Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2002, 10:15
Sizzm
Sizzm is offline
Citaat:
Anneee schreef:

Heb ik het weer makkelijk. Woon maar 10 minuten fietsen bij Utrecht vandaan.

weeeehhhh *jaloers* dan moet je zéker naar die introductie gaan wooww het programma staat op die site...

'donderdag 15 augustus 21:00-00:00 Vredenburg Slotconcert* met: Sigs!, Guus Meeuwis en de Loco Loco Discoshow.' zo dat wordt feeestuhhhhhhh

oke, nog een keertje voor de mensen die zich hebben ingeschreven, hoe laat is jullie opening? mijne 10.00 uur
Oud 27-07-2002, 10:31
Aurora
Aurora is offline
Anneee: je moest je wel inschrijven voor de UIT.. even by the way
Oud 27-07-2002, 14:02
Jules
Jules is offline
ik ben deruit!

ik ga geen intro doen..de intor van journalistiek begint op maandag, en dan zit ik nog in Biddinghuizen (Lowlands ja), en de algemene intro op dinsdag ga ik niet doen omdat ik dan nog steeds brak ben. Denk ik. Dus..ik leer iedereen wel gewoon in de klas enzo kennen
Oud 04-08-2002, 20:20
Jules
Jules is offline
Citaat:
Sooz schreef:
ik ben deruit!

ik ga geen intro doen..de intor van journalistiek begint op maandag, en dan zit ik nog in Biddinghuizen (Lowlands ja), en de algemene intro op dinsdag ga ik niet doen omdat ik dan nog steeds brak ben. Denk ik. Dus..ik leer iedereen wel gewoon in de klas enzo kennen
ik ben er nu écht uit!

ik heb me net toch maar aangemeld om de intro van journalistiek te gaan doen, mn ouders willen me wel ophalen zondagNACHT uit biddinghuizen, dus kan ik maandag lekker heleboel kilometers fietsen voor die intro! hehehe! Kheb dr zin in
Oud 05-08-2002, 16:59
Eva*
Eva* is offline
Ik ga naar 't MBO, maar heb ook 3 introductiedagen. Ik weet niet of dat anders is dan bij 't HBO en WO?
Ik denk dat we wat dingen gaan doen die bij de opleiding horen (muziek maken, toneelspelen, etc) en daarmee je klasgenoten en de school een beetje leert kennen.
Als ik ervoor kon kiezen zou ik er wel heen gaan, 't is wel een prettig idee om te weten wie er in je klas komt voordat je lessen krijgt.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:57
Silly Syl
Silly Syl is offline
heeej!!

zijn er ook toevallig mense bij die in Tilburg gaan studeren?? aan de KUB dus...ooooh nee, heet tegenwoordig trouwens UvT....

en mense die daar toevallig ook 19 augustus met hun introductie beginnen.?? ..

laat maar ff weten!!

kusssssss van mij
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 21:46
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
Jerommeke schreef:
de introductie twente ga ik doen

wordt erg leuk

zijn hier trouwens nog meer twentenaren?
Yep, ik.
Maandag tussen 13.30 en 14.00 uur moet ik me inschrijven. Ik ga BIT doen Heb er wel zin in, programma ziet er leuk uit, alleen de manier waarop het in het boekje wordt gepresenteerd is wel een beetje kinderachtig...
Oud 05-08-2002, 22:16
niekske17
niekske17 is offline
Citaat:
Sizzm schreef:
ik ga ook naar utrecht, pfff eerst die UITdagen en dan de introductieweek van de opleiding, met als afsluiter een KAMP van 3 dagen in oosterhout (uhh.. weet iemand waar dat ligt?)

mensen die ook naar de UITdagen gaan en zelf niet in Utrecht wonen, waar gaan jullie slapen ik heb niet echt zin om in zo'n zaal te gaan liggen (of ben ik nou een zeikerd ) maar aan de andere kant, misschien dat juist leuk ofzo
oosterhout ligt 10 min. van breda af....
Oud 06-08-2002, 12:56
capishe
capishe is offline
Ik ga naar de EURekaweek. Volgens mij wordt het wel leuk, weet alleen niet echt wat ik moet verwachten en ik mis de eerste dag, omdat ik die dag pas terug kom van vakantie. Ja Lynx toch iemand anders naar de EURekaweek.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 19:22
NN
NN is offline
Ik ga studeren in Groningen en doe niet mee aan al het intro-gebeuren omdat ik geen behoefte aan heb. Groningen ken ik al wel en om 'schoolreisjes' naar kampeerboerderijen heb ik ook echt wel gehad.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 12:02
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:

Yep, ik.
Maandag tussen 13.30 en 14.00 uur moet ik me inschrijven. Ik ga BIT doen Heb er wel zin in, programma ziet er leuk uit, alleen de manier waarop het in het boekje wordt gepresenteerd is wel een beetje kinderachtig...
OK, forget it, ik heb vandaag besloten om alsnog naar nijmegen te gaan. Zojuist alles geregeld met Twente, Nijmegen en de IB-groep. Ik ga economie doen....
Oud 07-08-2002, 21:20
ganralph
ganralph is offline
*zoekt ook nog n leuke, haalbare combinatie van intro en Lowlands*
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 09:44
Jerommeke
Jerommeke is offline
Citaat:
Dwarfie schreef:

Yep, ik.
whow jij verandert snel van gedachte

maar heren moesten zich toch later inschrijven sowieso?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 10:25
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
Jerommeke schreef:

whow jij verandert snel van gedachte

maar heren moesten zich toch later inschrijven sowieso?
Euh, ja, ik moest mij tussen 13.30 uur en 14.00 uur inschrijven...

Echt snel wisselde ik niet van gedachten, liep er al wel een paar maanden mee, en nu het dan bijna zo ver was besloot ik maar om het toch niet te doen
Oud 11-08-2002, 00:52
heldin
heldin is offline
ik ga naar de introductie van de KUN. heb er eigenlijk geen zin in, maar ik wil wel graag nieuwe mensen leren kennen, en dat gaat dan wel heel makkelijk. maar als ik naar het programma kijk...pfffff fiets schilderen en zo...... naja, zal best gezellig worden.
ik heb er ook niet zo'n zin in omdat ik niet 100% achter mijn studiekeuze sta en ik bang ben om in een groep psychologiemutsen terecht te komen waardoor het allemaal tóch niet zo gezellig is. maar ik ga dus wel.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:55
Lyx
Lyx is offline
*zucht*

lijkt erop dat ik de enigste ben op s.com die naar de intro van de EUR gaat (eurekaweek, rotterdam)
Oud 15-08-2002, 11:47
Taal
Taal is offline
Citaat:
Silly Syl schreef:
heeej!!

zijn er ook toevallig mense bij die in Tilburg gaan studeren?? aan de KUB dus...ooooh nee, heet tegenwoordig trouwens UvT....

en mense die daar toevallig ook 19 augustus met hun introductie beginnen.?? ..

laat maar ff weten!!

kusssssss van mij
Ja ikke!!

Ik ga psychologie studeren en jij?

Ik ken eigenlijk helemaal niemand die er ook heen gaat, dus dat wordt wel een beetje spannend

xxx
Taal
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 12:49
extinction
extinction is offline
Citaat:
Taal schreef:

Ja ikke!!

Ik ga psychologie studeren en jij?

Ik ken eigenlijk helemaal niemand die er ook heen gaat, dus dat wordt wel een beetje spannend

xxx
Taal
Ik ga ook naar de KUB, maar ik ga niet naar de introductie.
Ga sociologie doen.
M'n broer gaat ook psychologie doen aan de KUB.
Oud 18-08-2002, 12:42
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Sooz schreef:
ik ben deruit!

ik ga geen intro doen..

Niet....?

Citaat:
Sooz schreef:
ik ben er nu écht uit!

ik heb me net toch maar aangemeld om de intro van journalistiek te gaan doen, mn ouders willen me wel ophalen zondagNACHT uit biddinghuizen, dus kan ik maandag lekker heleboel kilometers fietsen voor die intro! hehehe! Kheb dr zin in
Dat lijkt er meer op ja! Kom, je moet iets voor die intro over hebben
Oud 20-08-2002, 00:04
DoubleCheck
DoubleCheck is offline
Ik heb op 22-8 een introductiedag van de nls. Een mooie rondleiding door het schoolgebouw enzo...
Oud 20-08-2002, 00:36
Tampert
Tampert is offline
ik heb het gedaan...

ik ben elke avond uit geweest (dat was de eerste en laatste keer in mijn leven dat ik 'uit' ben geweest. ). Ik heb 4 Piulsjes gedronken (jah de 5 keer dat ze geen cola hadden gehaald en ik toch dorst had). Ik heb een week gefietst met een lekke band, ik had veel groepsgenoten waar ik eigenlijk totaal geen boodschap aan had.

Och... één weekje totaal iets anders doen dan je normaal doet is wel lollig... Bovendien vind ik het altijd erg leuk om mensen te bestuderen... en in zo'n groepje lukt dat erg goed ... én je weet meteen wie de Rector Magnificus is.

PS het was de intreeweek van de UvA.
Oud 20-08-2002, 00:38
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
E.v.a schreef:
Ik ga naar 't MBO, maar heb ook 3 introductiedagen. Ik weet niet of dat anders is dan bij 't HBO en WO?
Ik denk dat we wat dingen gaan doen die bij de opleiding horen (muziek maken, toneelspelen, etc) en daarmee je klasgenoten en de school een beetje leert kennen.
Als ik ervoor kon kiezen zou ik er wel heen gaan, 't is wel een prettig idee om te weten wie er in je klas komt voordat je lessen krijgt.
per instelling vershillend. Aan de UvA heb je één intreeweek. Daar ben je gewoon een hele week met een groepje studenten van alle mogelijke studies door elkaar. Wat de opleiding doet verschilt per studie
Oud 20-08-2002, 13:32
spinningduck
spinningduck is offline
Citaat:
Aegishjalmur schreef:
'k heb drie dagen intro die verplicht zijn (van 2-4 september) gesteld door school

ze worden georganiseerd door de studentenvereniging, dus zal wel afwachten wat het wordt

gewoon beetje feesten is altijd goed, maar ik heb een enorme hekel aan van "typische studenten" die niks anders doen dan zuipen en brallen
Hogeschool Rotterdam?
Oud 22-08-2002, 09:18
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Loesje schreef:
*text*
Wat ga je studeren in Tilburg????
Oud 31-08-2002, 18:47
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:

Wat ga je studeren in Tilburg????
economie!!! jij?
Oud 01-09-2002, 12:05
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Loesje schreef:

economie!!! jij?
journalistiek maar wat grappig, want jij komt toch ook uit arnhem? heb je al een kamer enzo?
Oud 01-09-2002, 19:38
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:

journalistiek maar wat grappig, want jij komt toch ook uit arnhem? heb je al een kamer enzo?
ja ik kom uit Arnhem. Heb per 10 september een kamer jah. jij? ben je ook in de TIK-week geweest?
Oud 02-09-2002, 20:31
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Loesje schreef:

ja ik kom uit Arnhem. Heb per 10 september een kamer jah. jij? ben je ook in de TIK-week geweest?
nee, niet geweest, toen stond ik nl nog ingeschreven in Zwolle.. Heb echt zo'n last minute switch gedaan maar had wel meteen de volgende dag een kamer, echt precies in het centrum dus das wel relaxed
Oud 02-09-2002, 21:02
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:

nee, niet geweest, toen stond ik nl nog ingeschreven in Zwolle.. Heb echt zo'n last minute switch gedaan maar had wel meteen de volgende dag een kamer, echt precies in het centrum dus das wel relaxed
zo dat heb je relaxed geregeld. Veel mensen moeten erg lang wachten!!!!! Waar precies? ik moest vandaag gvd 2,5 uur met de trein wil ook op mijn kamer!!!!! doe je uni of HBO?
Oud 05-09-2002, 14:21
blacky
blacky is offline
Hey mensen. Ik zit nu op de school voor journalistiek in utrecht en heb nu introductie week en het is echt super gezellie hiero. Gister zeephelling en modderworstelen enzo en vanaaf lekker ff feesten op een boot, dus dat komt helemaal goed. Intro week is zeer gezellie en hoe was die van jullie?
Oud 11-08-2003, 17:35
Sjaan
Sjaan is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef op 02-09-2002 @ 21:31:

Hoe kom jij in 1 dag aan een kamer in Tilburg?!?!?!!? Ik ben al ontzettend lang aant zoeken...!! Aso man!!
Of heb je soms héééééél veel geld, dat je een mega-dure kamer kan betalen...? Dán zou ik het wel snappen...!

Als je toevallig nóg een kamer tegenkomt, dan wil ik die wel!!!!

Kus, Sjaan!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 18:38
chris9 tje
chris9 tje is offline
Ik heb afgelopen jaar alleen de faculteitsintro van BMT gevolgd en niet de algemene intro van de UT.....
Dat feesten enzo is niet echt iets voor mij..... Tijdens de faculteitsintro zat ik in een doegroep met vooral TN-ers (de intro was gecombineerd i.v.m. het net bestaan van BMT)

Tijdens je studie leer je snel genoeg mensen kennen, als je in projectgroepen, en practicumgroepen komt......
Oud 11-08-2003, 19:32
thunder110
thunder110 is offline
Naar de UIT-dagen ga ik niet, de stad leer ik zelf wel kennen en ik moet toch werken. Ik heb ook drie dagen een introductiekamp en ik ben rete-zenuwachtig. Toen ik me aanmeldde waren er nog negen anderen met mij, maar inmiddels hebben 35 mensen zich aangemeld.
Oud 11-08-2003, 19:44
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
beuk schreef op 14-07-2002 @ 16:42:
Ach dat moet je natuurlijk zelf weten, maar vind je het niet leuk om alvast de mensen van je studie te leren kennen in een relaxte ambiance met wat zon en bier?

Mensen die een studie gaan doen aan de faculteit its van de tudelft krijgen de gelegenheid mij te ontmoeten

ik krijg die gelegenheid dus?

MKT... as vrijdag intro weekend Christiaan Huygens studievereniging, dan die Oweer (17-21 aug), en dan - denk ik dan - KMT van studentenvereniging die ook 5 dagen duurt ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:01
Kozak
Kozak is offline
Donderdag KEI-week in Groningen, ik heb er zal zin in! Geen flauw idee wat ik moet verwachten.
Oud 11-08-2003, 21:31
Krayzie
Krayzie is offline
Ik ga ook naar de Eurekaweek, t weekend ervoor trouwens naar introweekend van het EFR!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:43
lucky*me
lucky*me is offline
HEYY!

Ik ga ook naar de introweek omdat het verplicht is gesteld.. daar verdien je je eerste studiepunt mee!!
De eerste paar uur zullen wel flink balen zijn maar als je éénmaal een paar mensen kent.. kan je flink lolmaken! Hehe en dat is wat ik van plan ben!!

XX Veel plezier iedereen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:56
Basia
Basia is offline
vanaf a.s. maandag 5 dgn lang de TIKweek in tilburg. hopelijk wordt t leuk.
en dan t weekend erna introductieweekend van de opleiding zelf...
Oud 11-08-2003, 23:04
frozenfountain
frozenfountain is offline
Psychologie studenten beginnen zondag al met de Intro-week.
Ik dus ook
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 23:28
Maart
Maart is offline
www.keiweek.nl

(www.gszmayday.nl)

Als je beetje idee wilt van wat je kan doen in de Keiweek (Groningen)...wat je gaat doen hangt trouwens ook erg van jezelf af en van de keigroep/keileiders.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 13:38
loenatikkie
loenatikkie is offline
Citaat:
Sooz schreef op 04-08-2002 @ 21:20:
ik ben er nu écht uit!

Hej dat probleem ken ik, nog ff me paps lief aankijken of hij mij kan ophalen uit Biddinghuizen k moet maandag 1 september om 9.00 uur in Utrecht zijn dus moet eerst nog een uur in de trein, dat wordt lachen

doeg
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 14:26
Verwijderd
Mja, heb ook de Kei week in groningen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 15:00
Studentje
Studentje is offline
Gister even geweest.

Even de herinneringen aan mijn eigen intro opgehaald...

Beetje jammer dat ik hertentamens heb, want de feesten zijn .
Oud 12-08-2003, 19:12
alwaysgood
alwaysgood is offline
even een vraag:
doen jullie zowel mee met de introductie van de universiteit zelf als de introductie van de studievereniging?
IN nijmegen zijn beide introducties tegelijk en aangezien ze allebei rond de 50 euro kosten, is het een duur grapje om beide introducties te volgen.
Oud 12-08-2003, 21:28
Winner
Winner is offline
Ik schijt in mijn broek hoor als ik denk aan die introductie van mij. Het is 9 dagen (nijmegen rechten) en dan al deze zondag om 17.00 en ik ben net van vakantie terug en ik denk... 17.00 fucking vroeg...
Oud 13-08-2003, 10:32
Summersmile
Summersmile is offline
Citaat:
en dan al deze zondag om 17.00
Je mag je toch de hele dag aanmelden Volgens mij hoef ik me pas 's avonds om half 9 aan te melden bij de mentoren. Maar ja ik doe Nederlands. Misschien is het bij rechten wel anders...
Oud 13-08-2003, 12:30
INViCTuS
INViCTuS is offline
25, 26 en 27 augustus Nijmegen.
Oud 13-08-2003, 13:29
alwaysgood
alwaysgood is offline
ik doe ook mee met introductie van nijmegen. Kon me alleen nog niet aanmelden omdat ik op de uitslag van de 2e loting moest wachten. Kan ik nu niet meer meedoen? (omdat je je voor 5 augustus moest opgeven?
Oud 13-08-2003, 13:35
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
alwaysgood schreef op 13-08-2003 @ 14:29:
ik doe ook mee met introductie van nijmegen. Kon me alleen nog niet aanmelden omdat ik op de uitslag van de 2e loting moest wachten. Kan ik nu niet meer meedoen? (omdat je je voor 5 augustus moest opgeven?
Je moet gewoon even bellen naar de universiteit, je kunt je in principe ook nog op zondag opgeven geloof ik.
Oud 13-08-2003, 20:11
MyDyingSic
MyDyingSic is offline
Ik ga ook naar de intro van de KUN. Ik ken er echt nog helemaal niemand, maar t zal allemaal wel loslopen.
Ik moet er zondag al om 14.00 zijn, das pas vroeg!
Wel een hoop die er heen gaan, zouden bijna wel n meeting kunnen houden
Reageren

Regels voor berichten