Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Hammet schreef op 17-05-2003 @ 21:15:
! ! ! Spoiler ! ! !
Bane zou dan in principe ook een soort programma zijn.
Is Bane niet die vent die door agent Smith werd 'overgenomen'?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2003, 20:25
Hammet
Hammet is offline
Citaat:
CycLoner schreef op 17-05-2003 @ 21:20:
Is Bane niet die vent die door agent Smith werd 'overgenomen'?

Uhm, dat kan ik me dan niet herinneren. Bane is volgens mij die gast die in Zion met een mes rondliep, en die ook als enige overlevende was gevonden na het 'emp-ongeluk'. De persoon die je in de laatste shot zag dus.
Oud 17-05-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Hammet schreef op 17-05-2003 @ 21:25:
Uhm, dat kan ik me dan niet herinneren. Bane is volgens mij die gast die in Zion met een mes rondliep, en die ook als enige overlevende was gevonden na het 'emp-ongeluk'. De persoon die je als laatste in de film zag dus.
Dat was dacht ik idd Smith
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:41
empyrian
empyrian is offline
flikker nou op met die spoilers, genoeg mensen hier willen de film graag nog zien. die twins zijn overigens wel fucking stoer als ik de trailers zo zie..
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:44
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef op 17-05-2003 @ 21:41:
flikker nou op met die spoilers, genoeg mensen hier willen de film graag nog zien. die twins zijn overigens wel fucking stoer als ik de trailers zo zie..
Film is uit, discussie lijkt me een logisch gevolg. Er zijn spoilerwarnings dus je kan ze makkelijk genoeg overslaan.
Twins zijn niet zo veel te zien, beetje als Darth Maul in Ep I.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:46
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Heb de film gisteren gezien de eerste draaidag hier in de cinema en hij was wel kei goed alleen vond ik het einde wel gewaagd dat ze met "slot volgt in november" maar dat maakt het juist zo goed.
Oud 17-05-2003, 21:20
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
CycLoner schreef op 17-05-2003 @ 21:26:
Dat was dacht ik idd Smith
Dat is Bane, die was in de matrix, daar is die agent in hem gekropen en zo naar de real world gegaan.
Oud 17-05-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 17-05-2003 @ 22:20:
Dat is Bane, die was in de matrix, daar is die agent in hem gekropen en zo naar de real world gegaan.
Smith in Bane, tomayto, tomahto
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 21:33
Hammet
Hammet is offline
Je bedoelt wat er in die droom gebeurde?
Oud 17-05-2003, 21:48
kiek
kiek is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 17-05-2003 @ 22:20:
wat wat WAAT?? ok even alles op een rijtje zetten..(jullie dan) wanneer, in welke scene precies, was die agent in hem gekropen? en bedoel je die agent=smith? bedoel je in hem gekropen=gekloond?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Hammet schreef op 17-05-2003 @ 22:33:
Je bedoelt wat er in die droom gebeurde?
Bane en een andere vent waren IN the matrix. Er ging een telefoon af, en de andere vent kon nog opnemen. Bane werd echter door Smith 'overgenomen'.
De telefoon ging weer af. De 'overgenomen' Smith nam de telefoon op, en kwam dus in het lichaam van Bane terecht.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 21:58
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
The twins zijn geil
Oud 17-05-2003, 21:58
Hammet
Hammet is offline
En ik maar denken dat dit een droom van Neo was (daar leek het volgens mij wel op)
Oud 17-05-2003, 22:11
kiek
kiek is offline
Citaat:
CycLoner schreef op 17-05-2003 @ 22:49:
Bane en een andere vent waren IN the matrix. Er ging een telefoon af, en de andere vent kon nog opnemen. Bane werd echter door Smith 'overgenomen'.
De telefoon ging weer af. De 'overgenomen' Smith nam de telefoon op, en kwam dus in het lichaam van Bane terecht.
oooo ja! ik was die hele scene vergeten..idd..dit was zeker nadat hij(bane/smith) Neo een (bloederige?) hand gaf? ik snapte dat dus al niet, waarom hij zo rondliep met dat mes
(maar kon de operator dat niet zien gebeuren in de matrix?)

Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 22:15.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 22:17
Verwijderd
volgens mij sneed ie zichzelf omdat ie gefascineerd was door het feit dat hij begon te bloeden en echt pijn voelde, iets dat hij in de matrix nooit gevoeld heeft
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 22:42
Vinzz
Vinzz is offline
Ik dacht toen ik keek dat ie expres bloed op neo's hand zou doen ofzo maja er gebeurde niks hehe
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 23:48
Aragorn
Aragorn is offline
'k Heb hem nu twee keer gezien maar ik blijf met vragen zitten:

----- Spoiler Alert! = ON-----

- Is agent Smith nu eigenlijk een programma wat gedelete moet worden, zoals het Oracle uitlegde.

- Hoe kan hij zich klonen, en via die ene gast via de telefoon in de real world komen (om vervolgens een aanslag te plegen)?

- Wat is nou precies de keuze die Neo aan het einde heeft: de ene deur leidt naar de Source, waar Neo een code moet invoeren (waarom, hoezo?) om vervolgens een aantal mensen uit te kiezen om Zion opnieuw mee op te bouwen; de andere deur leidt terug de Matrix in, maar dan zou de Matrix ophouden te bestaan en iedereen plugged-in zou sterven. Vervolgens zou dan Zion door de Sentinels vernietigd worden. (Trouwens in Matrix 1 zei Smith al bij het ondervragen van Morpheus: " ... If Zion is destroyed, there is no need for me to be here anymore..." wat had dat dan weer precies te btekenen?)

- En het feit dat Smith nu in de vorm van die gast die op het eind ook in coma ligt is misschien wel de verklaring voor het feit dat Neo nu ook buiten de Matrix powers heeft: Smith zij al dat ze veel op elkaar leken, en het kan zijn dat ook Smith in coma ligt omdat ie op één of andere manier met Neo verbonden is.

----- Spoiler Alert! = OFF -----

Correct me if I'm wrong here, maar zomaar wat vragen en ideëen van mij...

Verder vond ik het een vet wrede film, met goede actie en brute special effects. Alleen jammer van af en toe inzakken van het tempo, zoals al dat gedoe in Zion (hoewel die muziek tijdens die "erotische" scene wel bijzonder cool was).
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 00:00
wilco984
wilco984 is offline
De muziek tijdens die scene is:

FLUKE - ZION

Idd coowl.. maar P.O.D ook met SLEEPING AWAKE!!!

Maar ik ga em nog een keer kijken misschien dat ik em dan iets beter snap.. na deze discussie hier...
Oud 18-05-2003, 00:26
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Aragorn schreef op 18-05-2003 @ 00:48:
'k Heb hem nu twee keer gezien maar ik blijf met vragen zitten:

----- Spoiler Alert! = ON-----

- Wat is nou precies de keuze die Neo aan het einde heeft: de ene deur leidt naar de Source, waar Neo een code moet invoeren (waarom, hoezo?) om vervolgens een aantal mensen uit te kiezen om Zion opnieuw mee op te bouwen; de andere deur leidt terug de Matrix in, maar dan zou de Matrix ophouden te bestaan en iedereen plugged-in zou sterven. Vervolgens zou dan Zion door de Sentinels vernietigd worden. (Trouwens in Matrix 1 zei Smith al bij het ondervragen van Morpheus: " ... If Zion is destroyed, there is no need for me to be here anymore..." wat had dat dan weer precies te btekenen?)

----- Spoiler Alert! = OFF -----
De keuze is: of Trinity laten sterven, dus niet terug gaan naar The Matrix, of Zion redden, hij kiest voor Trinity, en zegt daarom later in the real world tegen Morpheus dat er nog 24 uur is om iets te doen. In deel 1 zei Agent Smith tegen Morpheus " ... If Zion is destroyed, there is no need for me to be here anymore...", omdat, als er geen mensen meer in the real world rondzwerven zoals in Zion, hij geen werk meer heeft als Agent, en zou hij eindelijk hebben wat hij wilde: vrijheid
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 00:49
Daangerous
Daangerous is offline
The Matrix Reloaded, ik heb m donderdag al gezien maar ik moest het ff laten zakken voordat ik er een oordeel over kon vellen... Mijn conclusie is dat het een goed vervolg is, met een veel complexer verhaal als in het eerste deel, maar dat komt omdat het maar 1 helft is, sommige dingen kún je nog niet snappen, omdat ze pas in Revolutions verklaard worden, dat is best frustrerend. Verder is de lijn net zo makkelijk als de eerste eigenlijk ook was, verder is de actie geweldig, maar zag ik inderdaad ook af en toe een digitale neo over het scherm lopen. Verder vind ik het vliegen een beetje vaag, een beetje slap ook, het ziet er suuperbruut uit, daar niet van, maar dat gaat mij dan weer net te ver, maar dat zal wel aan mij leggen. Ik heb me overigens wel gruwelijk geërgerd aan die Franse zak, die man van Persephone, damn, die gast ijl! Hatelijk, en ook het verhaal van The Architect begon een beetje te lang te worden, maar dat deed er tenminste nog toe. Verder was ik blij dat de rollen van Niobe, Ghost en Persephone beperkt bleven in dit deel, want daar had ik het niet zo op, wat ik dan weer jammer vond aan The Twins, want die zien er machtig mooi uit, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 10:54
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik heb em gisteravond gezien en ik vond hem nogal tegen vallen. Ik had er veel meer van verwacht door de trailers en makingoff-programma's die vol zaten met de geweldigste actiescenes. Wist ik veel dat dat de énige echt gave actie was..
Ik vond vooral het eerste stuk soms saai, verschillende keren had ik echt zoiets van 'nu mag er wel weer es wat gebeuren'.
De liefde tussen Neo en Trinity vond ik ook een beetje te. Dat kwam denk ik doordat ze aan de ene kant in de matrix heel statig en een beetje steriel zijn, en aan de andere kant hebben ze een passionele relatie, dat vond ik niet echt kloppen.
De actiescenes waren geweldig, vooral die op de snelweg . Beetje jammer dat Neo naar mijn idee een te hoog Superman-gehalte had in deze film. Dat kwam doordat ie echt alles kan, niks is onmogelijk, hij kan zelfs een dode Trinity weer tot leven wekken dat laatste vond ik echt jammer. Niet dat ze dood had moeten gaan, maar ik had het beter gevonden als ze het op een andere manier hadden opgelost.
Het verhaal vond ik goed, maar ook daar had ik meer van verwacht.
Ik heb me prima vermaakt, het is een goeie film, het kwam alleen door mijn eigen verwachtingen dat ie me tegenviel.
van Matrix 1 kan ik geen genoeg krijgen, die heb ik nu al vaak gezien, maar deze hoef ik niet nog een keer te zien.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 12:15
legatus
legatus is offline
Citaat:
omdat, als er geen mensen meer in the real world rondzwerven zoals in Zion, hij geen werk meer heeft als Agent, en zou hij eindelijk hebben wat hij wilde: vrijheid
Smith is een agent die 'rogue' programma's moet opsporen en verwijderen. In principe zal zijn werk nooit ophouden aangezien perfectie niet bestaat.

Volgens mij wordt AI in Revolutions tegenover de beperkte vrije wil van de mens geplaatst: ook machines kunnen keuzes maken.

Citaat:
Ik heb me overigens wel gruwelijk geërgerd aan die Franse zak
Het was een verfrissing om een betere dialoog te krijgen dan al die andere zwakke in de film. het personage is wel interessanter dan bijvoorbeeld de tweeling en de sleutelmaker.

Citaat:
De liefde tussen Neo en Trinity vond ik ook een beetje te. Dat kwam denk ik doordat ze aan de ene kant in de matrix heel statig en een beetje steriel zijn, en aan de andere kant hebben ze een passionele relatie, dat vond ik niet echt kloppen.
Beetje een vreemde gedachtengang. Ze zijn mensen en delen iets wat die steriele machines niet kennen, iets wat hun menselijk maakt. En dat is toch wel cruciaal.
Oud 18-05-2003, 12:26
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Er blijven altijd zoveel vragen na deze film, je moet hem gewoon eigenlijk nog een keer zien, er zijn zoveel dingen die ik niet begreep, zoals the orakel wat was zij nou precies? en dag vage sleutelmannetje
Oud 18-05-2003, 12:32
legatus
legatus is offline
Citaat:
zoals the orakel wat was zij nou precies?
Een programma.

Citaat:
en dag vage sleutelmannetje
Hij kan deuren openen naar andere plekken binnen The Matrix. De 'backdoors' dus.
Oud 18-05-2003, 13:05
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 18-05-2003 @ 11:54:
Ik vond vooral het eerste stuk soms saai, verschillende keren had ik echt zoiets van 'nu mag er wel weer es wat gebeuren'.
Er had van mij echt niet meer actie in gehoeven, juist niet, eerder minder als meer
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 13:56
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
legatus schreef op 18-05-2003 @ 13:15:

Beetje een vreemde gedachtengang. Ze zijn mensen en delen iets wat die steriele machines niet kennen, iets wat hun menselijk maakt. En dat is toch wel cruciaal.
klopt, maar ik vond het wel heel extreme uitersten
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 16:49
REIE
REIE is offline
Heb 'm gister gezien met een paar vrienden en we vonden allemaal dat de eerste beter was. De Matrix reloaded is te oppervlakkig, je merkt duidelijk de geforceerde diepgang door de schaarse dialogen. Zelden hoor je ze normaal tegen elkaar praten, dus als ze praatten was het gelijk met allerlei quasi raadselachtige vragen over de Matrix, Keymakers en Architects, of over bevelen om wel of niet alle schepen in te zetten...
In het begin vreesde ik nog dat ze de hele tijd zouden rekken door die "nelly party" (en die andere scene erdoor maar dat viel wel mee. Wel hadden the Wachovsky bros iets zuiniger kunnen zijn met de actie. Als je voor de 4de keer Neo als een zwartgekleede superman ziet vliegen is de lol er wel vanaf.
Net zoals bij the Ring hielden ze bij de Matrix reloaded mensen aan hun stoel gekluisterd door het volume zo hoog mogelijk te zetten. Bij mij resulteerde het in koppijn.
Mischien lijk ik nu heel negatief maar dingen als die snelwegscene en mafkezen als die merovinger maken een hoop goed.
Oud 18-05-2003, 17:41
wilco984
wilco984 is offline
Ik vond em gwoon goed!!!
Oud 18-05-2003, 19:33
Tox
Tox is offline
Ik ga er zo heen hoop dat het wel een coole film is, verwacht ik eigenlijk ook wel.
Oud 18-05-2003, 19:41
Verwijderd
Ik vond em erg stoer. Er werd wel wat veel gewauweld om meteen te bevatten, maar goed, wie weet moet ik em idd nog maar eens zien. Je blijft idd met een hoop vragen zitten.

Verder hoop ik wel dat de mensen hier weten dat dat Superman gebeuren erin zit als een soort eerbetoontje aan Marvel, waar de broers gewerkt hebben.

Ow en nog een vraag..zijn er mensen die de gehele aftiteling hebben uitgezeten? Want je krijgt een teasertje naar de nieuwe eh

weet er gewoon even niet zoveel over te zeggen..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:42
The Crash Bash
Citaat:
kiek schreef op 17-05-2003 @ 23:11:
oooo ja! ik was die hele scene vergeten..idd..dit was zeker nadat hij(bane/smith) Neo een (bloederige?) hand gaf? ik snapte dat dus al niet, waarom hij zo rondliep met dat mes
(maar kon de operator dat niet zien gebeuren in de matrix?)
De matrix is te groot om gans te zien daarom kijken ze hem ook in code.

Met dat mes mischien dat die gast gewoon eerst keek of het mes scherp genoeg was (zo kon het publiek ook overtuigd worden) en dat hij dan "The One" (Neo) wou vermoorden.
Oud 18-05-2003, 19:54
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 18-05-2003 @ 20:42:
Met dat mes mischien dat die gast gewoon eerst keek of het mes scherp genoeg was (zo kon het publiek ook overtuigd worden) en dat hij dan "The One" (Neo) wou vermoorden.
het kan ook zijn dat de Wachowski's gewoon iets toe wilde voegen aan de aanslag, dat doen veel regisseurs, zoals de moord in The Godfather 2, waarin De Niro de plaatselijke maffiabaas mold, eerst doet hij de lamp in die gang uit, dat is gewoon om de aanslag uniek te maken
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 22:06
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
Milk schreef op 18-05-2003 @ 20:41:

Ow en nog een vraag..zijn er mensen die de gehele aftiteling hebben uitgezeten? Want je krijgt een teasertje naar de nieuwe eh

weet er gewoon even niet zoveel over te zeggen..
Tis geen spoiler als je gwoon ff zegt..

BLIJF ZITTEN WANT NA DE EINDCREDITS KRIJG JE EEN TEASER TE ZIEN VAN REVOLUTIONS!!

En jep ik heb em gezien..
Oud 19-05-2003, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 18-05-2003 @ 20:41:
Verder hoop ik wel dat de mensen hier weten dat dat Superman gebeuren erin zit als een soort eerbetoontje aan Marvel, waar de broers gewerkt hebben.
Superman, eerbetoon aan Marvel? ai ai ai

DC Comics
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 11:08
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef op 18-05-2003 @ 13:15:
Smith is een agent die 'rogue' programma's moet opsporen en verwijderen. In principe zal zijn werk nooit ophouden aangezien perfectie niet bestaat.
Smith is vernietigd als agent door Neo in deel 1...nu zit hij zonder doel aangezien hij niet meer echt bij the matrix hoort, daarvoor zoekt hij wraak...hij is een virus voor het systeem geworden en is het van plan over te nemen...
Zijn agentenwerk is al opgehouden dus...
Oud 19-05-2003, 12:23
legatus
legatus is offline
Citaat:
aangezien hij niet meer echt bij the matrix hoort
Hij is nog steeds een onderdeel van The Matrix, alleen een ´rogue´ programma. Hij wil nog steeds Neo uitschakelen en dat is een onderdeel van zijn agentenwerk, alleen is hij nu gekruisd met de code van Neo. Geen agent meer, daar heb je gelijk in. Hij heeft z´n eigen doel, alhoewel die niet helemaal duidelijk is.
Oud 19-05-2003, 12:42
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef op 19-05-2003 @ 13:23:
Hij wil nog steeds Neo uitschakelen en dat is een onderdeel van zijn agentenwerk,
Dat wil hij omdat Neo hem zijn doel heeft ontnomen, wordt door hemzelf gezegd...en hij kan eveneens uit The Matrix (zie einde film), dus in die zin valt hij niet meer binnen het geheel van het systeem...
Een virus is geen onderdeel van the matrix vind ik, eerder een vijand...en heeft enkel tot doel om alles over te nemen...

Het lijkt me best logisch als in deel 3 ook smith zich geheel tegen the matrix keert en het systeem dankzij hem tenonder gaat...

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 12:44.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 12:48
sjw
sjw is offline
goede film maar je moet deel 1 ook hebben gezien!!! anders snap je het niet!!!
Oud 19-05-2003, 13:16
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dat wil hij omdat Neo hem zijn doel heeft ontnomen, wordt door hemzelf gezegd...
Inderdaad, maar hij ziet er niet bepaald doelloos uit.

Citaat:
en hij kan eveneens uit The Matrix (zie einde film), dus in die zin valt hij niet meer binnen het geheel van het systeem...
Dat antwoord krijgen we pas in Revolutions.

Citaat:
Een virus is geen onderdeel van the matrix vind ik, eerder een vijand...
Neo en Smith zijn onderdelen van The Matrix, nu zijn ze gekoppeld, wellicht in het ogen van sommigen een virus, maar nog steeds een onderdeel van het systeem. Ze noemen ze niet voor niets 'rogue' programs.

Citaat:
Het lijkt me best logisch als in deel 3 ook smith zich geheel tegen the matrix keert en het systeem dankzij hem tenonder gaat...
Ik voorzie een einde waar mens en machine in vrede met elkaar leeft. Yuk!
Oud 19-05-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
wilco984 schreef op 18-05-2003 @ 23:06:

BLIJF ZITTEN WANT NA DE EINDCREDITS KRIJG JE EEN TEASER TE ZIEN VAN REVOLUTIONS!!

Als jij zegt waar ik spoiler heb neergezet zal ik mijn ''fout'' verbeteren...

@ CycLoner: oops ja wat dom.. ik dacht al, het klopt niet want spidey en superman zijn concurrenten..en dan nooooog..typ ik het
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:10
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef op 19-05-2003 @ 14:16:
Ik voorzie een einde waar mens en machine in vrede met elkaar leeft. Yuk!
Dat zou de hele Matrix-trilogie omver werpen en dat lijkt me meer iets voor Spielberg

Citaat:
Dat antwoord krijgen we pas in Revolutions.
Dat antwoord heb je al gekregen...die schepen zijn niet voor niets vernietigd....

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 15:16
wilco984
wilco984 is offline
Ik voorspel dat THE ONE sterft als alles volbracht is..
Oud 19-05-2003, 17:28
The Crash Bash
Maar wie was die bane dan eigenlijk die agent smith had zijn eigen gecopieerd in bane zeker he?
Maar moest die bane dan niet dezelfde copie worden als een agent?
Deze film is wel echt
Dat was bij de eerste wel niet zo erg.
Oud 19-05-2003, 17:31
The Crash Bash
Citaat:
wilco984 schreef op 18-05-2003 @ 23:06:

Damned had ik dat geweten ach ja voor de volgende keer dan maar. moet je er lang voor wachten?
Oud 19-05-2003, 17:35
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dat antwoord heb je al gekregen...die schepen zijn niet voor niets vernietigd....
Ik doelde op de vraag of The Matrix groter is dan vermoedt, dus dat Zion ook een onderdeel van The Matrix is. M.a.w. ze zitten nog steeds in The Matrix alhoewel ze zich daar niet bewust van zijn. Dat Bane overgenomen is door Smith kan gewoon programmatie zijn, tenslotte hebben ze allemaal een stuk hardware in hun hoofd dat de geest kan beïnvloeden -- als ze sterven in The Matrix, sterven ze ook in het echt.

Dus het gehele antwoord hebben nog niet.

Citaat:
Maar wie was die bane dan eigenlijk die agent smith had zijn eigen gecopieerd in bane zeker he?
Bane is ook gewoon een rebel, zoals Trinity, Morpheus, etc.

Citaat:
Maar moest die bane dan niet dezelfde copie worden als een agent?
Nee, aangezien het buiten The Matrix valt. Alhoewel we nog niet zeker zijn hoe groot The Matrix eigenlijk is.

Citaat:
Deze film is wel echt
Dat was bij de eerste wel niet zo erg.
Heb ik geen last van, alhoewel er open vragen zijn, maar die worden neem ik aan wel beantwoord in Revolutions.
Oud 19-05-2003, 17:38
Verwijderd
Haal je het verhaal weg - dat m.i. lang niet zo briljant is als veel mensen vinden, dan hou je alleen Terminator 2 met een hoop (leuk gechoreografeerde) taekwondo over.

Maar op zich wel een leuke film. Nu nog wachten op de antwoorden die hopelijk nog wel komen gaan en het is een aardige serie geworden. Maar m.i. niet meer dan dat.

Een ding dat ik totaal niet in de film vond passen. Die vage muziekseksscene van tien minuten. WTF moest dat daar?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:38
The Crash Bash
zoals legatus al net schreef dat er nog veel open vragen zijn vond ik ook de film is niet zo ingewikkeld alleen veel open vragen.
Oud 19-05-2003, 19:43
The Crash Bash
Citaat:
wuppie schreef op 19-05-2003 @ 18:38:
Haal je het verhaal weg - dat m.i. lang niet zo briljant is als veel mensen vinden, dan hou je alleen Terminator 2 met een hoop (leuk gechoreografeerde) taekwondo over.

Maar op zich wel een leuke film. Nu nog wachten op de antwoorden die hopelijk nog wel komen gaan en het is een aardige serie geworden. Maar m.i. niet meer dan dat.

Een ding dat ik totaal niet in de film vond passen. Die vage muziekseksscene van tien minuten. WTF moest dat daar?
Gewoon dat de makers de levenstijl van de mensen van Zion lieten zien daar is toch niks verkeerd aan?Dat hoorde bij het verhaal.
Oud 19-05-2003, 20:40
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 19-05-2003 @ 18:31:
Damned had ik dat geweten ach ja voor de volgende keer dan maar. moet je er lang voor wachten?
Jah aftiteling duurde een aardig poosje.. Aan et eind begon ik te klappen.. begon opeens een kwart van de zaal mee te doen
Oud 19-05-2003, 21:01
Verwijderd
Citaat:
The Crash Bash schreef op 19-05-2003 @ 20:43:
Gewoon dat de makers de levenstijl van de mensen van Zion lieten zien daar is toch niks verkeerd aan?Dat hoorde bij het verhaal.
Een verhaal dat bij elkaar gehouden wordt door karige en vage dialogen. Hmm ik vind het suggereren dat die broertjes een stel sexueel gefrustreerde StarTrek-nerds zijn.
"I imagine that right now you're feeling a bit like Alice, tumbling down the rabbit hole."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten