Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja, maar er wordt niets besproken, er wordt iets over gezegd en dat is het. Die van Nieuwkerk stelt altijd sturende kutvragen die vaak helemaal niet interessant of van toepassing zijn op het onderwerp. Het feit dat het snel wordt besproken zegt juist ontzettend veel over de doelgroep, en niet over de onderwerpen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu overdrijf je nogal ![]() Ik hoef om half 8 's avonds na het eten niet op mijn puntje van mijn stoel te zitten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Eens kijken wat de AH nog meer heeft. Kut als je de keuken niet kan gebruiken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waarom moet je weer daar naar verwijzen? Is het weer niet intellectueel genoeg volgens jullie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben zelf nu wel een beetje voorzichtig trouwens. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Omdat DWDD een typisch voorbeeld is van een maatschappelijke ontwikkeling, namelijk jezelf afsluiten voor vele zaken en de informatie die je voorgeschoteld krijgt alleen nog maar willen accepteren als in een hap-slik-weg formaat is.
||
Citaat:
Nou, dat dus.
||
Citaat:
En koken kan ik niet want ik kan de keuken dit weekend niet gebruiken. Zijn kant-en-klare salades wel veilig? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Carn ga nou niet zo interessant doen. Ik ben trots op je dat jij veel meer intellectuele programma's kijkt dan ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() O en ik vind dat je toch wel gaat als het je tijd is, maar dat is niet echt een forumbestendige opmerking. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Spiegel Online heeft een themapagina over EHEC:
http://www.spiegel.de/thema/ehec/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik kijk amper tot geen TV want dat is niet actueel genoeg, interwebz ftw.
|||
Citaat:
Misschien haal ik maar een instant soep. Of ik eet een boterham. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |