Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
http://www.foxnews.com/politics/2010...est=latestnews
Citaat:
|
![]() |
|
|
Mijn vader was boos op mij tijdens het eten, toen wou hij curry in zijn frikandel doen maar omdat hij boos was kneep hij zo hard dat de hele tafel onder zat
![]() En om Frank de Boer... "Ik heb naar veel mensen geluisterd. Ik heb naar Louis van Gaal geluisterd, en ik heb ook naar Johan geCruijfft, ehm geluisterd." Op die manier kwam het er ongeveer uit, ik ging kapot ![]() EDIT: Hahahahhahaah ik kom deze net tegen ![]() http://www.dumpert.nl/mediabase/1242...blah_blah.html Laatst gewijzigd op 10-12-2010 om 23:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Om 2 geniale moppen die ik zojuist hoorde...
![]() Zoontje vraagt aan z’n vader: “Papa wat is een clitoris?” Zegt papa: “Uh uh uh, had je dat gisteravond niet kunnen vragen, toen lag het nog op het puntje van m’n tong!!” Een vader loopt met zijn zoon langs de weilanden en komen bij een grote eik aan. Zegt de vader: “Hier had ik de voor eerste keer sex, en dat was heel bijzonder.” Zegt zijn zoontje: “Hoezo dan, vader?” Vader: “Nou jongen, haar ouders keken van een afstandje toe.” Die zoon schrikt en vraagt: “En wat zeiden die?” Vader: “mehehehehehe” |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #9 fizzle-fluffy | 500 | 26-03-2014 19:14 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #duisent Verwijderd | 500 | 08-11-2011 18:57 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #3 Verwijderd | 500 | 05-04-2011 12:49 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #2 Verwijderd | 500 | 07-02-2011 20:54 | |
De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #miljard Verwijderd | 500 | 26-01-2011 16:20 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 |