Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2004, 16:31
flipman
flipman is offline
goeie band, favo album = ratm, kvind evil empire nie zo, renegades helemaal nie opn paar nrs na, tis gwoon nie helemaal hun stijl ook al hebbe ze geprobeerd dat wel te krijgen. verder helemaal top, alleen btje jammer datie zack alleen maar kon zeiken op alles, te politieke praat tussen de nrs
Oud 16-03-2004, 17:03
qghp
qghp is offline
Citaat:
konflict schreef op 14-03-2004 @ 21:03:

hoe tof was 't om als twaalfjarige fuck you i won't do what you tell me te roepen

<3
Doe ik nog steeds
Oud 21-09-2004, 13:35
aaronmirck
aaronmirck is offline
yeah was al lang opzoek naar dit forum!!!!

rage is gewoon een goede band, het is jammer dat er weinig bands zijn die ong. de zelfde muziek maken en toch kwalitatief op het zelfde nivo zitten, het is ook jammer dat er weinig nieuwe bands zijn die zich bezighouden met de combo van rock/rap, enige wat ik kan bedenken is pod......

Rage is gewoon rage, een felle band met een fel geluid, nooit te beschijden om vette texten te schrijven bij een mooi leidje, het is erg jammer dat Zach weg ging(kan iemand mij vertelen waarom?, hij zij iets over creatief stilstaan ofzo). Als je er niet van houd hou je er niet van als je er van houd ben je fan, zo simpel ligt dat.

ik zou niet zo snel het beste album kunnen aanwijzen, ben al blij dat ze er meer dan 3 hebben gemaakt, en dat ze allemaal toch eenigzins op elkaar lijken, maar zou zelf gaan voor de the battle of los angeles, weet eerlijk gezegd niet waarom. Zal wel aan sleep now in the fire en aan guerrilla radio liggen.

Aaron
Oud 21-09-2004, 14:37
annia
annia is offline
Ratm is leuk!! Ik luister nog altijd 'Killing in the name' als ik pissig ben. Of gewoon chagerijnig.
Oud 21-09-2004, 15:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 14-03-2004 @ 21:43 :
[edit] Ohja en die bassist met zijn lamme actie op de mtv awards dat was echt te triest.
Wat deed ie dan?
Oud 21-09-2004, 15:29
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
aaronmirck schreef op 21-09-2004 @ 14:35 :
yeah was al lang opzoek naar dit forum!!!!

rage is gewoon een goede band, het is jammer dat er weinig bands zijn die ong. de zelfde muziek maken en toch kwalitatief op het zelfde nivo zitten, het is ook jammer dat er weinig nieuwe bands zijn die zich bezighouden met de combo van rock/rap, enige wat ik kan bedenken is pod......

Rage is gewoon rage, een felle band met een fel geluid, nooit te beschijden om vette texten te schrijven bij een mooi leidje, het is erg jammer dat Zach weg ging(kan iemand mij vertelen waarom?, hij zij iets over creatief stilstaan ofzo). Als je er niet van houd hou je er niet van als je er van houd ben je fan, zo simpel ligt dat.

ik zou niet zo snel het beste album kunnen aanwijzen, ben al blij dat ze er meer dan 3 hebben gemaakt, en dat ze allemaal toch eenigzins op elkaar lijken, maar zou zelf gaan voor de the battle of los angeles, weet eerlijk gezegd niet waarom. Zal wel aan sleep now in the fire en aan guerrilla radio liggen.

Aaron

monsterup!!!!!!!!

Als forumbaas zeg ik dat je beter een nieuwe kunt openen.
Oud 21-09-2004, 16:02
Roxy
Roxy is offline
kun je ook sluiten?
nee?
oh dan doe ik dat.

Regels voor berichten