![]() |
|
14...
(en mensen die de uitleg met-gaatjes-dragende-riem-breezahsletjes niet snappen, lees dit : http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=539&page=1 )
||
![]() |
Citaat:
bullshit verhaal... doe mah mah een ""breeze slet" die zien er altijd verzorgt iuit blond ensow... neej ik vind wah goed liever een breeze als een alto of een gothic zeg ik mah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik was bijna 14(13 dus) en ik had al best lang (9 maanden) met dat meisje!En ik was er klaar voor dus, ik vind het ook nog jong, maarja!Weet niet of ik er spijt van moet hebben, de 1e keer is voor een jongen niet zo bijzonder denk ik!
||
![]() |
Citaat:
wrom als je er aan toe bent? who gives a fuck ![]() |
![]() |
|
![]() |
ja klaar voor????????
![]()
|
Ik was ehhh... net 16 denk ik. het was met mijn vorige vriend en ik heb er nu best spijt van, want dat was echt een kneus! Hij kon er niks van!
Nu heb ik alweer ruim anderhalf jaar met mijn huidige vriend en geweldige sex!!!!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen was het wel nice, maar achteraf! Hah...Ik heb nu ook een veel lievere vriend die geen kneus is! |
![]() |
||
Citaat:
Als je 18 jaar bent, ben je volwassen. Als je 14 bent, duurt dat dus nog 4 jaar. Een jaar duurt meestal 365 dagen. Niemand is eerder volwassen dan een ander. Wel kan het zijn dat je er eerder aan toe bent, ik ben het er dus wel mee eens dat iedereen zelf moet bepalen hoe oud ie "het" wilt doen.
|
er is denk ik eeen verschil tussen lichamelijk en geestelijk volwassen.
er zijn genoeg mensen die zich na hun 18e nog als een kleuter gedragen. je hebt daarintegen ook kinderen van een jaar of 13 die voor hun jongere broertjes/zusjes moeten zorgen en dit beter dan dan menig volwassene. moraal van het verhaal: ik wil gewoon ff wat zeggen en eigenlijk heef thet ninks met dit onderwerp te maken. moest het alleen ff kwijt. |
![]() |
|
Ik ben 17 jaar en maagd. En ik wacht wel op de ware (Jezus wat klinkt dat romantisch zeg
![]() P.S. Natuurlijk kun je die ware al op je 14e tegenkomen, daar is niets vreemds aan.
|
Verwijderd
|
Er is ook een groot verschil in gemiddelden naar gelang opleidingsniveau. Zo ligt de gemiddelde ontmaagdingsleeftijd onder VMBO-leerlingen op 14 jaar, terwijl onder eerstejaars studenten de helft op hun 18e nog maagd is. Dommere mensen zijn gewoon eerder volwassen en beginnen dus ook eerder aan seks.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
inderdaad. beetje naief. daarbij zie je ook dat lager opgeleiden hun jeugd verknallen door tienermoeder te worden en lekker achter de kinderwagen aanlopen, mijns inziens. NB: stond laatst ook in de metro dat hoger opgeleiden langer wachten. Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 16:47. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Seksualiteit |
Voor de ontmaagdende jongens poesiefox | 19 | 13-05-2003 19:19 | |
Psychologie |
Vragen aan Borderliners kleinedraak | 5 | 21-01-2003 19:16 | |
Seksualiteit |
de eerste keer, na hoeveel tijd? jonguh17 | 58 | 23-12-2002 23:34 | |
Seksualiteit |
De 1ste keer Butterflygirly | 55 | 12-05-2002 12:55 |