Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2011, 23:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dag
Nacht!
Advertentie
Oud 27-05-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Dag
Hola, tjikita!
Oud 27-05-2011, 23:46
Verwijderd
mmm ik word tegenwoordig zes keer zo snel aangeschoten dan normaal. Vraag me af waar dat aan ligt, uitputting van het afstuderen, gewichtsverlies, algemene mietjesheid of een combinatie. Gek gevoel wel, qua alcoholtolerantie ben ik weer zestien.
Oud 27-05-2011, 23:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mensen welke meme zal ik natekenen? ;o Ik voel me geinspireerd door dit:

Oud 27-05-2011, 23:51
Verwijderd
net 112 gebeld. Er was hier een stelletje tegen elkaar aan het schreeuwen, blijkbaar was dat wijf vreemdgegaan en hij stond voor een deur haar vlam op te wachten zei hij. Eerst nog een beetje schreeuwen enzo, maar toen ging die vent helemaal door het lint en gooide een fles kapot tegen een muur, trekken en duwen aan dat mokkel. Die is nu weggerend jankend, maar die vent staat er nog.
Verwijderd
Citaat:
Oja, Para!

ik was van plan om een meme guy na te tekenen, de rage guy of de trollface...Of weet je een betere?
Ha, een realistische render van, bedoel je? Dat ben ik ook al een tijdje van plan Maar ik zou sowieso niet trollface doen, die is al heel vaak gedaan. Rage guy en forever alone guy ook. Me gusta heb ik nog nooit in een realistische render gezien, en okay guy en lol guy ook niet, die kun je wel doen. Nouja, of je hebt /care aan wat er al gedaan is, gaat hierheen en zoekt iets wat jou wel leuk lijkt om te maken.

Citaat:
WTF?
Ik leg wel mn satéstokjes in de waterkoker.
Waarom?

Maar een waterkoker maakt gewoon kokend water, dus als je even geen toegang hebt tot een keuken dan kun je er prima eten in maken. Het is alleen een gedoe met afwassen.
freezer
freezer is offline
TrollFace <3
Oud 27-05-2011, 23:52
Verwijderd
Oh, me gusta is toch wel al gedaan, zie ik.
Oud 27-05-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
mmm ik word tegenwoordig zes keer zo snel aangeschoten dan normaal. Vraag me af waar dat aan ligt, uitputting van het afstuderen, gewichtsverlies, algemene mietjesheid of een combinatie. Gek gevoel wel, qua alcoholtolerantie ben ik weer zestien.
Oh ik ben juist immuun geworden voor alcohol lijkt wel. Heb aardig wat wodka gedronken, en ben niet echt nuchter, maar ook zeker niet dronken.
Oud 27-05-2011, 23:55
Verwijderd
Citaat:
net 112 gebeld. Er was hier een stelletje tegen elkaar aan het schreeuwen, blijkbaar was dat wijf vreemdgegaan en hij stond voor een deur haar vlam op te wachten zei hij. Eerst nog een beetje schreeuwen enzo, maar toen ging die vent helemaal door het lint en gooide een fles kapot tegen een muur, trekken en duwen aan dat mokkel. Die is nu weggerend jankend, maar die vent staat er nog.

Citaat:

Waarom?

Maar een waterkoker maakt gewoon kokend water, dus als je even geen toegang hebt tot een keuken dan kun je er prima eten in maken. Het is alleen een gedoe met afwassen.
Waarom ik mn saté dr in leg? Omdat het 10 minuten in heet water moet liggen, volgens de bereidingswijze.

Maar je kan er toch geen pasta mee koken? Het knopje gaat uit bij het koken.
Oud 27-05-2011, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Oh jeetje. En waar is dat precies? Bij jou in het gebouw? Wat hoor je nu?
Oud 27-05-2011, 23:56
Verwijderd
Laat ik ff controversieel zijn: ik vind die trollface niks. Stom, idioot, lelijk en vies.
Oud 27-05-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Laat ik ff controversieel zijn: ik vind die trollface niks. Stom, idioot, lelijk en vies.
vies

Ik vind Debiteuren Crediteuren vies, maar dat snappen mensen meestal niet.
Oud 27-05-2011, 23:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ha, een realistische render van, bedoel je? Dat ben ik ook al een tijdje van plan Maar ik zou sowieso niet trollface doen, die is al heel vaak gedaan. Rage guy en forever alone guy ook. Me gusta heb ik nog nooit in een realistische render gezien, en okay guy en lol guy ook niet, die kun je wel doen. Nouja, of je hebt /care aan wat er al gedaan is, gaat hierheen en zoekt iets wat jou wel leuk lijkt om te maken.
Oh, aha

Ja, ik kon er weinig vinden, alleen een paar trollfaces en een forever alone guy, maar geen van deze zijn echt heel erg mooi
Ik kijk wel
Oud 27-05-2011, 23:58
freezer
freezer is offline
Ik cind Leatherman vies
Oud 28-05-2011, 00:00
Verwijderd
He bah, Jelle Brandt Corstius doet Zomergasten weer dit jaar. Vond hem maar stom.

Maar eigenlijk vind ik Zomergasten sowieso maar een stom en irritant programma.
Oud 28-05-2011, 00:00
Verwijderd

Zo.
Oud 28-05-2011, 00:01
Verwijderd
Hard voor je Noedel, is allemaal al gedaan dus! *wijst en lacht*
Oud 28-05-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
vies

Ik vind Debiteuren Crediteuren vies, maar dat snappen mensen meestal niet.
Ja, smerig om naar te kijken.

Is dat een bedrijfsnaam?

Citaat:
He bah, Jelle Brandt Corstius doet Zomergasten weer dit jaar. Vond hem maar stom.

Alweer? Niet dat ik kijk.
Waarom is die Opzij-vrouw zo aangekomen, eigenlijk?
Oud 28-05-2011, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, smerig om naar te kijken.

Is dat een bedrijfsnaam?

Alweer? Niet dat ik kijk.
Waarom is die Opzij-vrouw zo aangekomen, eigenlijk?

Welke opzij-vrouw?
Oud 28-05-2011, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Oh jeetje. En waar is dat precies? Bij jou in het gebouw? Wat hoor je nu?
stukje verder, nu staat de politie er maar ik kan het niet horen. Die schreeuwen doorgaans niet zo hard als ruziende dronken stelletjes
geloof dat ie nu weg wordt gestuurd.
Oud 28-05-2011, 00:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Als Hans Teeuwen en Bram vd Vlugt maar aanschuiven, vind ik alles best, zelfs Connie 'ik steek er nog eentje op rochel' Palmen
Oud 28-05-2011, 00:06
Verwijderd
Citaat:
stukje verder, nu staat de politie er maar ik kan het niet horen. Die schreeuwen doorgaans niet zo hard als ruziende dronken stelletjes
geloof dat ie nu weg wordt gestuurd.
Oke.

Huisgenootje heeft ook weleens de politie gebeld voor die agressieve kutlul waarmee ik toen in huis woonde.
Supernaar was dat.
Oud 28-05-2011, 00:07
Verwijderd
voor het eerst geloof ik dat ik 112 belde. Kost me elke keer zoveel geld joh dat carenummer van ze, 0900tuig. En die man was moeilijk agri dus tja.
Verwijderd
Citaat:
voor het eerst geloof ik dat ik 112 belde. Kost me elke keer zoveel geld joh dat carenummer van ze, 0900tuig. En die man was moeilijk agri dus tja.
moeilijk agri
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hard voor je Noedel, is allemaal al gedaan dus! *wijst en lacht*
Ik kan het beter ;o
Verwijderd
Citaat:
Welke opzij-vrouw?
Ik had het over die trollface dus.
Maar jouw reactie leert mij dat DC geen bedrijfsnaam is, maar een tv-programma. Heb meteen gegoogeld en ik voorspel facepalms van mensen die het kunst en basiskennis vinden.

Zag wel Toren C vandaag! Wist niet dat dat weer kwam.
Oud 28-05-2011, 00:08
Verwijderd
Ik ga straks lekker warm douchen joh, nu al zin in.

Zit hier halfnaakt. Best wel koud.

Oud 28-05-2011, 00:09
Verwijderd
Die Opzij redactrice, margriet ofzo? Zij deed vorig jaar dta programma dacht ik?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe gaat een 112-gesprek eigenlijk in de praktijk? Ik stel me altijd een droogkloot aan de andere kant van de lijn voor, die totaal niet begaan is met de beller.
Verwijderd
Citaat:
Waarom ik mn saté dr in leg? Omdat het 10 minuten in heet water moet liggen, volgens de bereidingswijze.

Maar je kan er toch geen pasta mee koken? Het knopje gaat uit bij het koken.
Oh, ik eet nooit saté, dus dat wist ik niet.

Pasta hoeft niet per se een constante temperatuur van 100 graden te hebben om gaar te worden, he Volgens mij wordt het al 'gaar' als je het in een glas koud water legt, alleen is het dan koud en vies in plaats van warm en lekker. En bij groente kun je gewoon elke minuut het knopje weer indrukken, dan blijft het water tussen de 95 en de 100 graden, daar worden ze makkelijk gaar van.

Sowieso is het alleen op zeeniveau dat water bij 100 graden kookt, in de bergen ligt het kookpunt veel lager. En toch kunnen mensen daar gewoon hun eten bereiden.

TL;DR moet gewoon kunnen
Oud 28-05-2011, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ga straks lekker warm douchen joh, nu al zin in.

Zit hier halfnaakt. Best wel koud.

Zo laat nog? Ik lig al in bed, klaar om te gaan slapen wanneer ik daar aan toe ben (driekwartnaakt).
Oud 28-05-2011, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Pasta hoeft niet per se een constante temperatuur van 100 graden te hebben om gaar te worden, he Volgens mij wordt het al 'gaar' als je het in een glas koud water legt, alleen is het dan koud en vies in plaats van warm en lekker.
Wut?

Pasta wordt toch gaar door de temperatuur, als je pasta in koud water legt gebeurt er volgens mij geen hol hoor?
Oud 28-05-2011, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Zo laat nog? Ik lig al in bed, klaar om te gaan slapen wanneer ik daar aan toe ben (driekwartnaakt).
Zo laat nog ja.

Douche ook weleens om 3 uur ofzo
Oud 28-05-2011, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik eet nooit saté, dus dat wist ik niet.

Pasta hoeft niet per se een constante temperatuur van 100 graden te hebben om gaar te worden, he Volgens mij wordt het al 'gaar' als je het in een glas koud water legt, alleen is het dan koud en vies in plaats van warm en lekker. En bij groente kun je gewoon elke minuut het knopje weer indrukken, dan blijft het water tussen de 95 en de 100 graden, daar worden ze makkelijk gaar van.

Sowieso is het alleen op zeeniveau dat water bij 100 graden kookt, in de bergen ligt het kookpunt veel lager. En toch kunnen mensen daar gewoon hun eten bereiden.

TL;DR moet gewoon kunnen
Ik dacht altijd dat pasta klef werd van onvoldoende watergraadjes. ;x
Oud 28-05-2011, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Hoe gaat een 112-gesprek eigenlijk in de praktijk? Ik stel me altijd een droogkloot aan de andere kant van de lijn voor, die totaal niet begaan is met de beller.
Ik vond ze wel aardig! Je moet eerst zeggen of je de politie, de brandweer of de ambulance nodig hebt, dan word je doorverbonden en daarna moet je uitleggen wat er is. En ze schrijven ook je telefoonnummer op, voor als je moet getuigen ofzo.
Oud 28-05-2011, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Zo laat nog ja.

Douche ook weleens om 3 uur ofzo
Je moet e rmaar zin in hebben.
Oud 28-05-2011, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vond ze wel aardig! Je moet eerst zeggen of je de politie, de brandweer of de ambulance nodig hebt, dan word je doorverbonden en daarna moet je uitleggen wat er is. En ze schrijven ook je telefoonnummer op, voor als je moet getuigen ofzo.
Vragen ze dat nummer aan je, of melden ze je dat ze je nummer van de nummermelder in het bestandje vermelden?
Oud 28-05-2011, 00:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar wat als je nou beide of alledrie nodig hebt? Ik zie de besluiteloze mensen al twijfelen!
Oud 28-05-2011, 00:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wut?

Pasta wordt toch gaar door de temperatuur, als je pasta in koud water legt gebeurt er volgens mij geen hol hoor?
Jawel, dan wordt het zompig en vies.
Oud 28-05-2011, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Jawel, dan wordt het zompig en vies.
Maar toch niet gaar?
Oud 28-05-2011, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht altijd dat pasta klef werd van onvoldoende watergraadjes. ;x
Oh, dat geloof ik best, dat het klef/minder lekker wordt als je het niet in kokend (of in elk geval erg warm) water doet. Maar een paar graden zal niet zoveel uitmaken, lijkt me.

Citaat:
Wut?

Volgens mij wordt het vooral gaar doordat het water opneemt, en dat gebeurt in koud water ook wel.
Oud 28-05-2011, 00:19
Verwijderd
Oh wacht, Pip belde niet 112 maar dat ene tuignummer van ze. Ja, daar vind ik ze ook maar chagrijnig.
Oud 28-05-2011, 00:21
Verwijderd
Tuignummer. Voor 't eerst dat ik dát hoor. </provinciaaltje>
Oud 28-05-2011, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Vragen ze dat nummer aan je, of melden ze je dat ze je nummer van de nummermelder in het bestandje vermelden?
Ze vragen het.
Oud 28-05-2011, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Tuignummer. Voor 't eerst dat ik dát hoor. </provinciaaltje>
0900-8844, oftewel (in de volksmond) 0900-TUIG. Dat is het nummer dat je moet bellen als je wel ergens politie bij wil, maar er niet echt spoed is.
Oud 28-05-2011, 00:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar toch niet gaar?
Nee, nouja, wat is gaar...
Oud 28-05-2011, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht, Pip belde niet 112 maar dat ene tuignummer van ze. Ja, daar vind ik ze ook maar chagrijnig.
nee andersom ik belde juist voor het eerst geloof ik 112 ipv 0900tuig, vanwege de belkosten elke keer. En dan blijk ik altijd voor urgente dingen te bellen en word ik alsnog naar 112 doorgeschakeld.
Dus ik dacht ik bel ze ff rechtstreeks.
Oud 28-05-2011, 00:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Volgens mij wordt het vooral gaar doordat het water opneemt, en dat gebeurt in koud water ook wel.
Volgens mij is gaar synoniem voor 'lang genoeg gekookt', dus koud wordt het niet gaar
Oud 28-05-2011, 00:31
Verwijderd
Citaat:
nee andersom ik belde juist voor het eerst geloof ik 112 ipv 0900tuig, vanwege de belkosten elke keer. En dan blijk ik altijd voor urgente dingen te bellen en word ik alsnog naar 112 doorgeschakeld.
Dus ik dacht ik bel ze ff rechtstreeks.
Hoevaak bel jij wel niet d ehulpdiensten dan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten