Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat zou zo vet zijn! Moet ik alleen even een bank overvallen zoals het er nu voor staat kan ik nog niet eens eten kopen op PP ![]() edit: in hamburg is zonder bsf ![]()
Laatst gewijzigd op 11-08-2003 om 20:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vond het erg vet! Ze speelden echt supergoed, het was gezellig, heerlijk publiek ( ![]() ![]() Als iemand zo'n upload-iets heeft waar ik die nummers op kan zetten en aan mij 'uit wil lenen'.. zou echt vet zijn, dan kan iedereen ze zien enzo. K post vanavond wel wat foto's.. Gezien: weezzz (ju!) queen klazina wok wim wok effeks dRez sickofitall erikz zo. da wast.
|
het was enorm cool.
lagwagon gezien voor de 2de keer. en ze geven toch weer een fantastische show. de playlist was in het begin wel hetzelfde als op LL. naja... Islands of shame hebben ze nog gespeeld.. jeej! jammer genoeg niet alles meegekregen omdat we de trein optijd moesten nemen.
||
![]() |
Citaat:
ik vond het een supervet concert, ik had er overigens wel zin in toen het dichterbij kwam enzo. ze speelden zo duizend keer beter dan op PP, echt geweldig. en idd heeeeel erg seksie publiek ![]()
||
Citaat:
![]() Yeah Baby! YEAH!
|
![]() |
het was gruwelijk
ik werd helemaal gek toen ze toch nog stokin the neighbors, wat een geniaal nummer ![]() voor de rest waren razor burn, baggage en Mr. Coffee toch wel de hoogtepunten kheb veel foto's kunnen maken, ben ik ook erg blij mee het was gewoon een gruwelijk concert ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() iig, het was cool hoewel ik niet meer bij queen klazina heb geslapen, dat wijf op t podium was echt fakkin irritant en ze zouden haar vanaf nu moeten weigeren bij de melkweg, en die lange gast van lagwagon zou theo moeten heten en oom moeten worden...hij heeft echt een oom hoofd..... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Klazina danst leuker!
|
|