Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2003, 18:26
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
ik zag 'm niet.. maar blijkt dat dat aan m'n monitor lag :$
(en donkere foto)
Vraag je volgende keer of iemand er een grote neonflikkerende pijl bijzet
Advertentie
Oud 07-02-2003, 18:31
Stevill
Stevill is offline
ik las hier schoonmaken met alcohol mensen nogmaals lichte natuurlijke middelen werken het best ga dus flink feel in een lauw bad met veel zout liggen Mark en je oor niet aan kou blootstellen 'k bedoel het is niet het beste weer om nieuwe piercings te hebben.

"k zit dr over na te denken om me lip aan de zijkant te doen.

off: hoe was misfits???
Oud 07-02-2003, 18:34
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
"k zit dr over na te denken om me lip aan de zijkant te doen.

moeje niet over nadenken. zijkant lip =
Oud 07-02-2003, 18:50
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
moeje niet over nadenken. zijkant lip =
overnadenken>lees> zodra ik een mooi ringetje zie zit die dr snel door.
Oud 07-02-2003, 19:08
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
StarGlitter schreef:
Het is het onderste balletje met het linkse balletje en bovenste met rechtse balletje. Schuin dus
En ik vond het zeerder doen dan m'n lippiercing. Je voelt dit in je onderrug. Maar het is geen vervelende pijn.
Hmm. je betaalt dan ook voor twee piercings..?
Oud 07-02-2003, 20:19
Jules
Jules is offline
Ik ben twee dagen geleden teruggegaan naar de piercer, en ik heb er een korter labretje in laten zetten (moest na 2 weken) .. maar nu eet mn velletje hem helemaal op aan de binnenkant .. zegmaar dat het er helemaal overheen groeit .. is dat normaal als je ineens een korte in hebt? Of moet ik mijn oude lange weer even in doen?
Oud 07-02-2003, 20:23
Verwijderd
Nou ik hoef heel ff nix te weten over pircings ik heb net me navel ontstoken gehad en het gaat nu eindelijk weg glukkig

Oud 08-02-2003, 09:54
flipm0
flipm0 is offline
hij zit helemaal voor bij dat stukje kraakbeen het is toch een een septum piercing hoor
Oud 08-02-2003, 09:55
flipm0
flipm0 is offline
als ik op internet zoek is het een septum piercing en ook bij de piercing shops heet het een septum piercing wat is het dan volgens jou chaos?
Oud 08-02-2003, 14:47
A'k.a
A'k.a is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
voor al uw vragen en opmerkingen over piercings
Nou ik heb dus een vraag. Ik wilde eerst zo'n lip/kin piercing nemen, maar toen hoorde ik van iemand dat als je die piercing eruit haalt, dat het nooit meer mooi dichtgroeit. Dat als het dichtgroeit dat namelijk naar binnen groeit en dat je daardoor altijd een soort zwarte deuk/punt blijft zien . Weet iemand of dit klopt of hoe het er dan uit komt te zien???
En hoe zit het dan met een lip piercing die je eruit haalt??
Oud 08-02-2003, 17:11
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
flipm0 schreef:
als ik op internet zoek is het een septum piercing en ook bij de piercing shops heet het een septum piercing wat is het dan volgens jou chaos?
heh, nee.. 't is idd een septum piercing.. maar iemand dacht dat je neusbrug bedoelde.,.

en op die foto zag ik 'm eerst niet omdat m'n monitor donker stond... (en toen dacht ik dat 't achter 't balkje zat.. lekker loos (nee, was niet nuchter, scheelt ook )
Oud 09-02-2003, 12:07
butterfly_1
butterfly_1 is offline
yeeee! ik mag een piercing laten zetten. ik wil um het liefst in m'n lip . ik heb er ff vraagjes over. doet het echt heeel erg pijn zo'n piercing? en hoeveel kost het ongeveer? alvast bedankt
Oud 09-02-2003, 17:06
FullMoon
FullMoon is offline
mijn vriendje heeft een piercing in zijn piemel laten zetten!!
Oud 09-02-2003, 17:56
butterfly_1
butterfly_1 is offline
Citaat:
FullMoon schreef:
mijn vriendje heeft een piercing in zijn piemel laten zetten!!
lullig voor je
Oud 09-02-2003, 19:49
StarGlitter
StarGlitter is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Hmm. je betaalt dan ook voor twee piercings..?
Ja. Maar omdat het oppervlakte piercings zijn is het goedkoper dan 2 navelpiercings
Oud 11-02-2003, 23:28
Stevill
Stevill is offline
'k ga denk ik mijn piercings uit doen.
Oud 12-02-2003, 01:17
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
'k ga denk ik mijn piercings uit doen.
d00d, motivatie?
Oud 12-02-2003, 01:23
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
d00d, motivatie?
'k vind ze niet echt meer mooi en ik wil weer gaan trainen dus dan zijn ze niet bevordelijk.
Oud 13-02-2003, 21:13
Verwijderd
Ik wil graag een navelpiercing laten zetten .Heeft iemand enig idee wat dat kost?
Oud 14-02-2003, 01:51
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Beverly Sunshine schreef:
Ik wil graag een navelpiercing laten zetten .Heeft iemand enig idee wat dat kost?
rond de 50 oiro denk ik (net als andere piercings.)

gratis als ik 't mag doen
Oud 14-02-2003, 13:52
Synonym
Synonym is offline
Ik heb een navelpiercing... en hij was een beetje ontstoken, dus heb ik hem eruit gehaald (gisteren). Nu wilde ik 'm er weer in doen, maar dat lukt niet! Moet ik nou eerst wachten tot ie niet meer zo erg ontstoken is ofzo? Of kan hij er dan helemaal niet meer in?
Oud 14-02-2003, 14:07
Verwijderd
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
Ik heb een navelpiercing... en hij was een beetje ontstoken, dus heb ik hem eruit gehaald (gisteren). Nu wilde ik 'm er weer in doen, maar dat lukt niet! Moet ik nou eerst wachten tot ie niet meer zo erg ontstoken is ofzo? Of kan hij er dan helemaal niet meer in?
eh ik denk dattie dichtgegroeid is.

zowieso moet je em niet eruit halen als het ontstoken is, het geneest beter als er een piercing in blijft zitten..naja dat is bij je lip zo, weet nie of het voor navel ook geldt.
Oud 14-02-2003, 14:17
Verwijderd
Hoi

Ik wil ook graag 'n piercing, een ringetje door m'n onderlip (in 't midden) waar ik eventueel ook 'n staafje in zou kunnen doen. Nou heb ik niet zo'n zin om ontzettend veel geld uit te geven bij zo'n sjop maar ik ben behoorlijk huiverig wat diy betreft, zeker na het zien van de foto's van Misfits' vriendin..
Oud 14-02-2003, 15:48
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef:
Hoi

Ik wil ook graag 'n piercing, een ringetje door m'n onderlip (in 't midden) waar ik eventueel ook 'n staafje in zou kunnen doen. Nou heb ik niet zo'n zin om ontzettend veel geld uit te geven bij zo'n sjop maar ik ben behoorlijk huiverig wat diy betreft, zeker na het zien van de foto's van Misfits' vriendin..
die foto's zagen er best clean uit .

hoe denk je dat 't er in de piercingzaak eruit ziet?
(hehe, Miranda liet mij althans zien hoe 't eruit zag toen die holle naald door m'n bek zat met 'n spiegel en ik kon er door ademen, dat was koel en toen zei ze nog doodleuk, je kan ook die naald laten zitten als je dat leuker vind hehe)
Oud 15-02-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
Volgens mij mag je de piercing er juist NIET uithalen als ie ontstoken is. Dus je hebt stout gedaan en geen navelpiercing meer. Ik denk dat je em opnieuw moet laten zetten als je er eentje wilt.
Oud 16-02-2003, 15:06
Verwijderd
UHmz.. punk-metal-lo vrouwtje.. ik vind het diep triest dat je zo arrogant doet.. bah.. arrogante mensen stinken!
Oud 16-02-2003, 15:27
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

gratis als ik 't mag doen
Meen je dat?
Oud 17-02-2003, 10:25
Gwen.
Gwen. is offline
Kan je op de plek van een labret (die zit net onder je lip topch als ik het nou allemaal snap) een heel klein knopje doen, zeg maar het kleinste neuspiercingformaat, of is het gat daar te groot voor?
Oud 17-02-2003, 12:05
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Fortisi schreef:
Meen je dat?
eh mja... maar ik heb geen officiele documenten en shit dus...
Oud 17-02-2003, 15:38
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
eh mja... maar ik heb geen officiele documenten en shit dus...
en ik heb geen geld
Maar hoe zit dat dan, heb je wel de juiste spullen en ga je hygienisch te werk?
*details*details *
Oud 17-02-2003, 23:48
poesiefox
poesiefox is offline
Ik heb een gouden navelringetje in de aanbieding. Af te halen voor Leidse lezertjes.

Ik ben nogal mager, dus had ik niet genoeg vlees op mijn navel. Zat dat ding zo stom recht naar voren te steken, ik kon er zo een caravan aankoppelen. En toch was ik rete-gelukkig mee.

Ik was er super schoon op(altijd een steriel zestientje erop), het genas steeds prachtig, en toch, zodra we sex hadden scheurde de boel weer uit en ging het ontsteken. Dus:eruit met dat kreng. Al die pijn voor niks geleden.

I s onzichtbaar geheeld gelukkig.
Oud 18-02-2003, 00:35
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Fortisi schreef:
en ik heb geen geld
Maar hoe zit dat dan, heb je wel de juiste spullen en ga je hygienisch te werk?
*details*details *
eh.. juiste spullen, nee ... hygienisch, mja
Oud 18-02-2003, 18:04
nps
nps is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
die foto's zagen er best clean uit .

hoe denk je dat 't er in de piercingzaak eruit ziet?
(hehe, Miranda liet mij althans zien hoe 't eruit zag toen die holle naald door m'n bek zat met 'n spiegel en ik kon er door ademen, dat was koel en toen zei ze nog doodleuk, je kan ook die naald laten zitten als je dat leuker vind hehe)
hey lul, niet zo patsen. Dat deed ze toen ík m'n lippiercing liet zetten En daar was jij wel bij ja.

Exo> Het doet echt géén pijn en kost rond de 50 euro.
Oud 18-02-2003, 18:25
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik moet even mn frustraties kwijt
ik had twee neuspiercings (in een vleugel) ga ik dat tweede gaatje schoonmaken, knopje eruit, schoonmaak schoonmaak, wordt t ineens vet dik en t ging helemaal ontsteken, nu zit er dus een bobbel op mn neus, heb ik nog maar 1 ringetje en dat knopje kan er niet meer in bah.
Oud 18-02-2003, 19:35
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
je hebt net als ik de coolste avatar
Oud 18-02-2003, 19:37
thunder110
thunder110 is offline
Mijn navelpiercing is er door omstandigheden uitgescheurd (dit is inmiddels bijna driekwart jaar geleden). Kan het kwaad als ik 'em nog een keer laat zetten?

En hou dat Britney-gecommentaar op navelpiercingen voor je.
Oud 19-02-2003, 00:30
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
thunder110 schreef:
Mijn navelpiercing is er door omstandigheden uitgescheurd (dit is inmiddels bijna driekwart jaar geleden). Kan het kwaad als ik 'em nog een keer laat zetten?

En hou dat Britney-gecommentaar op navelpiercingen voor je.
nee het kan altijd weer zolang het maar goed genezen is een litteken is een ideale plek voor een piercing angezien er minder zenuwen ed inzitten als normale huid.
Oud 19-02-2003, 00:53
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
hey lul, niet zo patsen. Dat deed ze toen ík m'n lippiercing liet zetten En daar was jij wel bij ja.
pardon????? (hebben we 't vanaaf nog over gehad )
was bij mij ook mutsefluts.. dat geintje flikt ze zowat bij iedereen
Oud 19-02-2003, 13:08
Gwen.
Gwen. is offline
Kan je op de plek van een labret (die zit net onder je lip topch als ik het nou allemaal snap) een heel klein knopje doen, zeg maar het kleinste neuspiercingformaat, of is het gat daar te groot voor?
Oud 19-02-2003, 14:59
eztah
eztah is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Het gat is waarschijnlijk een stuk groter, maar opzich is dat geen probleem(als het staafje van titanyum of chirurgisch staal is.
Wat wel eern probleem is is dat het gat zich aanpast aan de piercing, en dus kleiner wordt. Maar als je die neusring erin wilt houden kan het best denk ik. Ook moet het staafje niet te lang zijn, dan gaat het irriteren.

Wil jij dat nemen? Staat jou best koel denk ik
Oud 19-02-2003, 15:05
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
eztah schreef:
Het gat is waarschijnlijk een stuk groter, maar opzich is dat geen probleem(als het staafje van titanyum of chirurgisch staal is.
Wat wel eern probleem is is dat het gat zich aanpast aan de piercing, en dus kleiner wordt. Maar als je die neusring erin wilt houden kan het best denk ik. Ook moet het staafje niet te lang zijn, dan gaat het irriteren.

Wil jij dat nemen? Staat jou best koel denk ik
Ik wil al heel lang een lippiercing maar ik ga 3 maanden in Italië werken en mag dan officieel geen piercings maar ik wil het iegenlijk nu dus ik zit me in allerlei bochten te wringen, en een heel klein knopje vind ik minder offensive dan een tong of tepelpiercing of tattoeage, die ik mensen die het werk gaan doen dat ik ga doen eerder heb zie hebben. Maar misschien kan ik beter gewoon even wachten. Maar toch. Het lijtk me zo geweldig.
Oud 19-02-2003, 15:09
eztah
eztah is offline
Wat voor een werk ga je doen?
En als je daar eenmaal bent gaan ze je toch niet terug sturen? En als je inderdaad een heel klein onopvallend neusknopje doet moet het geen probleem zijn lijkt mij..

(en doe geen tepelpeirc, is nie mooi)
Oud 19-02-2003, 15:13
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
eztah schreef:
Wat voor een werk ga je doen?
En als je daar eenmaal bent gaan ze je toch niet terug sturen? )
Idd, heb mijn contract al binnen. Maar toch..

Ik ga werken op een camping bij een organisatie Canvas Holidays, vergelijkbaar met Eurocamp ed, bieden een fullservice bungalowtent aan enzo, en ik doe de animatie voor de kids van 4 tot 11
Oud 19-02-2003, 15:28
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik wil al heel lang een lippiercing maar ik ga 3 maanden in Italië werken en mag dan officieel geen piercings maar ik wil het iegenlijk nu dus ik zit me in allerlei bochten te wringen, en een heel klein knopje vind ik minder offensive dan een tong of tepelpiercing of tattoeage, die ik mensen die het werk gaan doen dat ik ga doen eerder heb zie hebben. Maar misschien kan ik beter gewoon even wachten. Maar toch. Het lijtk me zo geweldig.
je kunt toch ook een heeeeel klein balletje nemen om op je piercing te draaien? die zijn er genoeg hoor
Oud 19-02-2003, 15:30
eztah
eztah is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Oehehoe, wat een koele baan
Oud 19-02-2003, 16:03
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
je kunt toch ook een heeeeel klein balletje nemen om op je piercing te draaien? die zijn er genoeg hoor
Ja, lijkt me beter dan helemaal een neuspiercing erin douwen... Past later je gewone pierc. er niet meer in
Oud 20-02-2003, 12:46
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
Ik wilde er ook geen neuspiercing indoen, maar ik bedoelde dat formaat omdat je daar echt miniscule dingetjes bij hebt. Maar je heb dus hele kleine piercinkjes. Heb je ook transparante of roze ofzo?
Oud 20-02-2003, 12:53
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik wilde er ook geen neuspiercing indoen, maar ik bedoelde dat formaat omdat je daar echt miniscule dingetjes bij hebt. Maar je heb dus hele kleine piercinkjes. Heb je ook transparante of roze ofzo?
denk t wel, ik heb een heeeele kleine zilveren met een klein groen diamantje erin, maar je hebt ze vast ook wel gewoon transparant of zilver, weet niet precies waar je woont, maar als je eens in amsterdam bent moet je gewoon even goed kijken in van die souvenirsshops, daar hebben ze echt heel veel keus, en anders gewoon even langs een piercshop (loop je wel de kans dat je 4 keer zoveel betaald)

Oud 20-02-2003, 12:58
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
ruby soho schreef:
denk t wel, ik heb een heeeele kleine zilveren met een klein groen diamantje erin, maar je hebt ze vast ook wel gewoon transparant of zilver
nou das toch nauwelijks opvallend? ?

ik zag eerst ook een meisje die een tongpiercing had doormiddengeknipt waarvan het staafje transparant was. Ze had dus het bolletje aan de binnenkant en aan de buitenkant een heel klein stukje staafje. Was ook best koel.
Oud 20-02-2003, 14:26
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
nou das toch nauwelijks opvallend? ?

ik zag eerst ook een meisje die een tongpiercing had doormiddengeknipt waarvan het staafje transparant was. Ze had dus het bolletje aan de binnenkant en aan de buitenkant een heel klein stukje staafje. Was ook best koel.
k kan me niet echt inbeelden hoe dat er dan uit moet zien... maar t zit niet bepaald comfortabel om een balletje aan de binnenkant te hebben (heb weleens voor n paar uurtjes mn tongpiercing in mn lip moeten doen omdat ie eruit gevallen was :\)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten