Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2011, 20:42
Breakdown
Breakdown is offline
Heb er zelf ook een maar draag hem eigenlijk niet zo vaak.
Vind hem wel oke.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2011, 18:52
Verwijderd
Ik vind het echt walgelijke dingen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 18:57
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
vind mensen met een bril sowieso stom waarom sou je zoeits voor de leuk dragen snap ik echt niet
Ben ik blij dat ik je nooit in je leven tegen zal komen. Ignorant kreng. :'D

Ken juist mensen waar het gek genoeg beter bij staat dan niet. (geen nerdbril, maar een bril zelf)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 22:16
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
Dit is niet eens een nerdbril, dit is zo'n bril van Buddy Holly, die gast die op zn 21 in een plane crash om het leven kwam.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 01:24
Verwijderd
The day the nerd died.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 15:48
Vluggertje
Vluggertje is offline
ik vind het een beetje onzin als iemand zo'n bril gaat dragen terwijl hij/zij geen bril heeft, daarnaast staat het ook lang niet iedereen!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 17:54
Calimero6
Calimero6 is offline
Ik heb laatst zo'n bril gekocht met twee vriendinnen, nu draagt iedereen op school het opeens
Ik vind ze heel leuk, maar mijn eerste was kapot en mijn tweede nu ook weer
Broers...
Oud 09-03-2011, 20:09
LW
LW is offline
Ik vind het bij sommige mensen wel erg leuk staan moet ik zeggen. Al vind ik een bril dragen om de bril maar niets. Is een beetje de zelfde rage als die kuise meisjes oorbellen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 23:23
Verwijderd
Ach, waarom zouden mensen geen bril mogen gebruiken als accessoire? Wat nu als je een bril gewoon heel mooi vindt staan (bij sommige mensen staat het ook echt veel mooier dan zonder bril!) maar geen bril nodig hebt, mag je er dan geen dragen? Wat een onzin. Mensen lopen toch ook met sjaals terwijl het niet koud is, of met mutsen/petten terwijl het 30 graden is? En als we zo gaan zeuren: Waarom dragen mensen kettingen, oorbellen, ringen, armbanden? Dat is toch niet nodig?

Zo kan ik wel even verder gaan, maar dit geldt dus voor iedere mogelijke accessoire. Je snapt mijn punt. Ik heb zelf ook altijd een bril gewild, maar ben er nooit aan toe gekomen er eentje te kopen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 19:35
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ach, waarom zouden mensen geen bril mogen gebruiken als accessoire? Wat nu als je een bril gewoon heel mooi vindt staan (bij sommige mensen staat het ook echt veel mooier dan zonder bril!) maar geen bril nodig hebt, mag je er dan geen dragen? Wat een onzin. Mensen lopen toch ook met sjaals terwijl het niet koud is, of met mutsen/petten terwijl het 30 graden is? En als we zo gaan zeuren: Waarom dragen mensen kettingen, oorbellen, ringen, armbanden? Dat is toch niet nodig?

Zo kan ik wel even verder gaan, maar dit geldt dus voor iedere mogelijke accessoire. Je snapt mijn punt. Ik heb zelf ook altijd een bril gewild, maar ben er nooit aan toe gekomen er eentje te kopen.
Omdat een bril een hulpmiddel is en niet bling bling. Ik wil ook wel eens in een rolstoel rijden voor de lol, maar dat doe ik niet.
Oud 10-03-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Omdat een bril een hulpmiddel is en niet bling bling. Ik wil ook wel eens in een rolstoel rijden voor de lol, maar dat doe ik niet.
Dat vind ik wel een hele domme vergelijking. Op het moment dat je een bril wilt maar er geen nodig hebt is een bril voor jou gewoon een accessoire. Zo wordt een zonnebril ook vaak gedragen als accessoire (hoe vaak zie je niet van die troela's met een zonnebril in hun haar? Dat vind ik er ook niet uitzien, maar boeien?).

Ik vind het gewoon een beetje onzin om te zeggen: "Je hebt het niet nodig, dus dan hoef je het ook niet te dragen." Dat zou dan namelijk voor zo'n beetje alles gelden.

En trouwens, wat dat betreft heeft bijna niemand een bril nodig want je kunt ook lenzen indoen, of je ogen laten laseren. Als iemand ervoor kiest een bril te dragen (in plaats van lenzen) omdat ze dat mooier vinden, is het dan wel goed?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 20:14
Verwijderd
Nou ja, ik weet niet hoe het met de rest van de brildragers zit, maar ikzelf word een beetje chagrijnig als mensen die geen bril nodig hebben, er opeens een op gaan zetten als accessoire. Helemaal omdat je altijd heel goed kunt zien dat het ding geen sterkte heeft. Dan heb ik echt zoiets van, mijn -5 ruilen voor jouw goeie ogen? Mag je lekker altijd die stomme bril op doen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik weet niet hoe het met de rest van de brildragers zit, maar ikzelf word een beetje chagrijnig als mensen die geen bril nodig hebben, er opeens een op gaan zetten als accessoire. Helemaal omdat je altijd heel goed kunt zien dat het ding geen sterkte heeft. Dan heb ik echt zoiets van, mijn -5 ruilen voor jouw goeie ogen? Mag je lekker altijd die stomme bril op doen.
Dus eigenlijk word je er alleen chagrijnig van omdat jij zelf geen 'keuze' hebt?

Want kun je het je ook niet voorstellen dat mensen een bril gewoon mooi vinden? Ik vind het namelijk ook mooi staan bij mezelf, maar heb er nooit één nodig gehad.

En één van mijn beste vriendinnen is na een week ook weer terug gestapt op een bril (ze had toen lenzen) omdat ze dat zelf mooier vond.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 20:44
Batave
Batave is offline
Citaat:
Dus eigenlijk word je er alleen chagrijnig van omdat jij zelf geen 'keuze' hebt?

Want kun je het je ook niet voorstellen dat mensen een bril gewoon mooi vinden? Ik vind het namelijk ook mooi staan bij mezelf, maar heb er nooit één nodig gehad.

En één van mijn beste vriendinnen is na een week ook weer terug gestapt op een bril (ze had toen lenzen) omdat ze dat zelf mooier vond.
Ik heb een bril ipv lenzen omdat dat nou eenmaal praktischer is en ogen laseren is te duur. Het is een hulpstuk voor een visuele handicap. Het is een beetje als voor de sier gips om je arm te doen.
Oud 10-03-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een bril ipv lenzen omdat dat nou eenmaal praktischer is en ogen laseren is te duur. Het is een hulpstuk voor een visuele handicap. Het is een beetje als voor de sier gips om je arm te doen.
Ja, maar je schijnt niet te willen snappen dat sommige mensen een bril gewoon echt mooi vinden. Ik vind heel veel mensen er veel mooier uitzien met bril dan zonder. Ik vind het nogal vreemd om te zeggen: "Dat mag jij niet dragen want je hebt het niet nodig."

Gips om je arm, tja. Weer zo'n voorbeeld van reductio ad ridiculum, net als wat je zei over die rolstoel.
Ik denk dat we er beiden wel over eens zijn dat een rolstoel iemand niet echt mooier maakt, en gips om je arm/been ook niet, terwijl een bril echt wel waarde kan hebben als accessoire, net als armbanden, horloges, kettingen, ringen, zonnebrillen en sjaals.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 20:55
Batave
Batave is offline
Een pleister op je wang dan? Dat vind ik ook dom, maar er zijn mensen die dat mooi vinden.
Oud 10-03-2011, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Een pleister op je wang dan? Dat vind ik ook dom, maar er zijn mensen die dat mooi vinden.
Ja, of van die meiden die moedervlekken natekenen op hun gezicht, terwijl iemand anders juist graag van een moedervlek afwil. Kijk, ik heb echt zoiets van, laat mensen lekker doen waar ze zin in hebben. Zelfs als je met gips om je been wil lopen, who cares?

Maar dat mensen graag een bril willen dragen -als ze er geen nodig hebben- vind ik helemáál niet vreemd. Brillen maken mensen mooi.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 00:10
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja, of van die meiden die moedervlekken natekenen op hun gezicht, terwijl iemand anders juist graag van een moedervlek afwil. Kijk, ik heb echt zoiets van, laat mensen lekker doen waar ze zin in hebben. Zelfs als je met gips om je been wil lopen, who cares?

Maar dat mensen graag een bril willen dragen -als ze er geen nodig hebben- vind ik helemáál niet vreemd. Brillen maken mensen mooi.
Van mij mogen ze doen waar ze zin in hebben, maar ik vind het zelf nogal dom.
Oud 11-03-2011, 01:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, maar je schijnt niet te willen snappen dat sommige mensen een bril gewoon echt mooi vinden. Ik vind heel veel mensen er veel mooier uitzien met bril dan zonder.
Dat kan waar zijn, maar helaas dragen die mensen die geen bril nodig hebben alleen maar gigantisch lompe en lelijke schurftbrillen. Want dan zie je er uit als een nerd, terwijl je het eigenlijk niet bent. Haha, retegrappig.

Oud 11-03-2011, 11:10
napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
VER-SCHRIK-KE-LIJK!
ik heb zon haat aan die bril, waarschijnlijk door de mensen die m dragen
-een dikke rolmops gekleed in een adidas vestje wat ze minstens een week aan heeft
-zogenaamde hippe types bij mij op school
-een persoon die denkt dat hij bij bep. groepjes hoort
Oud 11-03-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Dat kan waar zijn, maar helaas dragen die mensen die geen bril nodig hebben alleen maar gigantisch lompe en lelijke schurftbrillen. Want dan zie je er uit als een nerd, terwijl je het eigenlijk niet bent. Haha, retegrappig.

Ja dat, en bovenstaand - ze mogen het doen als ze het willen, maar ik vind het wel dom staan. Ik snap wel wat je bedoelt en ik zal op niemand boos worden dat ze het doen, maar ik vind het wel suf.

Misschien ook een soort wraak vanuit de kindertijd; toen was het lelijk en stom als je een bril had, en nu is het opeens hip. Dikke prima, maar dan hebben wij mensen met slechte ogen meer recht op die hipheid
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ja dat, en bovenstaand - ze mogen het doen als ze het willen, maar ik vind het wel dom staan. Ik snap wel wat je bedoelt en ik zal op niemand boos worden dat ze het doen, maar ik vind het wel suf.

Misschien ook een soort wraak vanuit de kindertijd; toen was het lelijk en stom als je een bril had, en nu is het opeens hip. Dikke prima, maar dan hebben wij mensen met slechte ogen meer recht op die hipheid
Maar dear, jij bent toch altijd hip.

Oh en trouwens, de bril waar het in deze topic om gaat is ook afschuwelijk. Daar zou ik nooit mee gaan lopen, zelfs als ik wel een bril nodig had.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 14:05
Batave
Batave is offline
De hipsterbril moet het eigenlijk zijn.
Oud 16-03-2011, 19:06
Joe91
Joe91 is offline
Ik loop altijd met zo'n bril door school http://3dwear.nl/product.php?id_product=12
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 20:19
gurl19
gurl19 is offline
Ik zag laatst een meisje lopen met deze bril, maar dan zonder glazen.

Ik heb zelf slechte ogen, en ik zou graag willen ruilen met iemand met goede ogen. Ik vind het echt achtelijk als je een bril op doet omdat je het wel leuk vindt staan!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 08:16
Verwijderd
Waarom denk je dat we zonnebrillen op doen in leuke montuurtjes? Omdat we het wel leuk vinden staan, juist.
Ik vind het een non-argument dat je zelf slechte ogen hebt, mensen mogen toch zelf weten wat ze voor accessoires dragen en ditmaal is de nerdbril heel 'hip'. Vind het zelf persoonlijk niet echt een leuke hype.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 12:30
Batave
Batave is offline
Citaat:
Waarom denk je dat we zonnebrillen op doen in leuke montuurtjes? Omdat we het wel leuk vinden staan, juist.
Ik vind het een non-argument dat je zelf slechte ogen hebt, mensen mogen toch zelf weten wat ze voor accessoires dragen en ditmaal is de nerdbril heel 'hip'. Vind het zelf persoonlijk niet echt een leuke hype.
Een zonnebril is tegen de felle stralen van de zon, een bril is tegen slechte ogen .
Oud 17-03-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Een zonnebril is tegen de felle stralen van de zon, een bril is tegen slechte ogen .
Ja en een sjaal is tegen de kou, maar hoe vaak zie je niet van die mensen lopen met een sjaal 'voor de sier'. Zo kunnen we even doorgaan.

Maar ik neem aan dat dát niet erg is omdat er geen specifieke groep mensen is die een sjaal écht nodig heeft (zoals mensen met slechte ogen een bril)?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 17:03
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Dit topic gaat erom wat je vindt, waarom is mijn mening met uitleg nu opeens een nonargument!

Een zonnebril is ook iets noodzakelijks, dus zoek je er ook 1 uit die leuk is, maar die doe je binnen niet op omdat het niet nodig is...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 18:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja en een sjaal is tegen de kou, maar hoe vaak zie je niet van die mensen lopen met een sjaal 'voor de sier'. Zo kunnen we even doorgaan.

Maar ik neem aan dat dát niet erg is omdat er geen specifieke groep mensen is die een sjaal écht nodig heeft (zoals mensen met slechte ogen een bril)?
Dat vind ik persoonlijk ook vrij stom, eigenlijk.
Maar ik vind dingen die niet functioneel zijn sowieso altijd stom.
Oud 18-03-2011, 20:04
Batave
Batave is offline
Citaat:
Retweet.
Oud 18-03-2011, 20:33
Verwijderd
Citaat:
wat zij zegt. je bent echt een stumper met een nepbril
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 22:34
DAH
DAH is offline
Sommige mensen staat het echt geweldig, en bij anderen totaal niet. Ik weet niet hoezo, maar het staat het best bij blonde meiden, met een bepaald soort gezicht. Soms is het echt awesome.
Oud 19-03-2011, 13:57
Verwijderd
Citaat:

Hier ben ik het mee eens. Ik heb jaren met jampotglazen gelopen met mijn -15. En er vaak door gepest. En nu lopen mensen met bril terwijl ze het niet nodig hebben... Dan heb ik ook zoiets van: ruilen?

Maar daarentegen heb ik met mijn lenzen ook al eens een bril gedragen omdat ik het leuk vond. Vooral een zonnebril met paarse glazen. Dus eigenlijk kan ik niemand veroordelen .
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 00:04
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ach, toen ik nog een peutertje was, liep ik ook altijd met een bril zonder glazen.
Oud 23-03-2011, 17:26
ThunderShock
ThunderShock is offline
Ik vind die nerdbrillen wel vet. ^^
Ik had een meisje in mijn klas die droeg er altijd 1, terwijl ze geen bril nodig had... Dan vond ik dan wel wat minder.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 13:18
183
183 is offline
Bij ons had je eerst wel eens mensen die zo'n bril voor iets als carnaval. Ik heb het idee dat mensen zo'n bril mooi vinden omdat anderen het ook dragen. Dit is niet alleen bij die brillen het geval, maar ook bij veel andere zaken. Ik betrap mezelf er ook wel eens op. Een paar jaar geleden droegen niet veel mensen Vans, dit vond ik toen ook niet de allermooiste schoenen, maar nu iedereen ze draagt is mijn mening daar wel wat over veranderd. Bij deze brillen is mijn mening echter niet veranderd. Ik vind nog steeds dat zulke brillen alleen leuk zijn bij carnaval
Met citaat reageren
Oud 21-04-2011, 17:38
Aerodyce
Aerodyce is offline

Heb er 1 zonder en 1 mét Stekte, geen idee waarom ik dat ding draag ofso =p

Yes i know im Fugly (:

http://img684.imageshack.us/i/12861708685nzoj1.jpg/

Als pic niet werkt (:

Laatst gewijzigd op 21-04-2011 om 17:47.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2011, 19:09
chocolademousse
chocolademousse is offline
het moet je staan, bij sommigen staat het, bij anderen niet
persoonlijk vind ik zulke brillen niet zo mooi, ze zijn zo opvallend
en een bril dragen terwijl je die niet nodig hebt vind ik echt dom, waarom zou je dat doen? wees blij dat je goede ogen hebt. ik zou graag met je willen ruilen hoor!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten