:11
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 26-06-2003 @ 16:14:
ik denk dat alleen zij zelf dat uiteindelijk kan bepalen.
ik denk dat ze dat al heeft gedaan en dat onze mening dat niet zal veranderen.
Oud 16-07-2003, 19:04
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Meerdere keren gevoeld, 1x 2 seconden gezien toen ik in de keuken stond, een vrouw die door de muur liep.
Ook een keer dat ik bij een vriendin sliep en het licht uit was we op hetzelfde moment schrokken en riepen: doe het licht aan, omdat we het gevoel hadden dat er een oude man op de stoel zat.
1x half in hypnose allerlei entiteiten gevoeld, en in wel nog meer situaties.
Het schijnt dat ik vroeger als 4-jarige tegen mijn ouders meerdere keren zei dat er mensen in het huis waren.
1x zat er een entiteit mijn energie weg te slurpen, ben ik vanaf gekomen door regressie-therapie.
Oud 16-07-2003, 19:04
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 12-05-2003 @ 23:24:
ja gisteren nog. en gezellig dat we het hadden
whaha nou gefeliciteerd
Oud 16-07-2003, 19:07
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 31-05-2003 @ 18:29:
Ik geloof er mooi niet in, maar soms gebeurt er iets waar ik zelf geen verklaring voor weet, behalve dan dat ik aan het hallucineren ben.

Als de migraine te erg werd, zat er wel eens een lief oud dametje naast mijn bed. Geen idee wie, maar ik werd dan minder onrustig.

En nog wel meer, maar je kunt ze wegsturen.Ik heb ook recht op privacy.
Misschien is dat lieve oude dametje wel je gids , toch leuk haha
Oud 16-07-2003, 19:08
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Mutant schreef op 01-06-2003 @ 23:54:
stond er ook in of ze onderzocht hebben waar die velden vandaan kwamen?
Ja idd dat wil ik dan ook weten!
Vind ik geen bewijs dat geesten niet bestaan. Er is denk ik geen bewijs voor te vinden.
Oud 16-07-2003, 19:13
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Mutant schreef op 15-06-2003 @ 19:39:
Dat doen mijn compu en gsm dus ook en die zijn allebei zo rot als t maar kan zijn. Denk toch dat je een technisch prob met die apparaten hebt.
Technisch probleem lijkt me idd logischer, maar ik heb ook wel es dat ik tv kijk, de afstandsbediening door niemand aangeraakt wordt en hij gewoon begint te zappen of t geluid harder of zachter gaat. De cdspeler is ook een paar x zomaar aangegaan.
Lijkt me niet dat ie dat uit zichzelf doet, dan is t wel een hele knappe tv haha
Oud 16-07-2003, 19:15
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 16-06-2003 @ 15:50:
Ik vind het eng, en ook super gevaarlijk wat ik allemaal doe. Maar ik ben ermee begonnen en ik kan nu niet meer stoppen.
Dat je ermee begonnen bent betekent niet dat je niet kan stoppen. Als je wil kan je zeker wel stoppen.
Oud 16-07-2003, 19:16
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-06-2003 @ 21:47:
SK kappen!!!!!!!!!
Ik vind het wel leuk zo'n bijbeltekstje tussendoor hahaha
Oud 17-07-2003, 18:48
lady of the dark
lady of the dark is offline
rustig aan kaasstaafje, misschien kun je die mensen het best allemaal in één post beantwoorden.
Oud 17-07-2003, 20:21
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 12-05-2003 @ 23:24:
ja gisteren nog. en gezellig dat we het hadden
Wahahahaha
Oud 18-07-2003, 10:32
pe51
pe51 is offline
Citaat:

Das het verhaal ong..

Ik geloof je wel, omdat het een combinatie is van een serie dromen die eindigt met deze droom, het zien van een wezen, en tegelijk het begin van het zien van meer wezens/geesten en helpen hiermee.

Ik doe dus ook wel eens aan droomuitleg. Ik denk dat het gebouw wat je moest bouwen, een deel van je eigen geest voorstelt. Dat deel moest je als het ware "opbouwen" in jezelf. En toen het klaar was, toen was jouw geest ver genoeg (= gezond genoeg) om het aan te kunnen, om geesten te zien, en zo te helpen.

Ik denk dat je dit al langere tijd gewild hebt, hiermee bezig zijn. Omdat de vrouw in de gang niet gewoon zei, dat je vanaf nu geesten zou kunnen zien, maar omdat ze zei dat ze (= geesten van boven) nu écht met je konden beginnen (samen te werken).

Als je dat van die gang had gedroomd, dan zou het wel héél toevallig zijn dat je precies vanaf dat moment geesten kon zien en zo mensen kon helpen. Dan zou dat helpen ook schijn moeten zijn geweest, iedere keer weer.

Maar voor anderen kan dit geen bewijs zijn. Ik denk dat het voor sommige mensen zelfs gezonder is, als ze zulke verhalen als die van jou niet hoeven te geloven. Want hún geest zal niet zo'n "gebouw" hebben als wat jij (symbolisch) in je dromen hebt gebouwd. En dan zouden er opeens ongezonde angsten voor geesten in ze zijn, als ze jou moeten geloven. Want dan bestaan geesten echt, en daar kunnen ze dan last van krijgen. Dat ze niet in geesten geloven, is dus voor sommige mensen tegelijk een soort bescherming tegen hun angsten. En goed voor hun zelfvertrouwen.

peter.
Oud 18-07-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 11-05-2003 @ 16:19:
Dit past beter op mystiek.

welke topic is dit dan???

Oud 18-07-2003, 16:58
Verwijderd
Citaat:
undertaker schreef op 18-07-2003 @ 16:09:
welke topic is dit dan???

Omdat het hierheen is verplaatst...

Oud 18-07-2003, 21:12
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 17-07-2003 @ 19:48:
rustig aan kaasstaafje, misschien kun je die mensen het best allemaal in één post beantwoorden.
Ik weet niet hoe dat moet.
Oud 18-07-2003, 22:18
Firefly182
Firefly182 is offline
stukje tekst dat je wilt quoten tussen
Citaat:
en
zetten.
Oud 19-07-2003, 21:14
egatobas
egatobas is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 11-05-2003 @ 16:19:
Sinds mijn moeder dood is, lijkt het net dat ik geesten zie en ik ben steeds meeg geinterreesseert als iemand ooit een geest heeft opgeroepen.
Ik heb dat nog nooit gedaan en ik zal dat ook nooit doen ook want de verhalen die ik allemaal wel niet gehoord heb zijn gewoon te scary voor woorden.
S'avonds als ik wil slapen doe ik soms mijn ogen open en dan lijkt het net alsof er schimmen rond zweven en dan denk ik dat dat geesten zijn.
Denken julllie hier ook wel eens aan???????????
Hebben jullie wel eens een geest opgeroepen????
Laat het please horen want ik ben heel erg benieuwd!

xxx chrissieeeeeeeeeeeeeeej
ja dat heb ik ook vaak !!!!!
ik heb ook een keer geesten opgeroepen
dat was echt eng....
het begon op een zwoelle zomerse dag
ik en 3 andere vrienden gingen geesten oproepen
ik ging probeeren nog een keer contact te leggen met mijn overleden oma (ze was een maand daarvoor overleden aan een overdosis harddrugs)
we gingen allemaal aan een ronde tafel zitten en zetten 4 kaarsen op tafel
toen we allemaal elkaars handen vasthielden
gingen opeens de kaarsen uit
het werd opeens heel erg koud en alle lampen gingen uit
het eenige licht dat er nog was was het licht van de oven
dus wij gingen kijken en wat bleek ik zag de geest van mijn oma in de oven zitten ze tikte op het ruitje dat ze er uit wou maar ik raakte in paniek en zetten per ongeluk de oven aan op stoom stand
en rende toen hard weg
na een half uurtje ging ik tog weer terug om te kijken en daar zat mijn oma ,haar huid was hellemaar verschroeid ,en de helekamer stonk naar verotten vis
toen deed ik de oven open en toen ging de vriezer opeens open
dus ik keek in de vriezer en daar lag mijn steenoven pizza van iglo (tip die met die vier kazen is erg lekker) dus ik pak dei pizza eruit en doe hem in de oven)
na een half uur had ik een lekkere pizza ........waar ging deze topic ook alweer over...?
Oud 20-07-2003, 13:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
egatobas schreef op 19-07-2003 @ 22:14:
ja dat heb ik ook vaak !!!!!
ik heb ook een keer geesten opgeroepen
dat was echt eng....
het begon op een zwoelle zomerse dag
ik en 3 andere vrienden gingen geesten oproepen
ik ging probeeren nog een keer contact te leggen met mijn overleden oma (ze was een maand daarvoor overleden aan een overdosis harddrugs)
we gingen allemaal aan een ronde tafel zitten en zetten 4 kaarsen op tafel
toen we allemaal elkaars handen vasthielden
gingen opeens de kaarsen uit
het werd opeens heel erg koud en alle lampen gingen uit
het eenige licht dat er nog was was het licht van de oven
dus wij gingen kijken en wat bleek ik zag de geest van mijn oma in de oven zitten ze tikte op het ruitje dat ze er uit wou maar ik raakte in paniek en zetten per ongeluk de oven aan op stoom stand
en rende toen hard weg
na een half uurtje ging ik tog weer terug om te kijken en daar zat mijn oma ,haar huid was hellemaar verschroeid ,en de helekamer stonk naar verotten vis
toen deed ik de oven open en toen ging de vriezer opeens open
dus ik keek in de vriezer en daar lag mijn steenoven pizza van iglo (tip die met die vier kazen is erg lekker) dus ik pak dei pizza eruit en doe hem in de oven)
na een half uur had ik een lekkere pizza ........waar ging deze topic ook alweer over...?
Over iemand die alles wel serieus bedoeld. Hoe lang denk je nog door te gaan met deze onzin?
Oud 20-07-2003, 15:28
lady of the dark
Citaat:
AngelLena schreef op 20-07-2003 @ 14:00:
Over iemand die alles wel serieus bedoeld. Hoe lang denk je nog door te gaan met deze onzin?
Als forumbaas kan jij daar wat aan doen AngelLena
Oud 20-07-2003, 15:30
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 20-07-2003 @ 16:28:
Als forumbaas kan jij daar wat aan doen AngelLena
Jep, is ook al gedaan... Maar ja, moet iets laten staan als bewijs he... Anders hebben de fb+ers er nog niets aan. Grootste gedeelte is verwijderd.
Oud 20-07-2003, 15:41
lady of the dark
Citaat:
AngelLena schreef op 20-07-2003 @ 16:30:
Jep, is ook al gedaan... Maar ja, moet iets laten staan als bewijs he... Anders hebben de fb+ers er nog niets aan. Grootste gedeelte is verwijderd.
Ik wist niet dat je wat moest laten staan, maar is eigenlijk wel logisch. Mooi dat die vent weg is, ik word altijd zo moe van dat soort figuren.
Oud 20-07-2003, 15:49
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Wat een primitief forum dan

op xezium (nej ik maak geen reclame) hebben alle admins een mogelijkheid om usernotes te maken en overtredings posts te bewaren misschien iets voor jullie?
Oud 20-07-2003, 17:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lifeafterdeath schreef op 20-07-2003 @ 16:49:

op xezium (nej ik maak geen reclame) hebben alle admins een mogelijkheid om usernotes te maken en overtredings posts te bewaren misschien iets voor jullie?
Hebben wij ook wel...Daar niet van, maar dat zijn enkele notes. Altijd duidelijker als ze de boel helemaal kunnen volgen.
Oud 20-07-2003, 19:10
egatobas
egatobas is offline
Citaat:
lady of the dark schreef op 20-07-2003 @ 16:41:
Ik wist niet dat je wat moest laten staan, maar is eigenlijk wel logisch. Mooi dat die vent weg is, ik word altijd zo moe van dat soort figuren.
ben nog niet weg hoor

komt nog wel
Oud 20-07-2003, 19:25
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
egatobas schreef op 20-07-2003 @ 20:10:
ben nog niet weg hoor

komt nog wel
Wil je dat graag ofzow? Ben ik zo lief om je een 2e kans te bieden... Als je een ban wilt, zeg dat dan meteen... Kan altijd geregeld worden. Your choice.... Wat zal het worden?
Oud 20-07-2003, 19:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik heb alleen geesten gezien die in een lichaam zitten. Een geest zonder lichaam nog nooit, omdat 'ik' die niet kan zien.
Oud 21-07-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
lifeafterdeath schreef op 20-07-2003 @ 16:49:

Zeg dat op beleidszaken.
Oud 25-07-2003, 14:28
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 05-06-2003 @ 09:20:
en ik denk van niet
ik vindt dat ze nogal primitief leven in sommige stammen
maar goed dat zijn meningen....
(mischien een beetje laat)

dude, hij heeft tog nooi gezegd dat het over een stam ging?
iedereen denkt dat afrika zon primitief continent is waar niemand ietz met electriciteit heeft en shit
maar er leven genoeg europeanen daar.
later zei je ook dat ze daar geen goeie ziekenhuizen hebben waar ze zoiemand kunnen helpen...maar dat is dus ook bullshit, want er zijn genoeg rijke lui die daar hartstikke goeie ziekenhuizen kunne betalen...

zelf geloof ik bestwel in geesten...heb alleen nog nooit geesten opgeroepen...daar ben ik veel te bang voor...maar k heb best wel eens (Bijv in d X-Factor van vroeger) foto's gezien van geesten...natuurlijk wet je nooit of het egte geesten zijn..maar danlees je de text die erbij hoord en dan geloof je er best in dat het een geest is...maar dat is egt heel eng...k heb 5 nachten niet meer kunne slapen omdat er een zo'n foto in mn hoofd zat.

dat was een half jongetje die je kon zien in de tv weerspiegeling...ze zeider erbij dat ze het jongetje nog nooit hadden gezien en dat ze niet wisten waar het vandaan kwam...en dat hoofd van dat kind, die blik, dat was egt impactgevend...sindsdien geloof ik best in geesten en shit...

GreetZ Vincent
Oud 25-07-2003, 19:30
Shade
Shade is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 25-07-2003 @ 15:28:
(mischien een beetje laat)

dude, hij heeft tog nooi gezegd dat het over een stam ging?
iedereen denkt dat afrika zon primitief continent is waar niemand ietz met electriciteit heeft en shit
maar er leven genoeg europeanen daar.
later zei je ook dat ze daar geen goeie ziekenhuizen hebben waar ze zoiemand kunnen helpen...maar dat is dus ook bullshit, want er zijn genoeg rijke lui die daar hartstikke goeie ziekenhuizen kunne betalen...

zelf geloof ik bestwel in geesten...heb alleen nog nooit geesten opgeroepen...daar ben ik veel te bang voor...maar k heb best wel eens (Bijv in d X-Factor van vroeger) foto's gezien van geesten...natuurlijk wet je nooit of het egte geesten zijn..maar danlees je de text die erbij hoord en dan geloof je er best in dat het een geest is...maar dat is egt heel eng...k heb 5 nachten niet meer kunne slapen omdat er een zo'n foto in mn hoofd zat.

dat was een half jongetje die je kon zien in de tv weerspiegeling...ze zeider erbij dat ze het jongetje nog nooit hadden gezien en dat ze niet wisten waar het vandaan kwam...en dat hoofd van dat kind, die blik, dat was egt impactgevend...sindsdien geloof ik best in geesten en shit...

GreetZ Vincent
ja best wel laat ja...

nee niemand zei dat het over een stam ging maar veel mensen daar geloven wel in natuur goden en zijn vaak vrij primitief. Verder heb je wel veel stammen ook in dat gebied.

Ik zei helemaal niet dat er geen goede ziekenhuizen waren... beter lezen...

Citaat:
Als er al een goed ziekenhuis zou zijn daar in afrika die zoiets kan doen
dit zei ik....omdat ik niet precies weet hoe het in die regio is.
En zo'n eind naar een ziekenhuis (Want dat is vast niet dichtbij) varen met een wond waar 400 hechtingen voor nodig zijn overleven kan dus niet....

Een foto of filmpje zou mij nooit kunnen overhalen in geesten te geloven,...dat is gewoon zo makkelijk te faken.
Kijk maar naar veel films waar dingen ook net echt zijn.
Oud 26-07-2003, 14:24
MikeyMo
MikeyMo is offline
ok...je hebt gelijk...

mar di foto's. tuurlijk zijn ze te faken...maar als je ze ziet dan...is het een heel gek gevoel...maar het ziet er niet nep uit....laat ik het zo omschrijven...
Oud 26-07-2003, 19:08
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 26-07-2003 @ 15:24:
ok...je hebt gelijk...

mar di foto's. tuurlijk zijn ze te faken...maar als je ze ziet dan...is het een heel gek gevoel...maar het ziet er niet nep uit....laat ik het zo omschrijven...
Klopt, maar met foto's ben ik ok nogal sceptisch (ja, ik kan ook sceptisch zijn )
Oud 27-07-2003, 12:12
Riconoscente
Riconoscente is offline
Het lijkt me vrij onmogelijk dat op een foto een geest verschijnt die tijdens het maken van de foto niet te zien was.
Oud 27-07-2003, 13:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 27-07-2003 @ 13:12:
Het lijkt me vrij onmogelijk dat op een foto een geest verschijnt die tijdens het maken van de foto niet te zien was.
Dat hoor je vaker. BV dat je een foto wilt maken van je pas aangelegde bloemenperkje in je tuin en je bekijkt die foto en er staat ineens een gezicht achter het raam die niemand ooit opgevallen was en die ook niemand kent.

Nog durf ik niet te zeggen of deze mensen die foto's nou gefaked hebben of niet, maar die mogelijkheid zit er wel altijd in.
Oud 30-07-2003, 14:57
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
terror koe schreef op 27-07-2003 @ 13:05:
Ik was op vakantie in Hoenderloo, ik was toen 12 jaar geloof ik. Samen met een vriendinnetje stond ik bij de douches. Op een gegeven moment kwam er een vrouw binnen en liep ze een douchehokje in. Ik zei er nog wat over.. Even later kwam mn moeder binnen en ze ging hetzelfde hokje in! Blijkt dat dat vriendinnetje helemaal niemand had gezien.

Maar goed. Ik vraag me af waarom een geest zou willen douchen
Het zal wel eerder een hallucinatie zijn geweest.
Precies en zo zijn er teveel 'verschijningen' die eigenlijk gewoon verzonnen zijn door de hersenen en het oog. Dat vind ik van alle verschijningen die mensen zien die nog nooit eerder een geest hebben gezien of slechts 1 keer een geest hebben gezien.

Regels voor berichten