Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2011, 16:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is niet omdat ze een laag BMI heeft.
Nee, omdat ze een lekkere kont heeft. En dat is wat ik precies niet heb. En bij elkaar hebben we een lekkere kont en dikke tetten, maar het zou prima zijn als we allebei allebei hadden toch?
Citaat:
Is zo, ja. Kon je dat aan zo'n klein stukje foto zien? En gewoon, ik heb er niet echt over nagedacht ofzo. Ik vond dit leuker klinken.
ja
Is dit ook een achterstevoren?
Citaat:
Fizzle waarom negeer je mijn post?
Negeer ik een post?
Het zijn er alleen zoveel, en ik lees niet chromatisch (of hoe noem je dat, met de tijd mee)
Advertentie
Oud 27-05-2011, 16:01
Verwijderd
Hoe wil je een dikke kont krijgen als je 5 kg afvalt? Je billen zijn vooral vet hoor
Oud 27-05-2011, 16:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
nee niet dik juist!
Zo'n heel ronde, met heel dunne benen eronder. Niet mager, gewoon heel strak alles.
Oud 27-05-2011, 16:02
Verwijderd
Nou fizzle, ik hoop dat het je lukt en dat je vader straks ook op jou geilt Succes!
Verwijderd
Citaat:
Nou, ja wel als je dat echt wilde
En je weet hoe ik eruit zie, toch? Ik hoop echt serieus dat iedereen me ervan weerhoudt als ik zulke plannen kenbaar maak, omdat ik dan waarschijnlijk mijn verstand aan het verliezen ben.

Citaat:
Nouja, het was maar een indicatie. Ik zei alleen dat ik dat BMI zou hebben als ik ongeveer 5 kilo afval, wat me een reëel gewicht lijkt, en dat dat dan nog niet ongezond is.
En nee, dat het maar vijf kilo scheelt tot je aan de 19,5 zit is dus een indicatie dat vijf kilo afvallen vrij veel is, in jouw geval.

Citaat:
Maar dat kan niet, dan heb je een D bij de merken waar je nu een C bij hebt!
Niet waar, dan heb ik daarin een volle C.
Verwijderd
Ik wil ook dunne lange benen, maar als dat je bouw niet is zul je echt nooit dunne benen krijgen hoor, tenzij je anorexia-dun wordt.
Oud 27-05-2011, 16:04
Verwijderd
Ik voel heel de tijd in mijn kont/achterbovenbeen een raar soort gevoel wat je soms ook hebt als er een spiertje trilt in je oog.

Zou dit het zijn?

Sarah naamzoek. Straks heb ik een bloedprop en ga ik dood.
Oud 27-05-2011, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Negeer ik een post?
Het zijn er alleen zoveel, en ik lees niet chromatisch (of hoe noem je dat, met de tijd mee)
Nevermind.

Citaat:
Ik wil ook dunne lange benen, maar als je klein bent kan dat alleen door ze te breken en op te rekken
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, omdat ze een lekkere kont heeft. En dat is wat ik precies niet heb. En bij elkaar hebben we een lekkere kont en dikke tetten, maar het zou prima zijn als we allebei allebei hadden toch?
Pics or your roommate didn't happen!
Verwijderd
Citaat:
ja
Is dit ook een achterstevoren?
Nee!

Citaat:
Hoe wil je een dikke kont krijgen als je 5 kg afvalt? Je billen zijn vooral vet hoor

edit: dit was de verkeerde quote maar ik heb geen zin om aan te passen. Ik bedoelde die dat haar vader straks ook op haar geilt.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou fizzle, ik hoop dat het je lukt en dat je vader straks ook op jou geilt Succes!
Citaat:
En je weet hoe ik eruit zie, toch? Ik hoop echt serieus dat iedereen me ervan weerhoudt als ik zulke plannen kenbaar maak, omdat ik dan waarschijnlijk mijn verstand aan het verliezen ben.

En nee, dat het maar vijf kilo scheelt tot je aan de 19,5 zit is dus een indicatie dat vijf kilo afvallen vrij veel is, in jouw geval.

Niet waar, dan heb ik daarin een volle C.
Maar je hebt nu toch 20? Dan moet je 1 kilo afvallen voor 19,5 ofzo. Dat is heel makkelijk: dan ga je naar de plee en dan ben je klaar!
Hm, ik had gewoon het idee dat 5 kilo niet zoveel was.
Citaat:
Ik wil ook dunne lange benen, maar als dat je bouw niet is zul je echt nooit dunne benen krijgen hoor, tenzij je anorexia-dun wordt.
Jah. Maar dat is kut en ik doe er wat aan zodat ik niet jaloersbitcherig hoef te zijn. Hoewel het nog niet werkt
Oud 27-05-2011, 16:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Pics or your roommate didn't happen!
Er staan geen full-body-pics op facebook. Sorry. Maar ze lijkt op carice van houten.
Verwijderd
Citaat:
Ik voel heel de tijd in mijn kont/achterbovenbeen een raar soort gevoel wat je soms ook hebt als er een spiertje trilt in je oog.

Zou dit het zijn?

Ik denk een tumor.
Verwijderd
Citaat:
Maar je hebt nu toch 20? Dan moet je 1 kilo afvallen voor 19,5 ofzo. Dat is heel makkelijk: dan ga je naar de plee en dan ben je klaar!

Jah. Maar dat is kut en ik doe er wat aan zodat ik niet jaloersbitcherig hoef te zijn. Hoewel het nog niet werkt
Als je jaloers bent moet je daar wat aan gaan doen, niet aan je gewicht.
Verwijderd
Citaat:
Het ging toch niet om cijfertjes zij je zelf?! Waarom val je dan geen 3 kilo af? Waarom die ondergrens van 19,5 opzoeken? Waarom het als verantwoording gebruiken? Ik wil echt niet zeggen dat je niet op je gewicht mag letten hoor, maar je doet het imo verkeerd. Je weet nergens iets vanaf en gaat wel plannen trekken die naïef en irreëel zijn. Van je cellulitis afraken bijvoorbeeld, not gonna happen.
Verwijderd
Citaat:
Maar ze lijkt op carice van houten.
Fffuuu. Ik voel je chick.
Oud 27-05-2011, 16:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Er staan geen full-body-pics op facebook. Sorry. Maar ze lijkt op carice van houten.
Whut
Oud 27-05-2011, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Whut
H'e noodles te dunne mattie, wat zullen we als avondeten eten? Ik heb het met de drop wel weer gehad.
Oud 27-05-2011, 16:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Jezus, Fizzle heeft duidelijk haar vriendje al een tijdje niet gezien.
Verwijderd
Fizzle, je kunt ook gaan roken!
Verwijderd
Citaat:
Oud 27-05-2011, 16:14
Verwijderd
Fizzle, wil je je buurmeisje anders aan me voorstellen?
Oud 27-05-2011, 16:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
H'e noodles te dunne mattie, wat zullen we als avondeten eten? Ik heb het met de drop wel weer gehad.
Nou, dat wou ik zo met de boodschappen gaan bepalen.

Ik ga denk ik hamlapjes met groenten(!) en tomatenprut maken, met pasta oid.
Oud 27-05-2011, 16:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oud 27-05-2011, 16:18
Verwijderd
Citaat:

Zou dit het zijn?

Ik denk dat je een trillend spiertje in je kont hebt
Ik heb dat wel eens in mijn bovenbeen, vet gaaf, dan zie ik m'n knieschijf zo wiebelen zonder dat ik iets doe
Carn
Carn is offline
och, je moet gewoon realistische doelen stellen als je wil afvallen. Ik heb mezelf voorgenomen om in pak m beet 1.5 jaar tijd 8 a 10 kilo kwijt te raken. Supereasy; gewoon iets minder / bewuster eten en regelmatig sporten .
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
true, true
Citaat:
Ja dat is goed voor mijn carrière wel
Citaat:
Fizzle, wil je je buurmeisje anders aan me voorstellen?
Ze heeft een vriendje
Oud 27-05-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat wou ik zo met de boodschappen gaan bepalen.

Ik ga denk ik hamlapjes met groenten(!) en tomatenprut maken, met pasta oid.
Hmm, dat kan ik niet. Ik denk dat ik ratatouille maak, met bulgur of zo. En veel feta.
Oud 27-05-2011, 16:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het ging toch niet om cijfertjes zij je zelf?! Waarom val je dan geen 3 kilo af? Waarom die ondergrens van 19,5 opzoeken? Waarom het als verantwoording gebruiken? Ik wil echt niet zeggen dat je niet op je gewicht mag letten hoor, maar je doet het imo verkeerd. Je weet nergens iets vanaf en gaat wel plannen trekken die naïef en irreëel zijn. Van je cellulitis afraken bijvoorbeeld, not gonna happen.
Sorry!
Ik dacht dat cellulitis kwam met te dik zijn.
Citaat:
Als je jaloers bent moet je daar wat aan gaan doen, niet aan je gewicht.
weet ik. Maar ik snap hoe je moet afvallen en niet hoe je niet jaloers kan zijn

Citaat:
Fffuuu. Ik voel je chick.
echt he <33
Verwijderd
Ik denk dat ik friet eet
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hmm, dat kan ik niet. Ik denk dat ik ratatouille maak, met bulgur of zo. En veel feta.
Waarom kan je dat niet? En wat is bulgur?
Verwijderd
En er is op zich niets mis met een paar kilo willen afvallen als je een gezond gewicht hebt, maar doe het dan omdat je in te korte tijd een paar kilo bent aangekomen, dus om te voorkomen dat je dik wordt, en doe het door te sporten en te niet-snoepen ipv te dieëten, en niet omdat je ineens denkt van '...maar eigenlijk ben ik wel dik'.
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft een vriendje
Noh!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Sorry!
Ik dacht dat cellulitis kwam met te dik zijn.
Echt
Verwijderd
Citaat:
bulgur lijkt op couscuos maar dan van tarwe gemaakt ipv van gierst
Oud 27-05-2011, 16:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Noh!
Alles kan kapot
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En er is op zich niets mis met een paar kilo willen afvallen als je een gezond gewicht hebt, maar doe het dan omdat je in te korte tijd een paar kilo bent aangekomen, dus om te voorkomen dat je dik wordt, en doe het door te sporten en te niet-snoepen ipv te dieëten, en niet omdat je ineens denkt van '...maar eigenlijk ben ik wel dik'.
Maar ik ben niet aangekomen! Maar dat betekent toch niet dat ik niet een paar kilo kwijt mag?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
bulgur lijkt op couscuos maar dan van tarwe gemaakt ipv van gierst
Hmm, ok.

Quis, Utrecht was het he? Tot zo!
Oud 27-05-2011, 16:22
Verwijderd
Cellulite is onregelmatig gevulde vetcellen, als je dik bent valt dat meer op dan als je dun bent, maar vrijwel iedereen (die de halve dag zit) heeft het wel.
Cellulitis is een ontsteking van het onderhuids bindweefsel en dat hebben jullie helemaal niet terminologie!
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik bijna 24 jaar vegetarier ben en niet weet hoe ik dat moet doen + het niet in huis heb.
Hippievoedsel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bulgur
Carn
Carn is offline
och, toen ik nog diehard sportte woog ik 69kg, dat was ook behoorlijk schraal.
Verwijderd
Citaat:
Alles kan kapot
Ik dacht wel dat iemand dat zou zeggen. Maar zo zit ik niet in elkaar natuurlijk!
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ben niet aangekomen! Maar dat betekent toch niet dat ik niet een paar kilo kwijt mag?
Vind ik wel. Je hebt een gezond stabiel gewicht, waarom zou je daar iets aan willen veranderen? Als dit gewicht vorig jaar goed was, waarom nu dan ineens niet meer?
Oud 27-05-2011, 16:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Alles kan kapot
jah. Ze praat over hem zoals ik over mijn vorige vriendje praatte toen ik vreemdging.
Maar hee, als het uitgaat he, dan gaat ze troost-trio's doen met mij en mijn vriend. Sorry Etmakas!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vind ik wel. Je hebt een gezond stabiel gewicht, waarom zou je daar iets aan willen veranderen? Als dit gewicht vorig jaar goed was, waarom nu dan ineens niet meer?
wat is gezond stabiel? Dat is een beetje context-gevoelig lijkt me.
Verwijderd
Ik ga naar huis anders worden de stooflapjes te gaar, doei!
Oud 27-05-2011, 16:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vorig jaar was ik zwaarder, en daarna ben ik ruim 6 kilo afgevallen toen ik ziek was, en nou zit er weer 3 kilo aan en die wil ik er eigenlijk wel weer af maar dan langzaam en met beleid omdat ik er in geen jaren zo goed uitzag als toen ik zo ziek was.
Oud 27-05-2011, 16:24
Verwijderd
Citaat:
wat is gezond stabiel? Dat is een beetje context-gevoelig lijkt me.
Als vuistregel een gezond BMI met een gezonde taille-omvang, en dat het in het afgelopen jaar niet veranderd is
Oud 27-05-2011, 16:25
Verwijderd
ben ik nog op tijd ????? het gaat hier altijd over dingen die mijn interesse hebben als ik er niet ben ;(
Oud 27-05-2011, 16:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ga naar huis anders worden de stooflapjes te gaar, doei!
dagdag!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten