| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
goedemorgen allemaal
ik vind het een goede gewoonte om in de brugklas wél je best te doen maar ook dan heb je nog genoeg vrije tijd over hoor. Ik was in de brugklas ook een braverd die 8en en 9ens haalde en ik was denk ik ongeveer 1 uurtje per dag met huiswerk bezig, dat is goed te doen en ja het maakt wel uit hoe makkelijk je leert natuurlijk, maar de basisschool stuurt je niet voor niets naar het vwo.
|
|
|
||
|
Citaat:
HM! Mijn waterkoker gaat automatisch uit als hij kookt. Maar ik kan het wel proberen ![]() In mijn studentenkookboek 'ETEN op je eigen' van Midas Dekkers, staat een recept op eieren te pocheren in een koffiezetapparaat. Hoe gaaf is dat, dan heb je alleen een koffiezetapparaat, en dan eet je gewoon elke ochtend eggs benedict
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Sann Quis naamzoek.
Deze man is advocaat. Mocht je het gehad hebben na een paar minuten zet dan even door naar 11.00 ongeveer. Daar beweert hij dat de rechtbank en het OM medeplichtig zijn aan de feiten die Wilders ten laste zijn gelegd http://www.dumpert.nl/mediabase/1502...ge_versie.html Laatst gewijzigd op 28-05-2011 om 10:44. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovenop alle non-juridische bla bla, spreekt hij de voorzitter van de rechtbank aan met ''nou jaaaa, meneer!'' Edit: en met ''je.'' ![]() Ze hebben nog bijzonder veel geduld met hem vind ik, ik had het niet met hem uitgehouden. Die van ''je kunt criminelen die gestraft worden met een taakstraf en criminelen die gestraft worden met gevangenis niet met elkaar vergelijken'' is overgiens ook advocate.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
). Edit: ik denk het niet want ik heb er wat betreft Nederland nog nooit van gehoord tijdens mijn studie. Sann naamzoek.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
want vanaf de vijfde deed ik alleen opdrachten maar geen leerwerk meer, en daarmee haal je ook wel zessen en zevens, maar als je dat bij je studie doet dan red je het niet dus toen had ik studievertraging
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|