Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
bestaan die echt, mensen die hun tanden poetsen in de douche?
Soms ja! Soms om tijd te sparen, maar soms ook omdat ik zo'n ''alles moet schoon en grondig ook''-bui heb, zo'n bui waarin ook je teennagels geknipt moeten worden e.d. Dan poets ik ze extra, en extra lang.
Advertentie
Oud 30-12-2010, 17:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik poets m'n tanden ook nooit onder de douche, want dan kwijl ik mezelf alleen maar onder met tandpasta en dat is zo.. contraproductief.
Ik dacht dat ik echt de enige was bij wie het over de kin liep .
Oud 30-12-2010, 17:10
Verwijderd
Ben bijna in Zwolle dus ga afsluiten, kusjes!
Verwijderd
Dat is trouwens helemaal niet water- of tijdbesparend, want de tijd dat je staat te poetsen stroomt het water zinloos weg, terwijl als je gewoon tanden poetst bij de wastafel je geen extra water verspilt.

Ander persoon in de douche is ook kut met peren.
Verwijderd
trouwens, hoe douchen jullie eigenlijk als jullie bang zijn voor water in je koffie?
Verwijderd
Citaat:
Dit.
Citaat:
Ik poets m'n tanden ook nooit onder de douche, want dan kwijl ik mezelf alleen maar onder met tandpasta en dat is zo.. contraproductief.
Ik kwijl mezelf meestal onder dus het scheelt juist om onder de douche te staan, dan maakt het niet uit.
Oud 30-12-2010, 17:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
trouwens, hoe douchen jullie eigenlijk als jullie bang zijn voor water in je koffie?
In buisjes kan lastig water stromen .
Oud 30-12-2010, 17:11
Verwijderd
Ik hou sowieso niet echt van douchen, denk ik, want ik heb het na een paar minuten altijd wel weer gezien. Heb ook nooit moeite met de kraan uitdoen.
Oud 30-12-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
:kwijlendemongoolboks:

Ik snap ook niet hoe mensen tijdens het tandenpoetsen gewoon rustig rond kunnen wandelen enzo, ik moet echt boven de wasbak hangen.
Verwijderd
Citaat:
In buisjes kan lastig water stromen .
wat een cryptische zin, ik snap hem ook niet
Verwijderd
Citaat:
Dit. Ik kwijl mezelf meestal onder dus het scheelt juist om onder de douche te staan, dan maakt het niet uit.
Verwijderd
Citaat:
Dat is trouwens helemaal niet water- of tijdbesparend, want de tijd dat je staat te poetsen stroomt het water zinloos weg, terwijl als je gewoon tanden poetst bij de wastafel je geen extra water verspilt.

Ander persoon in de douche is ook kut met peren.
Nouja, wel, want crèmespoeling moet intrekken en in die tijd scheer ik wel eens mijn benen of zo, maar als je dat niet doet is je tanden poetsen in die tijd heel nuttig!
Verwijderd
Citaat:

Ik snap ook niet hoe mensen tijdens het tandenpoetsen gewoon rustig rond kunnen wandelen enzo, ik moet echt boven de wasbak hangen.
Ik wandel meestal rond. Maar het ligt ook aan je methode. Soms moet ik ook boven de wasbak hangen.
Oud 30-12-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
bestaan die echt, mensen die hun tanden poetsen in de douche?
Citaat:
en tuf je dan alles uit in het doucheputje of?
yup
Verwijderd
Mijn methode is schuimbekken als een malle.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Ja, mijn speekselklieren draaien dan ook opeens overuren, ofzo. Of misschien komt dat door het schuimende tandpasta? Ik ben ook nooit binnentwee minuten klaar als ik goed mijn tanden poets, dat red ik echt niet.
Verwijderd
ik moet in de spiegel kijken tijdens het tandenpoetsen, anders raak ik in de war of zo
Oud 30-12-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, mijn speekselklieren draaien dan ook opeens overuren, ofzo. Of misschien komt dat door het schuimende tandpasta? Ik ben ook nooit binnentwee minuten klaar als ik goed mijn tanden poets, dat red ik echt niet.
Hoezo red je dat niet? Ik red het niet om 2 minuten te poetsen. 2 minuten is lang hoor.
Oud 30-12-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
ik moet in de spiegel kijken tijdens het tandenpoetsen, anders raak ik in de war of zo
Dat heb ik ook wel een beetje! Als ik ga rondlopen dan houd ik onbewust op met tanden poetsen, en hangt er gedurende die tijd alleen maar doellooos een tandenborstel in mijn mond, met een hand eraan.
Geel
Geel is offline
Toen ik klein was kwijlde ik mezelf ook onder, ja.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoezo red je dat niet? Ik red het niet om 2 minuten te poetsen. 2 minuten is lang hoor.
Ik bedoel, ik heb langer nodig.
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel, ik heb langer nodig.
Ja snap ik. Maar dan vraag ik me af hoe je je tanden poetst.
Oud 30-12-2010, 17:16
Verwijderd
ik heb zin om iets met zijn allen te gaan doen ofzo! Niet dat we bij elkaar in de straat wonen, maar toch. Een spelletje of een film of weet ik veel.
Oud 30-12-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook wel een beetje! Als ik ga rondlopen dan houd ik onbewust op met tanden poetsen, en hangt er gedurende die tijd alleen maar doellooos een tandenborstel in mijn mond, met een hand eraan.
Ik loop juist weg bij de spiegel omdat ik mezelf niet wil zien.
Oud 30-12-2010, 17:17
Carn
Carn is offline
ik doe alles in het doucheputje.
Verwijderd
waar komt je lichaamshaat vandaan stefenootje?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja snap ik. Maar dan vraag ik me af hoe je je tanden poetst.
Zoals de mondhygiëniste me dat geleerd heeft. En dat duurt even. Niet dat het helpt ofzo, maarja, hè.

Citaat:
ik heb zin om iets met zijn allen te gaan doen ofzo! Niet dat we bij elkaar in de straat wonen, maar toch. Een spelletje of een film of weet ik veel.
We gaan met zijn allen tandenpoetsen!
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is trouwens helemaal niet water- of tijdbesparend, want de tijd dat je staat te poetsen stroomt het water zinloos weg
Want je laat het water op dat moment niet over de rest van je lichaam lopen? Kunnen vrouwen niet multitasken?
Verwijderd
Citaat:
waar komt je lichaamshaat vandaan stefenootje?
Lichaamshaat?

Ik heb gewoon niet altijd zin om tegen m'n eigen hoof aan te kijken. Zeker niet in onze badkamer waar het licht vreselijk is.
Verwijderd
Aaaargh, vlak voordat ik wil vertrekken een gigantische ladder in m'n panty.
Oud 30-12-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Want je laat het water op dat moment niet over de rest van je lichaam lopen? Kunnen vrouwen niet multitasken?
Ja maar dat is toch in principe zinloos. Alles na het jezelf inzepen en afspoelen is zinloos en waterverspillend, want je wordt er heus niet nog schoner van.
Oud 30-12-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Hmmm ja. Daar heb ik ook wel zin in. Je mag langskomen, als je wilt, tot negen uur.
En oh, ik weet dat je 0 tijd hebt, maar mocht je toch nog eens aan illustreren als hobby toekomen, ik schreef laatst een gedicht dat m.i. zich nog veel beter leent voor (jouw) illustratie dan die je al hebt.
Oud 30-12-2010, 17:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Aaaargh, vlak voordat ik wil vertrekken een gigantische ladder in m'n panty.
oeh.
Oud 30-12-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dat is toch in principe zinloos. Alles na het jezelf inzepen en afspoelen is zinloos en waterverspillend, want je wordt er heus niet nog schoner van.
Citaat:
Nouja, wel, want crèmespoeling moet intrekken en in die tijd scheer ik wel eens mijn benen of zo, maar als je dat niet doet is je tanden poetsen in die tijd heel nuttig!
Oud 30-12-2010, 17:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
Je staat ook niet alleen onder de douche om schoner te worden, je staat er ook omdat het prettig is. De meeste mensen staan sowieso minstens vijf minuten onder de douche, en dan kunnen ze net zo goed meteen een van die minuten hun tanden poetsen.

Bovendien kun je prima je tanden poetsen terwijl je je rest inzeept.
Oud 30-12-2010, 17:22
Verwijderd
ik sta er vooral om schoner te worden hoor. Zo vreselijk prettig vind ik het niet.

Maar ik ben nogal van de kort-douchen-maffia, hoor. Ik vind lang douchen zo ontzettend zinloos. Ik kan slecht tegen waterverspilling
Oud 30-12-2010, 17:23
Verwijderd
wat is er onprettig aan douchen?
Oud 30-12-2010, 17:24
Verwijderd
Het is niet onprettig. Maar ik heb ook niet de neiging om er langer mee bezig te zijn dan nodig. Waarschijnlijk omdat ik niet graag naakt ben ofzo.
Oud 30-12-2010, 17:25
Verwijderd
nou dan herhaal ik mijn vraag!
Carn
Carn is offline
weer een hoog blij-dat-ik-snij gehalte Stefenootje!
Uice
Uice is offline
Misschien ben je wel een nevernude.

Miekje*
Miekje* is offline
Douchen is naast seks het lekkerste wat er bestaat.
Oud 30-12-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
weer een hoog blij-dat-ik-snij gehalte Stefenootje!
Hoezo dat nou weer? Omdat ik kort douche?
Verwijderd
Citaat:
Douchen is naast seks het lekkerste wat er bestaat.
is seks het lekkerste dat er bestaat ja?
Verwijderd
Binnen twee minuten je tanden poetsen? Als je echt goed poetst?
Oud 30-12-2010, 17:27
Verwijderd
Citaat:
ik doe alles in het doucheputje.
ik moet hier maar niet teveel over na denken
Oud 30-12-2010, 17:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
is seks het lekkerste dat er bestaat ja?
Naast douchen, dan hé. Moet zeggen dat ik liever douch dan seks heb .

Eettaim, piep0l!
Oud 30-12-2010, 17:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Naast douchen, dan hé. Moet zeggen dat ik liever douch dan seks heb .
Jij neukt dan ook alleen maar zestienjarigen, neem ik aan.
Oud 30-12-2010, 17:29
Verwijderd
Ik heb een haatliefderelatie met douchen, want ik heb heel lang haar (like, tot aan m'n onderrug) en onder de douche wordt het nat en zwaar en irritant en daarna moet het like drie uur drogen. Waarna het FABULOUS zit, maar ja, dat mag dan ook wel na zo'n lijdensweg. Ik ben aan het wachten op het moment dat ik er echt genoeg van heb, dan gaan de remmen los en ga ik het blauw verven of het ultiem kort doen of het op een andere manier misbruiken, want dan is het niet meer 'zonde'.
Oud 30-12-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Jij neukt dan ook alleen maar zestienjarigen, neem ik aan.
ik hoorde dit met de stem van peter r de vries
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten