Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En in de tussentijd is er nog niemand die de vraag heeft kunnen beantwoorden of zo'n ding met harddisk nou verrot gaat mits je 'm uit je klauwen laat lazeren.. Ik ga denk ik toch voor de mp3-cd's, dan kan je eventueel er ook een normale cd in doen, en je hoeft niet meer al je mp3's op je harddisk te hebben.. En de maat? Ach, ik zet een grote koptelefoon op m'n hoofd , dus zoveel boeit de grootte mij niet..
|||
Citaat:
Ik denk overigens niet dat er veel mensen zijn die het vrijwillig testen, grijp je kans zou ik zeggen... ![]() Citaat:
Als ik een iPod gebruik, hoef ik me MP3's ook niet meer op me Computer HDD te hebben. Als je bedoelt: "je hoeft niet meer al je MP3's op je iPod harddisk te hebben", is dat een voordeel? "ow, gelukkig, ik hoef niet al me MP3's op me iPod te laden, ik beperk mezelf met een 10 GB HDD tot enkele nummers." ![]() Of bedoel je dat het een gepriegel is om al je MP3's op een iPod te krijgen? Ik zet er sneller 1400MB dan dat jij 1 CDtje brandt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is irritant als die 10 gb vol zit, of kapot gaat, want dan moet je die 10 gb aan mp3's nog op een andere harddisk hebben staan. En met mp3 cd's zijn ze gelijk gearchiveerd, want cd's kunnen wel een krasje hebben. En zo'n cdtje hoef je maar één keer te branden.. En USB is gay.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volkomen hetero dus. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar laten we het eens uittesten.. We nemen een cdtje en een harddisk en laten die van ongeveer anderhalve meter vallen.
|||||
Citaat:
![]() Ja, kapotte dingen zijn irritant ja. Kapotte MP3/CD spelers vallen daar ook onder. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Daar heb je een point. Een CD is minder valgevoelig dan een iPod. Maar dat is niet omdat er een HDD in de iPod zit. Er komen dan nl krasjes op, of misschien springt ie open. Mijn iPod HDD spint ook regelmatig terwijl ik fiets/loop, en dan hangt ie verre van netjes stil. Ik ben het 100% met je eens dat HDD's niet de meest schokgevoelige hardware out there is, maar op de een of andere manier heeft Apple het netjes gef1X0rd. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Persoonlijk heb ik mijn ipod nog nooit laten vallen (ik heb een 5gig versie *uitverkoopje ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je weet hoe een harddisk er van binnen uitziet dan is het logisch dat zo'n ding veel minder schokbestendig is dan een apparaat waar cd's in moeten.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En voor de rest, laat maar.. Je begrijpt het blijkbaar echt niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Pauzeren iPod Touch 5g JDCS | 3 | 14-03-2013 20:35 | |
Software & Hardware |
Ipod of creative roosjuh1988 | 47 | 27-12-2006 10:44 | |
Software & Hardware |
[Mp3-speler] Zen Touch of Ipod ? Fall-out-boy | 16 | 06-11-2005 15:13 | |
Software & Hardware |
[MP3] beste keus...Ipod of Creative of iets anders? Verwijderd | 6 | 20-07-2005 12:24 | |
Software & Hardware |
[mp3 speler] iPod, of toch iets anders? x-spekkie-x | 53 | 22-05-2005 17:35 | |
Software & Hardware |
[Audio] Vraag over Ipod en Itunes Psycholord | 7 | 23-08-2004 21:24 |