![]() |
||
Citaat:
![]() dus jij denkt werkelijk dat een mens ( of een dier) niet meer is dan een toevallige opeenstapeling van moleculen ? - Toch denkt ieder mens anders. - Tweelingen denken vaak ze zelfde dingen zonder dat er enig fysisch contact hoeft te zijn - waarom wordt een zaadje een boom en waarom gebeurt er niet gewoon nix ? natuurkunde streeft immers altijd naar het laagste energie niveau... ![]() - waarom is er materie en is er niet niks ? terwijl er wel ooit niks geweest is ![]() - waarom kan iemand die een bijna dood ervaring gehad heeft in detail dingen beschrijven .. zelfs dingen die een arts opgeschreven heeft. terwijl er op dat moment geen hersen activiteit was ? |
Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() 3. dat klopt wel ( in veel gevallen ) maar dan zou er volgens de natuurkunde of biologie wel enige connectie moeten zijn. 4. een plant is een hoger energie niveau dan een zaadje. een zaadje verliest wel WAT energie tot de 1e blaadjes erzijn maar daarnaa neemt de energie alleen maar toe 5. dat IS heldere taal. de oerknal is vanuit een punt gekomen .. vandaaruit is het heelal ontstaan .. waarom is dat gebeurt en waarom is er niet niks gebeurt 6 idd dat kan alleen als een mens niet alleen een lichaam maar ook een geest heeft. of beter gezegt je BENT een geest met toevallig een lichaam. maar dat geldt ook voor dieren en voor nog meer dingen |
![]() |
||
Citaat:
zoiets kan zich opgaan hopen en een eigen leven gaan leiden. Ik hoop dat je iemand gevonden hebt die weet waar ze over praat en die je echt kan helpen. van het woord "medium" wordt ik zelf altijd een beetje kriebelig |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
neem nou bijvoorbeeld die char... dat was gewoon lachwekkend
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Outer Saai Invaders #1828 Verwijderd | 500 | 19-05-2013 18:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
het spiegelmeisje light fighter | 13 | 05-12-2004 12:06 | |
Verhalen & Gedichten |
krassen in mijn hart Dinootje | 9 | 20-07-2004 13:18 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |