Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Twins zijn niet zo veel te zien, beetje als Darth Maul in Ep I. |
![]() |
|
Heb de film gisteren gezien de eerste draaidag hier in de cinema en hij was wel kei goed alleen vond ik het einde wel gewaagd dat ze met "slot volgt in november" maar dat maakt het juist zo goed.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De telefoon ging weer af. De 'overgenomen' Smith nam de telefoon op, en kwam dus in het lichaam van Bane terecht. |
![]() |
||
Citaat:
(maar kon de operator dat niet zien gebeuren in de matrix?) Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 22:15. |
![]() |
|
![]() |
'k Heb hem nu twee keer gezien maar ik blijf met vragen zitten:
----- Spoiler Alert! = ON----- - Is agent Smith nu eigenlijk een programma wat gedelete moet worden, zoals het Oracle uitlegde. - Hoe kan hij zich klonen, en via die ene gast via de telefoon in de real world komen (om vervolgens een aanslag te plegen)? - Wat is nou precies de keuze die Neo aan het einde heeft: de ene deur leidt naar de Source, waar Neo een code moet invoeren (waarom, hoezo?) om vervolgens een aantal mensen uit te kiezen om Zion opnieuw mee op te bouwen; de andere deur leidt terug de Matrix in, maar dan zou de Matrix ophouden te bestaan en iedereen plugged-in zou sterven. Vervolgens zou dan Zion door de Sentinels vernietigd worden. (Trouwens in Matrix 1 zei Smith al bij het ondervragen van Morpheus: " ... If Zion is destroyed, there is no need for me to be here anymore..." wat had dat dan weer precies te btekenen?) - En het feit dat Smith nu in de vorm van die gast die op het eind ook in coma ligt is misschien wel de verklaring voor het feit dat Neo nu ook buiten de Matrix powers heeft: Smith zij al dat ze veel op elkaar leken, en het kan zijn dat ook Smith in coma ligt omdat ie op één of andere manier met Neo verbonden is. ----- Spoiler Alert! = OFF ----- Correct me if I'm wrong here, maar zomaar wat vragen en ideëen van mij... Verder vond ik het een vet wrede film, met goede actie en brute special effects. Alleen jammer van af en toe inzakken van het tempo, zoals al dat gedoe in Zion (hoewel die muziek tijdens die "erotische" scene wel bijzonder cool was). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
The Matrix Reloaded, ik heb m donderdag al gezien maar ik moest het ff laten zakken voordat ik er een oordeel over kon vellen... Mijn conclusie is dat het een goed vervolg is, met een veel complexer verhaal als in het eerste deel, maar dat komt omdat het maar 1 helft is, sommige dingen kún je nog niet snappen, omdat ze pas in Revolutions verklaard worden, dat is best frustrerend. Verder is de lijn net zo makkelijk als de eerste eigenlijk ook was, verder is de actie geweldig, maar zag ik inderdaad ook af en toe een digitale neo over het scherm lopen. Verder vind ik het vliegen een beetje vaag, een beetje slap ook, het ziet er suuperbruut uit, daar niet van, maar dat gaat mij dan weer net te ver, maar dat zal wel aan mij leggen. Ik heb me overigens wel gruwelijk geërgerd aan die Franse zak, die man van Persephone, damn, die gast ijl! Hatelijk, en ook het verhaal van The Architect begon een beetje te lang te worden, maar dat deed er tenminste nog toe. Verder was ik blij dat de rollen van Niobe, Ghost en Persephone beperkt bleven in dit deel, want daar had ik het niet zo op, wat ik dan weer jammer vond aan The Twins, want die zien er machtig mooi uit, maar goed.
|
![]() |
|
Ik heb em gisteravond gezien en ik vond hem nogal tegen vallen. Ik had er veel meer van verwacht door de trailers en makingoff-programma's die vol zaten met de geweldigste actiescenes. Wist ik veel dat dat de énige echt gave actie was..
Ik vond vooral het eerste stuk soms saai, verschillende keren had ik echt zoiets van 'nu mag er wel weer es wat gebeuren'. De liefde tussen Neo en Trinity vond ik ook een beetje te. Dat kwam denk ik doordat ze aan de ene kant in de matrix heel statig en een beetje steriel zijn, en aan de andere kant hebben ze een passionele relatie, dat vond ik niet echt kloppen. De actiescenes waren geweldig, vooral die op de snelweg ![]() ![]() Het verhaal vond ik goed, maar ook daar had ik meer van verwacht. Ik heb me prima vermaakt, het is een goeie film, het kwam alleen door mijn eigen verwachtingen dat ie me tegenviel. van Matrix 1 kan ik geen genoeg krijgen, die heb ik nu al vaak gezien, maar deze hoef ik niet nog een keer te zien. |
![]() |
||||
Citaat:
Volgens mij wordt AI in Revolutions tegenover de beperkte vrije wil van de mens geplaatst: ook machines kunnen keuzes maken. Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Heb 'm gister gezien met een paar vrienden en we vonden allemaal dat de eerste beter was. De Matrix reloaded is te oppervlakkig, je merkt duidelijk de geforceerde diepgang door de schaarse dialogen. Zelden hoor je ze normaal tegen elkaar praten, dus als ze praatten was het gelijk met allerlei quasi raadselachtige vragen over de Matrix, Keymakers en Architects, of over bevelen om wel of niet alle schepen in te zetten...
In het begin vreesde ik nog dat ze de hele tijd zouden rekken door die "nelly party" (en die andere scene erdoor ![]() Net zoals bij the Ring hielden ze bij de Matrix reloaded mensen aan hun stoel gekluisterd door het volume zo hoog mogelijk te zetten. Bij mij resulteerde het in koppijn. Mischien lijk ik nu heel negatief maar dingen als die snelwegscene en mafkezen als die merovinger maken een hoop goed.
|
Verwijderd
|
Ik vond em erg stoer. Er werd wel wat veel gewauweld om meteen te bevatten, maar goed, wie weet moet ik em idd nog maar eens zien. Je blijft idd met een hoop vragen zitten.
Verder hoop ik wel dat de mensen hier weten dat dat Superman gebeuren erin zit als een soort eerbetoontje aan Marvel, waar de broers gewerkt hebben. Ow en nog een vraag..zijn er mensen die de gehele aftiteling hebben uitgezeten? Want je krijgt een teasertje naar de nieuwe eh ![]() weet er gewoon even niet zoveel over te zeggen.. |
![]() |
||
Citaat:
Met dat mes mischien dat die gast gewoon eerst keek of het mes scherp genoeg was (zo kon het publiek ook overtuigd worden) en dat hij dan "The One" (Neo) wou vermoorden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
BLIJF ZITTEN WANT NA DE EINDCREDITS KRIJG JE EEN TEASER TE ZIEN VAN REVOLUTIONS!! En jep ik heb em gezien..
||
![]() |
Citaat:
Zijn agentenwerk is al opgehouden dus...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Een virus is geen onderdeel van the matrix vind ik, eerder een vijand...en heeft enkel tot doel om alles over te nemen... Het lijkt me best logisch als in deel 3 ook smith zich geheel tegen the matrix keert en het systeem dankzij hem tenonder gaat...
Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 12:44. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ CycLoner: ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 14:14. |
![]() |
|
Maar wie was die bane dan eigenlijk die agent smith had zijn eigen gecopieerd in bane zeker he?
Maar moest die bane dan niet dezelfde copie worden als een agent? ![]() Deze film is wel echt ![]() ![]() ![]() Dat was bij de eerste wel niet zo erg.
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Dus het gehele antwoord hebben nog niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Haal je het verhaal weg - dat m.i. lang niet zo briljant is als veel mensen vinden, dan hou je alleen Terminator 2 met een hoop (leuk gechoreografeerde) taekwondo over.
Maar op zich wel een leuke film. Nu nog wachten op de antwoorden die hopelijk nog wel komen gaan en het is een aardige serie geworden. Maar m.i. niet meer dan dat. Een ding dat ik totaal niet in de film vond passen. Die vage muziekseksscene van tien minuten. WTF moest dat daar? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"I imagine that right now you're feeling a bit like Alice, tumbling down the rabbit hole." |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Matrix DVD-Box! Daangerous | 35 | 19-08-2004 11:55 | |
Films, TV & Radio |
speculaties over The Matrix Revolutions ( 3) Optima | 23 | 24-07-2003 22:37 | |
Films, TV & Radio |
foutjes in the matrix reloaded THE ICEMAN! | 4 | 07-06-2003 12:01 | |
Films, TV & Radio |
The Matrix : Reloaded TAFKAB | 40 | 30-01-2003 19:48 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Matrix:reloaded en Terminator 3 nieuws TAFKAB | 25 | 05-01-2003 14:47 | |
Films, TV & Radio |
Matrix: Reloaded. check it out! teaser! TAFKAB | 9 | 22-05-2002 16:37 |