Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel toevallig, we eten mexicaans jaja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar beterschap iig ![]()
|
Het was heeeeeel leuk! Kijk maar
![]() Fizzle-fluffy had heel lief thee gemaakt en Miekjuh had ook nog allemaal scones enzo gebakken en fizzle ook wat van de koekjes. Was heel lekker! ![]() Dit zijn de scones ![]() Fizzle schenkt thee in, terwijl Miekjuh een foto maakt van de tafel. ![]() Dit zijn de cakejes enzo dus. ![]() Die waren ook heel lekker. ![]() Fizzle schenkt thee in ![]() Miekjuh nomt een koekje ![]() Miekjuh en fizzle ![]() En nog een keertje ![]() De beer! Hoe heet hij ook alweer? ![]() ![]() Commendatore is ook gearriveerd, we spelen Pictionairy ![]() Toch best lastig... ![]() Commendatore ![]() *gooi* ![]() Hoe ga ik dit doen... denkt Commendatore ![]() "Ik weet het niet hoor, heb jij een idee?" ![]() "Geen idee." ![]() (Havock is ook gearriveerd) "Weet ik het wel dan?" ![]() "Oh." ![]() *Poseert om de stilte te vullen* ![]() *Jahoor* ![]() "Wow wat kijk jij eng!" ![]() "Ik ga even achterover leunen." ![]() "Koekje?" ![]() Anetj! ![]() "Is ze d'r? Ja? Leuk he!" ![]() "Eerst even keuken." ![]() Commendatore ziet iets wat Havock niet ziet. ![]() "Mooi schort he? Komt uit Engeland!" ![]() "Ik wil met fizzle op de foto!" Tadaaa, Miekjuh en fizzle. ![]() *Keukt* ![]() "Wij zijn er nog." ![]() "Haha ik ben toch langer," zegt Miekjuh. ![]() Wij kunnen heel goed bewogen op foto's staan. ![]() "Zieje?" ![]() "Ik kan dat ook!" ![]() *flyaway doet ook even mee* ![]() Even bellen hoor. ![]() Het was heel leuk ![]() En mag ik de foto's waar ik ook op sta? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
DK meet 11 Verwijderd | 500 | 08-11-2007 21:37 | |
Muziek |
26 + 27 sep: moha + trad gras och stenar - rotterdam 1.000.000 | 2 | 26-09-2007 15:05 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |