Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Er is ook een patch uit voor GTA3!
Hier: http://www.gamespydaily.com/news/fullstory.asp?id=3577 en hier: http://www.take2games.com/index.php?...ection=patches
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben nu al 2 wegen bezig om het vliegen met de dodo onder controle te krijgen maar het lukt me maar niet. Ik heb de eerdere reply hierover al gelezen en heb complete aanwijzingen om te vliegen van internet gehaald (in het engels). Maar het lukt me echt niet.
Bij de aanloop voor het opstijgen moet je het vliegtuig omlaag 'duwen' bij mij is dat 's' , op een gegeven moment komen er vonken onder het vliegtuig vandaan, dan rij ik nog gewoon door en pas op het einde van de landingsbaan stijg ik langzaam op door af en toe op 's' te drukken (zodat het vliegtuig niet te snel stijgt), vervolgens daalt het vliegtuig en stijgt ie uit zichzelf weer op (dit gebeurt alleen bij een lange aanloop), maar mijn dodo stijgt maar een klein beetje op en gaat vervolgens toch weer naar onder en dan val ik in de zee. (dit is na ongeveer 15 tot 20 seconden). Wie weet wat ik fout doe. please help me
||
Citaat:
Je hebt meer tijd om te reageren en te mikken op de cops. Zodra je in een auto gaat zitten, houdt de pil op. Das pas goede drugs ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Yooo.........kep een probleem!!! ik save elke keer na een missie maar ik kan geen savegames openen weet iemand een oplossing....kan het nergens vinden heb een topic geopend en toen werd ie gelijk afgesloten omdat er al teveel over gta3 'probleempjes' zijn.... alvast bedankt
InDoSaiYaN |
![]() |
||
Citaat:
Ennuh er zijn ook programma's waarmee je de muziek-bestanden om kan zetten naar één grote mp3.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Grand Theft Auto III XalionX | 19 | 18-05-2010 20:04 | |
Games |
Grand Theft Auto: San Andreas wat je MOET weten/ en wilt weten tommiegun | 500 | 17-12-2004 19:46 | |
Games |
Grand Theft 3 + Vice City Voor Xbox ID&T_Radio | 5 | 10-09-2003 20:42 | |
Games |
GTA 3 cheats playstation 2 Vampyyy | 3 | 21-08-2002 19:55 | |
Games |
Gta 3 is uit!!! TAFKAB | 4 | 22-05-2002 12:25 | |
Games |
Grand Theft auto 3 voor p2 Verwijderd | 20 | 04-01-2002 20:33 |