Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2003, 10:21
M@@IKE
M@@IKE is offline
Zijn er hier mensen die net als ik farmakunde gaan studeren in Utrecht (HvU)?? Ik had een vraagje over de introductie. Die is dus in Heino. Maar ik (als Brabander) weet absoluut niet hoe ik daar moet komen... Komt er iemand uit de buurt van Breda met wie ik misschien mee kan treinen/bussen?? Dat zou alles een stuk gemakkelijker maken!

Liefs, Maaike.
Oud 15-08-2003, 10:37
Qamra
Qamra is offline
www.9292ov.nl
www.ns.nl

Je gaat studeren, dus deze sites horen eigenlijk je beginpagina te zijn. You'll need them, trust me
Oud 15-08-2003, 19:03
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Wat is farmakunde?
Iets met medicijnen?
Farmacologie ken ik wel...

Maar goed: je neemt in Breda de sneltrein naar Zwolle, die gaat ieder half uur. Ongeveer 2.5 uur tot Zwolle. In Zwolle neem je de stoptrein naar Enschede, die vertrekt van hetzelfde perron.
En dan stap je een kwartiertje ofzo later in Heino uit.

Een keer overstappen op hetzelfde perron, en een half-uurlijkse verbinding?

Is dat nou ZO moeilijk?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 07:15
M@@IKE
M@@IKE is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-08-2003 @ 20:03:
Is dat nou ZO moeilijk?
Ja, en vooral als ik nog nooit met de trein heb gereist. Ben bang dat ik ergens verkeerd uitstap ofzow en dat ik ergens helemaal verkeerd uitkom.
Oud 16-08-2003, 07:26
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
M@@IKE schreef op 16-08-2003 @ 08:15:
Ja, en vooral als ik nog nooit met de trein heb gereist. Ben bang dat ik ergens verkeerd uitstap ofzow en dat ik ergens helemaal verkeerd uitkom.
Stations tellen (of het staion opzoeken waar hij als laatste (voor jouw halte) stopt).. En meestal roept de conducteur het wel om.. Goed op de blauw/witte plaatsnaam borden letten..

EN NIET IN SLAAP VALLEN!!
Oud 16-08-2003, 19:52
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
M@@IKE schreef op 16-08-2003 @ 08:15:
wen d'r maar aan, als rechtgeaard student doe je nix anders dan treinen [SIZE=0,5]en niet alleen naar school... wat hou ik toch van mijn OV kaart [/SIZE]
Oud 16-08-2003, 19:54
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-08-2003 @ 08:26:

EN NIET IN SLAAP VALLEN!!
Tip: zoek op hoe laat je aankomt op je bestemming en programmeer je mobiel zo dat hij 10 minuten afgaat voordat je er hoort te zijn.
Oud 17-08-2003, 09:41
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 16-08-2003 @ 20:54:
Tip: zoek op hoe laat je aankomt op je bestemming en programmeer je mobiel zo dat hij 10 minuten afgaat voordat je er hoort te zijn.
Jeuh..

En wen idd maar aan het openbaar vervoer, zelfs al kan je met de brommer/fiets (zoals ik) naar school, je reist je suf met het OV...
Reageren

Regels voor berichten