Advertentie | |
|
![]() |
|
nu we toch met tourdates gaan strooien:
RECONSTRUCTION FESTIVAL TOUR feat Rancid, Lagwagon, Pennywise, AFI, Mad Caddies, Boysetsfire, Alkaline Trio, Thrice, Saves The Day 29.08. D Pirmasens – Reconstruction @ Rock Im Wald 03.09. D Hamburg – Stadtpark 04.09. D Berlin - Columbiahalle/Parkplatz 05.09. D München – Circus Krone 06.09. CH Winterthur – Eishalle Deutweg Booking: www.destiny-tourbooking.com jammer maar zo weinig dates, de line-up verschilt ook iedere keer, ik ben er in Berlijn
||
Citaat:
![]() en over lagwagon in de melkweg. uh ja misschien, lagwagon is alleen niet erg boeiend... maar goed.... even kijken kan geen kwaad...
|
misschien kom ik wel als ik geld over heb
lagwagon vind ik niet echt goed, maar als veel vrienden van mij naar dat soort bandjes dan ga ik wel eens mee zodat ik een avondje lekker ongeinteresseerd voor me uit kan staren, of geheime gangen ga ontdekken in de wc. de wc van de melkweg is erg interessant.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga waarschijnlijk ook, ik moet alleen wel eve aan geld zien te komen aangezien ik ook zeker naar Pennywise ga en misschien ook nog naar Anti-Flag (erg vervelend, Anti-Flag komt op de 24ste en Pennywise op de 25ste (augustus voor het geval jullie het niet wisten) En ik heb ook nog gister een kaartje voor Deftones gekocht... OEiiiioeiioeiii dat wordt nog wat...
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() He Flut, het is op dinsdag... ![]() Naja, ik zie wel wat er gebeurd... ik ga waarschijnlijk toch wel... GneGneGne ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bury the Hatchet, Child Inside, Never Stops (nieuwe cd), Dividers (nieuwe cd), Noble End, Of Mind And Matter, Randal Gets Drunk, May 16, urgh. Kweet zo even niet meer. Oja, E Dagger is wel lief. Dus. Wat gaan dr trouwens veel forummers ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|