Oud 30-10-2002, 23:14
vroem_nl
vroem_nl is offline
kent iemand deze:

klik hier

Ik kan die van iemand kopen maar vraag me af of het wel een goeie is.
Advertentie
Oud 31-10-2002, 00:52
GRRR
GRRR is offline
het zuigt
waarom?
omdat het plastic is en alleen geschikt voor het water, dus hij kan makkelijk kapot.
kopen?
nee
waarom?
omdat je afgezet wordt
nog meer redenen?
ja hij is fucking lelijk
Oud 31-10-2002, 02:07
dystopia
dystopia is offline
Die dingen hebben ze op concerten toch ook
Oud 31-10-2002, 06:23
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
vroem_nl schreef:
kent iemand deze:

klik hier

Ik kan die van iemand kopen maar vraag me af of het wel een goeie is.
ik vraag me af voor hoeveel je hem dan koopt? Bij de xenos heb je zoiets voor 2 euro..
Oud 31-10-2002, 08:18
Qamra
Qamra is offline
Waarom zit er in een twee-persoonsbed een gat in het midden? Soort van verplicht-tegen-elkaar-hangen-bank?!
Oud 31-10-2002, 08:22
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:
ik vraag me af voor hoeveel je hem dan koopt? Bij de xenos heb je zoiets voor 2 euro..
Dat ook weer niet. Ik geloof dat ie bij de Xenos ƒ15,- (of 30,- oid, die prijzen hadden iig twee van dat soort dingen, geloof ik) was, zal nu dus wel €7,50 (of €15) zijn oid... 'k werk bij de Xenos (yes ), 'vroeger' toen ik er 4 dagen per week werkte wist ik die dingen wel, nu met 1 dag in de maand niet echt meer.

Maar die dingen zijn nooit super stevig...ze zitten niet echt lekker oid, tis niet super mooi (sommige mensen vinden van wel, tja, die moeten hem dan nemen) en ze nemen ruimte in (duh). Volgens mij kun je beter een gewone bank oid kopen.

Tweedehands zou ik hem btw nooit kopen, vaak zijn ze dan al lek en anders iig al een beetje versleten zodat ze snel lek gaan. Kun je beter een nieuwe kopen als je hem echt wilt hebben, zo duur zijn ze niet.

Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 08:34.
Oud 31-10-2002, 08:48
Gwen.
Gwen. is offline
Leuk voor festivals. Pleur er een mooie doek en kussens op en je heb een relaxte mooie bank voor op je kamer, alleen uitkijken met scherpe dingen. En betaal er niet teveel voor. Want dat is onzin. En kijk hoe dik het plastic is. Want je hebt echt goeie en shitty opblaasbanken.
Oud 31-10-2002, 09:26
vroem_nl
vroem_nl is offline
Nou ja ik vind hem wel mooi - smaken verschillen

Het gaat er mij om of ie een beetje stevig is enzo...ding is nieuw dus nog niet versleten maar er staat geen maximum gewicht op.
Oud 31-10-2002, 11:22
Verwijderd
Crosspost..

- Dit staat al op Lifestyle
- WTF heeft dit met Lifestyle te maken ?!?!
Oud 31-10-2002, 11:44
ruby soho
ruby soho is offline
nee, je hebt idd opblaasbanken/stoelen van iets betere kwaliteit... die iets meer kunnen hebben enzo, maar daar valt dit merk ZEKER net onder...
Oud 31-10-2002, 12:51
the exploding boy
the exploding boy is offline
misselijk makende wiebelende kotsbankjes zijn het.

-Xenos-
Oud 31-10-2002, 13:38
vroem_nl
vroem_nl is offline
ruby soho & exploding boy -> ervaring mee? ik vond hem wel goed zitten - maar wil toch wel van te voren weten of je er niet doorheen zakt met 2 of 3
Oud 31-10-2002, 14:32
CraigDavid
CraigDavid is offline
lijkt me een irritante bankje
moet je de hele tijd uitkijken, anders is ie gelijk lek
Oud 31-10-2002, 15:29
Verwijderd
Citaat:
vroem_nl schreef:
ruby soho & exploding boy -> ervaring mee? ik vond hem wel goed zitten - maar wil toch wel van te voren weten of je er niet doorheen zakt met 2 of 3
Met drie lijkt me wel...ga je er toch met die iemand (van wie je hem kunt kopen dus) er op zitten? Kun je uitproberen hoe het met z'n tweeën gaat.

En volgens mij is het idd een berucht Xenos bankje...en dat zijn nou vaak geen dingen van hoge kwaliteit...
Oud 31-10-2002, 15:36
vroem_nl
vroem_nl is offline
Tsja het zou gewoon handig zijn als er gewoon op stond xxx kilo maximaal maar ja...

Niemand hier die zelf zo'n ding heeft en ervaring met aantal personen enzo wat ie kan hebben?
Oud 31-10-2002, 15:46
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Die dingen hebben ze op concerten toch ook
Op pinkpop hadden ze dr kampvuren mee gemaakt

On-topic.. : Irritant, lelijk, *blah*
Oud 31-10-2002, 16:08
S
S is offline
Het is een stoel...
Oud 31-10-2002, 16:21
S
S is offline
Het is een crosspost...
Oud 31-10-2002, 16:27
Verwijderd
ja, ik ken dit soort bankjes. En ik vind ze verschrikkelijk! Ik vind ze ten eerste heel erg lelijk. En ten tweede ze zijn super onhandig. En ten derde volgens mij zijn die dingen zo lek...
Oud 31-10-2002, 16:51
Roxy
Roxy is offline
neej een paar jaar geleden vond ik al dat opblaas nog wel leuk... en een paar kussens ofzow vink nu ook nog wel geinig maar een bank.. neh bij een bank is het belangrijkste dat het lang meegaat en dat het fijn zit en dat is hierbij niet het geval vind ik..
Oud 31-10-2002, 18:48
heldin
heldin is offline
ik vind zo'n opblaasbank echt heel lelijk, en het zit ook nog es voor geen meter. je glijdt er zo af als je een beetje onderuitgezakt wilt zitten ach, ze zijn toch ook niet echt duur of zo, dus als je het mooi vindt maakt het toch niet zo heel veel uit dat ie niet je hele leven mee gaat?? want lek gaat zo'n ding echt wel snel, een keer springen en het is gebeurt
Oud 31-10-2002, 19:03
Verwijderd
Dat specifieke bankje ken ik niet, nee.
Oud 31-10-2002, 19:12
Faery
Faery is offline
't is mijn bankje
Oud 31-10-2002, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
't is mijn bankje
Ooh, liegbeest.. Jij bent een alto en alto's zitten altijd op de grond. HOOR.
Oud 31-10-2002, 19:31
vroem_nl
vroem_nl is offline
Citaat:
mijsje schreef:
ik vind zo'n opblaasbank echt heel lelijk, en het zit ook nog es voor geen meter. je glijdt er zo af als je een beetje onderuitgezakt wilt zitten ach, ze zijn toch ook niet echt duur of zo, dus als je het mooi vindt maakt het toch niet zo heel veel uit dat ie niet je hele leven mee gaat?? want lek gaat zo'n ding echt wel snel, een keer springen en het is gebeurt
Ervaring mee?
Advertentie
Oud 31-10-2002, 22:03
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Op pinkpop hadden ze dr kampvuren mee gemaakt
Wat ontzettend stoer. Shit, heb ik dat gemist zeg.
Oud 01-11-2002, 00:54
Secreet
Secreet is offline
jeuh die heb ik !!!

maar hijs lek

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten