Advertentie | |
|
![]() |
|
frummel je wilde dat ik voorbeelden gaf vabn dat ik paranormaal aangelegd zou (kunnen) zijn?
hmm, het zijn er meerdere, ik neem aura's waar ( deze week op de fiets kwam ik opeens tot de ontdekking dat ik ze bij bomen ook zie, ik was helemaal versteld!), maar voelen doe ik ze nog beter. ook neem ik entiteiten waar, meestal in de vorm van 'orbs' of een soort wolken. verder heb ik heel vaak voorspellende dromen, meestal van mensen die ziek gaan worden, of er iets mee gaat gebeuren. zo droomde ik twee jaarb geleden over mijn grootmoeder, dat ze stikte doordat er iets in haar longen zat waardoor ze niet meer kon ademen. het was een heel enge droom, en ik schrok me natuurlijk helemaal te pletter. vorig jaar is ze overleden aan longkanker. ook heb ik het gevoel alsof ik niet helemaal hetzelfde als mensen tegen de wereld aankijk. ik heb het gevoel alsof ik een totale buitenstaander ben, die als het ware van een afstandje zit toe te kijken naar de dingen die er hier gebeuren. ik kan het niet uitleggen, maar ik heb het gevoel alsof ik niet helemaal op de juiste plek op de juiste tijd ben. ik zeg dit echt serieus, en niet om interressant te doen, en ik vertrouw erop dat jullie mij ook serieus nemen ( dat gebeurt namelijk niet vaak bij mij)
|
![]() |
Ik herken er wel dingen uit. Ik ben niet snel geneigd dingen te delen. Maar ik dacht dat dat hier wel zou kunnen, daarom heb ik de topic gestart. Ik neem je wel serieus hoor!
Maar over dat je aura's bij bomen zag, bomen zijn heel interessant. Eigenlijk weten we nog niet eens 0.5% ervan af(understatement). Elke boom heeft een eigenschap, driades kun je ze noemen. Weet je wat leefhout is? |
![]() |
||
Citaat:
Ik had een tijd geleden toen ik je berichten las eerst ook de indruk, dat je niet serieus was. Maar andere stukken van je berichten komen toch serieus over, dus ik heb mn mening over je veranderd en ben je wel serieus gaan nemen. Misschien dat er iets in je gevoel voor humor zit of zo, wat de indruk wekt dat je niet (altijd) serieus meent wat je zegt? Jammer is dat. Maar nu vertrouw ik je wel hoor, geen probleem. ![]() Zo'n gevoel van buitenstaander zijn ('anders zijn') in de wereld, die alles in zijn aparte eentje bekijkt, zoiets heb ik toch ook wel. Maar niet 100%, en ntk's zitten dichter bij de 100% denk ik. Ik heb dat wat zwakker. Toch bevalt het me wel, om hierin te geloven. Vroeger was ik er bang voor, om teveel anders te zijn, je hoorde er dan niet bij, contacten leken dan moeilijker te zijn. En nu wordt het wat sterker, langzaamaan, het idee dat het leven leefbaar is, als je veel meer in dit soort dingen (= in jezelf, je eigen opvattingen) gelooft. En de apartheid, die neem ik dan maar voor lief, daar is niets aan te doen. Trouwens, als ik anders ben dan anderen, dan zijn die anderen toch ook anders dan ik? ![]() groeten, peter. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bomen zijn idd best makkelijk om aura's te lezen en vreemd is het niet hoor, alles dat leeft heeft een aura.. Vogels zijn ook heel makkelijk en wel leuk ![]() Die dromen, dat komt me heel bekend voor.. Als je dingen droomd, waarvan je het gevoel hebt dat je er nog verandering in kan brengen, dat je die mensen waar het fout mee gaat nog kan helpen, probeer ze daar dan in te sturen.. Die kracht heb je wel.. Dat met je grootmoeder, dat had je niet kunnen voorkomen.. Dat moest nou eenmaal zo zijn.. |
![]() |
|
![]() |
Trouwens, soms moet je wel even kijken naar wat je nou precies ziet. Want er zijn ook zeker wel wat mensen die magnetische velden zien en niet aura's. Dit is net zo bijzonder, want dit is net zo goed een laag om ons heen.
Wat ik mij ook afvroeg is of mensen ook energiestromen kunnen zien. Als je naar een vlam van een kaars kijkt zie je eromheen toch dat de lucht een beetje buigt? Dat kan iedereen, dat is ook gewoon een verschijnsel dat wetenschappelijk is verklaard. Laatst was er toch een dag waarin in een keer bijna alle bladeren van de bomen vielen? Toen zag ik ook heel duidelijk de lucht om alle bomen en bladeren stromen zoals bij een vlam. Dit heb je ook gewoon in de lucht waar je ook kijkt. Eerst dacht ik altijd dat ik gewoon iets in mijn ogen had, maar het zijn echt energiestromen. Zijn er meer mensen die dat zien? als je het niet weet dan kun je daar heel makkelijk achter komen. Dan kun je naar een bos gaan, of in de buurt... en dan kijk je naar de boomtoppen... wel van een afstand en niet van bij de stammen. Dan hoor je ook stromen te zien.... ik ben benieuwd... |
![]() |
|
eerst was ik echt helemaal verbaasd dat bomen zo'n duidelijke aura hebben. het was maar toeval dat ik erachter kwam, want ik was op weg van school naar huis en ik zat een beetje te dromen, toen ik opeens een heel sterke energie om de bomen zag. ik begon meteen heel erg op de bomen te letten, en ook naar auto's om te kijken of het een aura was wat ik bij de bomen zag ( auto's hebben immers geen of een heel zwakke aura) dit was echt een openbaring voor me.
ik ben blij dat ik serieus genomen wordt, want soms weet ik gewoon echt niet wat er allemaal gebeurt met me, maar dankzij dit forum weet ik echt veel meer van mezelf!
|
trouwens gael, hoe kan je het verschil zien tussen een magnetisch veld en een aura? ik twijfel nogal, omdat ik soms kleuren zie, en soms alleen wat jij beschrijft over die bomen, een soort van stroom om iemand heen. of kan je dit uberhaupt niet bij mnsen zien?
|
om me er ook maar mee te bemoeien, hier die lijst
![]() Ze huilen vaak als baby: ja Ze doen wijze uitspraken voor hun leeftijd: soms Ze benaderen alles vanuit hun emotie: ja dat wel Ze leven vanuit de eigen wijsheid: een soort van eigenwijs zijn omdat je vind dat dat beter voor je is? ja Ze zijn gevoelig voor sfeer en stemmingen van anderen en nemen deze soms over: waardoor ik opeens verdrietig kan worden etc. ja heel erg Ze kennen een sterk rechtvaardigheidsgevoel: ja en dat heeft me soms in de problemen gebr8 (niet willen opdagen bij nablijven omdat je ervan overtuigt bent dat het niet je schuld was) Ze hebben moeite met bedrog, liegen en onechtheid: yep Ze zijn druk (ADHD) of juist teruggetrokken: teruggetrokken wel Ze hebben moeite met de motoriek: laat met zwemmen (10 jaar) en fietsen (7/8 jaar) dus ja Ze zijn dromerig: ja erg Ze komen vaak met originele oplossingen waaraan niemand had gedacht: niet specifiek Ze reageren sterk intuïtief: best wel Ze hebben soms paranormale ervaringen: soms Ze hebben soms dyslexie of dyscalculie: dyscalculatie? wat is dat? dyslexie niet Ze hebben vaak voedselintoleranties: nee Ze hebben eczeem, allergieën of andersoortige huidaandoeningen: heb eczeem gehad Ze hebben soms astma: weet niet. Wel soms problemen met ademen (inspanningsastma?) Ze hebben een sterke binding met de natuur en vaak zijn ze vegetariër uit overtuiging: ja, vegetariër, ja sterke verbinding met de natuur Ze hebben vaak verschil in ontwikkelsnelheid tussen taal en rekenvaardigheden, motorische en intellectuele en sociale vaardigheden: taal=goed, wiskunde=minder, motorische=licht aan wat, intellectuele= zit wel goed denk ik, sociale= erg slecht Ze kunnen soms zeer driftig zijn als ze niet begrepen worden: nja soms Ze zijn soms heel bang voor dingen die wij niet kunnen zien of begrijpen: ja begin er nu beetje van af te komen Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig en/of angstig: ja Ze zijn soms hoogbegaafd: ja
|
En ik vul oowk maar 't lijstje in:
Ze huilen vaak als baby: neej Ze doen wijze uitspraken voor hun leeftijd: soms... Ze benaderen alles vanuit hun emotie: jah Ze leven vanuit de eigen wijsheid: denk het wel Ze zijn gevoelig voor sfeer en stemmingen van anderen en nemen deze soms over: jup... als er een persoon depri is, ben ik dat oowk... Ze kennen een sterk rechtvaardigheidsgevoel: jah. Ze hebben moeite met bedrog, liegen en onechtheid: jah!! heb 'k 'n grote hekel aan Ze zijn druk (ADHD) of juist teruggetrokken: teruggetrokken wel Ze hebben moeite met de motoriek: jup, ik kan dus echt niet gymmen, niet eens 5 minuten rennen.. ![]() Ze zijn dromerig: jah... Ze komen vaak met originele oplossingen waaraan niemand had gedacht: jup Ze reageren sterk intuïtief: jah... Ze hebben soms paranormale ervaringen: soms Ze hebben soms dyslexie of dyscalculie: neej, ben juist goed in taal... kan alleen niet rekenen, niet eens de tafel van 7 ofzo uit m'n hoofd. Ze hebben vaak voedselintoleranties: wattes...? Ze hebben eczeem, allergieën of andersoortige huidaandoeningen: hooikoorts, huisstofmijt allergie, eczeem... Ze hebben soms astma: neej, maar akn niet lang rennen. Ze hebben een sterke binding met de natuur en vaak zijn ze vegetariër uit overtuiging: jah, al vanaf m'n 4e,5e jaar werd ik veggie... Ze hebben vaak verschil in ontwikkelsnelheid tussen taal en rekenvaardigheden, motorische en intellectuele en sociale vaardigheden: taal=goed, rekenen=slecht, intellectueel=goed, sociaal=soms goed, motorisch=heel slecht Ze kunnen soms zeer driftig zijn als ze niet begrepen worden: thuis wel, op school houd ik me in... Ze zijn soms heel bang voor dingen die wij niet kunnen zien of begrijpen: soms wel, gewoon bang voor alles... heel vreemd Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig en/of angstig: ben hele poos depri geweest, sneed in m'n armen enzo... dat is nu bijna over (dat snijden is een soort verslaving, een gewoonte geworden... kan niet stoppen ![]() Ze zijn soms hoogbegaafd: ben wel goed in taal... goh, wat boeiend ook weer... ![]()
|
Ze huilen vaak als baby: jah
Ze doen wijze uitspraken voor hun leeftijd: soms Ze benaderen alles vanuit hun emotie: jah Ze leven vanuit de eigen wijsheid: denk het wel Ze zijn gevoelig voor sfeer en stemmingen van anderen en nemen deze soms over: soms Ze kennen een sterk rechtvaardigheidsgevoel: jah. Ze hebben moeite met bedrog, liegen en onechtheid: gaat wel Ze zijn druk (ADHD) of juist teruggetrokken: druk, ik???? hoezo??? (vet druk) Ze hebben moeite met de motoriek: jah Ze zijn dromerig: jah Ze komen vaak met originele oplossingen waaraan niemand had gedacht: alweer jah Ze reageren sterk intuïtief: idd Ze hebben soms paranormale ervaringen: soms Ze hebben soms dyslexie of dyscalculie: telt slissen? Ze hebben vaak voedselintoleranties: jah Ze hebben eczeem, allergieën of andersoortige huidaandoeningen: jep Ze hebben soms astma: ja idd soms Ze hebben een sterke binding met de natuur en vaak zijn ze vegetariër uit overtuiging: geen vegetarier Ze hebben vaak verschil in ontwikkelsnelheid tussen taal en rekenvaardigheden, motorische en intellectuele en sociale vaardigheden: mwoah Ze kunnen soms zeer driftig zijn als ze niet begrepen worden: idd Ze zijn soms heel bang voor dingen die wij niet kunnen zien of begrijpen: jah Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig en/of angstig: soms Ze zijn soms hoogbegaafd: heb iq van 145 ofzo |
![]() |
|
Maar zijn er hier nu echt Indigo's, die voor zichzelf hebben uitgemaakt dat ze het zijn en ook echt het gevoel hebben dat ze onderdeel zijn van het nieuwe tijdperk?
En zo ja, hebben julllie dan het gevoel met een "missie" op aarde te zijn ofzo? En wat zou je doen als het 2012 is en er blijkt (nog steeds) niets veranderd te zijn?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar bij mij komt het ook, of is het gevolg nu ook, dat ik helemaal niet zelfverantwoordelijk leef.....ik verkloot mn hele studie door niks te doen en er maar vanuit te gaan dat het wel goed komt en ik vanzelf wel op de goede plek terechtkom ![]() Ik wil het wel halen, maar die motivatie uit zich gewoon helemaal niet...lijk wel een zombie....ik kijk toe hoe ik leef, bedenk vanalles en doe niks.... Astrologisch gezien kan ik het echter voor mezelf aardig verklaren, heb veel planeten retrograde staan namelijk....en nee ik heb geen zin om dat nu uit te gaan leggen maar dat wil ik best nog wel eens doen, ooit.... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat lijstje is natuurlijk wel leuk en al helemaal als je heel veel dingen ermee gemeen hebt. Maar uiteindelijk weet je het dus zelf, of kom je hierdoor juist erachter. Ik wist het eigenlijk wel al vanaf klein af aan... omdat ik zo was opgevoed, maar mijn ouders zeiden nooit nieuwetijdskinderen. Alleen dat wij, ik mijn broer en zus, aangepast opgevoed werden. Alle paranormale ....gaves.... als je het zo wil noemen, kon ik al.. zodra ik ermee begon omdat ik het vroeg aan mijn vader kon ik het al, ik herinnerde het me op de een of andere manier. Het voelde natuurlijk aan. Mijn broer en zus zijn ook nieuwetijdskinderen, dat is echt heel fijn. Gevoel hebben dat wij een missie hebben... NOT!!! Hahaha... ik wil mensen helpen, dat is wel zo. Ik weet dat ik hier ben met bepaalde doelen, dingen volbrengen.. en leerprocessen die ik zelf moet doormaken, maar om het een "doel" te noemen, nope. Ik vind doel zo raar klinken, lijkt dan net alsof ik dus een soldaat ben met een missie en als dat is gedaan dan ga ik weer weg. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Wel weet ik dat ik heel sterk de behoefte heb om iedereen te helpen ![]() |
![]() |
|
nou, ik weet niet of je het echt een missie kunt noemen, maar ik loop al zo'n twee, drie jaar met de gedachte dat ik of binnen een jaar doodga of in de toekomst een zeer belangrijk iemand wordt ( zoiets als een artiest ofzo) . natuurlijk ben ik die drie jaar nog niet doodgegaan, maar deze hele sterke overtuiging gaat er maar niet uit.
dus misschien is mijn missie mensen entertainen met muziek, w-ticket nog even over dat toekijken op je leven en daardoor je studie verkloten: dat had ik eerst ook, ik heb twee jaar verkloot doordat ik gewoon niet vooruit kwam. ik had geen fut, ik dacht alleen maar. ik dacht over vanalles, niet over ernstige dingen, ja ook wel, maar ook heel veel over dingen die er helemaal niet toe doen. ik leefde als het ware in een pauze-periode, waarin de wereld rondom mij door bleef draaien ( logischerwijs)
||
Citaat:
En dat pauze-periode waarin de wereld door blijft draaien, dat heb ik nog steeds heel erg veel.. Dat ik met van alles in mijn hoofd bezig ben, maar dat de rest van de wereld gewoon verder gaat, ik vind dat je daar vaak alleen maar futlozer van word, tot je je ogen opent en merkt dat je weer aan de wereld mee moet doen, dat kan ook heel pijnlijk zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze huilen vaak als baby: Nee, alleen als ik moest slapen
![]() Ze doen wijze uitspraken voor hun leeftijd: Ik geloof het wel. Ze benaderen alles vanuit hun emotie: ja Ze leven vanuit de eigen wijsheid: Ja Ze zijn gevoelig voor sfeer en stemmingen van anderen en nemen deze soms over: Zeker wel. Ze kennen een sterk rechtvaardigheidsgevoel: Absoluut. Ze hebben moeite met bedrog, liegen en onechtheid: ja. Ze zijn druk (ADHD) of juist teruggetrokken: teruggetrokken. Ze hebben moeite met de motoriek: ja, dat stond vroeger op de basisschool al ALTIJD op mijn rapport ![]() ![]() ![]() Ze zijn dromerig: absoluut Ze komen vaak met originele oplossingen waaraan niemand had gedacht: Met mate. Ze reageren sterk intuïtief: duidelijk Ze hebben soms paranormale ervaringen: Niet echt. Ze hebben soms dyslexie of dyscalculie: Nee Ze hebben vaak voedselintoleranties: ja Ze hebben eczeem, allergieën of andersoortige huidaandoeningen: Absoluut. Heel veel allergieen en ook heel veel eczeem, soms ineens weer helemaal terug en soms opeens weer ff weg. Ze hebben soms astma: ja Ze hebben een sterke binding met de natuur en vaak zijn ze vegetariër uit overtuiging: Duidelijk Ze hebben vaak verschil in ontwikkelsnelheid tussen taal en rekenvaardigheden, motorische en intellectuele en sociale vaardigheden: Ik ben vooral een taalmeisje ![]() Ze kunnen soms zeer driftig zijn als ze niet begrepen worden: nee valt mee. Ik zou wel willen, maar ik doe het niet ![]() Ze zijn soms heel bang voor dingen die wij niet kunnen zien of begrijpen: Jah, wel voor dingen die andere niet begrijpen, maar niet iets dat andere niet kunnen zien. Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig en/of angstig: ja Ze zijn soms hoogbegaafd: Denk het niet Ik denk dat ik geen Indigo kind ben, hoewel ik er wel veel van weg heb (Niet alleen deze test, heb ook wel es andere testen gedaan enzo) Ik ben gewoon spiritueel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ze huilen vaak als baby: Niet.
Ze doen wijze uitspraken voor hun leeftijd: euhmmm... Ze benaderen alles vanuit hun emotie: veel wel Ze leven vanuit de eigen wijsheid: week veel? Ze zijn gevoelig voor sfeer en stemmingen van anderen en nemen deze soms over: Ja, heb ik heel erg vaak last van Ze kennen een sterk rechtvaardigheidsgevoel: ja, volges mij wel Ze hebben moeite met bedrog, liegen en onechtheid: mwa, beetje. Ze zijn druk (ADHD) of juist teruggetrokken: Wel druk, maar geen ADHD Ze hebben moeite met de motoriek: Nee Ze zijn dromerig: mjoh, met vlagu... Ze komen vaak met originele oplossingen waaraan niemand had gedacht: euhmmm Ze reageren sterk intuïtief: Heel erg Ze hebben soms paranormale ervaringen: Vaak Ze hebben soms dyslexie of dyscalculie: Nope Ze hebben vaak voedselintoleranties: nee Ze hebben eczeem, allergieën of andersoortige huidaandoeningen: Nee Ze hebben soms astma: nee Ze hebben een sterke binding met de natuur en vaak zijn ze vegetariër uit overtuiging: nee Ze hebben vaak verschil in ontwikkelsnelheid tussen taal en rekenvaardigheden, motorische en intellectuele en sociale vaardigheden: Nee Ze kunnen soms zeer driftig zijn als ze niet begrepen worden: driftig nou ook weer niet... Ze zijn soms heel bang voor dingen die wij niet kunnen zien of begrijpen: Ja Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig en/of angstig: Ja Ze zijn soms hoogbegaafd: euhmmm Maar men zegt wel dak n nieuwetijdskind ben. Het zal wel, dr zit misschien wel een kern van waarheid in...
|
Ik ben een kind van de Vader!
Maker of all things!! whoehoe! en de heilige geest leeft in mij..! En niet door eigen krachten maar de kracht van God ben ik in staat dingen te kunnen doen voor mijn heer..! De gaven van de geest zorgen ervoor dat wij in staat zijn, als kinderen van God, om te profeteren... woorden van kennis - inzicht in geestelijke wereld. -werking van krachten -genezing -vertolking van taal in tolking en ga zo maar door... allemaal ter opbouwingen.. het kan als bemoedigingen functioneren als vermaning enzo.. allemaal vanuit liefde van God naar zijn kinderen.. De macht die wij als mens in ons hebben is heeel beperkt.. We moeten onze kracht Bij God vandaan halen.. halen we onze kracht niet vanuit God? waar halen we het dan vandaan!!!!...(niet zon hele moeilijke vraag he!) Wow hier zal ik vast wel wat reacties opkrijgen Maar dat vind ik Prima de Bima hihi! Daar mogen de forums ook voor zijn he!! ook doe bello/bella's!! |
![]() |
||
Citaat:
Het wezenlijke verschil tussen god en de duivel is niet de naam, want namen zijn maar een aanduiding. Maar het gaat om goed of kwaad. Als andere kinderen dan christelijke kinderen een andere naam geven aan die wereld, waar hun gaven vandaan komen, of niet weten, waar ze vandaan komen, waarom suggereer je dan, dat die gaves of krachten van de duivel komen? Want je schildert de rest van de wereld wel gelijk zwart af. Alsof ze met kwaad bezig zijn, alleen omdat de gedachtes of woorden die ze geven aan deze gaves, anders zijn? Sommigen worden ermee geboren, je wilt toch niet zeggen, dat dat dan meteen al slecht is? Dat jouw god goed is voor jou, dat zal heus wel. Maar dan is de rest van de wereld nog niet meteen gelijk slecht, toch? ... (niet zo heel moeilijk te begrijpen, he!) groeten, peter. |
![]() |
|
God (of engelen) is een persoon buiten ons! De duivel ook(of demonen). En wie is jouw bron, dast is dus wat ik wou zeggen met het voorgeschreven stukje.. wat ook nog kan is je eigen kracht maar die is heeel beperkt zoals ik al vernoemt had in men vorige brief..
je wordt niet met genezende kracht geboren.. De kracht van genezing vloeit voort uit god of demonen.. Je zei/'vroeg" trouwens nog of Demonen ook een genezende kracht kunnen uitoefenen.. Nou wat vind jij persoonlijk van Jomanda!? leek me wel intresaant om te weten wat jij daar van vind! je vraagt je zeker wel af of ik alles zo zwart wit zie..over de bron ben ik dus WEl vrij zwart wit ja.. en over andere zaken.? geen idee merken we wel weer in andere discussie's he!! ke hoor je reactie wel weer he!! en Peter je maakt goeie opmerkingen hoor! (bedoel mag best hihi!) chiau bello/bella's!!
||
Citaat:
Ik geloof dat er meer wegen naar "boven" zijn dan die ene van Jesus (die voor mij persoonlijk trouwens nooit gewerkt heeft). En ik hou mezelf ook wel bezig met magnetiseren, masseren, met stenen, en dergelijke. Ik zie daar geen kwaad in. Ik zie Jezus van jullie geloof als een van de mensen die kon genezen (hij kon het alleen wat beter aan de verhalen te zien). We moeten hier trouwens niet gaan uitweiden over andere dingen, we moeten ontopic blijven, het ging hier over indigokinderen. groeten, peter. |
![]() |
|||
Citaat:
Ze doet de dingen die ze doet niet met de woorden, in de naam van Jezus! Sterker nog 1 van de slogans die Jomanda en Ratelband beiden hadden tijdens een conferance was : Our Powers(je spelt het anders, sorry daarvoor..!!).. ook heb ik een artikel gelezen over haar en er es met iemand over gepraat met iemand die aan new age doet. (sorry dat dit niet met het onderwerp te maken heeft ik zal na dit bericht ook weer proberen terug naar de Topic te komen!) Mijn conclusie eigenlijk dat aan new age doet.. en daaar zit een heel groot verschil in met het cristen dom... Citaat:
Je ziet Jezus dus wel als een goed mens. maar aan de andere kant geloof je ook weer dus niet alles wat hij zei? Misschien kunnen we hier nog es verder over discuseren, hoeft niet perse op deze topic.. men mail adres.. michadude1@hotmail.com
|
Ff ontopic alsjeblieft.
Discussies over God en christendom even ergens anders in een nieuw topic ofzow. Ik wil geen waarschuwingen versturen voor offtopic posts en evt bekerend gedrag, want dat vind ik niet nodig als iedereen zich normaal gedraagd. Dus doe dat even wil je?
||
Citaat:
dit zeg je wel op elk topic waar het over God gaat... Ok TELL ME waar is dan jouw nieuwe topic?? hebben we er 1 aangemaakt, ga je lopen "zeuren"(sorry) dat we een nieuwe topic aan meoten maken..snap ik niet helemaal... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Over God praten prima, in een eigen aangemaakt topic. En ja dat blijf ik in elk topic zeggen waar de discussie ineens naar God toegaat terwijl daar eigenlijk geen enkele aanleiding toe is.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Die topic over god staat hier:
do you believe in god? Zelfs op het mystieke forum heeft god dus een eigen plaatsje ... ![]() voel me nu bijna een jesus freak, heb mensen de weg naar god gewezen ... ![]() bye, peter. |
![]() |
|
Vraagjes van Tulpje ga ik ook beantwoorden:
Ze huilen vaak als baby: Ik was nog net geen huilbaby maar schijn erg veel gehuild te hebben ja. Ze doen wijze uitspraken voor hun leeftijd: ja. Ze benaderen alles vanuit hun emotie: bijna alles niet alles Ze leven vanuit de eigen wijsheid: ik hoop t maar ben nog niet erg ver hoor Ze zijn gevoelig voor sfeer en stemmingen van anderen en nemen deze soms over: beetje Ze kennen een sterk rechtvaardigheidsgevoel: jewel Ze hebben moeite met bedrog, liegen en onechtheid: JA Ze zijn druk (ADHD) of juist teruggetrokken: teruggetrokken bij vreemden, druk bij bekenden. Ze hebben moeite met de motoriek: ben niet zo geweldig motorisch maar echt moeite nou ook weer niet Ze zijn dromerig: JA! Ze komen men zegt van wel Ze reageren sterk intuïtief: vroeger wel nu eigenlijk niet Ze hebben soms paranormale ervaringen: heel soms ja Ze hebben soms dyslexie of dyscalculie: kan niet rekenen maar heb absoluut geen dyslexie en dat andere. Ze hebben vaak voedselintoleranties: ik ben zeker heel gevoelig voor voedingsstoffen maar ben niet allergisch Ze hebben eczeem, allergieën of andersoortige huidaandoeningen: nee beetje puistjes maar niet iets ernstigs Ze hebben soms astma: nee Ze hebben een sterke binding met de natuur en vaak zijn ze vegetariër uit overtuiging: ja Ze hebben vaak verschil in ontwikkelsnelheid tussen taal en rekenvaardigheden, motorische en intellectuele en sociale vaardigheden: ja, al probeer ik t op 1 lijn te houden. Ze kunnen soms zeer driftig zijn als ze niet begrepen worden: lees: heeeeel erg driftig, ik probeer het te verminderen maar tis hopeloos ik trek me alles aan Ze zijn soms heel bang voor dingen die wij niet kunnen zien of begrijpen: soms Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig en/of angstig: ja... Ze zijn soms hoogbegaafd: mijn iqmetingen varieren van 80 tot 130 en ben dus door officiele test ooit als hoogbegaafd uit de mand gekomen, ik beschouw mezelf inmiddels niet (meer) zo. Tjah, ik weet t niet hoor, dat nieuwetijdskinderen, alsof je die vroeger niet had dan en wat is er zo bijzonder? Iedereen is anders.
|
k zal ze ff voor mezelf beantwoorden :
Ze huilen vaak als baby: ja Ze doen wijze uitspraken voor hun leeftijd: ja Ze benaderen alles vanuit hun emotie: ja Ze leven vanuit de eigen wijsheid: ja Ze zijn gevoelig voor sfeer en stemmingen van anderen en nemen deze soms over: nee , ik sluit me daarvoor af Ze kennen een sterk rechtvaardigheidsgevoel: ja Ze hebben moeite met bedrog, liegen en onechtheid: heel erg Ze zijn druk (ADHD) of juist teruggetrokken: heel teruggetrokken, maar heb geen ADD of ADHD Ze hebben moeite met de motoriek: Ik ben ook heel slecht met turnen, en heb moeite op roltrappen en gewone trappen Ze zijn dromerig: ja Ze komen vaak met originele oplossingen waaraan niemand had gedacht: nee niet echt ze reageren sterk intuïtief: soms Ze hebben soms paranormale ervaringen: erg veel Ze hebben soms dyslexie of dyscalculie: nee maar ik draai wel vaak woorden om Ze hebben vaak voedselintoleranties: nee Ze hebben eczeem, allergieën of andersoortige huidaandoeningen: nee Ze hebben soms astma: nee, heb wel geen conditie en raak snel oververhit Ze hebben een sterke binding met de natuur en vaak zijn ze vegetariër uit overtuiging: ja, allebei Ze hebben vaak verschil in ontwikkelsnelheid tussen taal en rekenvaardigheden, motorische en intellectuele en sociale vaardigheden: taal=wisselvallig, rekenen=slecht, intellectueel soms goed, sociaal=slecht, motorisch=vrij slecht Ze kunnen soms zeer driftig zijn als ze niet begrepen worden: ja heel erg Ze zijn soms heel bang voor dingen die wij niet kunnen zien of begrijpen: ben nooit bang voor paranormale waarnemingen Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig en/of angstig: erge slaapproblemen en eenzaam ,verdietig Ze zijn soms hoogbegaafd: ja |
![]() |
|
[QUOTE]Tulpje6 schreef op 04-11-2003 @ 21:44:
[B]Tadaaa, en ziet hier: een lijst met kenmerken gehaald van een site over nieuwetijdskinderen: k zal ze ff voor mezelf beantwoorden hehe: Ze huilen vaak als baby: neuj, was geen huilbaby Ze doen wijze uitspraken voor hun leeftijd: nee Ze benaderen alles vanuit hun emotie: nee Ze leven vanuit de eigen wijsheid: was da? nee Ze zijn gevoelig voor sfeer en stemmingen van anderen en nemen deze soms over: niet dat ik weet. Nee Ze kennen een sterk rechtvaardigheidsgevoel: ja, vroeger wel. Ze hebben moeite met bedrog, liegen en onechtheid: mwa, beetje. Ze zijn druk (ADHD) of juist teruggetrokken: teruggetrokken wel Ze hebben moeite met de motoriek: ja, was laat met lopen etc, hou mn pen verkeerd vast, slecht in gym (kan niet eens bokspringen ![]() Ze zijn dromerig: vroeger wel Ze komen vaak met originele oplossingen waaraan niemand had gedacht: niet specifiek Ze reageren sterk intuïtief: nee, niet specifiek denk ik. Ze hebben soms paranormale ervaringen: nooit wat van gemerkt Ze hebben soms dyslexie of dyscalculie: hehe dat laatste misschien....ben altijd een ui geweest in rekenen Ze hebben vaak voedselintoleranties: nee Ze hebben eczeem, allergieën of andersoortige huidaandoeningen: Ja, als kind veel huidallergieen/eczeem (onebekende soort) en vage huiduitslag gehad. Heb ook hooikoorts (wie niet tegenwoordig?) Ze hebben soms astma: nee Ze hebben een sterke binding met de natuur en vaak zijn ze vegetariër uit overtuiging: nee, geen vega Ze hebben vaak verschil in ontwikkelsnelheid tussen taal en rekenvaardigheden, motorische en intellectuele en sociale vaardigheden: taal=goed, rekenen=slecht, intellectueel WAS goed, sociaal=slecht, motorisch=vrij slecht Ze kunnen soms zeer driftig zijn als ze niet begrepen worden: thuis wel, ik zou niet durven tegen een onbekende (nouja hehe soms wel) Ze zijn soms heel bang voor dingen die wij niet kunnen zien of begrijpen: nee, wel rare angsten (dat de wereld niet echt zou zijn, dat ik gek zou worden, nachtemerrie-achtige beelden bladiebla) Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig en/of angstig: Nee Ze zijn soms hoogbegaafd: nee Ik zie veel van die dingen in mezelf behalve die vieze aandoening zoals exeem, huilen en die lichamelijke zwakheden. Verder geloof ik dat ik één of anderen 'chosen one' ben, ik geloof erin dat de mensheid is wat ze er zelf van maken, en ik bepaal zelf uit wat ik doe of niet, ben hier niet met 'n doel of zo |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
hoogbegaafd lanastar | 25 | 16-09-2013 21:11 | |
Psychologie |
Psychologische Patronen, Deel I: Harde Muziek ^AmArU^ | 80 | 24-03-2002 14:10 | |
Psychologie |
Stelling: Gevoel verwarren met fantasie. Marcade | 6 | 15-03-2002 14:01 | |
Seksualiteit |
glijmiddel bram_05 | 25 | 07-03-2002 15:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Wij bambykill | 7 | 05-03-2002 22:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Onderontwikkelden... Sylvain Altherian | 81 | 28-02-2002 12:54 |