Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het einde.. ![]()
||
Citaat:
Ik heb gegild, geschreeuwd, bijna gehuild, ![]() ![]() Er MOET gewoon een s4 komen. Ze kunnen het echt gewoon níet maken om ons hiermee op te schepen! ![]() Sorry ik kan er (zelfs op dit tijdstip) nog steeds niet over uit... ![]()
Spoiler
Dit is geen spoilertopic, maar ik verraad hier niks mee hoop ik ![]() ![]() edit door pebbles: toch in spoilers gezet, je weet nooit...
Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 10:02. |
![]() |
||
Citaat:
En omg ja!
Spoiler
Ik hoop dat mailtjes sturen geholpen heeft, want er moet gewoon een seizoen 4 komen. MOET! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
in de 5 afleveringen er na
Spoiler
damn.. ik heb dus nog een heel seizoen gemist! is het niet zeker dan dat er een seizoen 4 komt? |
![]() |
||
Citaat:
Er gaat een lijst rond met shows die in gevaar zijn: Likely to Be Saved : George Lopez, Gilmore Girls, The New Adventures of Old Christine, The O.C., Reba, Scrubs, Smallville, Veronica Mars and The Unit. On the Fence : According to Jim, Close to Home, Commander in Chief, Conviction, E-Ring, Everwood, The Evidence, Freddie, Girlfriends, Hope & Faith, In Justice, Invasion, Out of Practice, Sons & Daughters, Supernatural, Teachers, The War at Home and What About Brian. Likely Doomed : All of Us, The Bedford Diaries, Courting Alex, Cuts, Eve, Free Ride, Half & Half, Joey, Less Than Perfect, Living with Fran, The Loop, Love, Inc., Modern Men, One on One, One Tree Hill , Pepper Dennis, Related, Rodney, Surface and Twins. Vandaar dat het nog niet zeker is of er wel een seizoen 4 komt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar we weten het 18 mei dan wordt het programma bekend gemaakt. dus nog even geduld. |
![]() |
||
Citaat:
Vandaar dat je 25 niet kunt vinden ![]() En over wel/geen s4: de WB gaat volgend seizoen samen met een ander netwerk, samen gaan zij The CW heten. Door deze fusie kunnen niet alle shows worden behouden. En OTH is één van de shows die weinig kijkcijfers heeft, waardoor er dus kans bestaat dat er geen nieuw seizoen van komt ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dan hoop ik ook dat Net5 het allemaal gaat uitzenden.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik kende haar ergens van, dus ik keek op de songfestival site en daar stond dat ze in OTH had gespeeld. Maar ik wist niet wie, dus ik ging naar imdb, haar naam ingevoerd, en: Jules ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kon me eerlijk gezegd ook niet meer herinneren waar de laatste ep van seizoen 3 over ging, maar na de eerste 3 sec van seizoen 4 gezien te hebben wist ik het weer. Sowieso was ik vrij veel vergeten. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
O ja tuurlijk!
Ons een beetje gek maken over dat einde van seizoen 3: Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je post maakte me gewoon nieuwsgierig. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Wat een vette aflevering zeg!
afl 4.09 was echt de beste aflevering die ik ooit van One Tree Hill heb gezien!
Spoiler
![]() Trailer voor 4.10.. Keith is weer terug ![]() http://www.youtube.com/watch?v=5uxUvxIFixk
Laatst gewijzigd op 01-12-2006 om 07:39. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
One Tree Hill Bananensplit | 10 | 24-04-2009 16:25 | |
Films, TV & Radio |
One tree hill !(help) Bananensplit | 4 | 15-04-2009 09:32 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje desperadoz | 45 | 05-01-2008 19:25 | |
De Kantine |
Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V? idontcare | 500 | 20-10-2005 13:56 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |