Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2006, 16:43
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-03-2006 @ 00:09 :
vorig jaar was de eerste aflevering met de spaghetti blue sky van marc-marie
Geniaal ja moet er weer om lachen als ik het lees.

Maar dus iets unieks? We krijgen vanaf het begin te weten wie de mol is soms?
Oud 10-03-2006, 13:42
Severus
Severus is offline
Vanavond.
Oud 10-03-2006, 14:04
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Severus schreef op 10-03-2006 @ 14:42 :
Vanavond.
Hmhm.

Ik moet het alleen niet vergeten te kijken.
Oud 10-03-2006, 14:11
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Over dat er iets speciaals gaat gebeuren in aflevering 1, dit staat er in mijn gids (VARA)...

Spoiler

...maar of hij dat nou bedoeld...

geen idee of dit in een spoiler moet...
Oud 10-03-2006, 14:26
Verwijderd
Ik heb er heel erg zin in! Ik hoorde toen straks weer de intromuziek ergens op een site en dat vind ik altijd zulke spannende muziek.

Maar ik mag die Karel geloof ik niet zo, weet niet waarom.
Op TVGids.nl staat dat hij streng wil zijn en 't anders dan Angela wilde presenteren. Nou, ik vond Angela altijd zo leuk..
Oud 10-03-2006, 17:42
happy human being
happy human being is offline
Op de radio heeft Karel volgens mij gezegd dat Angela nog n kleine rol zou spelen, maar weet ik niet zeker.

Ik ben echt blij dat t gewoon bij de avro blijft, wie is de mol met reclame tussendoor, de gedachte alleen al

Maar ik ga zeker kijken!
Oud 10-03-2006, 18:02
Verwijderd
yay.
Oud 10-03-2006, 18:49
Roos
Roos is offline
Als je goed kijkt, kan je Angela inderdaad zien!
Oud 10-03-2006, 19:06
jet
jet is offline
ik ga het opnemen zodat ik misschien dit keer is kan onderzoeken wie de mol is

ik ben echt zo´n sukkel
Oud 10-03-2006, 19:17
Severus
Severus is offline
Citaat:
jet schreef op 10-03-2006 @ 20:06 :
ik ga het opnemen zodat ik misschien dit keer is kan onderzoeken wie de mol is

ik ben echt zo´n sukkel
Nee, dat is juist cool.

Kijk eens wat Karel de Graaff te zeggen heeft over "WIDM?" op de indexpagina van www.tvgids.nl .
Oud 10-03-2006, 19:26
Verwijderd
Ik ga het zeker volgen want ik vind toine van peperstraten heel leuk! Ik hoop dat hij de mol is want dan blijft ie er lekker lang in
Dus hij zal er gelijk zo wel uit gaan
Oud 10-03-2006, 20:30
Freshh~
Freshh~ is offline
die toine ziet er uit als een mol
Oud 10-03-2006, 20:31
Verwijderd
Grrrr, stomme voorfilmpjes.
Ik wist gewoon al dat Geert (en Geert was nou net ook nog eens een genot om naar te kijken) eruit zou gaan toen hij die leuke muts opzette. Die had hij namelijk ook op in het voorfilmpje. En toen kwam dat stukje ook in beeld en toen wist ik het helemaal zeker.
Echt jammer.

Ooooh, en dat achterlijke 'Vrienden' staat blijkbaar gewoon in het vaste script. Ik dacht dat alleen Angela Groothuizen dat zo stom dramatisch zei altijd, maar die Karel doet het ook gewoon.

Verder natuurlijk allemaal weer heel leuk
Oud 10-03-2006, 20:39
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
keb de eerste 30 minuten gemist en de aflevering bekijken op wieisdemol.nl lijkt niet te werken bij mij... PANIEK!
Oud 10-03-2006, 20:52
Severus
Severus is offline
Oké mensen, we hebben de eerste aflevering achter de rug! Laten we nu maar eens onze verdenkingen gaan spuien.

Tot mijn spijt had ik tijdens de aflevering geen kladblok en pen bij de hand, dus hopelijk heb ik alles goed onthouden - want hier en daar heb ik toch wel een paar verdachte dingen gezien.

Ten eerste moeten we ons afvragen: zit de Mol momenteel op tangoles, of zit hij/zij gewoon bij de groep? Aan de andere kant denk ik: als hij op tangoles gaat, zit hij lekker in een vijfsterrenhotel en heeft hij een vrijstelling waar hij in principe niets aan heeft (hij mag toch in het spel blijven) maar waar een andere kandidaat wél wat aan had gehad. Maar ja, als Mol moet je wel kunnen saboteren - en als je op tangoles zit, kan die Mol een paar dagen lang niet saboteren. Of gaat hij ervan uit dat de anderen uit zichzelf wel het een en ander saboteren, omdat ze elkaar verdenken? Maar de Mol moet ook wel de groep leren kennen (ook om het vertrouwen te winnen van een paar kandidaten) - ook al heeft die waarschijnlijk van iedereen al veel informatie op een presenteerblaadje gekregen. Dus voor de Mol is het eigenlijk wel beter geweest als hij bij de groep is gebleven, zodat hij meer kan saboteren.

Hmm, het blijft dubbel. Maar ik denk dat de Mol bij de groep zit, al vind ik Liz Snoijnk er in het introfilmpje bij de tango wel verdacht uitzien.

Die Richard Groenendijk zei en deed ook een paar verdachte dingen, bijvoorbeeld bij allereerste spel (waarbij je vragen over een andere kandidaat moest beantwoorden). En hij zei bij de brug dat hij hoogtevrees had (ŕ la George uit seizoen 3, weten jullie nog?), maar hij ging uiteindelijk wel erg snel die brug over! Bij Mary-Lou moest ik ook meteen denken aan George die in seizoen 3 die hoogtevrees fakete, maar bij haar biggelden er echt van die tranen over haar wangen. Tja, toen dacht ik: "Hmm, zij zal het wel niet zijn."
Van Milouska vond ik het een beetje raar dat ze bij de brug bang was, want ze kwam wel op me over als een avontuurlijk, zelfverzekerd en slim type - niet iemand die een beetje bang gaat doen bij die brug. Dus zij kan misschien wel de Mol zijn, ook omdat ze meteen bij dat Memory-spel al die plaatjes omdraaide van -1000.

Roderick, Chris en Geert lijken heel verdacht, maar bij hen komt dat een beetje door dat stoere uiterlijk, zeg maar. Als Roderick de Mol zou zijn, zou dat wel een hele leuke toevalligheid zijn met Nico, de Mol uit seizoen 2 - die had ook zo'n kaal koppie. Maar hij is wel nieuwslezer, daarbij leer je wel hoe je alles met een stalen gezicht moet zeggen - en dat kan een Mol wel goed van pas komen.
Geert had van zichzelf gewoon iets over zijn hoofd waardoor je hem niet zou vertrouwen - en vooral bij dat Memory-spel vond ik hem heel verdacht - maar uiteindelijk vloog hij er uit, dus hij kan de Mol niet zijn.
En Chris lijkt me gewoon een stoer ventje, eigenlijk. Hij is me niet mollerig genoeg.

Peggy vind ik een lief ding, die zie je daarom ook niet zo snel voor Mol aan. Dat kan misleidend zijn, dat moet ik in mijn achterhoofd houden. Maar ik vond niet dat ze echt iets heel verdachts had gedaan.

Frédérique is een sterke persoonlijkheid - ik denk dat ze het lang in dit spel gaat volhouden, als ze de Mol niet is. Ze zou het wel kunnen zijn, dat heeft ze wel in zich.

Toine vond ik eigenlijk wel heel erg rustig, en hij was wel erg zeker van zichzelf. Misschien hij een soort Sander, die was vorig seizoen ook lekker fanatiek (en een Mol-fanaat). Of hij is van zichzelf gewoon zo. Hij gedraagt zich verdacht, misschien wel té (dan zou het er te dik bovenop liggen dat hij de Mol is) - daarom zou hij de Mol niet kunnen zijn. Of juist wel, omdat niet iedereen meteen verwacht dat de Mol heel erg verdacht gaat doen. Maar hij gaat voorlopig in ieder geval in mijn Mollenlijstje, hoor.

Hmm, ik denk dat ik nog het een en ander vergeten ben, maar ja. Volgende keer houd ik er een kladblok bij, om alle verdachte zaken op te schrijven.

By the way, wat vonden jullie van Karel als presentator? Hij zag er zo gangsterachtig uit in die kleren van 'm, ik vond hem eigenlijk een beetje eng. Ik weet niet, hij deed me aan een of ander eng personage uit een film denken, ik weet even niet welke. Maar in ieder geval, Karel brengt alles zo zakelijk en zonder gevoel (tja, hij werkt als nieuwslezer bij Netwerk, dat hadden we kunnen verwachten) - dan had ik toch liever Angela, bij haar was er tenminste nog zo'n air van mysterie.

Het was wel leuk trouwens, om Angela te zien. Maar ik had op een spectaculairdere cameo gehoopt. Waarom presenteert Angela het programma eigenlijk überhaupt niet meer? Vond ze het te vermoeiend, had ze er genoeg van, of paste het niet met haar ander TV-werk?

Nou ja, in ieder geval, deze aflevering was wel oké. Maar het gaat duidelijk niet zo spectaculair of grappig worden als het vorige seizoen. Ik blijf seizoen 2 en 3 het beste vinden, eigenlijk - daarna is het allemaal eigenlijk alleen maar gestaag in kwaliteit afgenomen.

Hmm. Dat is alles. Voor nu.
Oud 10-03-2006, 21:00
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik dacht toch echt even heel sterk dat Geert de Mol was .. maar nu twijfel ik tussen Chris & Toine. Maar ik ben hier zoooo slecht in .
Oud 10-03-2006, 21:03
Verwijderd
Angela is geloof ik gestopt omdat ze ontslagen/contract afgelopen is bij de Avro.

Ik vond Geert nog het meest verdacht, maar die ligt eruit, dus nu weet ik het niet. Maarja, na de 1e aflevering is dat ook nog niet zo raar

Was leuk om het oude vertrouwde 'wie is de mol-geluid' weer te horen
Oud 10-03-2006, 21:08
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Roos schreef op 10-03-2006 @ 19:49 :
Als je goed kijkt, kan je Angela inderdaad zien!
Ze was idd. even te zien.
Oud 10-03-2006, 21:08
peaceflower
peaceflower is offline
Angela moest weg bij de Avro en is naar Talpa gegaan, daarom presenteert zij het niet meer. Ik moet erg wennen aan Karel. Na vijf series met Angela ben je haar zo gewend... maar ik vind niet dat Karel het slecht doet! En het spel blijft natuurlijk gewoon hetzelfde.

Wat betreft de Mol: ik begin gelijk al slecht door me te focussen op de mannen, omdat ik na twee vrouwelijke mollen denk dat het nu weer een man moet zijn. Geert was een goeie geweest, Toine lijkt me erg fanatiek maar geen mol, Roderick zat niet bij de groep vandaag en ik denk dat de Mol daar toch bij moet zitten om te kunnen saboteren, blijven over: Chris en Richard. Allebei verdacht, maar Richard is mijn eerste mol, hoewel het nu nog heel moeilijk is.
En de vrouwen? Tja... ze hebben allemaal iets verdachts.

Hebben jullie hints kunnen ontdekken? Heeft iemand goed kunnen horen wat Milouska voor liedje zong op de brug bijvoorbeeld?
Oud 10-03-2006, 21:20
Ketjing
Ketjing is offline
Mijn verdachte dingen:

- Richard wilde erg graag als eerste over de brug, ondanks zn hoogtevrees.(Wist hij dat de eerste als laatste mocht memorien? maw grotere kans om iemand eruit te halen)

- Milouska die verdacht deed mbt tot haar hoogtevrees, ging eerst wel, toen niet omdat Mary-lou niet ging, daarna als allerlaatste en ze deed imo te erg dat ze t eng vond. (voordeel van eerste memoryspel: leeg spel nog, mol kan het "kennen" en meteen -2000)

- Twan die op het eind met memory niet voor t geld koos

- 2 mensen apart Tango dansen waar een vrijstelling te krijgen is. Echter de mol heeft sowiezo vrijstelling en kan er zo makkelijk voor zorgen dat de ander het niet haalt. Mol is niet bij de andere groep en geeft zich zo niet prijs terwijl de andere stuntelen
Oud 10-03-2006, 21:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-03-2006 @ 22:20 :
(Wist hij dat de eerste als laatste mocht memorien? maw grotere kans om iemand eruit te halen)
Er werd voordat ze de brug over gingen al gezegd dat de volgorde uitmaakte later in 't spel .. het is dan een vrij logische conclusie dat de eerste die gaat het meeste kans zal maken.
Oud 10-03-2006, 21:27
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Moniek! schreef op 10-03-2006 @ 22:03 :

Was leuk om het oude vertrouwde 'wie is de mol-geluid' weer te horen
Jaaaaaaa !!
Oud 10-03-2006, 21:27
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 10-03-2006 @ 22:20 :
- Twan die op het eind met memory niet voor t geld koos
Ja, maar ik vind het op zich wel een logische actie van Toine. Hij wilde gewoon graag die vrijstelling winnen, dan zou ik dat ook kiezen hoor. Aan de andere kant kun je hier natuurlijk vraagtekens bij zetten, omdat Toine anderen misschien probeert te misleiden...dat hij maar deed alsof hij die vrijstelling echt nodig had.
Oud 10-03-2006, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 10-03-2006 @ 22:27 :
Ja, maar ik vind het op zich wel een logische actie van Toine. Hij wilde gewoon graag die vrijstelling winnen, dan zou ik dat ook kiezen hoor. Aan de andere kant kun je hier natuurlijk vraagtekens bij zetten, om anderen te misleiden...dat hij maar deed alsof hij die vrijstelling echt nodig had.
Nee, maar hij had toch eerst de +2000 kunnen pakken en daarná Geert eruit spelen? (ik dacht nl. dat je twee keer kaarten mocht omdraaien)
Oud 10-03-2006, 21:29
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 09-03-2006 @ 00:04 :
Karel de Graaf, de presentator zei dat er in de eerste aflevering iets gaat gebeuren "dat nog nooit gebeurd is in de geschiedenis van wie is de mol", iets heel bijzonders zei hij.
De mol gaat er gelijk uit? Om later terug te komen?
Oud 10-03-2006, 21:30
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 10-03-2006 @ 22:29 :
De mol gaat er gelijk uit? Om later terug te komen?
Waarschijnlijk werd er gewoon dat gedoe met Liz en Roderick bedoeld.
Oud 10-03-2006, 21:31
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 10-03-2006 @ 22:28 :
Nee, maar hij had toch eerst de +2000 kunnen pakken en daarná Geert eruit spelen? (ik dacht nl. dat je twee keer kaarten mocht omdraaien)
Dat is wel zo ja. En erna zei hij:" Ja ik wilde zeker zijn van die vrijstelling" , maar hij wist toch gewoon waar de kaartjes lagen. Dus hij is aan de andere kant zeker wel verdacht bij mij.
Oud 10-03-2006, 21:32
Faerie
Faerie is offline
Op wieisdemol.nl staat trouwens dat 106 mensen denken dat Roderick de mol is...hij heeft toch niks verdachts gedaan?
Oud 10-03-2006, 21:44
nińa
nińa is offline
Kick
Ben blij dat het weer begonnen is. Leuk, de cameo van Angela.
Oud 10-03-2006, 21:45
Igorrrai
Igorrrai is offline
Ik moet die aflevering toch eens opnieuw gaan bekijken.
Oud 10-03-2006, 21:50
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 10-03-2006 @ 22:45 :
Ik moet die aflevering toch eens opnieuw gaan bekijken.
Ik ook. Maar als je dat aanklikt op wieisdemol.nl krijg je de laatste aflevering van het laatste seizoen.

Mary-lou verdacht Geert trouwens heel erg toch? Nou hij was niet de mol en toch zit ze er nog in..
Oud 10-03-2006, 21:51
jet
jet is offline
over dat memory spel: jammer dat het geknipt was enzo. want wij weten dus niet wat ze al gezien hebben, en daarom vind ik het moeilijk toine daarop te verdenken
Oud 10-03-2006, 21:57
jet
jet is offline
na de website bekeken te hebben...
dagboek van de mol:

In Buenos Aires wacht Karel ons op met een verrassende mededeling. Ik weet wat me te doen staat en alles loopt zoals gepland. Liz steekt als eerste haar hand op. Een licht gevoel van macht en een grote glimlach diep verborgen van binnen. Het spel is nu echt begonnen!

liz word met naam genoemd.. instinker? of juist niet?

dagboek van geert:
Je bent moe, het is allemaal nieuw, het is lastig, het is koud en je hebt geen idee wie De Mol is. Ik had natuurlijk wel een idee, maar daar zat ik dus verkeerd mee. Zo blijkt. Ach ja, de positieve kant van het verhaal is dat ik een prachtige glimp van Argentinië heb mogen opvangen, dat ik Mary-Lou een stapje verder heb kunnen helpen met mijn jokers en dat ik nu een sterk vermoeden heb wie De Mol niet is. Ik kan de rest alleen maar veel succes wensen!

verdacht hij mary-lou en is die het dus niet, doordat hij het meeste fout had? en kan je wel op sdat soort dingen afgaan?

ik ga morgenavond nog maar is kijken, ook kijken of ik kan zien op wie geert dus nou had gestemd.
Oud 10-03-2006, 22:19
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Dat van Milouska zag ik ook maar wat mij ook opviel was dat er een groen wie is de mol logo op de tas van die kale was, roderick geloof ik.. dat kan ook bij de andere zo zijn of ik heb het mis gezien maar ik dacht het tog egt te zien

verder hoop ik niet dat in heel het spel jokers zitten want die vind ik maar bagger..
Oud 10-03-2006, 23:25
Welgemeend
Welgemeend is offline
Dit is de eerste keer dat ik het volg, ik vind het echt geniaal hoe ze dat allemaal verzinnen. Ik heb verder nog geen idee wie de mol is, ik vind 't wel jammer dat Geert er uit is.
Oud 11-03-2006, 07:26
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 10-03-2006 @ 21:39 :
keb de eerste 30 minuten gemist en de aflevering bekijken op wieisdemol.nl lijkt niet te werken bij mij... PANIEK!
het duurt een dag ofzo voordat ze de aflevering erop zetten.
Oud 11-03-2006, 10:39
geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
jet schreef op 10-03-2006 @ 22:57 :
verdacht hij mary-lou en is die het dus niet, doordat hij het meeste fout had? en kan je wel op sdat soort dingen afgaan?

ik ga morgenavond nog maar is kijken, ook kijken of ik kan zien op wie geert dus nou had gestemd.
Ik d8 dat hij op Chris en Milouska zat, maar zeker weet ik dat niet.

Wat ik wel zeker weet is dat Mary-Lou héél erg voor Geert ging als mol en 'slechts' 3 jokers in zette. Ze zou dus alles fout hebben en maar 3 compensaties hebben. Dat is de enige reden dat zij m'n nr. 1 verdachte is.

Die Richard en Peggy zijn irritant trouwens
Oud 11-03-2006, 11:01
Verwijderd
Ik dacht toen het begon: goh, ik heb wel goed gegokt met m'n lijstje voor de eerste aflevering (Geert op 1)! Maar toen kreeg hij in 1 keer een rood scherm!
Ik vond hem echt vet verdacht, maar misschien komt ie nog terug
Is toch al eens gebeurd, dat er iemand weer terug kwam? Of ben ik nou gek..

Verder vind ik die Karel echt reuze stom. Hij is vet koeltjes en ik mag 'm gewoon niet. Dat maakt het spel ook wel ietsjes minder leuk eigenlijk, maar ja.

Ik vind het maar vreemd dat Roderick en Liz zomaar 2 afleveringen weg mogen blijven.. weet niet wat ik daar nou van moet denken.

Ehm.. oja, ik moest bij dat gehuil van Mary-Lou meteen aan George denken.
En ik vind het zo irritant aan mezelf dat ik echt op ALLES let qua beelden om hints te ontdekken, hehe (bijv. wie door welke deur binnenkwam bij de test en hoe ze de jokers neerlegden enzo ).

Maar verder leuk! Ik ga proberen afleveringen op band te zetten, of als je ze op internet kan bekijken is dat ook mooi.
Oud 11-03-2006, 11:06
Igorrrai
Igorrrai is offline
Zijn ook via internet te bekijken.
Oud 11-03-2006, 11:24
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 11-03-2006 @ 12:06 :
Zijn ook via internet te bekijken.
nu nog niet... toch?
Oud 11-03-2006, 11:31
Verwijderd
Wat ik niet snap is dat die kale presentator in de wereld draait door zei dat er iets in de aflevering zou komen dat nog nooit op de Nederlandsche televisie vertoond was en dat iedereen móést kijken want spectaculair enzo. Ik vraag me echt af wat ie daarmee bedoelde

Ik vind het tof dat Toine keihard speelt en in de tweede aflevering al een Matennaaier wordt genoemd (was te zien in het voorstukje) Hij gaat winnen, die harde Toine van mij

Ik denk dat Milouska de mol is, want wat een zweefteef zeg, met dr voodoo Ze legt het er echt te dik op. Verder denk ik niet dat MaryLou het is want die stond echt te erg te janken En ik vind Frederique stom
Oud 11-03-2006, 11:31
Igorrrai
Igorrrai is offline
Je ziet nu nog de laatste aflevering van vorig jaar. Zal tegen vanavond wel goed zijn.
Oud 11-03-2006, 11:32
Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
z0pje schreef op 11-03-2006 @ 12:31 :
Wat ik niet snap is dat die kale presentator in de wereld draait door zei dat er iets in de aflevering zou komen dat nog nooit op de Nederlandsche televisie vertoond was en dat iedereen móést kijken want spectaculair enzo. Ik vraag me echt af wat ie daarmee bedoelde

Ik vind het tof dat Toine keihard speelt en in de tweede aflevering al een Matennaaier wordt genoemd (was te zien in het voorstukje) Hij gaat winnen, die harde Toine van mij

Ik denk dat Milouska de mol is, want wat een zweefteef zeg, met dr voodoo Ze legt het er echt te dik op. Verder denk ik niet dat MaryLou het is want die stond echt te erg te janken En ik vind Frederique stom
Yvon Jaspers had vorig jaar ook een paar keer moeten huilen als ik me niet vergis.
Oud 11-03-2006, 12:15
Verwijderd
Kijk op http://www.wieisdemol.com en dan overzichten. Leuk en handig!
Oud 11-03-2006, 12:19
welle
welle is offline
Weet iemand of je ook ergens de afleveringen van voor seizoen 5 kunt terugkijken?
Oud 11-03-2006, 12:35
Welgemeend
Welgemeend is offline
Citaat:
z0pje schreef op 11-03-2006 @ 12:31 :
Ik denk dat er meteen twee werden afgezonderd?

En ik vond die spoorbrug overlopen best wel gevaarlijk zeg. Toen Milouska moest regende en waaide het behoorlijk hard, als je uitglijdt of een flinke windvlaag komt er aan dan ben je wel hard de lul.
Oud 11-03-2006, 12:58
skip
skip is offline
Net de aflevering voor de 2de keer zitten kijken (had hem opgenomen)....

Wat doen de dames met de boardingpass van Toine? (Milouska heeft die vast als ze van Buenos Aires naar die andere plaats gaan vliegen en daar staan nog een paar dames omheen)...

Toen die 8 personen de bus uitstapten voor die speeddate quiz werd er op dat moment een tango gespeeld op een bandoneon/accordeon....zou dat iets te betekenen hebben?

Iedereen legt z'n jokers mooi op een stapeltje bij de test en Richard legt ze heel overduidelijk als 3 naast elkaar neer, met veel nadruk....

Ik had ook nog iets vaags bij Peggy, maar weet even niet meer wat dat was....maar daar dacht ik ook van dat het niet helemaal klopte!

Verder vond ik het een leuke aflevering, maar moet ik toch nog wennen aan het feit dat het niet Angela is die het presenteert. Jammer dat hij bij de test ook niet vroeg wie er wilde, maar dat hij zei: ik heb zin in ... (Richard was dat volgens mij), daarna andere namen noemde (Milouska en Mary-Lou) en dat toen Geert kwam.

Het is nu echt gewoon nog gissen....
Oud 11-03-2006, 13:09
Laen
Laen is offline
Ik las net ergens een opmerking van Frederique toen ze de brug over moest steken:

"Ik ga gewoon deze brug over. En dat met mijn ogen.."

En dat is verdacht, want is een Mol niet harstikke blind?
Oud 11-03-2006, 13:10
skip
skip is offline
Nog als aanvulling:

Van Peggy weet ik weer wat ik vaag vond. Bij die speeddate-quiz werd er gezegd dat hoe meer ze goed zouden beantwoorden, hoe beter hun slaapplek zou zijn, 5 goed een 5 sterren hotel, 1 goed, een slaapzaal in een jeugdherber en Peggy zegt daarop heel vrolijk: 'maar dat is hartstikke gezellig hoor'....

Ik vond Roderick ook heel vaag....Liz geeft aan waarom ze wel afgescheiden wilt worden van de groep (je weet toch nog niet wat je te wachten staat...) en plots gaat Roderick ook en herhaalt de motivatie van Liz...dit terwijl hij dus eerst heel duidelijk vraagt waarom Liz het wil doen....
Oud 11-03-2006, 13:17
Halflight
Halflight is offline
Waarom is Geert er uit

Verder weer oud & vertrouwd die spannende muziekjes. Karel vind ik maar een sneu figuur met zn cowboy hoed en dan die godfather muziek op de achtergrond
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten