Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben deruit!
ik ga geen intro doen..de intor van journalistiek begint op maandag, en dan zit ik nog in Biddinghuizen (Lowlands ja), en de algemene intro op dinsdag ga ik niet doen omdat ik dan nog steeds brak ben. Denk ik. Dus..ik leer iedereen wel gewoon in de klas enzo kennen
||
Citaat:
ik heb me net toch maar aangemeld om de intro van journalistiek te gaan doen, mn ouders willen me wel ophalen zondagNACHT uit biddinghuizen, dus kan ik maandag lekker heleboel kilometers fietsen voor die intro! hehehe! Kheb dr zin in ![]()
|
Ik ga naar 't MBO, maar heb ook 3 introductiedagen. Ik weet niet of dat anders is dan bij 't HBO en WO?
Ik denk dat we wat dingen gaan doen die bij de opleiding horen (muziek maken, toneelspelen, etc) en daarmee je klasgenoten en de school een beetje leert kennen. Als ik ervoor kon kiezen zou ik er wel heen gaan, 't is wel een prettig idee om te weten wie er in je klas komt voordat je lessen krijgt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maandag tussen 13.30 en 14.00 uur moet ik me inschrijven. Ik ga BIT doen ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar heren moesten zich toch later inschrijven sowieso? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echt snel wisselde ik niet van gedachten, liep er al wel een paar maanden mee, en nu het dan bijna zo ver was besloot ik maar om het toch niet te doen ![]()
|
![]() |
ik ga naar de introductie van de KUN. heb er eigenlijk geen zin in, maar ik wil wel graag nieuwe mensen leren kennen, en dat gaat dan wel heel makkelijk. maar als ik naar het programma kijk...pfffff fiets schilderen en zo...... naja, zal best gezellig worden.
ik heb er ook niet zo'n zin in omdat ik niet 100% achter mijn studiekeuze sta en ik bang ben om in een groep psychologiemutsen terecht te komen waardoor het allemaal tóch niet zo gezellig is. maar ik ga dus wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga psychologie studeren en jij? Ik ken eigenlijk helemaal niemand die er ook heen gaat, dus dat wordt wel een beetje spannend ![]() xxx Taal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ga sociologie doen. M'n broer gaat ook psychologie doen aan de KUB.
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Niet....? ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
ik heb het gedaan...
ik ben elke avond uit geweest (dat was de eerste en laatste keer in mijn leven dat ik 'uit' ben geweest. ![]() ![]() Och... één weekje totaal iets anders doen dan je normaal doet is wel lollig... Bovendien vind ik het altijd erg leuk om mensen te bestuderen... en in zo'n groepje lukt dat erg goed ![]() PS het was de intreeweek van de UvA.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hey mensen. Ik zit nu op de school voor journalistiek in utrecht en heb nu introductie week en het is echt super gezellie hiero. Gister zeephelling en modderworstelen enzo en vanaaf lekker ff feesten op een boot, dus dat komt helemaal goed. Intro week is zeer gezellie en hoe was die van jullie?
||
![]() |
Citaat:
Hoe kom jij in 1 dag aan een kamer in Tilburg?!?!?!!? Ik ben al ontzettend lang aant zoeken...!! Aso man!! ![]() Of heb je soms héééééél veel geld, dat je een mega-dure kamer kan betalen...? Dán zou ik het wel snappen...! Als je toevallig nóg een kamer tegenkomt, dan wil ik die wel!!!! Kus, Sjaan! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb afgelopen jaar alleen de faculteitsintro van BMT gevolgd en niet de algemene intro van de UT.....
Dat feesten enzo is niet echt iets voor mij..... Tijdens de faculteitsintro zat ik in een doegroep met vooral TN-ers (de intro was gecombineerd i.v.m. het net bestaan van BMT) Tijdens je studie leer je snel genoeg mensen kennen, als je in projectgroepen, en practicumgroepen komt......
|
Naar de UIT-dagen ga ik niet, de stad leer ik zelf wel kennen en ik moet toch werken. Ik heb ook drie dagen een introductiekamp en ik ben rete-zenuwachtig. Toen ik me aanmeldde waren er nog negen anderen met mij, maar inmiddels hebben 35 mensen zich aangemeld.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik krijg die gelegenheid dus? ![]() MKT... as vrijdag intro weekend Christiaan Huygens studievereniging, dan die Oweer (17-21 aug), en dan - denk ik dan - KMT van studentenvereniging die ook 5 dagen duurt ofzo |
![]() |
|
![]() |
HEYY!
Ik ga ook naar de introweek omdat het verplicht is gesteld.. daar verdien je je eerste studiepunt mee!! De eerste paar uur zullen wel flink balen zijn maar als je éénmaal een paar mensen kent.. kan je flink lolmaken! Hehe en dat is wat ik van plan ben!! XX Veel plezier iedereen |
![]() |
|
![]() |
www.keiweek.nl
(www.gszmayday.nl) Als je beetje idee wilt van wat je kan doen in de Keiweek (Groningen)...wat je gaat doen hangt trouwens ook erg van jezelf af en van de keigroep/keileiders. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() doeg |
![]() |
|
![]() |
even een vraag:
doen jullie zowel mee met de introductie van de universiteit zelf als de introductie van de studievereniging? IN nijmegen zijn beide introducties tegelijk en aangezien ze allebei rond de 50 euro kosten, is het een duur grapje om beide introducties te volgen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik ga ook naar de intro van de KUN. Ik ken er echt nog helemaal niemand, maar t zal allemaal wel loslopen.
Ik moet er zondag al om 14.00 zijn, das pas vroeg! Wel een hoop die er heen gaan, zouden bijna wel n meeting kunnen houden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Introductie HvU maatschappelijkwerk en dienstverlening Troy | 1 | 04-07-2004 19:38 | |
Algemene schoolzaken |
Farmakunde introductie! M@@IKE | 7 | 17-08-2003 09:41 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenvereniging introductie (drukte van het programma) Divina Flor | 14 | 16-08-2003 17:30 | |
Algemene schoolzaken |
Introductie Geneeskunde Lynn | 4 | 26-07-2003 11:55 | |
Algemene schoolzaken |
introductie KoEkWaUzZz | 13 | 29-08-2002 17:10 | |
Algemene schoolzaken |
Een ouder mee naar introductie? Severus | 22 | 29-08-2002 17:04 |