Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Met dat laatste stukje van bovenstaande tekst ben ik het trouwens totaal niet eens. Een huisarts geeft mij helemaal geen gerust stelling.....en ik ben er van overtuigd dat een psych mij meer kan helpen als een huisarts. Regelmatig lichamelijk onderzoek zou bij mij ook niet helpen.....want ik geloof daar toch niet in, en dan zou ik elke dag onderzocht moeten worden. (onder het motto van: 'wat ik vandaag niet heb, kan ik morgen wel hebben') Die cog. therapie heb ik pas een paar maanden. Ik werk vanuit een boek. Tot nu toe helpt het een klein beetje...Ik zie in dat het onnodig is me altijd ongerust te maken over ziektes. Ook geen dingen er zelf bij bedenken (dus: een hoofdpijntje is gewoon een hoofdpijntje, en niet direct een dodelijke ziekte).....de dingen zien zoals ze zijn. Ik moet de therapie nog even afwachten, ik heb geen idee hoe het verder gaat lopen..... Ik ervaar het trouwens niet als vermoeiend....Ik denk juist wel helder na (nog geen eens) een uurtje bij de psych. Is alles nu weer goed met jou? Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 15:21. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Slaapstoornis voorbode voor depressie Troy McClure | 17 | 13-12-2009 09:50 | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
De Kantine |
Wat moet jij op dit moment leren/ maken/ doen? fractuur | 314 | 03-10-2006 11:42 | |
Psychologie |
Cognitieve gedragstherapie Arashi | 10 | 20-07-2003 17:47 | |
Psychologie |
Angst zo erg dat je alles gaat vermijden? aboe | 28 | 21-02-2003 19:57 | |
Psychologie |
cognitieve gedragstherapie? aboe | 2 | 05-02-2003 08:39 |