Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Bang dat men er achter komt dat ie de mol is (gijs is dus de mol) - Bang dat ie er niet achter komt wie de mol is (gijs is niet de mol). Het is alleen maar een trucje om je in de war te brengen. Ze zouden dit bovendien nooit zo duidelijk in een aflevering laten staan als het echt als hint kon worden opgevat.
||
![]() |
Citaat:
dan zit ik nog met die cijfers....die dat telefoonnummer vormden.....misschien zit daar ook weer een aanwijzing in, net als met elise 2 jaar geleden, daar wezen ook een aantal getallen op haar (in verschillende opdrachten)..... jim is m.i. wel heel verdacht, met dat vrachtwagen besturen, toch dat koffertje nog wisselen, dat zingen (hij kende het uit z'n hoofd en ineens staat hij met z'n mond vol tanden)..... wachten tot de volgende uitzending, misschien wel weer iets meer aanwijzingen!! zometeen eerst afl. 2 via i-net gaan bekijken (dan heb ik ze allemaal gezien)! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar de mol wist natuurlijk allang dat ie vlak daarna al z'n spullen af zou moeten geven! Het maken van foto's heeft dus helemaal geen zin. Dit spreekt dus tegen Sander en Gijs. Isabelle liep straks langs de borden. Dit doet vermoeden dat zij het niet belangrijk vond om de informatie uit d'r hoofd te leren. Dit kan als oorzaak hebben dat ze al die informatie al kende: als mol heb je natuurlijk de mogelijkheid om je van te voren al flink in te lezen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
C is de 3e letter van alfabet, de 13e letter (10 erbij) is de M 10CC is M-M....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat zou echt stom zijn.
||
Citaat:
Vorig jaar was Elise de mol, toen werd oa. für Elise achterstevoren afgespeeld en was er een afleving waarbij de laatste cijfers van de klok die in beeld kwam de naam Elise vormde ik denk vanaf nu dus alleen nog maar ver en moeilijk
|
Ik geloofde Sander wel, het is toch logisch dat je eerst de materialen uitzoekt, en dan pas de benodigde plaksel e.d uitzoekt!
Marc-Marie was Sander gewoon verdacht aan het maken. Iemand verdacht Lottie omdat zij o.a. voorin het treinstel zat, maar dit was niet gepland, het zou roeland zijn, maar omdat deze ziek was ging zij ervoor in de plaats. Die tekst van het liedje is wel voor de hand liggend, té voor de hand liggend... I call you up Dus dat zou Lottie en Yvon betekenen... En nog iets, op de site www.wieisdemol.com daar is er af en toe en hint van 'deenigeechtemol'. Nu had de mol een mailtje gestuurd naar een forummer...Ik vroeg me al af, is dat wel echt? ..die kletst maar wat.. en doet alsof hij 'de enige echte molkenner' is..heeft iemand dit ook gelezen, of ist opgevallen?? uhm..kben hier vrij nieuw hoor, maar wie zegt dat de Echte Mol ie PM gestuurd heeft?? is dat wel echt? de pm is echt, de enigeechtemol is 'erkend insider' Ja, dat is wel echt. Die status is gecontroleerd. berichtjes van de site, er is ook een heel topic met de enigeechtemol.. http://www.wieisdemol.com/topic,1366...107879869.html maar ik krijg deze zelf niet geopend.. ![]() Een insider..wie bedoelen ze daarmee...iemand die bij het programma werkt(e)??
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Heeft iemand een idee, waar de hint 'Rookgordijn' op slaat, in het topic daar zijn er al vele mogelijkheden gegeven, iemand hier een idee?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De Speld - waarderingstopic Bob the Bear | 204 | 19-12-2015 11:52 | |
De Kantine |
Om in een homosaaina te mogen moet je een schroevensaaier in je pik #1279 Verwijderd | 500 | 15-01-2011 13:25 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol 2006 Goede Fee | 500 | 14-04-2006 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de mol... Freshh~ | 421 | 02-06-2003 13:54 |