Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vliegen met de dodo
Je gaat met je dodo aan het begin van de startbaan staan, je houd de turret down ingedrukt. Dit doe je net zo lang tot je vliegtuig geluid maakt en de grond raakt, dan laat zo snel mogelijk je turret down los en ga je vanzelf omhoog. Daarna moet je je vliegtuig zo recht mogelijk houden door steeds de turret een beetje naar beneden te doen. Ik had erg veel moeite om me tussen de gebouwen door te sturen, dus misschien kun je beter de landingsbaan nemen die naar rechts gaat(?) In ieder geval als je die kant op gaat en het water overvliegt krijg je een welkomstscherm van staunton island en moet je dus weer helemaal terugrijden als je landt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jah oke das wist ik zo onderhand wel. Ach jah volgens mij blijft het gewoon veel oefenen
![]() Handige link staat veel dingen over GTA 3 bijeen gevat |
![]() |
|
wat een aap is die kerel...
|
Ik heb gisteren GTA 3 officieel in de winkel gekocht, en alles geinstalleerd ed. spel doet het wel goed bij mij, alleen nu is het al 2x opeens vast geslagen, beide keren zat ik in een limo misschien dat dat het er mee te maken heeft?
heeft iemand anders al hiervan last gehad? voor de rest draait de game namelijk wel gewoon normaal...
|
yesyes GTA 3 werkt !!! Heb wel laagste resolutie en alle opties uit maar boeiah!!!!!! best wel geil spel
![]() ![]()
|
euh, je rijd er gewoon naar 1 toe, dan blijven ze eerst ff bij je raam klooien, stappen ze in de auto en daarna rij je naar een afgelegen stuk...
als je te ruw rijd willen ze nog wel eens uitstappen ja... ![]()
||
Citaat:
|
Een kleine bijdrage aan deze topic dmv een aantal screenshots van mezelf..
SORRY! ![]() Kêhk nâh wat je doet man, vêule hond! ![]() Bugje in het spel.. ![]() ![]() Wat doe je nou op mijn weghelft. ![]() Ej, ik neem gewoon voorrang hoor. ![]() Even genieten van het uitzicht. ![]() Zo ziet het er dus uit van de bovenkant. ![]() Let op... ![]() *KLEM*! HEHEHEHE. ![]() Hij zit een beetje klem.. ![]() Ik mag jou niet. ![]() Zoo! HEHEHE. ![]() Dubbel parkeren mag toch wel? ![]() Ik had nog zo gezegd, géén bommetje! ![]() ![]() KUT! FBI! ![]() Ik vliehiehiehiehieg! ![]() Even oorlogje spelen met mijn vriendjes ![]() Gelieve niet de hele pagina van mij te quoten, dan wordt de topic zo onnodig vol. ![]()
|
SnagIt. :/
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Bug: Bij zo'n missie in stad 2 moet je van die toilet-gast 6 pakketjes vaneen auto afhalen. Maar als die auto in het water valt.. blijft ie leven
![]()
|
Verwijderd
|
Toch 2 dingen die ik ff kwijt moet
![]() 1. Hoe vlieg je nou in vredesnaam? Zo'n beetje alle howto's in het Engels en het Nederlands gelezen, maar snap er nog nix van. Ik volg de instructies precies zo, en het vliegtuigje schiet de lucht in. Maar na 5 seconden gaat het stijgen over in dalen en neerstorten. Hij blijft gewoon NIET vliegen, maar daalt gewoon vrij snel weer... wat doe ik fout? ![]() 2. Hoe kan je nou leuke dingen doen met die hoeren? ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Heb ik eindelijk op legitieme wijze (=zonder cheats) een tank verkregen, en dan past 'ie niet in m'n garage :-/ Als je eenmaal zo'n tank hebt, wordt het trouwens wel heel erg makkelijk, ook al heb je 6 sterren. De vijandelijke tanks schieten niet op je, en de blokkades hebben ook alleen maar M16 machinegeweren... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe doe je dat? Rijdt achteruit in je garage met dat ding.. het zal niet in 1 keer lukken... gewoon links en rechts bijsturen totdat ie eindlijk erin gaat... (je MOET achteruit inrijden anders kom je zelf niet meer uit de garage...) |
![]() |
||
Citaat:
sorry ![]() edit: errug coole screenies wasp ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog even een screenshot (van de ending sequence, die ik nu heb gehaald zonder cheats maar mét tank ![]() ![]() Is het geen mooi spel? ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog een performance tipje: verwijder de bestanden txd.dir en txd.img (of geef ze even een andere naam). Als je het spel dan start dan krijg je net als de eerste keer weer de melding "Converting textures for your computer". Die twee bestanden worden dan weer overnieuw aangemaakt, optimaal voor de resolutie en kleurdiepte die je dan gekozen hebt. En aangezien vrijwel iedereen de resolutie/instellingen verandert heeft sinds de eerste keer GTA 3 starten krijg je dan dus een andere txd.dir en txd.img. Probeer het eens, het levert weer wat snelheidswinst op!
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
owke... dat vliegen is echt mega brak... mijn record staat op 4 seconden...
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zal ze toch echt allemaal met je sniper moeten afknallen, heb ik ook gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 09-06-2002 om 17:32. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Grand Theft Auto III XalionX | 19 | 18-05-2010 20:04 | |
Games |
Grand Theft Auto: San Andreas wat je MOET weten/ en wilt weten tommiegun | 500 | 17-12-2004 19:46 | |
Games |
Grand Theft 3 + Vice City Voor Xbox ID&T_Radio | 5 | 10-09-2003 20:42 | |
Games |
GTA 3 cheats playstation 2 Vampyyy | 3 | 21-08-2002 19:55 | |
Games |
Gta 3 is uit!!! TAFKAB | 4 | 22-05-2002 12:25 | |
Games |
Grand Theft auto 3 voor p2 Verwijderd | 20 | 04-01-2002 20:33 |