Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Maar een waterkoker maakt gewoon kokend water, dus als je even geen toegang hebt tot een keuken dan kun je er prima eten in maken. Het is alleen een gedoe met afwassen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, me gusta is toch wel al gedaan, zie ik.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar je kan er toch geen pasta mee koken? Het knopje gaat uit bij het koken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, ik kon er weinig vinden, alleen een paar trollfaces en een forever alone guy, maar geen van deze zijn echt heel erg mooi ![]() Ik kijk wel ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is dat een bedrijfsnaam? Citaat:
Waarom is die Opzij-vrouw zo aangekomen, eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Huisgenootje heeft ook weleens de politie gebeld voor die agressieve kutlul waarmee ik toen in huis woonde. Supernaar was dat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar jouw reactie leert mij dat DC geen bedrijfsnaam is, maar een tv-programma. Heb meteen gegoogeld en ik voorspel facepalms van mensen die het kunst en basiskennis vinden. Zag wel Toren C vandaag! Wist niet dat dat weer kwam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pasta hoeft niet per se een constante temperatuur van 100 graden te hebben om gaar te worden, he ![]() Sowieso is het alleen op zeeniveau dat water bij 100 graden kookt, in de bergen ligt het kookpunt veel lager. En toch kunnen mensen daar gewoon hun eten bereiden. TL;DR moet gewoon kunnen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pasta wordt toch gaar door de temperatuur, als je pasta in koud water legt gebeurt er volgens mij geen hol hoor? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|