Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Opzich word ik heel erg vrij gelaten. Wel zijn er wat regeltjes om een bepaalde structuur te behouden, omdat het anders bij mij helemaal één chaos wordt. Aangezien ik weiger om in huis mee te helpen(ik heb wel iets beters te doen
![]() ![]() Ik krijg nooit een tijd mee met uitgaan, ik ben toch wel op tijd thuis. Met school zien ze ook wel in dat hoeveel ze me ook pushen, ik toch geen reet doe. Ik vind het wel fijn zo, en ik denk ook dat het ooit wel goed gaat komen met mij ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een goede niet losse opvoeding gehad enerzijds, omdat respect, discipline en stiptheid regels waren. Maar een slechte opvoeding anderzijds omdat mijn sociaal leven op niks trekt. Ik ben soms bang van mensen ik weet dat dit door mijn opvoeding komt. Mijn ouders hebben overigens geen of weinig vrienden en weten niet wat het is om van de dag te genieten zoals 'carpe diem'. Ik haat ze soms
![]() Laatst gewijzigd op 22-02-2004 om 20:11. |
![]() |
|
Mn ouders zijn niet erg streng dus daar ben ik op zich wel blij mee. Hoewel het ook niet zo is dat ik echt alles mag. Als je sommige jongeren ziet.... Die ouders vinden het het mooiste wat bestaat als hun kind zat thuis komt en dan eens flink over zn nek gaat. Dat vinden mijn ouders zeker wel wat minder.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vergeetachtig Verwijderd | 24 | 30-07-2007 17:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |