Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dacht eerst aan Bill Gates
![]() Nee geintje. Ik vind het wel mooi gelukt!! ben er zelf ook zooooo goed in *kuch* ![]() Nu de kritiek. Wat niet klopt is de diepte. Je ziet de kin zeg maar als 1 lijn daar zit normaal gesproken ook diepte in. Je had ook wat beter op de details in het gezicht kunnen letten bij op de wang wat stoppeltjes (of heeft die gast dat niet?) of wat grijzer want hij ziet er nu zo bleekjes uit. Ook de bril had je wellicht wat ronder om de ogen heen kunnen doen want dit is echt zo'n bril die me aan me eigen doet denken, een zgn. 'nerdbril'... Oh en ik denk dat de andere die gereageerd hebben ook eerlijk zijn... ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Aan dit soort kritiek heb je altijd wat. ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Leonoor (26-11-2001).] |
![]() |
|
zonder de naam eronder had ik hem waarschijnlijk de naam gegeven van een figuur uit een kinderboek van me vroeger...
*weet titel nu meteen niet maar denk wel ff* maar tis zekers niet slecht ![]() *duimpjes omhoog* ![]()
|
Zonder de naam erbij had ik ook wel gezien wie het was, maar wat hiervoor ook al is gezegd: het gezicht is een beetje... te puntig lijkt het wel. Eigenlijk is het gezicht een heel klein beetje misvormd
![]() Maar wat zeur ik? Ik kan niet eens tekenen en jij wel! Wist ik trouwens niet eens. Goed! Liefs, An
|
![]() |
Ik vind em echt mooi, maar heb je hem getekend naar je eigen fantasie of als de jongen van de film (zoals de schrijfster hem ziet), ik heb namelijk een heel ander iemand voor me, maar ik herkende hem meteen door de jongen van de film, maar goed, naja, *blaaat*
het haar kan wat slordiger en de bril wat groter, maar kheb grote bewondering (kan niet tekenen)
||
![]() |
Citaat:
ehm... dit is de harry uit de film hoor...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter Fan-club Mitchiee | 19 | 18-07-2010 03:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter 8 Racing Dutch | 23 | 18-01-2008 12:55 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #5 Severus | 500 | 13-10-2005 15:48 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 16:18 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter: and the Prisoner of Azkaban! Apomes | 497 | 06-06-2004 17:22 | |
Games |
harry potter probleem voor de gbc I jostie | 1 | 24-02-2002 18:09 |