Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
goedemorgen allemaal
ik vind het een goede gewoonte om in de brugklas wél je best te doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
HM! Mijn waterkoker gaat automatisch uit als hij kookt. Maar ik kan het wel proberen ![]() In mijn studentenkookboek 'ETEN op je eigen' van Midas Dekkers, staat een recept op eieren te pocheren in een koffiezetapparaat. Hoe gaaf is dat, dan heb je alleen een koffiezetapparaat, en dan eet je gewoon elke ochtend eggs benedict ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sann Quis naamzoek.
Deze man is advocaat. Mocht je het gehad hebben na een paar minuten zet dan even door naar 11.00 ongeveer. Daar beweert hij dat de rechtbank en het OM medeplichtig zijn aan de feiten die Wilders ten laste zijn gelegd http://www.dumpert.nl/mediabase/1502...ge_versie.html Laatst gewijzigd op 28-05-2011 om 09:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ze hebben nog bijzonder veel geduld met hem vind ik, ik had het niet met hem uitgehouden. Die van ''je kunt criminelen die gestraft worden met een taakstraf en criminelen die gestraft worden met gevangenis niet met elkaar vergelijken'' is overgiens ook advocate. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: