Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Heb je toevallig die ontiegelijke NERD met dat oranje gezien. Hij meende zich echt wat met zn digitale camera |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
geluid was te slecht voor woorden, gitaar te hard snairdrum verkeerd afgesteld en een paar invalleen gingen verkeerd, de akoestiek in 013 is zoiezo al beroerd, maaar zo erg had k et nog niet meegemaakt, vraag me nu steeds meer af of Ville ook niet slaapt omdat ie constant moet roken... mja erg jammer waren ook al die scheeuwende wijven, kom op we zijn niet bin five ofzo... mja al met al was het wel een gezellige avond, en blij dat k toch maar gegaan ben..
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb zeker geen gehoorafwijking, als je een beetje beter geluisterd had had je kunnen horen dat de snair gewoon echt verkeerd stond en de gitaar zeker te hard stond, daarentegen was de bas goed maar kreeg ik het idee dat de drummer de bas niet hoorde waardoor ik wat foutjes opmerkte..
|
![]() |
mja, t kan er ook aan gelegen hebben waar je stond, boxen achter in de zaal zijn vaak minder in 013, en als je vooraan staat klinkt het haast altijd goed
||
Citaat:
en het is ook niet de bedoeling als je naar een concert gaatr dat je dan op alle foutjes en kleine dingen gaat letten! je moet naar de muzike in het algemeen luisteren! en die was zeer goed!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en dat ville zoveel rookte is gewoon omdat het een kettingroker is..valt het je niet op dat ie op zowat elk plaatje met een peukie staat? ![]() en die schreeuwende wijven, ja, daar ergerde volgens mij zowat iedereen zich wel aan. vooraan was et pas erg, ik moest op een gegevenmoment mijn oren zo half dicht doen om alleen de band te horen en niet die 5 wijven die om me heen vals er doorheen stonden te bleren ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nee ikhad 2 meiskes achter me staan die dachten, kom we gaan iemand doof schreeuwen. nee ook lekker mjah ik viel toch niet op daar ![]() jij wel |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar maar.. uhm.. waar ergens stond je dan?! naasat me?! voor me?! achter me?! bovenop me?!
||
Citaat:
![]() Grappig om te zien.
||
Citaat:
haha zou een beetje hypocriet zijn nee ik stond rect voor je toen t was afgelopen op die trappen daar. ik liep voor je de trap af naar beneden(richting garderobe) en stond naast je bij de garderober als ik gewoon hoi had gezegd had dit niet gehoeven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb je echt niet gezien ![]() ![]()
|
Ik vond HIM maar kleurloos spelen. Als live band moet je een extra dimensie toevoegen aan de muziek door middel van een show of iets dergelijke. Dit leek echter net een continue opnamesessie ofzo.. ze speelden niet slecht ofzo, maar ik had bij wijze van spreken net zo goed een cd op kunnen zetten. Verder vond ik het wel grappig om te zien hoe al het (jong en onschuldig) vrouwvolk zich als BSB-publiek gedroeg... om de twee minuten werd er een in elkaar gezakt grietje langs mij heen naar de ehbo-post geleid...haha dan moet ik toch wel lachen hoor, het leek wel trui te zijn om flauw te vallen. Ik had wel al zoiets verwacht, maar dit (en vooral het loze gegil -JEEEEEJ we hebben technische probleme!!!-) deed mijn wenkbrauwen toch echt de hoogte in rijzen.
al met al een muzikaal degelijke avond, maar het staat zeker niet in mijn geheugen gegrift als turboconcert..
||
Citaat:
||
Citaat:
huppelkut zonder mening
|
|