Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die reclame van PZA Shoarma is trouwens ook briljant. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind al die voetbalreclames wel koel..
Die van Nike is gewoon geweldig, door de muziek en de sfeer die erbij hangt, die van Knorr (geloof ik) met Ronald (Of was het Frank?) De Boer is geweldig door hoe hij is, en ik heb me doodgelachen toen ik die nieuwe variatie van Delta Loyd zag, met die foto van Guus Hiddink. ![]() En verder.. Euhmz.. ![]() |
![]() |
|
Eeuhmz, hijs al wel een beetje oud maja. Die reclame over de bruiloft van Maxima en W-A. Van zo'n oud mannetje dat dan een taart moet komen brengen en dan rijdt ie zo heeeel voorzichtig.
En dan ineens zo'n moedereend op de weg met kleintjes, en dan moet ie ineens zo remmen. Zie je die taart tegen het raam vliegen, en dan het gezicht van die man, zoooooo zielig ![]() ![]() ![]()
|
- Dat spotje met die tennisters die zo kreunen en de scheidsrechter die dan mee gaat kreunen.
![]() - Die Chello-reclame met die man achter de computer die de baby helemaal onderknoeit. ![]() - Dat spotje van HAK waarbij een boer een andere boer inhaalt met de tractor. ![]() - Dat strip-spotje met die vetzak. ![]() - Dat spotje met dat echtpaar in dat spookhuis, waarin ze alles aankruisen wat ze nodig hebben, en uiteindelijk dat spook een bijl aankruist. ![]() - Die oude spotjes van Rollo, met name die met die olifant die een vent een knal voor zijn neus verkoopt. ![]() - Dat oude spotje van Veilig Verkeer Nederland met die man die in zijn onderbroek naar buiten loopt, met het deuntje ''Goodmorning, how are you?'' ![]() - Die spotjes van Melkunie-koeien. ![]() - Dat spotje waarin die visser en die beer vechten om wat tonijn. ![]() Groetjes, Ripper
Laatst gewijzigd op 26-06-2002 om 15:27. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind die nieuwe met Guus Hiddink van Delta Lloyd leuk. Het was eerst een andere van zo'n chinees die een tand mist als er allemaal van die bordjes om worden gedraaid (ooh wat ben ik toch duidelijk
![]() Die van Axe is ook leuk. Dan zit er eerst een mug op zo'n jongen die Axe heeft gebruik en dan word die mug weer opgegeten door een kikker enz. ![]() Ook nog een reclame van Tele2. Een man belt iemand op, gaat daarna van de duikplank en maakt een bommetje en pakt daarna de telefoon weer en zegt dan "Hard he?" ![]() En Danoontje Powerrrrrrrrrrrrrrr blijft leuk. Verder schiet me er zo snel geen te binnen... |
![]() |
|
ik vin die reclame van fanta(?) wel leuk, als ze met ze alle in die grote vuilnisbak klimmen en dan zo van de parkeergarage af sjeesen met die roeispanen en dan zo het water in dondere,hehe die is wel nice!
||
Citaat:
![]() (en vlgnz mij is het Frank ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mijn favoriete quote!! Ik ben nl. klein dus ik zeg soms ook wel ': " pap, moet je hoger?!" en dan zie je iedereen denken..... en ineens gaan ze lachen!
|
Weet je wat nou zo leuk is, je kan alle reclames van Centraal Beheer (Apeldoorn
![]() http://www.centraalbeheer.nl/corpora...ommercials.htm |
![]() |
|
![]() |
Ik vind die van Bacardi Breezer met die kat wel gaaf. (" Have you been out chasing birds again?")
En die van cup a soup ("Ik ben geen manager, ik ben een inspirator!") Rio de Janeiro, uiteraard. (Let's go on holideeeey!") Kanis & van Gunnik ("Koffie, zoals koffie bedoeld is!") Gisteravond zag ik voor het eerst die van Centraal beheer (?) met die clownsmaskers in Parijs. Ik heb toch wel 5 minuten in een deuk gelegen! Ooit was er ook een van de Zeeman, met zo'n vrouw op zo'n fitness-fiets. Was zo'n nep Tell Sell reclame... geweeeeldig! Maar die is maar even geweest.
||
Citaat:
![]() ik houd trouwens een DB van die reclames op mijn eigen PC bij ![]()
|
![]() |
die franse gendarme die een auto aanhoudt en dan de hele stad aan puin rijdt in de veronderstelling dat hij achter de bankrovers aanzit... terwijl hij hun net heeft aangehouden om die auto in te pikken...
*mooooooooi* en danoontje!!! en van lunteren is oooowk mooi!!! en die vent uit de nieuwe nivea deo (VERSCHRIKKELIJK) reclamé die is ook mooooooooooi.... *zwijmel* XXX KaNeeL
||
![]() |
Citaat:
XXXX
|
![]() |
DIE VANDE AARDAPPEL!!
Dan rijdt er zown traktor over een aardappelveld, en dan komt er zown mega aardappel aangerend die op de grond springt en met zn armpjes gaat graven, endan rijdt de traktor over em heen whahahahaa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() das van cela vita aleen de beste aardappeltjes blabedieblabla die is zo grappig!!!! En die auto met 2 aardappels er in is ook wel leuk, dat ze met de slagboom plat worden geslagen whiieehhiiieej
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() *doet aardappel na* ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
De leukste reclame. one. | 60 | 12-03-2005 11:11 | |
Films, TV & Radio |
Reclames Dalilama | 39 | 23-12-2004 12:38 | |
Films, TV & Radio |
leukste reclame? LizeLotte | 2 | 30-11-2004 19:47 | |
Films, TV & Radio |