Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je moet wel op die rode tonnen schieten. Die ontploffen waardoor je vaak gelijk 2 mannetjes meeneemt. Daarnaast zijn ze gewoon makkelijker te raken als het ene ventje
![]() Is trouwens de laatste missie, daarna mag je naar het volgende eiland (tenminste, via de eigenlijke laatste missie).
|
![]() |
zo hallo............
lukt me ff niet IK sta dus op het dak, en dan eerst het rechter ventje neerknallen dan het linker die naar de auto rent. Zover kwam ik nog wel. Maar dan??? Al die mannetjes neerknallen op die boot vanaf het dak????????? Met welke geweer dan??? En hoe zo snel???? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
poging 2143109432 |
![]() |
|
rij in de haven op de blauwe marker 8-ball stapt nu uit en neemt positie in, loop nu terug naar de ingang van de haven en zoek daar naar de slow-motion-pil die daar ligt.
ga het dak op en snipe van links naar rechts alle colombianen, eerst die voor de ingang. ps 8-ball gaat pas lopen bij het eerste schot
||
Citaat:
suc6
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|