Ja, bij jou is ook een spiegel in de douche, dat is leuk. Als het licht in m'n badkamer het deed (en ik niet zo lui was) zou ik er ook één ophangen. Ter amusement ende vermaeck.
Niet als je (in de zomer) koud(er) doucht, of als je er met je hand langs gaat. En als hij beslagen is kun je er figuurtjes op tekenen, dat is ook leuk.
Ik ben sinds mijn dertiende niet meer in een videotheek geweest, denk ik. Ja, de cultvideotheek, maar dat is anders. Oh, en soms loop ik wel een videotheek in om te zien of ze nog leuke ex-rentals hebben, maar dan ben ik er dus niet om daadwerkelijk iets te huren.
jup of kopen want downloaden is voor sletjes en hoertjes!
Wel als het uitsluitend downloaden is. Ik download aardig wat, maar alles wat ik gaaf vind koop ik uiteindelijk ook.
30-12-2010, 17:04
Verwijderd
ik kwam nog vaak genoeg in een videotheek tot ik 18 was of zo. maar dat was om sigaretten en aquarius te halen omdat we iets verderop onze blowplek hadden
ik kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik een dvd/video heb gehuurd.
jup of kopen want downloaden is voor sletjes en hoertjes!
Ik download alles want ik ben ook niet rijk en ik heb geen zin om te wachten tot het uitkomt en ik heb ook geen zin om 15 euro neer te leggen voor een film die maar 1 keer leuk is om te zien. Als ze echt tof zijn koop ik ze wel (eens).
30-12-2010, 17:05
Verwijderd
Ik geloof dat de laatste keer voor mij een boete van rond de € 50,- opleverde.