![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Hetzelfde laken een pak voor homoseksualiteit. Als je het een zonde vind, prachtig, maar houdt het a.u.b. voor je. Citaat:
||
Citaat:
Het zijn van een homo lijkt me overigens niet zondig; waarschijnlijk kan iemand daar weinig aan doen. Er aan toegeven (om maar ff zo expliciet te worden als mogelijk : neuken met een andere man) lijkt mij wel zondig. Als ik iets verkeerd vind, dan mag ik dat heus wel tegen iemand zeggen. Het wordt anders als het beledigend wordt (hoewel de meeste homo's het hele punt dat ik homoseksualiteit niet als normaal kan zien, als een belediging opvatten, want o-wat-zijn-we trots op onze roze knuffelhomo's) maar puur iemand er op wijzen wat ik er van vindt, is in alle andere zaken normaal geaccepteerd gedrag, dus ik zie niet in waarom homoseksualiteit als bijzonder gezien zou moeten worden, wat dat betreft.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Nee, dat is het niet. Negers hebben geen enkele keus (daarnaast, laten we even duidelijk zijn, ik heb niks tegen negers, en niks tegen homo's als mensen; wel tegen homoseksualiteit). Homo's hebben m.i. wel degelijk een keus; dat het alternatief een homo niet aanstaat, wil nog niet zeggen dat die keus er niet is. (Overigens, slechts als de oorzaak van homoseksualiteit 100% zeker is, kunnen we daar 100% iets zinnigs over zeggen.) Citaat:
Overigens vind ik onderhand balkenende de enige politicus die zn rug recht weet te houden, ondanks druk van 'politiek correcte' politici en de media. Hij heeft tegen het homo-huwelijk gestemd, en durft dat te zeggen ook. Hoe dom ook - in politiek opzicht - dapper is het wel, en eerlijk ook. Overigens inderdaad grappig, dat zodra er moslims gekwetst worden, heel Nederland vindt dat de mening een groot goed is. Zodra dat echter om homo's gaat, ben je discriminerend als je mening niet die van de kennelijke meerderheid is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere kant zit er nogal een verschil tussen cartoons (die bedoeld zijn om grappig te zijn) en iemand recht in z'n gezicht zeggen dat wat hij doet of is (of het nu homo is of moslim) fout is. Ik zit meteen op de kast als er sprake is van discriminatie tegen vrouwen, maar om cartoons over aanrechten en niet kunnen autorijden e.d. moet ik alleen maar lachen... |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Tenzij jij tegen de 60 bent en je hele leven vanwege een onzinnige reden celibatair hebt geleefd ben je ook niet bepaald in een positie om voor mensen te bepalen wie zijn geaardheid maar dient te onderdrukken en wie wel 'bevoegd' is om een relatie te hebben. Dit even om aan te geven hoe ingrijpend het is wat jij voorsteld, iemand 'eventjes' van zijn geaardheid beroven omdat een of andere klapmongool dat een paar millennia terug in een boekje schreef. (al helemaal aangezien er zelfs als christen perfect acceptabele redenen zijn om de bijbel wat minder serieus te nemen, zoals andere christenen in dit topic ook al postten) Citaat:
Citaat:
Nee, zo iemand moet je hebben als minister-president. Hij komt op voor jouw normen en waarden zolang die bij zijn eigen passen, mocht je ooit afwijken van wat hij denkt dan is hij opeens niet je premier meer en kan je eventueel een mes in je rug verwachten. Nee.. Balkie heeft voor mij goed afgedaan door de essentie van zijn ambt het raam uit te smijten. Citaat:
![]() Offtopic: Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-04-2006 om 20:48. |
![]() |
||||||||
Citaat:
Maar een seksuele handeling afkeuren is wat anders dan iemand beledigen. Citaat:
Mwa, een voorkeur is doorgaans toch wat anders dan een huidskleur. Citaat:
Ik zeg niet dat ze geen relatie zouden mogen hebben. Ik zeg enkel dat ik het niet normaal vindt; en alle argumenten die je aansleept zullen mijn mening daarover niet veranderen. Overigens fijn, dat je mijn houding kennelijk beledigend vindt, terwijl ik nog niemand een klapmongool heb genoemd. Citaat:
Heel fijn, nu haat ik homo's. Daar zit bij jou niks tussenin he, 'haten' en 'alles wat ze doen normaal vinden'. Citaat:
Och, er zijn zat Nederlanders die het homo-huwelijk helemaal geen goed idee vinden. Daarnaast, je hoeft als MP echt niet elk facet van je land te verdedigen alsof je het ermee eens bent. Citaat:
Nou, iedereen die op het CDA gestemd heeft kon weten wat Balkenende van het homo-huwelijk vindt. Hij komt op voor de normen en waarden van zijn kiezers, en die bleken de vorige verkiezingen toch echt in de meerderheid te zijn. Citaat:
2) kritiek op de letterlijke houding van moslims ten aanzien van hun religie, zou jij al helemaal af moeten keuren. Het is vaak de essentie van hun geloof, of zelfs van hun bestaan. Jij vindt dat ik meteen alle homo's grof geweld aandoe en ze zou haten, omdat ik de seksuele praktijk tussen twee homo's abnormaal durf te vinden (iets dat, volgens jou, de essentie van homoseksualiteit is), maar zodra je iemand aanvalt op de essentie van hun religie, dan is dat ineens geaccepteerd. Je kan NIET kritiek hebben op de islam, en dan vervolgens zeggen dat het geen kritiek op moslims in het algemeen is. Die twee kun je echt niet zomaar van elkaar scheiden. Een moslim volgt de islam; een serieuze moslim twijfelt op geen enkel punt aan de islam. De islam en de moslim proberen te scheiden is net zoiets als de nederlander en zn portemonnee van elkaar scheiden... ![]()
||||||||
Citaat:
![]() Ik kan je al verklappen: bitter weinig. Citaat:
Citaat:
![]() Anyway, als jij het vreemd en zondig vind, wat volgt daaruit logischerwijze, zoals dat al een tig eeuwen gaat in religie? Exact, afkeuring leidt tot discriminatie, discriminatie tot vervolging, vervolging tot uitroeiing. Geef de kerk een paar eeuwen zonder tegenwerkende krachten en de brandstapels verrijzen al snel. Dat is dus exact waarom ik zelfs de mensen die bij hoog en laag beweren dat ze homoseksuelen 'alleen maar zondig vinden' zo hard op hun ongefundeerde standpunt aanval. ![]() Citaat:
'zat Nederlanders' vormt kennelijk een kleine minderheid. Een minderheid die ook nog eens op grote schaal kennis van zaken mist. Citaat:
![]() Zie het ongeveer als xenofobie en Wilders: dat soort motieven zijn aan het CDA geplakt. Citaat:
Citaat:
Jouw idee is ongeveer hetzelfde als beweren dat elke christen een katholiek zou moeten zijn 'omdat ze toch immers allemaal het christendom volgen'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al bekijk je het alleen biologisch..spermacellen worden pas actief in het lichaam van de vrouw. Ze hebben zelfs enzymen op hun kop om in een eicel te komen. Dus zelfs op zo'n klein niveau zijn man en vrouw voor elkaar gemaakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
handen zijn werktuigen die we voor van alles kunnen gebruiken. Maar een spermacel is speciaal gemaakt voor een eicel. De staart, de mitochondrieen om hem naar de eicel te brengen, de 23 chromosomen voor de 23 van de eicel, de enzymen op de kop om in de eicel te komen. Dat is toch duidelijk. Spermacellen horen in een vagina, daarmee een vagina in een penis en niet in een anus. Daarmee is homoseksualiteit op biologisch niveau onnatuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom? Nou, kijk eens om je heen, naar de bomen, de vissen, de zonsondergang.... blegh.. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Verder horen spermacellen niet in de vagina, als je met 'horen' tenminste bedoelt dat het bevordelijk voor de voortplanting is. Eicellen bewegen zich namelijk door de eileiders en eindigen in de baarmoeder. En ben je van plan alleen seks voor de voortplanting te hebben? Zo niet, dan zou dat betekenen dat je op regelmatige basis miljoenen spermacellen de kans ontneemt hun goddelijke doel te vervullen. Om maar niet te spreken over natte dromen. Om dat te voorkomen moet elke man een keer per week een vrouw proberen te bevruchten. Dat zou weleens een probleem kunnen worden. Tenslotte ben ik benieuwd hoeveel biologen van naam je kunt noemen die niet hun wereldbeeld laten bepalen door religie en die desondanks homoseksualiteit als onnatuurlijk bestempelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Het is een beetje riskant argument, omdat de populairste biologen soms een anti-religieuze 'agenda' voeren.) |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Waar is een zaadcel anders voor? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom worden spermacellen pas in het lichaam van de vrouw actief? Spermacellen hebben de speciefieke functie om een eicel te bevruchten, dat kun je onmogelijk ontkennen. Hun hele bouw is daarvoor. Ze hebben 23 chromosomen, net als eicellen. Het feit dat voortplanting alleen kan tussen man en vrouw maakt homoseksualiteit onnatuurlijk. Als een vrouw opgewonden raakt wordt ze nat. Waarom? Omdat ze beter seks kan hebben. Als een man opgewonden raakt krijgt hij een erectie. Waarom? Om in de vagina te kunnen komen. En de vagina is de enige logische plek voor een penis om in te komen. Want op die manier kan bevruchting ontstaan, een nieuw mens. De geslachtsdelen van man en vrouw zijn al puzzelstukken die passen. Zelfs tot op onzichtbaar niveau passen ze perfect. Waarom zou een penis in een anus moeten? Een anus is daar helemaal niet voor gemaakt. Die is om afval uit te scheiden. Daarmee is homoseksualteit onnatuurlijk. |
![]() |
|||
Citaat:
Een ongelovige bioloog zal hoogstwaarschijnlijk zeggen dat zaadcellen nergens voor zijn, zoals alles in de natuur nergens voor bedoeld is. Het idee dat natuurverschijnselen een bedoeling hebben is puur religieus en wordt in de wetenschappelijke wereld niet bepaald omarmd. Ongelove biologen zullen het dus niet met je eens zijn als je beweert dat homoseksualtiteit onnatuurlijk is. Citaat:
||
Citaat:
niet noodzakelijk hoor. en maak het een maagd maar niet wijs dat het perfect past. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() nee, waarom zou dat onnattuurlijk zijn? Ik begrijp niet waarom je hier mee komt, ik snap de link niet. Wat is de relatie tussen water en een vinger? Daarentegen is er een zekere relatie tussen een vagina en een penis, die niet bestaat tussen penis en anus. Of tussen vagina en vagina. Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker moet uitleggen. Als je de anatomie van de geslachtsdelen bestudeert kan je op geen andere conlusie komen dan dat de geslachtsdelen van man en vrouw op elkaar afgestemd zijn tot op cellulair niveau. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Iedereen die er iets anders mee doet dan plassen zal dus branden in de hel! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Verwijderd
|
het lukt me denk ik niet om het uit te leggen. Voor mij is het echt duidelijk. Ik heb niks over geloof gezegd zefls. Het is puur biologisch waaruit ik kan halen dat bijv. een anus niet de plek is voor een penis, maar ja misschien leg ik het niet goed uit.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar bij de geslachtsdelen van man en vrouw: -23 chromosomen in eicel en zaadcel om een mens te maken -bouw van spermacel met staart om naar eicel te zwemmen -sowieso erectie om in de vagina te komen, anders geen mensheid. -enzymen op de kop van een zaadcel om in een eicel te komen (anders geen mensheid) -bindingsplaatsen op eicel om zaadcel binnen te laten. om maar een aantal voorbeelden te noemen. noem jij dan de linken tussen penis en anus. Of penis en penis. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik zei dus, je vinger in het water steken is net zo onnatuurlijk als je penis in een anus steken. Als je penis in een anus steken onnatuurlijk is, waarom is je vinger in het water steken dat dan niet? Je vinger 'hoort' dan toch ook niet in het water? En niet dat het wat met mijn punt te maken had, maar als je per se connecties tussen de penis en de anus wilt horen: Het past aardig. De penis moet stijf zijn om in de anus te komen, en bepaalde penissen van homo's worden stijf van anussen. Er zitten twee billen bij de anus, die uitstekend geschikt zijn om tijdens de daad in te knijpen, wat nog erotischer is. Je kunt als je het op zijn hondjes doet met je handen bij het hoofd van je sekspartner om bijvoorbeeld aan zijn haren of te trekken als je het een beetje kinky wilt doen. Kortom: het is duidelijk dat de mens gemaakt is voor homoseksuele SM.
|
Jullie, gelovigen, denken toch niet serieus dat homo's anale sex hebben in de hoop een kind te verwekken?
Het gaat puur om de liefde, om de sex.Niet om het voortplanten an sich.Daar schieten ze weinig mee op,dat weten zij zelf even goed. Of je het vanuit je geloof goedkeurt of niet,moet ieder voor zich weten, net zoals een ieder voor zich moet weten of hij -openlijk-homosexueel wil zijn. ![]()
||
Citaat:
Ik hoop het wel ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo heeft een anus ook een functie, namelijk om afval uit te scheiden. Maar dat heb ik wel voldoende geprobeerd uit te leggen. Water en een vinger zijn twee dingen die geen duidelijke functie hebben zoals de geslachtsdelen van man en vrouw wel hebben. Citaat:
Een vrouw zou nog plezier kunnen beleven aan vaginale seks, omdat dat natuurlijk is. Maar het is geen natuurlijke lichamelijke reactie om iets in je kont te willen als je opgewonden bent. (dat kan wel voortkomen uit verdorven gedachten echter). Maar goed zo denk ik erover. Overigens zeg ik niet dat homo's gehaat moeten worden, ook al vind ik hun praktijken onjuist. Laatst gewijzigd op 11-05-2006 om 19:53. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik ken in ieder geval 'ik hou zoveel van je, daarom wil ik mijn penis in je vagina doen', dus het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat homo's (en sommige hetero's trouwens ook) daar een even oprechte anale variant op hebben.
||
Citaat:
er is een zeer duidelijke band tussen liefde en lust. Dat jij geen penis in je anus hoeft, betekend niet dat je er veel homofielen geen plezier mee doet hoor. Dat is puur persoonlijk.Je moet er maar van houden. Dat liefde en lust zeer dicht bij elkaar liggen ,ga ik je niet eens uitleggen want die ''verdorven gedachten'' begrijp je toch niet.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
En daarbij, als wij het over de natuur en natuurlijk hebben worden we finaal afgebrand,omdat dat onzin is en alles is ''god's werk''.
||
Citaat:
Zo is 'het natuurlijke' Gods werk en andersom. Hoogstens kun je zeggen dat mensen wat voor hen natuurlijk is, niet per se kunnen aannemen als zijnde 'objectief natuurlijk'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat zou je een 'natuurlijke' functie kunnen noemen, ja, en een 'bewijs' dat penissen in vagina's moeten omdat dat natuurlijk is. Maar hé, kijk nou eens, mannen hebben ook een leuk plekje daar: de prostaat. Wauw, een natuurlijke functie die bewijst dat je vooral dingen in je anus moet stoppen! ![]() *zucht* Zoals al eerder gezegd, hangt niet iedereen een teleologische levensbeschouwing aan. Jíj kan wel denken dat alles een doel moet hebben, maar dat wil niet zeggen dat dat beeld ook per se de juiste is. (Zélfs al ben je christelijk, trouwens). |
![]() |
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Als we dan toch gaan mierenneuken.
Voor soldaat en andere gelovigen die liever op de natuurlijke manier willen leven. - Gebruik geen medicijnen tegen ziektes. Ziektes zijn tenslotte om te zorgen dat de wereld niet overbevolkt raakt. - Maak geen gebruik van vervoer en vooral als het harder kan dan 100 km/u. Het lichaam van de mens is nu eenmaal niet gebouwd voor zulke hoge snelheden. - Ga niet trouwen. De liefde is vooral bedoelt om te kunnen voortplanten. Als trouwen echt zo belangrijk was, dan zouden dieren het ook wel doen. - Wanneer iemand dood is, kun je hem/haar het beste gewoon in het bos laten liggen. Het liefst natuurlijk naakt, want dan blijft er minder troep over. - Ga niet meer zwemmen. Mensen kunnen van nature niet zwemmen. - En als laats, laat je geloof in de steek. Het is erg onnatuurlijk om in iets te geloven, hetgene wat jullie god noemen, wat natuurkundig niet kan. Daarnaast zijn wij ook de enige wezens die in zoiets geloven. Geniet eens wat meer van de natuur, inplaats van de bijbel. Alles in de natuur heeft zo zijn reden, alleen wordt dat vaak verstoord door het geloof. Als homoseksualiteit niet natuurlijk was, zou het ook niet bestaan. Zover ik weet is het niet verzonnen. Tenslotte komt het ook bij dieren voor. Niet dat mannetjes verliefd op elkaar worden, maar dat ze seks met elkaar hebben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Scholen mogen homo nog steeds weigeren Verwijderd | 135 | 14-12-2009 23:11 | |
Liefde & Relatie |
Gays. Vivian. | 124 | 15-09-2009 16:32 | |
Psychologie |