Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bad Manners is toch ook 3 dubbel cool! ![]() En ik ga misschien naar de toasters , jaya the cat , pietasters dus ik weet niet of ik daar dan heen ga ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Mgoed ik heb er wel zin in ![]()
|
Ik heb gehoord dat Amsterdam echt de stad to be is op maandagavond, omdat alle bijna alle horecamensen hun vrije dag hebben op maandag en de horecaplekken in Amsterdam wel geopend zijn en dat het dan erg gezellig is.
Ik ga toch maar, voel me weer beter, kater is weerweg en de nieuwe cd van MMBT is echt heel erg koel ![]()
|
![]() |
Ik vond het ook echt super! Ik heb alleen Il prophet (ik weet niet hoe je het schrijft
![]() Maar ik hoop dat Blood or Wiskey slecht was want dat heb ik gemist helaas, maar de bosstones waren weer geweldig! ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() (ik ga nu ff pics maken van mn verwondingen in de pit ![]()
|
![]() |
ok kwas r dus ook uhm tja t was welk leuk eerst snuff gezien kvon ze helaas nie zow geweldig kvond hun geluid n beetje gaar romelig alfof alles te hard stond ofzo er zate wel coole melodien in maar kon r niet veel uit opmaken von ik best jammer
ben daarna naar de overkant gerend om .calibre te kijke die von ik wel cool eiglijk leuk optrede anthousiast von ik ze ook twas n soort funk metal achtig iets met n klein beetje punk daarna de pietasters da was gewoon cool lekkere ska ben ook nog ffe bij smogus weze kijke daar von ik echt geen zak aan slechte nu metal was t kheb veeeeeeeeeel beter gehoord khoef ze ook nie meer tew zien daarna mighty mighty bosstonen die ware gewoon super dope ook het vetste van de avond von ik ben tussedoor ook bij quarashi wezen kijke da was n soort hiphop funk metaliets von ik oook wel relaxt om gewoon chil nar te luisteren en op te dansen blood en wisky was ook leuk kheb t aleen niet helemaal gezien omdat de mense met wie ik was per se weg wouden
|
Verwijderd
|
was geil
![]() eh snuff gemist ( WAAAAROM STAAT ER OP DE SITE DAT T OM 2100 BEGINT ALS ZE OM 2000 AL BEGONNEN WAREN ![]() de bandjes die ik gezien heb The PIEtasters (myr en ik hebben enorme lol gehad met een roadie van hun "pijp me lekker wijf") Smogus --->leuk! The Mighty Mighty bosstones ---> gruwelijk! Quarashi ---> ik ben al fan want een geweldige muziek!! ze noemen zelf hun muziek punk rap, maar ik vind t meer , rapfunkhardrock(met scrathes). Beetje beastieboys achtig (iig de rap). Erg vette show, lekker dansen enzo. Vond ik eigenlijke vetste act van de avond! Blood or Whiskey ---> heeeeeeel koel! Vooral dat vage gitaartje was melig, kon dr leuk op dansen ![]() En t was er gewoon erg gezellig, alleen de pit vond ik dit keer wat minder, bij The pietasters was er een man die me longen zowat uit me borstkast ramde dat ik ff geen lucht meer kreeg.. NOG NOOIT zoiets meegemaakt terwijl ik zo vaak in depit sta ![]() Verder heb ik Fallen_Tear, Black Rainbow, birthmark, otherside, ROeloffie, Operation Jeffrey, McMotion en volgens mij Static_X??? gezien. Oh en of course my lesbian girlfriend muckymouse ![]() edit: *schaam* MIss Quasy sorry i forgotten ![]() Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 13:45. |
![]() |
|
snuff vond ik trouwens tegenvallen.. het geluid stond veeeeeel te hard, en ook niet goed afgesteld in verhouding... en de nummers die ik niet kende (zal de nieuwe cd wel zijn) waren minder leuk als de oude bekende nummers... niet echt snuff meer vind ik.. jammer
de pietasters waren super! ik vond ze zoooveel koeler als ik had verwacht! geweldige band en de mighty mighty bosstones ![]()
|
Ik zag het al bij de Pietasters dat er een aantal mensen waren die een skapit gewoon niet begrijpen, maakte het skanken een stuk minder aantrekkelijk voor me. Maar het was toch nog leuk al moest ik op 1 plek blijven staan
![]() Theodoor jij had gezegd dat je mij gezien had bij NOFX, maar gister stond je op een gegeven moment voor mijn neus (en ik durfde natuurlijk niks te zeggen, vind dat altijd zo stom "jij bent toch Theodoor" ![]()
|
|