Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Andijvie had ik al opgemerkt. ![]() Is wel erg makkelijk zo'n forum met tips, maar soms is het antwoord al bijna gezegd. Dan kan je zelf niet meer puzzelen. ![]() Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 17:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij deel 1 las ik teveel hier, waardoor ik niets zelf deed, is niet leuk.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik zie ondanks alle hints 'n shit toch 1.5 niet.
![]() zou iemand anders misschien 'n postduif naar m'n pmbox willen laten vliegen oid? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nu ben ik bij 2.3 en die is rottig zeg... misschien zomaar eens op dominiek.be gaan lezen.. ![]() |
![]() |
|
zit 'r zelf ook vast...
en de tips op dominiek.be sturen me volgens mij alleen maar de verkeerde richting in..
Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 19:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Argg, deze puzzels zijn echt een stuk moeilijker (of ze lijken moeilijker, weet het nog niet)
Ik zit nu helemaal vast op 2.1 Ik weet dat het iets met aandrijskunde heeft te maken, maar dat helpt me niets. Niet alleen op de vraagtekens moeten dingen worden ingevuld, elders in de puzzel ook, en als je van een afstandje zou kijken zou je 't zien. Maar ik weet 't nou NOG niet. Iemand nog een tip voor me?? Edit: heb eindelijk het licht gezien, nu nog even oplossen Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 21:22. |
![]() |
|
Dat was weer zo'n lastige gevreesde dingbat. Of viel het mee? Moeilijk in te schatten. Ik denk dat het knap lastig was. Maar goed, bezie het volgende :
Harry werkt bij een grafische drukkerij. Je kent dat soort vast wel, het warrige type. Wel nu , Harry is een barbaar werkend met het grafische programma Acad . Met veel bluf en bombarie heeft hij dit baantje gekregen. Vandaag zit het echt tegen en moet hij weer gebruik maken van de wizard. Maar Harry snapt één woord van de wizard niet. Wat was dat woord voor Harry? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Mysteriax Miss-E | 1 | 29-06-2003 00:29 |