Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar jammer van Net5 om het op zo'n gekke tijd uit te zenden, zo zal het nooit meer bekeken worden natuurlijk. Ach ja, mij maakt het niet uit, zolang de CW weer een nieuw seizoen mag maken, ben ik blij! (En idd wachten tot januari ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Zouden ze bij seizoen vijf stoppen denk je? |
![]() |
|
Hadden jullie dat echt niet verwacht?
Mijn vriendin en ik zeiden meteen al vorige week, zodra we haar in beeld zagen 'oh dat is vast de moeder van Brooke!'. En het klopte nog ook! Ondanks dat toch nog steeds leuk bedacht. Ik denk niet dat Brooke terug gaat. Maar ik denk dat ze dan ook veel van d'r geld kwijt zal zijn. Naja als Brooke en Peyton iig maar samen in één huis gaan wonen, dan ben ik gelukkig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wat een cliffy hè? En we kunnen echt niet weten wie het is, want alle drie zouden ze gebeld worden door iemand (Peyton door die kerel van Mia die Ellie gekend zou hebben, Brooke door de mensen van Angie en Lindsey door die vriendin waar ze tegen zei dat ze terug moest bellen). Dus het zou ook nog wel eens iemand heel anders kunnen zijn, aangezien Luke niet zei "want to get married with me?" maar hij vroeg simpelweg of hij/zij wilde trouwen vanavond. Dus hij zou ook Mouth en Millicent gebeld kunnen hebben (wat me vrij onwaarschijnlijk lijkt, maar toch) ![]() Als het dan toch Brooke/Peyton/Lindsey is, dan denk ik niet dat één van hen 'ja' zou zeggen. Brooke niet, omdat ze al lang weet dat hij niet de ware voor haar is en bovendien zou ze haar vriendschap met Peyton niet (weer) op het spel willen zetten. Lindsey niet, ondanks dat ze Luke mist, omdat ik heb begrepen dat zij volgend seizoen niet meer in OTH zit. Dus ook al zou zij het zijn, dan zegt ze dus blijkbaar nee, anders zou ze er wel in zitten volgend seizoen. Peyton ook niet, omdat ik denk dat ze eerst zeker wil weten dat hij over Lindsey heen is en ze zich niet zomaar ineens in een huwelijk met hem zou storten. Verder: - wat is Jamie toch leuk! <3 - wtf? Niet één Brooke/Peyton scène in de finale? ![]() ![]() Just my two cents ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik wist dat het ging gebeuren, had t al gelezen, maar toch viel ik bijna van m'n stoel af toen t gebeurde ![]() Nee, Dan is idd niet mijn favoriete personage ![]()
|
Ik heb het in het begin een tijd gevolgd, en daarna niet meer. Keek laatst een ep en snapte er werkelijk helemaal niets van! Ik had ten eerste al niet eens meegekregen dat Hayley zwanger was, en dat kind was ineens al 4 ofzo. En Dan heeft Keith vermoord? Maar ik dacht dat hij bij zo'n shooting in de school om was gekomen? En dan die ep dat Lucas bijna dood was en hij en Keith door zijn leven liepen en naar iedereen gingen kijken :') echt te fout.
Het is allemaal wel èrg over the top geworden...
||
Citaat:
![]() Maar omg wat een eerste 3 episodes zeg! ![]() Dat belooft veel goeds voor de rest van het seizoen. Brooke is echt zielig. Ze moet echt met iemand gaan praten, want dit kan zo niet. Ik hoop dat ze uiteindelijk toch nog naar Peyton stapt... Leyton...tja ben nooit zo'n fan van die ship geweest, maar goed, ze horen nou eenmaal bij elkaar en ben blij dat Peyton nu eindelijk happy is (voor zolang als het duurt ![]() Crazy Nanny Carrie vind ik zwaar onboeiend. Alleen Dan is wel grappig nu ![]() Q ![]() Jep, mijn obsessie met OTH is weer op volle toeren ![]()
|
De 1e 3 afleveringen van seizoen 6 zijn inderdaad erg goed! Vooral Brooke en Haley zijn in vorm. Wel vind ik dat Jamie er iets te veel is...die laatste scene met hem en brooke in aflevering 6x03 is wel super mooi..huilende Brooke..En Debb die Skills steunt op de begravenis. Prachtig gewoon! One Tree Hill is weer terug op oude glorie. Hopelijk, als ze dit niveau vast houden komt er toch nog een seizoen 7, maar ben ook blij als dit seizoen gewoon top word en een hele goede afsluiter heeft als series finale!
|
![]() |
|
^Helemaal mee eens.
OMG hoe prachtig (maar zielig) was de Brooke/Victoria scène? "Now you've got a company and no daughter. You have your dream." Ben wel benieuwd of Brooke d'r zaak echt gaat wegdoen. Ik denk (hoop) dat Bitch-toria beseft wat voor een kutwijf ze is en opstapt bij CoB. De basketbal stukken waren ook leuk. Alles ter herinnering aan Q. Mooi... Denken jullie ook dat die Mick wel Peyton's biologische vader is? Hij draaide daar telkens zo omheen gewoon...
|
Dat wat echt een mooi maar zielig stukje tussen Brooke en Victoria. Ik denk wel dat ze dr zaak helemaal weg gaat doen omdat ze zo ongelukkig is daar heeft die zaak veel mee te maken.
Ik hoop alleen snel dat het verhaallijn met de nanny snel over is wordt beetje uitgerekt ondertussen. Blijft gewoon een super serie met altijd de best bijpassende muziek ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
One Tree Hill Bananensplit | 10 | 24-04-2009 16:25 | |
Films, TV & Radio |
One tree hill !(help) Bananensplit | 4 | 15-04-2009 09:32 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje desperadoz | 45 | 05-01-2008 19:25 | |
De Kantine |
Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V? idontcare | 500 | 20-10-2005 13:56 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |