![]() |
||
Citaat:
Moraal van het verhaal: dit soort "appeal to emotion" argumenten hebben geen plaats in de rechtspraak.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als van der graaf vrijkomt hoop ik dat hij gelyncht wordt. Te wijten aan de corrupte (linkse) rechtspraak hier werd dit niet bestempeld als een politieke moord. In Amerika krijgt tuig zoals van der graaf wat ze verdienen: de stoel.
Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 15:12. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Fortuyn was misschien oh zo geweldig en nee hij verdiende niet te sterven, maar zoals jij een waardeoordeel aan De Graaf weet te geven dat is eveneens bijzonder laag, aangezien je geen enkele weet hebt van wat er in zo'n persoon om gaat... Personen kunnen ziek zijn... Geestelijk ziek snap je wel... Jij kan dat ook worden... In zo'n geval moet en de maatschappij en de persoon tegen zichzelf beschermd worden... Of zou jij als je het allemaal even niet meer wat, psychisch in de war raakt en iemand vanwege waandenkbeelden het leven beneemt, vinden dat jouw je leven ontnomen mag worden... Murat D krijgt TBS, Murat D is psychisch bijzonder onstabiel, Murat D zal waarschijnlijk minstens 20 jaar in een TBS-instelling verblijven...20+5=25 jaar...dat lijkt me lang genoeg of niet soms. Voor t zelfde geld was De Graaf slimmer dan welke Nederlander dan ook, omdat hij iets voorzag wat geen ander had kunnen voorzien...helaas zullen we het nooit weten, maar wat ik wel zeker weet is dat je geen enkele kennis van zaken hieromtrent hebt.... En als laatste wil ik je oogkleppen even afdoen, want Fortuyn heeft wel degelijk een debat verloren, en wat was hij toen onsportief weet je nog ![]()
Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 15:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pimmieeeeeeeee ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Fortuyn was overigens een matig debater, het was soms pijnlijk om te zien. Hoewel sommige politieke tegenstanders van hem niet veel beter waren. Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ik kan begrijpen dat sommige mensen hun emotie's niet kunnen inhouden.Murad.D is wat dat betreft in mijn ogen niet 100% gezond.Volkert van de G ook helaas niet.Dus een oplossing als TBS vind ik een prima plan.En geen doodstraf of iets dergelijks(levenslang,..)
Ik denk dat het probleem gewoon ligt bij het formuleren van bepaalde uitspraken. Maar hoe de overleden pim F dat naar voren bracht,vond ik belachelijk,schandalig en onrespectable. Wat betreft de docent/directeur/....die overleden is.De leerlingen verschillen in alle maten.En soms heb ik de gevoel dat een directeur of leraar standaart tegen elke leerling de zelfde houding opneemt.Maar alsnog verdient niemand de dood. Tot slot Pas je aan bij de maatschappij!. MJ
Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 20:07. |
![]() |
|||||||||||||
Citaat:
Als persoon 1 peroon 2 een gevaarlijke randdebiel noemt die z'n bek moeten houden, wordt de vrijheid van meningsuiting zoals die in Art. 7 bescreven staat niet geschonden. En je bedoelt met persoon 2 Pim Fortuyn zeker? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Moeder had de stoel waarschijnlijk niet gekregen vanwege de situatie. Er is nog altijd een publieke jury (fantastisch systeem trouwens) die bepaalt wat er gebeurd moet worden. Als ze die vent had aangegeven bij de politie was hij tot zijn dood de bak in gegaan (waar hij elke dag verkracht wordt). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 20:38. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Publieke jurys zijn gevaarlijk, vele landen hebben die afgeschaft omdat juryleden vaak geintimideerd werden, en omdat 1 "sterker" jurylid nog wel eens de anderen kan beïnvloeden in hun oordeel. Je negeert overigens het feit dat er bijna 113 mensen de stoel hebben gekregen die achteraf onschuldig bleken te zijn... Tegenover ongeveer 850 executies...hmmmm...toch wel raar heh? Als je het principeel bekijkt, is de staat dan geen moordenaar, bij een verkeerde executie? Moet de staat dan ook niet een figuurlijke doodstraf krijgen? Kwestie van: "Foutje, kan gebeuren"? Murat heeft 25 jaar TBS gekregen, en TBS moet je meestal wél uitzitten, in ieder geval de behandeling, verplichte opname kan nog wel eens vroeger uitvallen. Daar staat echter tegenover dat die straf wordt verminderd als hij weer goed zou kunnen functioneren in de maatschappij. Wat heb jij dan liever? Een goed, opnieuw geintegreerd persoon die iets terug kan doen? Of weer een lijk en een schande voor de mensenrechten erbij?
Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 11:21. |
![]() |
|
Waarom krijg ik de indruk dat vele die schreeuwen om Murat een zwaardere straf op te leggen stukken minder hadden geprotesteerd als het om een 'Kees' of 'Pieter jan' zou gaan ?
Daarnaast ben ik van mening dat ons rechtsysteem een passende straf aan deze dader heeft opgelegd. Dat men als 'het volk' zijnde niet wil beseffen hoe zwaar het is om in je vrijheid beperkt te worden dmv gevangenschap is nog tot daar aan toe maar het afdoen van de gehele tbs oplegging als 'na 5 jaar is hij weer vrij' is gewoon absurd.
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg niet dat je medelijden moet hebben, ik zeg dat jou iets dergelijks als Murat D. ook had kunnen gebeuren als je op een andere manier opgegroeid was of last krijgt van waandenkbeelden... Snap je nou nog niet dat misdadig gedrag niet enkel aan de persoon zelf te wijten is..."zoals de ouden zongen, piepen de jongen"...in hoeverre vallen ideeen die jij door middel van je opvoeding eigen hebt gemaakt, als eigen creatie te zien... Misdaad is niet zo simpel als 'persoon doet iets fout, persoon is fout, persoon moet gestraft worden'... Je moet je blijven bedenken dat iedereen door wat voor manier dan ook erin kan terugvallen en dat is waarom we hen niet direct afschrijven en doodknallen... Ik weet niet waar jij je op baseert, maar zijn psychische toestand laat dermate te wensen over, dat je je conclusie weer mag intrekken...of je hebt geen verstand van psychiatrische behandelingen of je denkt verstand te hebben, maar hebt t niet. Nee dat is geen zieke grap, dat is een reële mogelijkheid.
Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 12:53. |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Denk na in je redenaties. Als mensen vermoorden, is dat slecht voor de mensheid? Nee, misschien ligt het dus zelfs wel in de mensheid, want anders zouden mensen het toch niet doen? of wel? Wer verloeder je het feit dat jij 113 mensen die dood zouden gaan zonder reden, " shit happens" . Ja, jou zou dat misschien " niet" gebeuren, mensen doden, maar het kan dus wel. Medelijden hoeft niet, Straf is gerechtvaardigd. En nee, mensen die moorden hoeven niet opnieuw te moorden, wat ik dus ook wilde laten weten met het voorbeeld van de moeder. De menselijke psyche is vrij " zwak" , en kan ook niet veel hebben, en hoeft dat ook niet, om tot irrationele dingen over te gaan. Jij denk nooit tot waanbeelden over te gaan? Reken maar dat dat kan, dat kan heel goed. zoals sithan al zei: Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 13:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() As you do now....of wordt de linkse media vertegenwoordigd door 1 persoon? Ik zou daar niet zo zeker van zijn, laat staan dat je uitingen bijzonder laaghartig, onwetend zijn en je bovenal vatbaar blijkt te zijn geweest voor de indoctrinatie van de LPF om zoveel mogelijk zieltjes voor zich te winnen zonder het waarschijnlijk ooit waar te kunnen maken...ook jij bent blijkbaar niet zo erg stabiel, dat je hebt kunnen overzien dat hoezeer Pim ook gelijk had, het voor hem onmogelijk was geworden zijn plannen uit te voeren...Praatjes vullen nog steeds geen gaatjes...En Volkert heeft naar mijn idee ervoor gezorgd dat niet de helft van Nederland teleurgesteld de politiek achter zich had gelaten omdat de man waar ze allemaal in geloofde slechts een showman was, geen actieheld. Of dat iets goeds is, daar laat ik me niet over uit. Dat het een schande is dat dit soort mensen bestaat a la, maar jij klinkt met je agressieve betoog richting misdadigers geen haar beter...t komt allemaal voort uit hetzelfde hersengebied...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wie niet integreren wil moet maar voelen!
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je het niet erg vind De jongen Murat D is gewoon een zieke jongen.Kijk maar naar mijn vorige geposte bericht,in deze topic. Ik weet bijna 100% zeker dat het niets te maken heeft met afkomst of integratie. Helaas schuiven verschrikkelijk veel mensen de schuld vaak naar de afkomst of integratie.Ik denk dat het een vorm van haat is tegen de zogenaamde "allochtonen". Ik vind het nogal logisch dat de kloof zo nog een tijd blijft tussen de mensen die toevallig ouders hebben uit een andere land. Mijn mening: Ik denk echter dat jij moet integeren!We leven nu in de jaar 2004,en moeten mekaar accepteren hoe we zijn.En de mensen niet verkeerd gaan beoordelen/behandelen op afkomst. .Jij bent overigens in mijn ogen een schande voor de moderne Nederlandse volk! MJ
Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 21:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij is gewoon gestoord, en of 'ie een kaaskop, Turk, Marokkaan, Zimbabwaan of Japanner is boeit niet. |
![]() |
|
![]() |
Wat heeft eerwraak hier nou mee te maken?
![]() Volgens en turkse vriend van me die hem kende, was hij helemaal 'para' in zijn hoofd. Zo kwam die knul al op zijn 16de met een Mercedes op school opdraven met een pistool en mes in zijn achterbak om een gangster uit te hangen en meer van dat soort dingen. Die gozer leeft helemaal in zijn eigen wereld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ga je langs mijn punt, maar dat zal ik je maar niet toe, ehm aanrekenen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vragen over politie in een moskee Gatara | 76 | 23-06-2009 00:23 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 500 | 07-10-2005 00:33 | |
Murat in hoger beroep ijscoman | 118 | 28-05-2004 16:38 |