Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga vondaag naar Nijmegen, biologie. Moet er om 4 uur zijn.
Ook ik ben nog niet helemaal ingeschreven, door 2e loting (boimedischewetenschappen) maar ik had van de week opgebelt en toen het spul opgestuurt gekregen. Volgens mij kan je er gewoon heen.
||
![]() |
Citaat:
alleen ik heb nog niks van de introductie gehoord ik zou er nog iets van te horen krijgen maar ik ben sinds gister trug van vakantie maar weet nog van niks
||
![]() |
Citaat:
|
Mijn mentorgroep is een beetje serieus... Heb nog niemand hard horen lachen ergens om de afgelopen 2 dagen. En toen we hadden gewonnen bij een spelletje en ik high-five low-five wou doen keek iedereen me heel raar aan.
![]() (ik doe rechten trouwens) Mensen hebben nog wat moeite met loskomen ga ik maar vanuit. (of ik ben gewoon te onvolwassen hiervoor. Nou ja, niks mis met niet volwassen worden)
|
Verwijderd
|
Godverdomme. Ik heb volgens mij echt de verkeerde keus gemaakt door niet te gaan. Ik ga aan de UvA studeren. In principe zijn er twee introducties. Een algemene en eentje van je studie.
Ik dacht dat ik die algemene wel kon laten zitten, ik ken Amsterdam immers al. Maar nu blijken er allemaal feesten te zijn en kom je sowieso met mensen van jouw faculteit en blabla bla bla. Godverdomme. Straks kom ik volgende week aan. Kent iedereen elkaar en ik geen hond. |
![]() |
||
Citaat:
's Avonds willen de doegroeptutjes naar de Pakkerij. Candy Dulfer speelde, maar ach ja: de Pakkerij was toch pas écht je van het. De Pakkerij vind ik een domme bedoening. Als dat het studentenleven moet zijn, dan heb ik tien keer liever de VB. Wat ik echt gezellig en belangrijk vond? Dat was het kamp, en het feestje op de camping. Een zaaltje met leuke muziek, een terras en gratis drinken. Alleen met de mensen met wie je elke dag samen bent (of tenminste regelmatig) en met de ouderejaars die er echt toe doen en die wat te melden hebben. Dat was pas leuk.
||
Citaat:
Welke studie ga je trouwens doen? ik ga technische verpleegkunde doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (Gisteren op het slotfeest probeerde een Informatica-eerstejaars mij te versieren. Dat was grappig.)
||
![]() |
Citaat:
Ik word volgend jaar sowieso papa van een doelgroep. Ik doe TW en onze doelgroep zal heten kuTWijf. Goed, he |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() in welk doelgroep zat je ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor leuke jongens moet je bij andere studies zijn ![]()
||
Citaat:
![]() (serieus. Mijn vriendin is blond en zij krijgt iedereen over zich heen. Bij mij wordt het pas vervelend als ik dans met een strak truitje aan. Bij haar maakt het niet uit, dat is pas irritant.) Maar goed, ontopic: ik raad iedereen aan om vooral WEL met de intro mee te doen. Je kunt het eigenlijk niet missen. Het is echt goed en gezellig en gewoon leuk.
||
![]() |
Citaat:
heee, ik ga dit jaar ook naar de pabo en ik "moet" ook op piratenkamp...... ![]() Kun je me er niet effe wat over vertellen?? ben ik al beetje voorbereid.. Ik hoop alleen heel erg dat het niet gericht is op "zuipen" etc... k ben niet vies van n drankje, maar als ik dat hoor van andere introducties, denk ik, pfft, moet ik dat leuk vinden? Ik heb er wel zin in..ben wel zenuwachtig, allemaal die mensen die ik niet ken ... heb nou al buikpijn.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zwak trouwens dat jullie geen tegenprestatie aandurfden. kheb je doegroep-mama gesproken en de zou jullie erop aanspreken. nu waren onze doegroepouders de lul bij de Cantus met de faculteitsintro ![]() Verder was de intro 100% SUPER leuk uitgaan, vooral de schuimparty in de VB, en de avonden in Enschede en Hengelo de pakkerij viel dit keer helaas een beetje tegen (woensdagavond) onze doegroep ging meer voor de feesten 's avonds, we waren met de sportdag ook iets minder actief en niemand had donderdag zin in cultuur. maar daarentegen waren we 's avonds niet voor 04:00 thuis (behalve zondag, toen rond half 3 al) maar wij hebben toch maar 2 VBBCM op, tegenover tuinleipel met zo'n 19 ![]() en het introkamp van El was natuurlijk ook goed ![]() oja, en aan het einde van de intro was ik brak, leuk rijlessen op vrijdagochtend om half 12 ![]() Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 14:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar zo erg was het met ons nog niet. trouwens: bij elektrotechniek heb je alleen maar onafhankelijke doegroepen, want bij deze studie zit vrijwel niemand bij een studentenvereniging. en al helemaal niemand bij audentis..... ![]() dat is een heel ander soort studenten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En niet zo negatief praten over wiskunde. We hebben dit jaar ongelofelijk coole groep. En het is zooooo kinderachtig om mensen te beoordelen op de studie die ze studeren. Ik heb dat vaak meegemaakt tijdens de intro, dat begint over een tijdje echt te irriteren. |
![]() |
||
Citaat:
ik woon in nijmegen n m'n vriend gaat filosofie studeren. ik heb vandaag m'n eerste intro dag gehad op t grafisch lyceum. al die leuke jongens. *schaam*
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu is de gewone introductieweek, erg leuk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En het grootste gedeelte van de technische studenten is gewoon saai en nerd. Dat jij je aangesproken voelt, is dan jouw zaak. Ik heb nergens gezegd dat àlle technische studenten nerds zijn.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb op t weekend wel een hele leuke jongen ontmoet........... ![]() Waar dat meisje precies aan overleden is, is volgens mij nog niet bekend! Ze is onwel geworden en een mentor die EHBO had heeft haar proberen te reanimeren en een toevallig aanwezige arts ook, de ambulance was snel ter plaatse, maar in het ziekenhuis werd geconstateerd dat ze overleden was. Ze weten wel zeker dat het niks met drank of drugs te maken had...en niks met de introductie-activiteiten........
||
Citaat:
Echt bekent is het niet, ze willen niet veel zeggen. Maar op A&N is daar een discussie over.
|
Mijn intro van de HAN ( leraren opleiding ) was echt te gezellig gewoon. We hadden echt een hele leuke groepen gewoon leuke dingen gedaan en geen onzin dingen waar je ranzig van werd.
Gister in de 3 gezusters geweest wat erg geslaagd was. Het refter feest ging nie door omdat dat overschaduwd werd door het plotselinge overlijden van dat meisje wat natuurlijk niet echt leuk is om te horen. Uhm.. nu slapen want veel slaapuren waren er niet ![]()
|
Ik heb nooit echt introductie gedaan.. en als ik die verhalen hoor dan is het ook echt niks voor mij.. ik hou helemaal niet van uitgaan en drinken en dingen doen waar ikg een zin in heb.. En ja dit jaar was er weer een introdag, was vandaag, maar ik heb gespijbeld... Ga een beetje naar een sportdag
![]() ![]()
||
Citaat:
Zo'n intodag wat jij beschrijft zou ik geloof ik ook niet heen gaan. Heb je die ieder jaar? (Op mijn oude school hebben ze dat nu) Maar zo'n into aan het begin van de uni/hogeschool ect. zou ik zeker wel doen. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Introductie HvU maatschappelijkwerk en dienstverlening Troy | 1 | 04-07-2004 19:38 | |
Algemene schoolzaken |
Farmakunde introductie! M@@IKE | 7 | 17-08-2003 09:41 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenvereniging introductie (drukte van het programma) Divina Flor | 14 | 16-08-2003 17:30 | |
Algemene schoolzaken |
Introductie Geneeskunde Lynn | 4 | 26-07-2003 11:55 | |
Algemene schoolzaken |
introductie KoEkWaUzZz | 13 | 29-08-2002 17:10 | |
Algemene schoolzaken |
Een ouder mee naar introductie? Severus | 22 | 29-08-2002 17:04 |