Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2001, 23:52
Verwijderd
He gamers !

Tja ik zag dat al heel wat mensen hem hadden ,dus het antwoord zal wel snel komen ..

uhh eerste gedeeltje,moet je o.a die zwarte kerel van wie je ook die bom en shotgun krijgt,naar die boot brengen,je moet hem eerst laten uitstappen,maar zodra er geschoten gaat worden,rent ie de boot op,en dat is dus z'n einde..

Ik heb al heel wat geprobeert,o.a met de sniper op het hoge dak,ik ben al ingereden met een auto op zo'n kerel,maar ja ,ik haal het steeds niet..

Hopelijk weet iemand hoe we dit probleempje gaan oplossen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2001, 13:11
Thetallguy
Thetallguy is offline
Eerst het rechterpoppetje bij de loopbrug mollen, dan de linker die ondertussen naar de auto is gelopen (=10 meter naar links ofsow) daarna gewoon alle poppetjes op de boot van links naar rechts neerschieten.

En we op het dak staan met de sniper he
Oud 28-12-2001, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Thetallguy schreef:
Eerst het rechterpoppetje bij de loopbrug mollen, dan de linker die ondertussen naar de auto is gelopen (=10 meter naar links ofsow) daarna gewoon alle poppetjes op de boot van links naar rechts neerschieten.

En we op het dak staan met de sniper he

Ik hoop dat het lukt,je moet er wel fucking snel mee zijn he ,thanks in ieder geval

nog meer tips ?

Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 08:35
d@nny
d@nny is offline
kzit daar ook vast!maar waar kun je het beste staan om die bovenste mensen af te knallen.
ik heb ook een ander probleem, ik kan diee race niet winnen, diee van de diablos.Vonden gulle da ook zo moeilijk, of lukt da wel na een tijdje?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 11:49
Thetallguy
Thetallguy is offline
Op het dak staan gewoon, staat zelfs aangegeven met een roze puntje

En voor die race moet je zelf ook gewoon zo'n Diablo Stallion jatten
Oud 28-12-2001, 17:48
Wekko
Wekko is offline
Je moet wel op die rode tonnen schieten. Die ontploffen waardoor je vaak gelijk 2 mannetjes meeneemt. Daarnaast zijn ze gewoon makkelijker te raken als het ene ventje .

Is trouwens de laatste missie, daarna mag je naar het volgende eiland (tenminste, via de eigenlijke laatste missie).
Oud 28-12-2001, 18:04
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
naam is: 8-ball
snelste wagen, bij 8-balls garage.

Ik ben nu ook net bij die missie, ik zal via deze tips van jullie het proberen.
Bij mij stond er 8-ball is iced.

Meer tips altijd welkom
PS: KUT TRAIDS

Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 18:15
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
zo hallo............
lukt me ff niet

IK sta dus op het dak, en dan eerst het rechter ventje neerknallen dan het linker die naar de auto rent.
Zover kwam ik nog wel.
Maar dan???
Al die mannetjes neerknallen op die boot vanaf het dak?????????
Met welke geweer dan???
En hoe zo snel????
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 18:33
Wekko
Wekko is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
zo hallo............
lukt me ff niet

IK sta dus op het dak, en dan eerst het rechter ventje neerknallen dan het linker die naar de auto rent.
Zover kwam ik nog wel.
Maar dan???
Al die mannetjes neerknallen op die boot vanaf het dak?????????
Met welke geweer dan???
En hoe zo snel????

Dat is dus de bedoeling jah, met een sniper. Begin links en ga steeds verder naar rechts. De mannetjes helemaal rechts kunnen 8-ball niet raken als hij nog aan de linkerkant loopt. Het is echt te doen hoor!
Oud 30-12-2001, 14:15
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Wekko schreef:
Dat is dus de bedoeling jah, met een sniper. Begin links en ga steeds verder naar rechts. De mannetjes helemaal rechts kunnen 8-ball niet raken als hij nog aan de linkerkant loopt. Het is echt te doen hoor!
nou, dat ding goed richten is al kut op die mannetjes. Met analog gaat precieser maar toch.......
poging 2143109432

Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 18:51
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
je kan inzoomen.......ooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
-gehaald-

Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 21:49
Wekko
Wekko is offline
lol, daarvoor is het ook een siper (=scherpschuttersgeweer).
Oud 31-12-2001, 09:29
mik-mak
mik-mak is offline
Vurte sil jij zit nog maar in bomb da base ....
en ge zit al vast ...
Ik zit nu vast bij de laatste missie , das begrijpelijk mor die missie tegen de cartel ???
LOL
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 13:58
Dikkie
Dikkie is offline
rij in de haven op de blauwe marker 8-ball stapt nu uit en neemt positie in, loop nu terug naar de ingang van de haven en zoek daar naar de slow-motion-pil die daar ligt.
ga het dak op en snipe van links naar rechts alle colombianen, eerst die voor de ingang.

ps 8-ball gaat pas lopen bij het eerste schot
Oud 02-01-2002, 15:01
Verwijderd
Okee kerels,het is gehaald,rilaxt,was inderdaad niet zo moeilijk hoor,maar ja als ik er een hele nacht over doe en ik haal het niet ,raak ik altijd een beetje in paniek,spel word steeds leuker trouwens ..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 16:10
dopehead
dopehead is offline
heb geen playstation 2
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 17:23
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ik heb nu net het missie gehaald dat je die kerels moet doden. Under Surveillance ofzo.
Maar wat moet je doen met de opdracht bij die telefoon??? Die 2 gasten. U2 Uzi ofzo heet het.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 20:02
dopehead
dopehead is offline
waaaaaaaa ik heb hem bij een maat gespeelt zo strak je kan drive by,s doen zie je pistool uit het raampje en shieten maar.,stunts in slomo en shit damn gruwelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 22:37
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
ik heb nu net het missie gehaald dat je die kerels moet doden. Under Surveillance ofzo.
Maar wat moet je doen met de opdracht bij die telefoon??? Die 2 gasten. U2 Uzi ofzo heet het.

Dan moet je naar die maffiagasten(met rode mutsjes geloof k) aan de andere kant van de stad gaan en daar moet je er een aantal(geloof 10) killen, mag met gun vanuit de auto, maar je mag ze ook platrijden. en dan moet je weer trug.

suc6

Oud 04-01-2002, 11:25
DUNKS
DUNKS is offline
ik ben nu op een rot stuk dan zit je n de tweede stad en moet je zo vent op een speedboot dood maken met een politie boot maar ik kan die gast maar niet raken met de politieboot heb al geprobeerd met een bazouka alleen dan gaat ie er snel vandoor.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 20:33
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
DUNKS schreef:
ik ben nu op een rot stuk dan zit je n de tweede stad en moet je zo vent op een speedboot dood maken met een politie boot maar ik kan die gast maar niet raken met de politieboot heb al geprobeerd met een bazouka alleen dan gaat ie er snel vandoor.
je moet in de politieboot, die aan de haven staat erin gaan, en dei boot blijven volgen en blijven schieten. De boot zelf kan namelijk schieten. Maar je meot wel een stuk bij hem blijven want anders verlies je hem uit je oog.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten