Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het gewoon een beetje onzin om te zeggen: "Je hebt het niet nodig, dus dan hoef je het ook niet te dragen." Dat zou dan namelijk voor zo'n beetje alles gelden. En trouwens, wat dat betreft heeft bijna niemand een bril nodig want je kunt ook lenzen indoen, of je ogen laten laseren. Als iemand ervoor kiest een bril te dragen (in plaats van lenzen) omdat ze dat mooier vinden, is het dan wel goed? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik weet niet hoe het met de rest van de brildragers zit, maar ikzelf word een beetje chagrijnig als mensen die geen bril nodig hebben, er opeens een op gaan zetten als accessoire. Helemaal omdat je altijd heel goed kunt zien dat het ding geen sterkte heeft. Dan heb ik echt zoiets van, mijn -5 ruilen voor jouw goeie ogen? Mag je lekker altijd die stomme bril op doen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want kun je het je ook niet voorstellen dat mensen een bril gewoon mooi vinden? Ik vind het namelijk ook mooi staan bij mezelf, maar heb er nooit één nodig gehad. En één van mijn beste vriendinnen is na een week ook weer terug gestapt op een bril (ze had toen lenzen) omdat ze dat zelf mooier vond. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gips om je arm, tja. Weer zo'n voorbeeld van reductio ad ridiculum, net als wat je zei over die rolstoel. Ik denk dat we er beiden wel over eens zijn dat een rolstoel iemand niet echt mooier maakt, en gips om je arm/been ook niet, terwijl een bril echt wel waarde kan hebben als accessoire, net als armbanden, horloges, kettingen, ringen, zonnebrillen en sjaals. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat mensen graag een bril willen dragen -als ze er geen nodig hebben- vind ik helemáál niet vreemd. Brillen maken mensen mooi. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
VER-SCHRIK-KE-LIJK!
ik heb zon haat aan die bril, waarschijnlijk door de mensen die m dragen -een dikke rolmops gekleed in een adidas vestje wat ze minstens een week aan heeft -zogenaamde hippe types bij mij op school -een persoon die denkt dat hij bij bep. groepjes hoort
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien ook een soort wraak vanuit de kindertijd; toen was het lelijk en stom als je een bril had, en nu is het opeens hip. Dikke prima, maar dan hebben wij mensen met slechte ogen meer recht op die hipheid ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh en trouwens, de bril waar het in deze topic om gaat is ook afschuwelijk. Daar zou ik nooit mee gaan lopen, zelfs als ik wel een bril nodig had. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik loop altijd met zo'n bril door school http://3dwear.nl/product.php?id_product=12
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom denk je dat we zonnebrillen op doen in leuke montuurtjes? Omdat we het wel leuk vinden staan, juist.
Ik vind het een non-argument dat je zelf slechte ogen hebt, mensen mogen toch zelf weten wat ze voor accessoires dragen en ditmaal is de nerdbril heel 'hip'. Vind het zelf persoonlijk niet echt een leuke hype. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik neem aan dat dát niet erg is omdat er geen specifieke groep mensen is die een sjaal écht nodig heeft (zoals mensen met slechte ogen een bril)? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een zonnebril is ook iets noodzakelijks, dus zoek je er ook 1 uit die leuk is, maar die doe je binnen niet op omdat het niet nodig is... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik vind dingen die niet functioneel zijn sowieso altijd stom.
|
Sommige mensen staat het echt geweldig, en bij anderen totaal niet. Ik weet niet hoezo, maar het staat het best bij blonde meiden, met een bepaald soort gezicht. Soms is het echt awesome.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daarentegen heb ik met mijn lenzen ook al eens een bril gedragen omdat ik het leuk vond. Vooral een zonnebril met paarse glazen. Dus eigenlijk kan ik niemand veroordelen ![]() |
![]() |
|
Bij ons had je eerst wel eens mensen die zo'n bril voor iets als carnaval. Ik heb het idee dat mensen zo'n bril mooi vinden omdat anderen het ook dragen. Dit is niet alleen bij die brillen het geval, maar ook bij veel andere zaken. Ik betrap mezelf er ook wel eens op. Een paar jaar geleden droegen niet veel mensen Vans, dit vond ik toen ook niet de allermooiste schoenen, maar nu iedereen ze draagt is mijn mening daar wel wat over veranderd. Bij deze brillen is mijn mening echter niet veranderd. Ik vind nog steeds dat zulke brillen alleen leuk zijn bij carnaval
|
![]() |
|
![]() |
![]() Heb er 1 zonder en 1 mét Stekte, geen idee waarom ik dat ding draag ofso =p Yes i know im Fugly (: http://img684.imageshack.us/i/12861708685nzoj1.jpg/ Als pic niet werkt (: Laatst gewijzigd op 21-04-2011 om 17:47. |
![]() |
|
![]() |
het moet je staan, bij sommigen staat het, bij anderen niet
persoonlijk vind ik zulke brillen niet zo mooi, ze zijn zo opvallend en een bril dragen terwijl je die niet nodig hebt vind ik echt dom, waarom zou je dat doen? wees blij dat je goede ogen hebt. ik zou graag met je willen ruilen hoor! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleding-ergernissen en wansmaak in het algemeen. Verwijderd | 500 | 23-12-2013 08:33 | |
Algemene schoolzaken |
Verslaafd aan cijfers :$ Karim1997 | 22 | 02-05-2011 13:46 | |
Liefde & Relatie |
Nog niet gezoend DrMark | 15 | 08-10-2010 19:44 | |
Lifestyle |
Dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 26-04-2008 06:33 | |
ARTistiek |
Harry Potter Verwijderd | 13 | 07-12-2001 20:19 |