|
|
|
Balance schreef op 09-03-2006 @ 00:09 :
vorig jaar was de eerste aflevering met de spaghetti blue sky van marc-marie moet er weer om lachen als ik het lees.Maar dus iets unieks? We krijgen vanaf het begin te weten wie de mol is soms?
|
|
Vanavond.
|
|
|
|
Verwijderd
yay.
|
|
|
|
Als je goed kijkt, kan je Angela inderdaad zien!
|
|
jet schreef op 10-03-2006 @ 20:06 :
ik ga het opnemen zodat ik misschien dit keer is kan onderzoeken wie de mol is ik ben echt zo´n sukkel Kijk eens wat Karel de Graaff te zeggen heeft over "WIDM?" op de indexpagina van www.tvgids.nl .
|
|
Verwijderd
Ik ga het zeker volgen want ik vind toine van peperstraten heel leuk! Ik hoop dat hij de mol is want dan blijft ie er lekker lang in
Dus hij zal er gelijk zo wel uit gaan
|
|
|
|
die toine ziet er uit als een mol
|
|
|
|
keb de eerste 30 minuten gemist en de aflevering bekijken op wieisdemol.nl lijkt niet te werken bij mij... PANIEK!
|
|
Ik dacht toch echt even heel sterk dat Geert de Mol was
.. maar nu twijfel ik tussen Chris & Toine. Maar ik ben hier zoooo slecht in .
|
|
Roos schreef op 10-03-2006 @ 19:49 :
Als je goed kijkt, kan je Angela inderdaad zien! |
|
|
|
Ketjing schreef op 10-03-2006 @ 22:20 :
(Wist hij dat de eerste als laatste mocht memorien? maw grotere kans om iemand eruit te halen) |
|
|
|
Moniek! schreef op 10-03-2006 @ 22:03 :
Was leuk om het oude vertrouwde 'wie is de mol-geluid' weer te horen !!
|
|
Verwijderd
Faerie schreef op 10-03-2006 @ 22:27 :
Ja, maar ik vind het op zich wel een logische actie van Toine. Hij wilde gewoon graag die vrijstelling winnen, dan zou ik dat ook kiezen hoor. Aan de andere kant kun je hier natuurlijk vraagtekens bij zetten, om anderen te misleiden...dat hij maar deed alsof hij die vrijstelling echt nodig had. |
|
|
|
Welgemeend schreef op 09-03-2006 @ 00:04 :
Karel de Graaf, de presentator zei dat er in de eerste aflevering iets gaat gebeuren "dat nog nooit gebeurd is in de geschiedenis van wie is de mol", iets heel bijzonders zei hij.
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
MadameMinke schreef op 10-03-2006 @ 22:28 :
Nee, maar hij had toch eerst de +2000 kunnen pakken en daarná Geert eruit spelen? (ik dacht nl. dat je twee keer kaarten mocht omdraaien) |
|
|
|
Op wieisdemol.nl staat trouwens dat 106 mensen denken dat Roderick de mol is...hij heeft toch niks verdachts gedaan?
|
|
|
|
Kick
Ben blij dat het weer begonnen is. Leuk, de cameo van Angela.
|
|
Ik moet die aflevering toch eens opnieuw gaan bekijken.
|
|
Dit is de eerste keer dat ik het volg, ik vind het echt geniaal hoe ze dat allemaal verzinnen. Ik heb verder nog geen idee wie de mol is, ik vind 't wel jammer dat Geert er uit is.
|
|
|
|
koekiemonstertje schreef op 10-03-2006 @ 21:39 :
keb de eerste 30 minuten gemist en de aflevering bekijken op wieisdemol.nl lijkt niet te werken bij mij... PANIEK! |
|
|
|
jet schreef op 10-03-2006 @ 22:57 :
verdacht hij mary-lou en is die het dus niet, doordat hij het meeste fout had? en kan je wel op sdat soort dingen afgaan? ik ga morgenavond nog maar is kijken, ook kijken of ik kan zien op wie geert dus nou had gestemd. Wat ik wel zeker weet is dat Mary-Lou héél erg voor Geert ging als mol en 'slechts' 3 jokers in zette. Ze zou dus alles fout hebben en maar 3 compensaties hebben. Dat is de enige reden dat zij m'n nr. 1 verdachte is. Die Richard en Peggy zijn irritant trouwens |
|
|
|
Zijn ook via internet te bekijken.
|
|
|
|
|
|
Je ziet nu nog de laatste aflevering van vorig jaar. Zal tegen vanavond wel goed zijn.
|
|
z0pje schreef op 11-03-2006 @ 12:31 :
Wat ik niet snap is dat die kale presentator in de wereld draait door zei dat er iets in de aflevering zou komen dat nog nooit op de Nederlandsche televisie vertoond was en dat iedereen móést kijken want spectaculair enzo. Ik vraag me echt af wat ie daarmee bedoelde ![]() Ik vind het tof dat Toine keihard speelt en in de tweede aflevering al een Matennaaier wordt genoemd (was te zien in het voorstukje) Hij gaat winnen, die harde Toine van mij ![]() Ik denk dat Milouska de mol is, want wat een zweefteef zeg, met dr voodoo Ze legt het er echt te dik op. Verder denk ik niet dat MaryLou het is want die stond echt te erg te janken En ik vind Frederique stom
|
|
Verwijderd
Kijk op http://www.wieisdemol.com en dan overzichten. Leuk en handig!
|
|
|
|
Weet iemand of je ook ergens de afleveringen van voor seizoen 5 kunt terugkijken?
|
|
|
|
z0pje schreef op 11-03-2006 @ 12:31 :
Wat ik niet snap is dat die kale presentator in de wereld draait door zei dat er iets in de aflevering zou komen dat nog nooit op de Nederlandsche televisie vertoond was en dat iedereen móést kijken want spectaculair enzo. Ik vraag me echt af wat ie daarmee bedoelde ![]() En ik vond die spoorbrug overlopen best wel gevaarlijk zeg. Toen Milouska moest regende en waaide het behoorlijk hard, als je uitglijdt of een flinke windvlaag komt er aan dan ben je wel hard de lul. |
|
|
|
Waarom is Geert er uit
Verder weer oud & vertrouwd die spannende muziekjes. Karel vind ik maar een sneu figuur met zn cowboy hoed en dan die godfather muziek op de achtergrond |