Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2004, 12:43
TommytheCat
TommytheCat is offline
Vervelend hoe al die kleuters aan het zeiken waren over het voorprogramma > 'ze spelen te langzaam, ze verkrachten Nirvana,' etc. Als die zanger net zo'n 'lekker ding' als die van HIM was geweest had iedereen het geweldig gevonden. En de volgende keer neem ik oordopjes mee, het leek wel een backstreet boys concert met dat gegil.
Oud 22-02-2004, 12:45
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
TommytheCat schreef op 22-02-2004 @ 13:43:
Vervelend hoe al die kleuters aan het zeiken waren over het voorprogramma > 'ze spelen te langzaam, ze verkrachten Nirvana,' etc. Als die zanger net zo'n 'lekker ding' als die van HIM was geweest had iedereen het geweldig gevonden. En de volgende keer neem ik oordopjes mee, het leek wel een backstreet boys concert met dat gegil.
ik vond The Wounded wel heel goed juist.. en ik vond het wle leuk gedaan met het liedje van nirvana!
Oud 22-02-2004, 12:49
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Fuck Bush schreef op 22-02-2004 @ 13:45:
ik vond The Wounded wel heel goed juist.. en ik vond het wle leuk gedaan met het liedje van nirvana!
Oud 22-02-2004, 13:36
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Fuck Bush schreef op 22-02-2004 @ 13:41:
jij hebt iets tegen mij he?!
Maakt u zich niet druk

Oh, en ik vond The Wounded echt ongelooflijk bagger. Klonk allemaal hetzelfde. Alleen toen die meid het podium op kwam, dat was cool.
Oud 22-02-2004, 13:56
Gadje
Gadje is offline
@ fuck bush, ik heb jou gezien,maar da was nie zo moeilijk voorprogramma was kut, kutter kutst
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 14:08
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Citaat:
syneck schreef op 22-02-2004 @ 13:13:
Oke
Er stond namelijk iemand voor me die de hele tijd riep om "Gone with the sin"
die gasten stonden achter ons, Wij waren op een gegeven moment ook aant schreeuwen om Gone with the Sin. maarja.. zat dr niet in

Heb je toevallig die ontiegelijke NERD met dat oranje gezien. Hij meende zich echt wat met zn digitale camera
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 14:38
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
Gadje schreef op 22-02-2004 @ 14:56:
@ fuck bush, ik heb jou gezien,maar da was nie zo moeilijk voorprogramma was kut, kutter kutst
ik u niet

@cayenne..

nee, dat vrouwtje was juist echt slecht!
Oud 22-02-2004, 15:11
skadhd
skadhd is offline
Citaat:
teutje schreef op 21-02-2004 @ 12:04:
ik vond het vet! wat minder was al het geduw idd, mja, daar kun je niet veel tegen doen... het geluid was echt goed afgesteld en de acoustiek (schrijf ik dat goed? ) was ook super in de 013. af en toe was ville niet zo goed verstaanbaar, maar dat is omdat hij zo'n lage stem heeft. al om al, ik vond het super

en als iemand nog goed gelukte foto's heeft...dan zou ik die graag willen hebben
wow, 1e concert in je leven ofzo???
geluid was te slecht voor woorden, gitaar te hard snairdrum verkeerd afgesteld en een paar invalleen gingen verkeerd, de akoestiek in 013 is zoiezo al beroerd, maaar zo erg had k et nog niet meegemaakt, vraag me nu steeds meer af of Ville ook niet slaapt omdat ie constant moet roken...
mja erg jammer waren ook al die scheeuwende wijven, kom op we zijn niet bin five ofzo...
mja al met al was het wel een gezellige avond, en blij dat k toch maar gegaan ben..
Oud 22-02-2004, 16:50
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
skadhd schreef op 22-02-2004 @ 16:11:
geluid was te slecht voor woorden, gitaar te hard snairdrum verkeerd afgesteld en een paar invalleen gingen verkeerd, de akoestiek in 013 is zoiezo al beroerd, maaar zo erg had k et nog niet meegemaakt, vraag me nu steeds meer af of Ville ook niet slaapt omdat ie constant moet roken...
mja erg jammer waren ook al die scheeuwende wijven, kom op we zijn niet bin five ofzo...
mja al met al was het wel een gezellige avond, en blij dat k toch maar gegaan ben..
Volgens mij heb jij een gehoorafwijking, het geluid stond bij zowel the wounded als bij HIM erg goed afgesteld. Bij HIM gingen alleen de 'harde' stukken wat minder maar verder perfect afgesteld.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 18:09
skadhd
skadhd is offline
ik heb zeker geen gehoorafwijking, als je een beetje beter geluisterd had had je kunnen horen dat de snair gewoon echt verkeerd stond en de gitaar zeker te hard stond, daarentegen was de bas goed maar kreeg ik het idee dat de drummer de bas niet hoorde waardoor ik wat foutjes opmerkte..
Oud 22-02-2004, 18:10
skadhd
skadhd is offline
die de drummer dus maakte
Oud 22-02-2004, 18:11
skadhd
skadhd is offline
mja, t kan er ook aan gelegen hebben waar je stond, boxen achter in de zaal zijn vaak minder in 013, en als je vooraan staat klinkt het haast altijd goed
Oud 22-02-2004, 18:31
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
skadhd schreef op 22-02-2004 @ 19:11:
mja, t kan er ook aan gelegen hebben waar je stond, boxen achter in de zaal zijn vaak minder in 013, en als je vooraan staat klinkt het haast altijd goed
moet je niet achterin gaan staan he..

en het is ook niet de bedoeling als je naar een concert gaatr dat je dan op alle foutjes en kleine dingen gaat letten!

je moet naar de muzike in het algemeen luisteren! en die was zeer goed!
Oud 22-02-2004, 19:10
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
skadhd schreef op 22-02-2004 @ 19:09:
ik heb zeker geen gehoorafwijking, als je een beetje beter geluisterd had had je kunnen horen dat de snair gewoon echt verkeerd stond en de gitaar zeker te hard stond, daarentegen was de bas goed maar kreeg ik het idee dat de drummer de bas niet hoorde waardoor ik wat foutjes opmerkte..
Over de snare drum, ok daar heb je wel een punt die klonk erg 'plofferig' en kaal. De gitaar vond ik juist gaaf, vooral het soleergeluid.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:00
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Fuck Bush schreef op 22-02-2004 @ 15:38:
ik u niet

@cayenne..

nee, dat vrouwtje was juist echt slecht!
blinde
ik stond tot 3 x toe naast u
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:07
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
Gadje schreef op 22-02-2004 @ 21:00:
blinde
ik stond tot 3 x toe naast u
uhm uhm.. ik had maar een beetje bier op
Oud 22-02-2004, 20:09
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Fuck Bush schreef op 22-02-2004 @ 21:07:
uhm uhm.. ik had maar een beetje bier op
haha maar je kam was wel heel
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:11
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
Gadje schreef op 22-02-2004 @ 21:09:
haha maar je kam was wel heel
danku

uhm jij was toch niet die vriendin van die ene vent met die bril en dat hemdje?!
Oud 22-02-2004, 20:15
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Fuck Bush schreef op 22-02-2004 @ 21:11:
danku

uhm jij was toch niet die vriendin van die ene vent met die bril en dat hemdje?!
ik had wel een hemdje aan en een bril op maar ik had geen vriend bij
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:17
teutje
teutje is offline
Citaat:
skadhd schreef op 22-02-2004 @ 16:11:
nee, niet eerste concert van mijn leven, maar als ik het vergelijk met andere concerten vond ik het geluid hier goed. bijvoorbeeld in de heineken music hall is de akoestiek een stuk slechter...
en dat ville zoveel rookte is gewoon omdat het een kettingroker is..valt het je niet op dat ie op zowat elk plaatje met een peukie staat?
en die schreeuwende wijven, ja, daar ergerde volgens mij zowat iedereen zich wel aan. vooraan was et pas erg, ik moest op een gegevenmoment mijn oren zo half dicht doen om alleen de band te horen en niet die 5 wijven die om me heen vals er doorheen stonden te bleren nouja....ik vond het optreden verder wel een succes
Oud 22-02-2004, 20:17
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
Gadje schreef op 22-02-2004 @ 21:15:
ik had wel een hemdje aan en een bril op maar ik had geen vriend bij
gelukkig! want echt.. die vent..stond rechts naast me.. die was zooooo eng!! werd heletijd boos enzo.. en ging echt zooo op in de muziek.. dan ie met zijn armen stond.. allemaal zo alsof zijn laaste gebed doet voordat ie doodgaat enzo.. en heeeeleee tijd meezingen vol emotie +-
Oud 22-02-2004, 20:19
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Fuck Bush schreef op 22-02-2004 @ 21:17:
gelukkig! want echt.. die vent..stond rechts naast me.. die was zooooo eng!! werd heletijd boos enzo.. en ging echt zooo op in de muziek.. dan ie met zijn armen stond.. allemaal zo alsof zijn laaste gebed doet voordat ie doodgaat enzo.. en heeeeleee tijd meezingen vol emotie +-
oe dat is idd eng
nee ikhad 2 meiskes achter me staan die dachten, kom we gaan iemand doof schreeuwen.
nee ook lekker
mjah ik viel toch niet op daar
jij wel
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 20:22
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
Gadje schreef op 22-02-2004 @ 21:19:
oe dat is idd eng
nee ikhad 2 meiskes achter me staan die dachten, kom we gaan iemand doof schreeuwen.
nee ook lekker
mjah ik viel toch niet op daar
jij wel
ja wat doet zon kutpunker daar nou weer he?!

maar maar.. uhm.. waar ergens stond je dan?! naasat me?! voor me?! achter me?! bovenop me?!
Oud 22-02-2004, 21:03
Vice
Vice is offline
Citaat:
nightwish schreef op 22-02-2004 @ 13:00:
http://members.lycos.nl/reinierus666...%2020-02-2004/

hier staan foto's....kweetniet door wie ze gemaakt zijn maar ze zijn wel mooi
Die foto met die fans erop.
Grappig om te zien.
Oud 22-02-2004, 21:50
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Fuck Bush schreef op 22-02-2004 @ 21:22:
ja wat doet zon kutpunker daar nou weer he?!

maar maar.. uhm.. waar ergens stond je dan?! naasat me?! voor me?! achter me?! bovenop me?!
eej!heb niks tegen punkers hoor!
haha zou een beetje hypocriet zijn
nee ik stond rect voor je toen t was afgelopen op die trappen daar.
ik liep voor je de trap af naar beneden(richting garderobe) en stond naast je bij de garderober
als ik gewoon hoi had gezegd had dit niet gehoeven
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 07:25
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
Gadje schreef op 22-02-2004 @ 22:50:
eej!heb niks tegen punkers hoor!
haha zou een beetje hypocriet zijn
nee ik stond rect voor je toen t was afgelopen op die trappen daar.
ik liep voor je de trap af naar beneden(richting garderobe) en stond naast je bij de garderober
als ik gewoon hoi had gezegd had dit niet gehoeven
o ..

ik heb je echt niet gezien zeg op 5 maart maar hoi
Oud 24-02-2004, 23:08
Ten_Ton_Hammer
Ten_Ton_Hammer is offline
Ik vond HIM maar kleurloos spelen. Als live band moet je een extra dimensie toevoegen aan de muziek door middel van een show of iets dergelijke. Dit leek echter net een continue opnamesessie ofzo.. ze speelden niet slecht ofzo, maar ik had bij wijze van spreken net zo goed een cd op kunnen zetten. Verder vond ik het wel grappig om te zien hoe al het (jong en onschuldig) vrouwvolk zich als BSB-publiek gedroeg... om de twee minuten werd er een in elkaar gezakt grietje langs mij heen naar de ehbo-post geleid...haha dan moet ik toch wel lachen hoor, het leek wel trui te zijn om flauw te vallen. Ik had wel al zoiets verwacht, maar dit (en vooral het loze gegil -JEEEEEJ we hebben technische probleme!!!-) deed mijn wenkbrauwen toch echt de hoogte in rijzen.

al met al een muzikaal degelijke avond, maar het staat zeker niet in mijn geheugen gegrift als turboconcert..
Oud 24-02-2004, 23:10
Ten_Ton_Hammer
Ten_Ton_Hammer is offline
....komende vrijdag BEUKEN bij Six Feet Under
daar gaat het er toch enigszins anders aan toe...
Oud 25-02-2004, 18:00
bam666him
bam666him is offline
ja ik kkonnie naar HIM en diegene die sei dat die nie kon gelove dat him nog fans heeft...

HIM IS EEN VAN DE BESTE BANDS OOIT JAAH..!!!

mja..das min mening..ville is soow geil wooow
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 18:17
TommytheCat
TommytheCat is offline
En nu in het Nederlands graag..
Oud 25-02-2004, 18:19
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
bam666him schreef op 25-02-2004 @ 19:00:
ja ik kkonnie naar HIM en diegene die sei dat die nie kon gelove dat him nog fans heeft...

Dit kan gewoon niet serieus zijn
Oud 25-02-2004, 18:47
Garbage
Garbage is offline
Citaat:

huppelkut zonder mening
Oud 25-02-2004, 18:52
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:

Ga huilen.
Oud 25-02-2004, 18:54
HestHer
HestHer is offline
Citaat:
Fuck Bush schreef op 25-02-2004 @ 19:47:
huppelkut zonder mening
Inderdaad. Heb je die naam van haar gezien? 666! Ze weet niet eens waar het voor staat! Stom! @Fuckbush. Je hebt leuk haar.
Liefs hesther
Oud 25-02-2004, 18:56
Garbage
Garbage is offline
Citaat:
HestHer schreef op 25-02-2004 @ 19:54:
Inderdaad. Heb je die naam van haar gezien? 666! Ze weet niet eens waar het voor staat! Stom! @Fuckbush. Je hebt leuk haar.
Liefs hesther
danku danku

666 is wel stoer hoor!
Oud 03-03-2004, 11:44
Hapna
Hapna is offline
Jaja stoer zijn is ook een kunst, kutmuziek maken niet. HIM = diarree!
Oud 03-03-2004, 12:29
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
haha, ik ben niet geweest maar aan de reacties te horen was het net een concert van de Backstreet Boys, vanwege het gegil
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 13:04
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Fuck Bush schreef op 25-02-2004 @ 19:47:
huppelkut zonder mening
Haha, idd, zon persoon die zegt dat ze alto is, en dat ze niemand achterna loopt, maar ondertussen loopt ze mee met haar vrienden club
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten