Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 11:11
maaike0
maaike0 is offline
Citaat:
Ieke schreef op 27-08-2003 @ 21:15:
Biologie (wou geneeskunde, maar goed) Welk weekend ben je geweest? Er waren zeker leuke jongens.... Ik ben nog naar dat psygologie feest in de drie gezusters geweest, maar dat vond ik echt niet leuk. We zijn maar snel weer weg gegaan.
Echt bekent is het niet, ze willen niet veel zeggen. Maar op A&N is daar een discussie over.
Ik ben naar het nineties-weekend geweest, in De Mortel. Het psyhologenfeest in de drie gezusters vond ik wel leuk, maar goed, smaken verschillen, maar het afsluitingsfeest in de wolk vond ik geslaagder. Ik weet in ieder geval wel zeker dat ik nog mensen ga zien van mn 'mentorgroep'. Jij moet zeker ook maandag beginnen? Ik ben echt kapot joh, moet zo werken, dus dat wordt nog wat onder stem
Oud 28-08-2003, 11:21
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
maaike0 schreef op 28-08-2003 @ 12:11:
Ik ben naar het nineties-weekend geweest, in De Mortel. Het psyhologenfeest in de drie gezusters vond ik wel leuk, maar goed, smaken verschillen, maar het afsluitingsfeest in de wolk vond ik geslaagder. Ik weet in ieder geval wel zeker dat ik nog mensen ga zien van mn 'mentorgroep'. Jij moet zeker ook maandag beginnen? Ik ben echt kapot joh, moet zo werken, dus dat wordt nog wat onder stem
Jij bent ook al je stem kwijt? Sorry, ik ook namelijk. Gelukkig heb ik tot maandag niets.
Wij waren op het middeleeuwse kamp Wij zijn de laatste avond naar Dio geweest, maar dat heb ik eerlijk gezegt niet heel lang volgehouden. Maar goed, het was gezellig en ik had een leuke groep.
Oud 28-08-2003, 13:33
INViCTuS
INViCTuS is offline
Ik had voornamelijk last van een drastisch slaaptekort
Oud 28-08-2003, 13:56
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
born2dance schreef op 27-08-2003 @ 20:53:
100% met je eens. Maar dit is nou wat we gaan doen dit jaar - TW van haar imago af helpen. Toen ik naar de UT ging was ik al bang dat ik in de colleges aleen bij nerds en PCjunkies zou zitten. Gellukkig is het niet zo - met de gozers van TW hebben we zelfs een Dispuut opgericht - TFAUST . We borrelen ook elke woensdagavond in de stad. Het is gewoon ongelofelijk chill daar.
Die site toont in ieder geval aan dat jullie géén computerjunkies zijn .
Oud 30-08-2003, 13:32
nogmaals
nogmaals is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef op 17-07-2002 @ 16:23:
Dat maak je niet van jezelf, dat is wie je bent.

Groetjes
Ben(die zijn persoonlijkheid echt niet van de ene op de andere dag kan en wil veranderen
juist!
Oud 30-08-2003, 13:51
-Daniël-
-Daniël- is offline
mijn introductie was super!!

leuk team enzo.
leuke locatie (ardennen)
Oud 30-08-2003, 16:37
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik zit op de KU in Nijmegen en de intro duurde 10 dagen (incl. een weekend) en het was supertof. Fijn dat het zo lang duurde, wel heel duur, veel geld erdoorheen gejaagd maar jah!! Leuke dingen gedaan en leuke mensen leren kennen dus helemaal top!!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 09:32
lotje!!
lotje!! is offline
Ik heb TIK week gehad in Tilburg en dat was echt GEWELDIG!! erna heb ik ook nog n kamp vd opleiding gehad en dat was ook erg leuk...alleen was ik toen nog brak vd tikweek; stem weg,verkouden,hoofdpijn...dat was wel n beetje jammer, maar over t algemeen was de intro supersuperleuk!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten