Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 09:04
TAFKAB
TAFKAB is offline
cool.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2003, 11:36
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
azaziël schreef op 16-05-2003 @ 00:36:
niet geweldig wel mooi (lekker helder ja...) . Teveel animatie werk (te duidelijk althans)
Kan nooit tippen aan deel 1 maar het was zeker de moeite waard.
Mja ik ben het zowaar met hem eens Ik zat ook eigenlijk niet zo geboeid nar de film te kijken
Oud 16-05-2003, 11:40
pinokio
pinokio is offline
Ik vond m zeeeeeeeeeeeeeer vet! Nog veel beter dan t eerste deel.
Het eerste deel is eigenlijk helemaal nix vergeleken met dit spektakel!!
Het was wel jammer dat er sommige te lange stukken in voor kwamen (bv die neukscene) en soms werden de gevechten toch een beetje vervelend (hoewel ze dat best mooi hebben opgelost bij de 100 mr. smithsjes --> leuke moves )
Afijn; eigenlijk stelt het eerste deel van de film nog niet veel voor; totdat Neo weer bij The Oracle komt en vervolgens de Keymaker (lachen ventje) (mooi bedacht personage) en The Architect. Dat maakt de film toch wel weer heeeeeeel gecompliceerd (gecompliceerder dan de meesten denken).
Het einde was inderdaad wel warrig; maar dat had ik ook bij het eerste deel de hele film . Misschien nog een keer kijken (zeker geen bezwaar tegen)

TOPFILM!!
Oud 16-05-2003, 11:47
Qimm
Qimm is offline
Duuuus ja het einde was wel warrig, but there's more to come!
Oud 16-05-2003, 11:56
-niels-
-niels- is offline
Matrix Revolutions teaser?

http://www.mikedingleyjones.btintern...evolutions.mpg
Oud 16-05-2003, 12:12
Verwijderd
En moeten wij ook deel 3 bekijken. :+
Maar, zoals hier ook al gezged was zag je soms idd (ik aan het gezicht van Neo) wanneer het computer animated was..

En dat gevecht op die truck Zag je ook (helaas) dat het gebluescreend was...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:13
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
N00dles schreef op 15-05-2003 @ 17:22:
En ik ben al blij zat dat ik m morgenochtend om 9:30 ga zien in de bios

Met de school, besloten voorstelling, voor slechts 3,50 euro
Mediatechnologie ??
Ksa ??
Goh daar ben ik dus net vanaf.. vond et geen boeiende opleiding!
Oud 16-05-2003, 13:17
black rabbit
black rabbit is offline
Citaat:
Sithan schreef op 05-05-2003 @ 12:36:
Dat is onmogelijk, aangezien hij overal ter wereld tegelijk wordt uitgebracht...kijk maar naar de anti-kopieer campagne van X-men 2, is t ze ook niet gelukt.
Die mensen lullen dus gewoon uit hun nek..
ghehe.. grapjas

ik heb m dinsdag avond zitten kijken
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:49
kiek
kiek is offline
sommige actiescenes waren echt té lang en het werd op een gegeven moment ook saai om neo maar steeds te zien 'winnen' en die dansscene in Zion leek net een nelly-clip
jammer dat hij niet zo goed is als de eerste...
maar verder gaaf vooral 'the superman-thing'
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:51
Qimm
Qimm is offline

Beide films achter mekaar!
Oud 16-05-2003, 14:24
sabre
sabre is offline
Citaat:
Sithan schreef op 05-05-2003 @ 12:36:
Dat is onmogelijk, aangezien hij overal ter wereld tegelijk wordt uitgebracht...kijk maar naar de anti-kopieer campagne van X-men 2, is t ze ook niet gelukt.
Die mensen lullen dus gewoon uit hun nek..
sorry hoor kerel om je teleur te stellen maar het is ze wel gelukt hij stond er maandag al op:

The.Matrix.Reloaded.PROPER.NFOFIX.TELESYNC-VideoCD

haha ik stond er ook van te kijken..

maar heb em niet gedownload heb em gister in de bios gezien en de scenes zijn ongelovelijk... en die fransman in de film is gek
Oud 16-05-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
wilco984 schreef op 16-05-2003 @ 14:13:
Mediatechnologie ??
Ksa ??
Goh daar ben ik dus net vanaf.. vond et geen boeiende opleiding!
Idd Mediatechnologie...En het heeft zo zn minpuntjes ja

Ben net terug van de film, en ik vond m aardig. Niet bijzonder of vernieuwend, maar wel vermakelijk. Soms wat stijfjes geacteerd en het script was ook wat slap, maar verder was het wel te doen.
Wat wel jammer is, is dat ze de diepgang van het Matrix-concept niet zo hebben uitgediept in de film. Het blijft allemaal wat oppervlakkig en beperkt tot (overigens heftige) actiescenes.
Desondanks wel de moeite waard
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 15:17
TouchOfDarkness
TouchOfDarkness is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-05-2003 @ 14:51:
[afbeelding]

Beide films achter mekaar!
goh die 2 kaartjes heb ik ook liggen

was vet gave film
Oud 16-05-2003, 15:31
angel4
angel4 is offline
de film was al voor de premiere te downloaden.Het was op rtl4 bij rtl nl of zo iets komt na het nieuws van zes uur maar er zat een man die iets te maken had met de film en zei dat het onmogelijk was toen zei die nieuws lezer nou kijk maar hier is ie die man dan hebben jullie de trailer maar ja was dus gewoon de echt matrix the reloaden

ben vandaag naar de matrix geweest in een woord gaaf
Oud 16-05-2003, 15:47
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
sabre schreef op 16-05-2003 @ 15:24:
The.Matrix.Reloaded.PROPER.NFOFIX.TELESYNC-VideoCD
Ik kan mijn files ook gemakkelijk zo noemen, als je m had downgeload hadden we t zeker geweten

Hoe dan ook gisteravond heb ik m gezien, en ik vond m eigenlijk niet zo tof als ik dacht dat ie zou zijn...er zaten wel gave stukken in, maar sommige dingen duurde me veel te lang...

SPOILER...

Is NEO nou de 6e versie van een computerprogramma? Als ik dat stuk met die architect tenminste heb begrepen??? wat ik uberhaupt erg saai en langdradig vond....
Oud 16-05-2003, 16:00
Daangerous
Daangerous is offline
Yuck Fou Sithan, zet spoilers nou eens in het geel, de film is net een dag uit, stelletje eikels
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 16:12
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
pffft, al die gasten die zitten te beweren dat hij niet supergoed was.

Noem eens een betere actiefilm
Oud 16-05-2003, 16:30
sabre
sabre is offline
Citaat:
Sithan schreef op 16-05-2003 @ 16:47:
[B]Ik kan mijn files ook gemakkelijk zo noemen, als je m had downgeload hadden we t zeker geweten
jonguh maakt me niks uit wat je denkt hij stond er al toen...
en nu zijn er in totaal 8 online
Oud 16-05-2003, 17:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
TouchOfDarkness schreef op 16-05-2003 @ 15:17:
goh die 2 kaartjes heb ik ook liggen

was vet gave film
ook in cine star geweest?
Oud 16-05-2003, 17:38
Verwijderd
oeps, bijna vergeten SPOILERS

Alles verandert in een hoop pruttelende stront zodra het zich afspeelt in Zion. Van Morpheus' speech en de dansscène tot die totaal misplaatste Hamann.
Bepaalde actiescènes gebruikten inderdaad te veel cgi, maar het merendeel vind ik begrijpelijk. Wel jammer uiteraard als het niet nodig was. Verder erg van genoten, maar jammer genoeg waren sommige scènes iets te lang, of hadden ze te veel 'van hetzelfde'. Maar deze film heeft ook niet het verrassingseffect van de eerste.
Over die diepgang van de eerste film die sommige mensen missen, ik denk dat de eerste film toch wat overschat wordt. De situatie is 'uitgelegd' en die eerste film ging al vanaf het begin over die prophecy die nog vervuld moest worden, en niet zozeer(iig in mindere mate) het filosofische aspect. Als je er verder op in wil gaan, dan kan je de internetcomics lezen, die ERG ondergewaardeerd worden IMO.
Het einde vond ik zelf echt geweldig; to be concluded

Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Isobuster schreef op 16-05-2003 @ 17:12:
pffft, al die gasten die zitten te beweren dat hij niet supergoed was.

Noem eens een betere actiefilm
deel 1
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 19:31
Verwijderd
Citaat:
angel4 schreef op 16-05-2003 @ 16:31:
de film was al voor de premiere te downloaden.Het was op rtl4 bij rtl nl of zo iets komt na het nieuws van zes uur maar er zat een man die iets te maken had met de film en zei dat het onmogelijk was toen zei die nieuws lezer nou kijk maar hier is ie die man dan hebben jullie de trailer maar ja was dus gewoon de echt matrix the reloaden

ben vandaag naar de matrix geweest in een woord gaaf
ALSJEBLIEFT ZEG!
Gebruik eens een beetje interpunctie, dit is een praktisch onleesbare warboel!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 22:40
TouchOfDarkness
TouchOfDarkness is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-05-2003 @ 18:19:
ook in cine star geweest?
jah we hadden alleen niet gereserveerd, dus was maar gokken of we er heen konden. Nah ja bleek dus dat we bij deel 1 op de 2e rij van voren zaten en bij Reloaded op de eerste rij, helemaal rechts in de hoek Gelukkig kwam d'r wat plek vrij op de 2e rij, dus zijn we verhuisd

was de moeite absoluut waard
Oud 16-05-2003, 22:43
sans plomb
sans plomb is offline
aaaaaaaah wat een verschrikkelijk goeie film, ik heb em 2 uur geleden in de bioscoop gezien. Er komen vet veel nieuwe aspecten in voor. Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg.
Oud 16-05-2003, 23:04
Conner
Conner is offline
Een film als dit ga je toch niet op je beeldscherm bekijken..er lijkt me dan geen fuck aan. dit is echt een film die helemaal tot zn recht komt in de bios..Die versie op inet stond was trouwens bagger was met een camera in een bioscoop opgenomen..shit kwaliteit dus..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 00:13
Zink
Zink is offline
Was wel leuke film. Scene met die Smith's is trouwens zo grappig, k viel bijna van men stoel toen k ze zo allemaal zag rondvliegen met die boze grijns op hun gezicht.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 00:58
JoRTh
JoRTh is offline
Terugkomend op mijn eerdere opmerking over de film nu ik hem voor de tweede keer heb gezien:

- Het computerspel en een aantal animatrixfilmpjes zouden meer duidelijkheid moeten bieden over het verhaal.
- in de eerste driekwartier, hoe saai ook, zitten meer dingen die vooruit en terug verwijzen dan ik in eerste instantie doorhad.
- de film bevat TEVEEL DINGEN die niet nodig zijn voor het verhaal en die ook niet nodig zijn voor wat dan ook.
- er zijn teveel momenten waarop de film onnodig wordt onderbroken door flauwe grappen.
- de tot in de puntjes doordachte shots van deel 1 zijn in deel 2 voor een groot deel verdwenen en een merendeel heeft dan ook meer weg van een doorsnee dramafilm dan een op mangastrips geinspireerde actiefilm.
- de film pleegt een enorme stijlbreuk met zichzelf door op een gegeven moment een flashforward te plaatsen door een scene waarin Morpheus zijn verhaal doet.
- Er worden ellenlange filosofische zaken behandeld die ofwel niet terzake doen ofwel na een tweede keer eigenlijk zo ontzettend slap zijn dat je je afvraagt hoe dom de makers denken dat we zijn.

Oh, en ik heb een idee over Revolutions:
Misschien dat dit een SPOILER is maar ik kan de tekst in ieder geval niet geel maken. dus.

SPOILER>>

Agent Smith zegt tegen Neo dat ze meer op elkaar lijken dan Neo nog weet.
Ergens een anderhalfjaar geleden verscheen er ergens op een filmsite een berichtje dat ze voor de productie opzoek waren naar een twintigtal look-a-likes van Keanu Reeves.
Zou dat betekenen dat ook Neo zichzelf kan klonen en er in Revolutions een scene plaats gaat vinden waarin er meerdere Neo's vechten tegen meerdere Smith's?

Of is Neo uiteindelijk ook een robot?

END OF SPOILER, als je dit er eentje zou kunnen noemen, het is meer een vage theorie, maar goed...
Oud 17-05-2003, 08:29
miro
miro is offline
Hij viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. ja tuurlijk de actie enz was leuk om naar te kijken, de beelden waren mooi gefilmd en de theories waren interessant. Maar Neo wordt me nu toch echt een beetje teveel een superman. Vooral een deel vond ik zo verschrikkelijk dom (zal ik hier niet neer zetten, is niet leuk voor de mensen die m nog willen zien.) Tja leuk om te zien maar voor mij toch iets te, het heeft zijn charmes toch wel een beetje verloren. Bovendien zag je in de vechtscene echt supergoed dat het animatie was. Interessant om naar te kijken dus maar toch een beetje een tegenvaller vergeleken met 1.

O ja, 2 domme dingen die ik me opvielen: Waarom was iedereen in Zion donker en waren Neo en trinity eigenlijk de enige blanke *viel me op*

Enne.. zowel deel 1 als 2, waarom hebben ze altijd van die smerige kleren aan.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 09:40
Verwijderd
hmmz. k ga volgende week waarschijnlijk hier in enschede ff naar cine star.

ik MOET em zo snel mogelijk zien
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 09:59
dystopia
dystopia is offline
Trinity 'hackt' echt. Nmap featured in The Matrix Reloaded Trinity is een kiddo :>
Oud 17-05-2003, 10:09
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vond het dus teleurstellend
er zaten teveel dingen in waarvan ik dacht "moet dat nou?!?!!?!"
en ik begrijp het einde niet

SPOILER

okee. Dus op het eind zeggen ze dat er 1 survivor is? van HEEL zion? Is hij nog maar de enige mens die over is gebleven uit zion? vond het laatste stukje teveel gerusht, begreep alles behalve dat. can somebody explain?
Oud 17-05-2003, 10:13
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
miro schreef op 17-05-2003 @ 09:29:
Hij viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. ja tuurlijk de actie enz was leuk om naar te kijken, de beelden waren mooi gefilmd en de theories waren interessant. Maar Neo wordt me nu toch echt een beetje teveel een superman. Vooral een deel vond ik zo verschrikkelijk dom (zal ik hier niet neer zetten, is niet leuk voor de mensen die m nog willen zien.) Tja leuk om te zien maar voor mij toch iets te, het heeft zijn charmes toch wel een beetje verloren. Bovendien zag je in de vechtscene echt supergoed dat het animatie was. Interessant om naar te kijken dus maar toch een beetje een tegenvaller vergeleken met 1.

O ja, 2 domme dingen die ik me opvielen: Waarom was iedereen in Zion donker en waren Neo en trinity eigenlijk de enige blanke *viel me op*

Enne.. zowel deel 1 als 2, waarom hebben ze altijd van die smerige kleren aan.
Omdat Trinity en Neo niet uit Zion komen officieel en dat nu ook voor het eerst zien.. Trinity en Neo komen uit THE MATRIX!!
Oud 17-05-2003, 10:15
Martijn
Martijn is offline
Ik ben er gisteren heen geweest en vpond hjet een hele goeie film, maar deel 1 vond ik toch wat beter, je moest oook wel constant opletten omdat de film toch wel erg ingewikkeld was..

SPOILER

Die sexscene was totaal overbodig

/SPOILER

En Hugo Weaving is echt goed!!!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:36
kiek
kiek is offline
Citaat:
Big Daddy schreef op 17-05-2003 @ 11:15:
Ik ben er gisteren heen geweest en vpond hjet een hele goeie film, maar deel 1 vond ik toch wat beter, je moest oook wel constant opletten omdat de film toch wel erg ingewikkeld was..

SPOILER

Die sexscene was totaal overbodig

/SPOILER

En Hugo Weaving is echt goed!!!
[afbeelding]
idd.. nog een vraagje: Wat is de/een Osiris?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:43
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 17-05-2003 @ 11:36:
volgens mij een van de schepen van de bewoners van Zion (heet niet voor niets Flight of the Osiris...)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:44
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 17-05-2003 @ 11:36:
volgens mij een van de schepen van de bewoners van Zion (heet niet voor niets Final Flight of the Osiris...)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 11:19
Martijn
Martijn is offline
Ik was nog vergeten te zeggen dat er weer een hele goeie soundtrack bij zat!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 11:19
JoRTh
JoRTh is offline
Voor het Osiris verhaal moet je Dreamcatcher zien.
Daarvoor zit het Animatrix filmpje 'The Final Flight of the Osiris'
Denk dat die uitkomst biedt... maar heb em zelf ook nog niet gezien.
Oud 17-05-2003, 11:21
kiek
kiek is offline
Citaat:
azaziël schreef op 17-05-2003 @ 11:44:
volgens mij een van de schepen van de bewoners van Zion (heet niet voor niets Final Flight of the Osiris...)
ooh ok..bedankt (had ik nog niet eens bedacht ...)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 11:36
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 17-05-2003 @ 11:09:
ik vond het dus teleurstellend
er zaten teveel dingen in waarvan ik dacht "moet dat nou?!?!!?!"
en ik begrijp het einde niet

SPOILER

okee. Dus op het eind zeggen ze dat er 1 survivor is? van HEEL zion? Is hij nog maar de enige mens die over is gebleven uit zion? vond het laatste stukje teveel gerusht, begreep alles behalve dat. can somebody explain?
Zion is nog niet vernietigd, er is alleen een groep van 5 schepen vernietigd die de weg naar zion bewaakte door de squids vanwege een 'fout' van een van de bemanningsleden...
Oud 17-05-2003, 12:09
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Het einde, er is geen einde, het wordt vervolgd en dat zie je dus in deel 3 Revolution, die overgens nog dit jaar uitkomt.
Pesroonlijk vond ik um zeer goed, die vechtscene's en special effects gaven me telkens weer kippenvel, en die had ik bijna de hele film
Ik denk alleen dat als je hem echt goed wilt snappen je hem 2 keer moet zien, dat had ik ook bij de matrix nl.
Zelf snap ik dat stukje waar die zogenaamde architekt van de matrix een heel verhaalt uithangt (wat onbegrijpelijk was) en dan moet Neo kiezen tussen die deuren, eentje voor vrijheid ofzo en eentje voor Triniti, maar als hij die van haar kiest zal er oorlog komen ofzo, maar dat zal waarschijnlijk in deel 3 komen.
Het is iig duidelijk dat Neo THE ONE is aangezien hij zijn krachten nu ook in de echte wereld kan gebruiken!!!
Oud 17-05-2003, 12:24
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 17-05-2003 @ 13:09:
Zelf snap ik dat stukje waar die zogenaamde architekt van de matrix een heel verhaalt uithangt (wat onbegrijpelijk was)
Dat snapte ik ook niet helemaal, t leek net alsof die architekt beweerde dat NEO een computerprogramma was voor zover ik kon begrijpen...t was nogal traag en saai dat stuk...
Oud 17-05-2003, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 17-05-2003 @ 13:24:
Dat snapte ik ook niet helemaal, t leek net alsof die architekt beweerde dat NEO een computerprogramma was voor zover ik kon begrijpen...t was nogal traag en saai dat stuk...
maar eigenlijk zegt dat weer niets, want alle mensen in de matrix zijn computerprogramma's.
neo was een programma dat ervoor bedoeld was the matrix constant te blijven verbeteren. het feit dat neo in de 'real world' ook ineens zijn krachten kon gebruiken is DE cliffhanger. want hoe gaan ze dit verklaren? is wat ze beschouwen als de echte wereld ook een matrix? dat zou wel verklaren dat ze via de telefoonlijnen kunnen switchen naar 'server'.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 13:37
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 17-05-2003 @ 14:17:
maar eigenlijk zegt dat weer niets, want alle mensen in de matrix zijn computerprogramma's.
neo was een programma dat ervoor bedoeld was the matrix constant te blijven verbeteren. het feit dat neo in de 'real world' ook ineens zijn krachten kon gebruiken is DE cliffhanger. want hoe gaan ze dit verklaren? is wat ze beschouwen als de echte wereld ook een matrix? dat zou wel verklaren dat ze via de telefoonlijnen kunnen switchen naar 'server'.
Wow daar had ik nog nie eens bij stilgestaan
Oud 17-05-2003, 18:33
legatus
legatus is offline
SPOILERS!!!

Citaat:
dat zou wel verklaren dat ze via de telefoonlijnen kunnen switchen naar 'server'.
Hier volg ik je niet helemaal.

De telefoonlijn is een verbinding naar de echte wereld en vica versa. Er zijn een aantal lijnen die de vrije mensen kunnen gebruiken om de matrix in te komen. Daar hoeft de echte wereld niet ook een matrix voor te zijn.

De kans is inderdaad groot dat de echte wereld ook een onderdeel van de matrix is. De architect verklaard ook dat Zion al zo'n vijf keer vernietigd is.

Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 18:42
MissCzechMeOut
Da bomb, alhoewel je hem wel weer 2 keer moet zien om alles te kunnen begrijpen.
Oud 17-05-2003, 18:48
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Sithan schreef op 17-05-2003 @ 12:36:
Zion is nog niet vernietigd, er is alleen een groep van 5 schepen vernietigd die de weg naar zion bewaakte door de squids vanwege een 'fout' van een van de bemanningsleden...

thanks
Oud 17-05-2003, 18:51
MissCzechMeOut
nee Neo was toch een soort programmerings fout ofzo?

Echt ik zeg het je, je moet hem 2 keer zien
Oud 17-05-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 17-05-2003 @ 19:33:
SPOILERS!!!

De kans is inderdaad groot dat de echte wereld ook een onderdeel van de matrix is. De architect verklaard ook dat Zion al zo'n zes keer vernietigd is.
Hebben die twee zinnen nog iets met elkaar te maken? Of mis ik iets?
Ik was onder de veronderstelling dat in het huidige 'systeem' van the matrix mensen voor de 'keuze' stonden om in the matrix te worden opgenomen. Een klein percentage kiest er niet voor, en groepeert zich om een stad te stichten. Om ervoor te zorgen dat deze niet te groot wordt, hebben ze de "prophecy" van the one verzonnen om de stad(in het huidige geval Zion) iedere keer weer te vernietigen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:15
Hammet
Hammet is offline
! ! ! Spoiler ! ! !

Als de 'echte wereld' eigenlijk ook een matrix is, dan zouden gelijk de krachten van Neo verklaard kunnen worden, maar toch ook het motief van Bane? Bane zou dan in principe ook een soort programma zijn.

Het zou wel logisch zijn. Een extra Matrix om de Matrix die we al kenden. Dit zou gedaan kunnen zijn om de mensheid onder controle te houden en de 'bevrijde' mensen hoop te geven op totale vrijheid. In principe zijn die mensen natuurlijk ook niet vrij.
Reageren

Regels voor berichten