![]() |
||
Citaat:
![]() En ook zal ik niet beweren dat het voor iedereen goed is. Maar voor mijn broertje werkt het wel en dat is eigenlijk het enige wat voor mij van belang is. Daarom vind ik ook dat het nogal makkelijk is om 1 persoon te nemen waarbij het niet werkt of waarvan iemand *vindt* dat het niet werkt, je weet tenslotte absoluut niet hoe het op een andere school zou zijn gegaan, en dan te zeggen dat het totale onzin is en ontzettend slecht voor de kinderen. ![]() Mijn broertje was vroeger altijd moe en ging met buik- en hoofdpijn naar school. Nu vindt-ie het jammer dat-ie in de kerstvakantie 2 weken niet naar school mag. (dat zei hij letterlijk) Dat vind ik erg fijn. Ik vind het ook erg fijn dat hij extra dingen ernaast kan leren aangezien hij de basisdingen toch wel leert. Ik vind het leuk voor hem dat-ie op een school zit waar iedereen iets anders doet zodat ze elkaar dingen kunnen leren. Dat zijn een paar van de redenen waardoor het voor m'n broertje een goeie school is. Maar niet waardoor het voor iedereen een goeie school is want dat denk ik absoluut niet. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() gewoon regulier onderwijs |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lezen en schrijven is iets dat de mensheid zelf letterlijk leert, daarvoor is niets aangeboren. Het leerproces qua tijd verschilt per persoon en moet als het ware 'gestampt' worden, er bevinden zich geen wortels van in de hersenen. Het principe dat lopen en praten qua ontwikkelingsmanier gelijkgesteld kan worden aan leren lezen en rekenen is gewoon niet correct. En verder is dat Iederwijs gewoon slecht. Of het nu een hoogbegaafd kind betreft of niet: niemand vind alles leuk en deze schooljaren gaan juist om een uniforme basiskennis te creeëren.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In groep 4/5 moet je kunnen lezen om de reguliere lessen van vakken te kunnen volgen, hoe deed jouw broertje dat dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
iederwijs rhgsouverijn | 9 | 09-11-2005 18:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iederwijs Jochem12 | 102 | 14-04-2005 11:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Betoog] Iederwijs Soapsie | 30 | 22-11-2004 18:18 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Iederwijs'-onderwijs.... Ja of nee? Mriek! | 37 | 27-09-2004 11:09 | |
Liefde & Relatie |
Bang mn broertje kwijt te raken aan ADHD Verwijderd | 21 | 30-06-2004 17:27 |