Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2001, 14:21
Verwijderd

('t lijkt overigens wel offie uit het raam van de hoogste toren van Zweinstein is gevallen op deze tekening, maar goed...)

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (25-11-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2001, 15:46
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

('t lijkt overigens wel offie uit het raam van de hoogste toren van Zweinstein is gevallen op deze tekening, maar goed...)

Nee joh, ik vind uhm wel goed, maar je moet denk iets meer kleine details uitwerken.. de neus, en zijn hoofie is wat magerder, de mond misschien iets duidelijker??

.. en ik kan zelf niet eens tekenen, sorrie

Met citaat reageren
Oud 25-11-2001, 16:14
Woodstock
Woodstock is offline
mag 't haar iets slordiger?
verder issie puntig! echt kei leuk!
Oud 25-11-2001, 19:43
Gothic
Gothic is offline
moooooooooooooi , lijkt goed
Oud 26-11-2001, 05:02
Verwijderd
sorry hoor

maar dit ziet er niet uit!

wil je niet "voor gek zetten ofzo"

maarre.. jij kan beter
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 05:49
Verwijderd
Citaat:
siNix schreef:
sorry hoor

maar dit ziet er niet uit!

wil je niet "voor gek zetten ofzo"

maarre.. jij kan beter
Je bent tenminste eerlijk.
Hoe weet je dat ik beter kan?
Hoofden en mensen kan ik niet tekenen, die lijken nooit, enz.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2001, 06:22
dystopia
dystopia is offline
Dacht eerst aan Bill Gates
Nee geintje. Ik vind het wel mooi gelukt!! ben er zelf ook zooooo goed in *kuch* ook de letters vind ik mooi.

Nu de kritiek. Wat niet klopt is de diepte. Je ziet de kin zeg maar als 1 lijn daar zit normaal gesproken ook diepte in. Je had ook wat beter op de details in het gezicht kunnen letten bij op de wang wat stoppeltjes (of heeft die gast dat niet?) of wat grijzer want hij ziet er nu zo bleekjes uit. Ook de bril had je wellicht wat ronder om de ogen heen kunnen doen want dit is echt zo'n bril die me aan me eigen doet denken, een zgn. 'nerdbril'...

Oh en ik denk dat de andere die gereageerd hebben ook eerlijk zijn... Grtz! En ga zo door! Hoop dat je iets aan m'n kritiek hebt, daar is het voor bedoeld, niet om je af te zeiken oid.
Oud 26-11-2001, 06:30
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Je had ook wat beter op de details in het gezicht kunnen letten bij op de wang wat stoppeltjes (of heeft die gast dat niet?)
Die 'gast' is een jochie van elf.

Citaat:
Ook de bril had je wellicht wat ronder om de ogen heen kunnen doen want dit is echt zo'n bril die me aan me eigen doet denken, een zgn. 'nerdbril'...
Hij heeft ook een zgn. 'nerdbril'.

Citaat:
Oh en ik denk dat de andere die gereageerd hebben ook eerlijk zijn... Grtz! En ga zo door! Hoop dat je iets aan m'n kritiek hebt, daar is het voor bedoeld, niet om je af te zeiken oid.

Zo bedoelde ik het ook niet.
Aan dit soort kritiek heb je altijd wat. Aan alleen maar 'jach' of 'ooooooooohh' heb je minder (niet dat zo'n reactie niet mag ).

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (26-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 06:13
murwari
murwari is offline
zonder de naam eronder had ik hem waarschijnlijk de naam gegeven van een figuur uit een kinderboek van me vroeger...
*weet titel nu meteen niet maar denk wel ff*

maar tis zekers niet slecht
*duimpjes omhoog*
Oud 29-11-2001, 13:24
Anne
Anne is offline
Zonder de naam erbij had ik ook wel gezien wie het was, maar wat hiervoor ook al is gezegd: het gezicht is een beetje... te puntig lijkt het wel. Eigenlijk is het gezicht een heel klein beetje misvormd
Maar wat zeur ik? Ik kan niet eens tekenen en jij wel! Wist ik trouwens niet eens. Goed!
Liefs, An
Oud 29-11-2001, 21:09
heavinly
heavinly is offline
k Vinnem cool! Ik herkende m JUIST aan de bril en aan het haar. Vind m echt leuk hoor!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 18:45
Sperat
Sperat is offline
Ik vind em echt mooi, maar heb je hem getekend naar je eigen fantasie of als de jongen van de film (zoals de schrijfster hem ziet), ik heb namelijk een heel ander iemand voor me, maar ik herkende hem meteen door de jongen van de film, maar goed, naja, *blaaat*

het haar kan wat slordiger en de bril wat groter, maar kheb grote bewondering (kan niet tekenen)

Oud 07-12-2001, 16:01
snoopy
snoopy is offline
zoals hierboven al stond, hoort z'n haar slordiger, maar verder had ik 'm me helemaal zo voorgesteld toen ik de boeken las! (een groter compliment kan ik je niet geven.)
Oud 07-12-2001, 20:19
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
zoals hierboven al stond, hoort z'n haar slordiger, maar verder had ik 'm me helemaal zo voorgesteld toen ik de boeken las! (een groter compliment kan ik je niet geven.)

ehm... dit is de harry uit de film hoor...
Reageren

Regels voor berichten