Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2003, 16:56
Phileine
Phileine is offline
Hij is leuk.
Intro 2003 Universiteit Twente.
Oud 14-08-2003, 18:22
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 14-08-2003 @ 17:56:
Hij is leuk.
Duh.

Welke doegroep?
Oud 14-08-2003, 21:44
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Studentje schreef op 14-08-2003 @ 19:22:
Duh.

Welke doegroep?
Meedogenloos, Aegee.
Oud 14-08-2003, 22:20
Basia
Basia is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 14-08-2003 @ 17:56:
Hij is leuk.
t zag er gister leuk uit ja
volgende week mag ik
in tilburg
Oud 15-08-2003, 00:04
rockyj
rockyj is offline
Ik ga 4 dagen kamperen met Inholland Diemen. Is vrijwillig maar ik dacht bij mezelf moet maar

Zijn er trouwens mensen die hier nog ervaringen mee hebben, want ik hoorde van iemand dat dit best wel saai kan zijn en als ik dat nu van nog meer mensen hoor...
Kan nu nog afzeggen!
Oud 15-08-2003, 09:18
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 14-08-2003 @ 22:44:
Meedogenloos, Aegee.
Dan zit je tenminste veel in de stad, of niet? Beter dan elke avond vestingbar.

Veel plezier nog.
Oud 15-08-2003, 13:12
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Studentje schreef op 15-08-2003 @ 10:18:

Veel plezier nog.
Er is wel meer dan uitgaan wat de intro leuk maakt.
Oud 15-08-2003, 17:53
INViCTuS
INViCTuS is offline
Hoi, wie zijn er nog meer aanwezig op de intro van de HAN in Nijmegen?

Economische en leraren opleidingen op de 25, 26 en 27e
Oud 17-08-2003, 10:59
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Studentje schreef op 15-08-2003 @ 10:18:

Veel plezier nog.
Dat hangt gewoon helemaal van je doegroep af hoor..! Ik heb een onafhankelijke doegroep (Just In Case!!!) en we zijn 1 avond bij de vestigingsbar binnengelopen, maar na een kwartier waren we alweer in de stad te vinden.

En de intro is (tot nu toe)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:00
Ieke
Ieke is offline
Ik ga vondaag naar Nijmegen, biologie. Moet er om 4 uur zijn.
Ook ik ben nog niet helemaal ingeschreven, door 2e loting (boimedischewetenschappen) maar ik had van de week opgebelt en toen het spul opgestuurt gekregen. Volgens mij kan je er gewoon heen.
Oud 17-08-2003, 17:04
stinus
stinus is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 15-08-2003 @ 18:53:
Hoi, wie zijn er nog meer aanwezig op de intro van de HAN in Nijmegen?

Economische en leraren opleidingen op de 25, 26 en 27e
ik ga volgend jaar ook naar de han een eco opleiding volgen
alleen ik heb nog niks van de introductie gehoord
ik zou er nog iets van te horen krijgen
maar ik ben sinds gister trug van vakantie maar weet nog van niks
Oud 18-08-2003, 12:06
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 15-08-2003 @ 14:12:
Er is wel meer dan uitgaan wat de intro leuk maakt.
Vast wel. Maar het uitgaan is zeker essentieel.
Oud 18-08-2003, 12:07
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Snufje schreef op 17-08-2003 @ 11:59:
Dat hangt gewoon helemaal van je doegroep af hoor..! Ik heb een onafhankelijke doegroep (Just In Case!!!) en we zijn 1 avond bij de vestigingsbar binnengelopen, maar na een kwartier waren we alweer in de stad te vinden.

Klopt, maar JiC is ook van BK, geloof ik. Het zijn vooral de onafhankelijke doegroepen van de technische studies die de hele week in de VB hangen.
Oud 18-08-2003, 18:42
Winner
Winner is offline
Mijn mentorgroep is een beetje serieus... Heb nog niemand hard horen lachen ergens om de afgelopen 2 dagen. En toen we hadden gewonnen bij een spelletje en ik high-five low-five wou doen keek iedereen me heel raar aan.

(ik doe rechten trouwens)

Mensen hebben nog wat moeite met loskomen ga ik maar vanuit. (of ik ben gewoon te onvolwassen hiervoor. Nou ja, niks mis met niet volwassen worden)
Oud 19-08-2003, 09:26
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Studentje schreef op 18-08-2003 @ 13:06:
Vast wel. Maar het uitgaan is zeker essentieel.
Dat vind jij. :)
Oud 19-08-2003, 18:15
Verwijderd
Godverdomme. Ik heb volgens mij echt de verkeerde keus gemaakt door niet te gaan. Ik ga aan de UvA studeren. In principe zijn er twee introducties. Een algemene en eentje van je studie.

Ik dacht dat ik die algemene wel kon laten zitten, ik ken Amsterdam immers al. Maar nu blijken er allemaal feesten te zijn en kom je sowieso met mensen van jouw faculteit en blabla bla bla.

Godverdomme. Straks kom ik volgende week aan. Kent iedereen elkaar en ik geen hond.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 22:21
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 19-08-2003 @ 10:26:
Dat vind jij.
Jeuh! Goed geantwoord!

Maar kom op, je bent toch met me eens dat het uitgaan er zeker wel bij hoort?
Oud 20-08-2003, 07:19
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Studentje schreef op 19-08-2003 @ 23:21:
Jeuh! Goed geantwoord!

Maar kom op, je bent toch met me eens dat het uitgaan er zeker wel bij hoort?
Het programma overdag vind ik belangrijker. Je doet aan sport met de doegroep, gaat op terrasjes zitten, gaat samen eten en naar cabaret. Je leert elkaar kennen.

's Avonds willen de doegroeptutjes naar de Pakkerij. Candy Dulfer speelde, maar ach ja: de Pakkerij was toch pas écht je van het.

De Pakkerij vind ik een domme bedoening. Als dat het studentenleven moet zijn, dan heb ik tien keer liever de VB.

Wat ik echt gezellig en belangrijk vond? Dat was het kamp, en het feestje op de camping. Een zaaltje met leuke muziek, een terras en gratis drinken. Alleen met de mensen met wie je elke dag samen bent (of tenminste regelmatig) en met de ouderejaars die er echt toe doen en die wat te melden hebben. Dat was pas leuk.
Oud 20-08-2003, 15:24
zonnebloempie
zonnebloempie is offline
Citaat:
rockyj schreef op 15-08-2003 @ 01:04:
Ik ga 4 dagen kamperen met Inholland Diemen. Is vrijwillig maar ik dacht bij mezelf moet maar

Zijn er trouwens mensen die hier nog ervaringen mee hebben, want ik hoorde van iemand dat dit best wel saai kan zijn en als ik dat nu van nog meer mensen hoor...
Kan nu nog afzeggen!
ik ga ook kamperen met inholland diemen, denk dat t wel gezellig kan worden dus.... Zijn er nog andere mensen die volgende week gaan kamperen met inholland diemen?

Welke studie ga je trouwens doen? ik ga technische verpleegkunde doen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 15:50
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 20-08-2003 @ 08:19:
Het programma overdag vind ik belangrijker. Je doet aan sport met de doegroep, gaat op terrasjes zitten, gaat samen eten en naar cabaret. Je leert elkaar kennen.

's Avonds willen de doegroeptutjes naar de Pakkerij. Candy Dulfer speelde, maar ach ja: de Pakkerij was toch pas écht je van het.

De Pakkerij vind ik een domme bedoening. Als dat het studentenleven moet zijn, dan heb ik tien keer liever de VB.

Wat ik echt gezellig en belangrijk vond? Dat was het kamp, en het feestje op de camping. Een zaaltje met leuke muziek, een terras en gratis drinken. Alleen met de mensen met wie je elke dag samen bent (of tenminste regelmatig) en met de ouderejaars die er echt toe doen en die wat te melden hebben. Dat was pas leuk.
Duidelijk. Smaken verschillen. Welke studie ga je doen btw?
Oud 20-08-2003, 19:17
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Studentje schreef op 20-08-2003 @ 16:50:
Duidelijk. Smaken verschillen. Welke studie ga je doen btw?
:)
TCW, maar nu niet lachen, want ik ben niet van Sjiek.
Oud 20-08-2003, 21:42
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 20-08-2003 @ 20:17:

TCW, maar nu niet lachen, want ik ben niet van Sjiek.
Ik lach de dames van TCW nooit uit. Kom op zeg, dat is de doelgroep .
Oud 21-08-2003, 11:17
bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
Sooz schreef op 04-08-2002 @ 10:20:
ik ben er nu écht uit!

ik heb me net toch maar aangemeld om de intro van journalistiek te gaan doen, mn ouders willen me wel ophalen zondagNACHT uit biddinghuizen, dus kan ik maandag lekker heleboel kilometers fietsen voor die intro! hehehe! Kheb dr zin in
Leuk! Waar ga je Journalistiek studeren? In Zwolle?
Oud 21-08-2003, 12:15
AtHell
AtHell is offline
Ik heb de 25e, 26e en 27e introductie bij de HAN in Arnhem.

Ben ingedeeld in een 'groep' van 3 mensen, inclusief mijzelf. Ik heb er nu al geen zin meer in
Oud 21-08-2003, 12:16
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Studentje schreef op 20-08-2003 @ 22:42:
Ik lach de dames van TCW nooit uit. Kom op zeg, dat is de doelgroep .
Het hipheidsgehalte is erg hoog. :x Maar mijn doegroep was super, we're hooked.

(Gisteren op het slotfeest probeerde een Informatica-eerstejaars mij te versieren. Dat was grappig.)
Oud 21-08-2003, 14:50
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
halve banaan schreef op 19-08-2003 @ 19:15:

Godverdomme. Straks kom ik volgende week aan. Kent iedereen elkaar en ik geen hond.
En geloof me dat zuigt echt. Dan moet je wel erg sociaal ingesteld zijn om nog goede vrienden te vinden. Bij ons was ook zo'n kerel pas bij de faculteitsintro binnengekomen, maar je ziet gewoon van afstand aan hem dat hij geen nerd is en dan ga je gewoon met hem om ( onze faculteit - 14 man waarvan 8 ubernerds en 1 meisje).

Ik word volgend jaar sowieso papa van een doelgroep. Ik doe TW en onze doelgroep zal heten kuTWijf. Goed, he
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:54
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 21-08-2003 @ 13:16:

(Gisteren op het slotfeest probeerde een Informatica-eerstejaars mij te versieren. Dat was grappig.)
vertel. informaticastudents zijn 90% allemaal nerds, ben benieuwd hoe ze het aanpakken

in welk doelgroep zat je ?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:32
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 21-08-2003 @ 13:16:

Nu is dat nog grappig. Maar dat is het nadeel voor dames in Enschede, dat er veel wanhopige jongens rondlopen. En ja, veelal zijn dat informatica/natuurkunde/wiskunde en weet ik veel wat voor studenten. Maw get used to it.

Voor leuke jongens moet je bij andere studies zijn
Oud 21-08-2003, 20:34
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Studentje schreef op 21-08-2003 @ 19:32:
Nu is dat nog grappig. Maar dat is het nadeel voor dames in Enschede, dat er veel wanhopige jongens rondlopen. En ja, veelal zijn dat informatica/natuurkunde/wiskunde en weet ik veel wat voor studenten. Maw get used to it.

Ik kan er wel tegen.
(serieus. Mijn vriendin is blond en zij krijgt iedereen over zich heen. Bij mij wordt het pas vervelend als ik dans met een strak truitje aan. Bij haar maakt het niet uit, dat is pas irritant.)

Maar goed, ontopic: ik raad iedereen aan om vooral WEL met de intro mee te doen. Je kunt het eigenlijk niet missen. Het is echt goed en gezellig en gewoon leuk.
Oud 22-08-2003, 21:51
*babet*
*babet* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-07-2002 @ 14:18:
Wij gingen op (jawel ) piratenkamp ('k doe pabo ). 't leek me niks, maar 't was hardstikke gezellig, veel mensen leren kennen ed. Ga nou niet lopen miepen dat je een einzelganger, of weet ik het hoe je het wilt noemen, bent, dat maak je alleen maar van jezelf. Ik kan je alleen maar aanraden om mee te doen, tenzij het echt alleen maar zatvoeren is, dan is er idd geen flikker aan.

heee, ik ga dit jaar ook naar de pabo en ik "moet" ook op piratenkamp...... ...dan zit/zat je ook in sittard zeker??
Kun je me er niet effe wat over vertellen?? ben ik al beetje voorbereid.. Ik hoop alleen heel erg dat het niet gericht is op "zuipen" etc... k ben niet vies van n drankje, maar als ik dat hoor van andere introducties, denk ik, pfft, moet ik dat leuk vinden? Ik heb er wel zin in..ben wel zenuwachtig, allemaal die mensen die ik niet ken ... heb nou al buikpijn..
Oud 23-08-2003, 10:51
chaostar
chaostar is offline
Citaat:
halve banaan schreef op 19-08-2003 @ 19:15:
Godverdomme. Ik heb volgens mij echt de verkeerde keus gemaakt door niet te gaan. Ik ga aan de UvA studeren. In principe zijn er twee introducties. Een algemene en eentje van je studie.

Ik dacht dat ik die algemene wel kon laten zitten, ik ken Amsterdam immers al. Maar nu blijken er allemaal feesten te zijn en kom je sowieso met mensen van jouw faculteit en blabla bla bla.

Valt mee hoor. Ik heb de introductieweek meegedaan en heb nog niemand gesproken die dezelfde studie gaat doen als ik (sociologie) en pas één iemand gesproken die op dezelfde faculteit komt te zitten. Ik heb trouwens nog geen info gehad over wanneer de 2e introductie is. Zijn ze wel lekker snel mee.
Oud 23-08-2003, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef op 17-08-2003 @ 11:59:

whaha Just in Case moet toch beter op de vlag passen , want nu hadden wij em opeens (snorkELs)
zwak trouwens dat jullie geen tegenprestatie aandurfden. kheb je doegroep-mama gesproken en de zou jullie erop aanspreken. nu waren onze doegroepouders de lul bij de Cantus met de faculteitsintro

Verder was de intro 100% SUPER
leuk uitgaan, vooral de schuimparty in de VB, en de avonden in Enschede en Hengelo
de pakkerij viel dit keer helaas een beetje tegen (woensdagavond)
onze doegroep ging meer voor de feesten 's avonds, we waren met de sportdag ook iets minder actief en niemand had donderdag zin in cultuur. maar daarentegen waren we 's avonds niet voor 04:00 thuis (behalve zondag, toen rond half 3 al)
maar wij hebben toch maar 2 VBBCM op, tegenover tuinleipel met zo'n 19
en het introkamp van El was natuurlijk ook goed
oja, en aan het einde van de intro was ik brak,
leuk rijlessen op vrijdagochtend om half 12

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 14:09.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 18-08-2003 @ 13:07:
Het zijn vooral de onafhankelijke doegroepen van de technische studies die de hele week in de VB hangen.
Ik ken daar maar 1 geval van: de doegroep Leipel van Elektrotechniek gecombineerd met de doegroep Tuinfeest van een andere studie tot Tuinleipel. ze stonden daar vrijwel elke avond met gemiddeld 10 personen biercentimeters (100 biertjes) bij de VB weg te werken. het slotfeest niet meegerekend stonden ze op 19 of 20 centimeters.
maar zo erg was het met ons nog niet. trouwens: bij elektrotechniek heb je alleen maar onafhankelijke doegroepen, want bij deze studie zit vrijwel niemand bij een studentenvereniging. en al helemaal niemand bij audentis.....
dat is een heel ander soort studenten.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:49
Basia
Basia is offline
TIKweek in Tilburg was echt SUPER
Oud 23-08-2003, 16:55
Amoa
Amoa is offline
Introductie in Maastricht was boring. Twas 4 dagen lang optrekken met vooral boring mensen die geenees hetzelfde studeren, yuk. Af en toe wel leuk, maar meestal saai.
Oud 23-08-2003, 21:05
tinkle
tinkle is offline
M'n intro in Nijmegen vond ik helaas niet zo succes..... HAd een klote slaapplaats en ook geen leuke mentorgroep..
En ik hoor net dat er een meisje van 1ejaars rechten is overleden tijdens het introkamp en dat geeft helemaal een donkere schaduw over de intro.......
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:14
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
Studentje schreef op 21-08-2003 @ 19:32:

jaja BK....BoerenKunde???? daar moet je voor leuke jongens zijn ?? En het is geen nadeel voor dames, ik heb veel meiden gesproken, ze vinden het juist ongelofelijk cool dat de jongenspercentage hoog ligt. Jammer dat bijna alle leuke meisjes al een relatie hebben.

En niet zo negatief praten over wiskunde. We hebben dit jaar ongelofelijk coole groep.

En het is zooooo kinderachtig om mensen te beoordelen op de studie die ze studeren. Ik heb dat vaak meegemaakt tijdens de intro, dat begint over een tijdje echt te irriteren.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:54
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
wij hebben ook een introductie week op het MBO. Het is opzig allemaal wel leuk enso... oke een rollenspel is wat minder maar blijdorp is wel leuk
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:30
XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
tinkle schreef op 23-08-2003 @ 22:05:
M'n intro in Nijmegen vond ik helaas niet zo succes..... HAd een klote slaapplaats en ook geen leuke mentorgroep..
En ik hoor net dat er een meisje van 1ejaars rechten is overleden tijdens het introkamp en dat geeft helemaal een donkere schaduw over de intro.......
waaraan is ze overleden?....

ik woon in nijmegen n m'n vriend gaat filosofie studeren.

ik heb vandaag m'n eerste intro dag gehad op t grafisch lyceum.

al die leuke jongens.

*schaam*
Oud 26-08-2003, 22:09
laula
laula is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 26-08-2003 @ 20:30:
waaraan is ze overleden?....

ik woon in nijmegen n m'n vriend gaat filosofie studeren.

ik heb vandaag m'n eerste intro dag gehad op t grafisch lyceum.

al die leuke jongens.

*schaam*
Hé! Ging je dan vandaag wat drinken bij Rhijnauwen? Want ik had echt een groep van zo'n 80 mensen op mn terras van het 'GLU'! Zag er wel gezellig uit! En nog best veel jongens (had om een of andere reden het idee dat t toch vooral een meisjesbedoening is, maar dat valt dus weer mee)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 09:52
Verwijderd
Citaat:
born2dance schreef op 21-08-2003 @ 15:50:
En geloof me dat zuigt echt. Dan moet je wel erg sociaal ingesteld zijn om nog goede vrienden te vinden. Bij ons was ook zo'n kerel pas bij de faculteitsintro binnengekomen, maar je ziet gewoon van afstand aan hem dat hij geen nerd is en dan ga je gewoon met hem om ( onze faculteit - 14 man waarvan 8 ubernerds en 1 meisje).

Ik word volgend jaar sowieso papa van een doelgroep. Ik doe TW en onze doelgroep zal heten kuTWijf. Goed, he
Ben blij dat ik niet geweest ben. Ben alleen naar dat eindfeest geweest. Dat was lachen.

En nu is de gewone introductieweek, erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 11:49
Basia
Basia is offline
Citaat:
born2dance schreef op 26-08-2003 @ 19:14:
jaja BK....BoerenKunde???? daar moet je voor leuke jongens zijn ?? En het is geen nadeel voor dames, ik heb veel meiden gesproken, ze vinden het juist ongelofelijk cool dat de jongenspercentage hoog ligt. Jammer dat bijna alle leuke meisjes al een relatie hebben.

En niet zo negatief praten over wiskunde. We hebben dit jaar ongelofelijk coole groep.

En het is zooooo kinderachtig om mensen te beoordelen op de studie die ze studeren. Ik heb dat vaak meegemaakt tijdens de intro, dat begint over een tijdje echt te irriteren.
het mag dan wel kinderachtig te zijn mensen te beoordelen op hun studie, maar de bij de intro van jullie kon je de groepjes van de technische studies er zo uithalen. een hoog nerd-percentage. kinderachtig of niet.
Oud 27-08-2003, 15:03
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
tinkle schreef op 23-08-2003 @ 22:05:
Ik vond het wel leuk. Welke studie doe je dan?
Oud 27-08-2003, 16:23
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
born2dance schreef op 26-08-2003 @ 19:14:

Bedrijfskunde. Maar goed, aangezien het onder technische studenten erg in is om in afkortingen te praten kende je vast deze ook wel. Zeker weer technische humor.

En het grootste gedeelte van de technische studenten is gewoon saai en nerd. Dat jij je aangesproken voelt, is dan jouw zaak. Ik heb nergens gezegd dat àlle technische studenten nerds zijn.
Oud 27-08-2003, 19:53
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
Studentje schreef op 27-08-2003 @ 17:23:
En het grootste gedeelte van de technische studenten is gewoon saai en nerd. Dat jij je aangesproken voelt, is dan jouw zaak. Ik heb nergens gezegd dat àlle technische studenten nerds zijn.
100% met je eens. Maar dit is nou wat we gaan doen dit jaar - TW van haar imago af helpen. Toen ik naar de UT ging was ik al bang dat ik in de colleges aleen bij nerds en PCjunkies zou zitten. Gellukkig is het niet zo - met de gozers van TW hebben we zelfs een Dispuut opgericht - TFAUST . We borrelen ook elke woensdagavond in de stad. Het is gewoon ongelofelijk chill daar.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 19:58
maaike0
maaike0 is offline
Citaat:
Ieke schreef op 27-08-2003 @ 16:03:
Ik vond het wel leuk. Welke studie doe je dan?
hi, welke studie doe jij?Ik psychologie! ik vond het ook onwijs leuk! Alleen het nieuws dat dat meisje overleden was kwam echt hard aan, ook al ken je der niet....het doet wel wat met je!
Ik heb op t weekend wel een hele leuke jongen ontmoet...........

Waar dat meisje precies aan overleden is, is volgens mij nog niet bekend! Ze is onwel geworden en een mentor die EHBO had heeft haar proberen te reanimeren en een toevallig aanwezige arts ook, de ambulance was snel ter plaatse, maar in het ziekenhuis werd geconstateerd dat ze overleden was. Ze weten wel zeker dat het niks met drank of drugs te maken had...en niks met de introductie-activiteiten........
Oud 27-08-2003, 20:15
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
maaike0 schreef op 27-08-2003 @ 20:58:
hi, welke studie doe jij?Ik psychologie! ik vond het ook onwijs leuk! Alleen het nieuws dat dat meisje overleden was kwam echt hard aan, ook al ken je der niet....het doet wel wat met je!
Ik heb op t weekend wel een hele leuke jongen ontmoet...........

Waar dat meisje precies aan overleden is, is volgens mij nog niet bekend! Ze is onwel geworden en een mentor die EHBO had heeft haar proberen te reanimeren en een toevallig aanwezige arts ook, de ambulance was snel ter plaatse, maar in het ziekenhuis werd geconstateerd dat ze overleden was. Ze weten wel zeker dat het niks met drank of drugs te maken had...en niks met de introductie-activiteiten........
Biologie (wou geneeskunde, maar goed) Welk weekend ben je geweest? Er waren zeker leuke jongens.... Ik ben nog naar dat psygologie feest in de drie gezusters geweest, maar dat vond ik echt niet leuk. We zijn maar snel weer weg gegaan.
Echt bekent is het niet, ze willen niet veel zeggen. Maar op A&N is daar een discussie over.
Oud 27-08-2003, 22:22
INViCTuS
INViCTuS is offline
Mijn intro van de HAN ( leraren opleiding ) was echt te gezellig gewoon. We hadden echt een hele leuke groepen gewoon leuke dingen gedaan en geen onzin dingen waar je ranzig van werd.
Gister in de 3 gezusters geweest wat erg geslaagd was.

Het refter feest ging nie door omdat dat overschaduwd werd door het plotselinge overlijden van dat meisje wat natuurlijk niet echt leuk is om te horen.

Uhm.. nu slapen want veel slaapuren waren er niet
Oud 28-08-2003, 02:31
Roxy
Roxy is offline
Ik heb nooit echt introductie gedaan.. en als ik die verhalen hoor dan is het ook echt niks voor mij.. ik hou helemaal niet van uitgaan en drinken en dingen doen waar ikg een zin in heb.. En ja dit jaar was er weer een introdag, was vandaag, maar ik heb gespijbeld... Ga een beetje naar een sportdag
Oud 28-08-2003, 08:00
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Roxy schreef op 28-08-2003 @ 03:31:
Ik heb nooit echt introductie gedaan.. en als ik die verhalen hoor dan is het ook echt niks voor mij.. ik hou helemaal niet van uitgaan en drinken en dingen doen waar ikg een zin in heb.. En ja dit jaar was er weer een introdag, was vandaag, maar ik heb gespijbeld... Ga een beetje naar een sportdag
Dat dacht ik dus ook dat het niets voor mij zou zijn, maar zo'n intro op de uni kan je gewoon niet missen het is echt heel erg leuk. Zelfs als je niet echt van uitgaan houd. Er zijn natuurlijk wel dingen die je minder leuk zal vinden, maar omdat je met een groepje bent is het wel leuker vind dan normaal.
Zo'n intodag wat jij beschrijft zou ik geloof ik ook niet heen gaan. Heb je die ieder jaar? (Op mijn oude school hebben ze dat nu) Maar zo'n into aan het begin van de uni/hogeschool ect. zou ik zeker wel doen.
Reageren

Regels voor berichten