Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het was een erg goed concert! Ik miste wel wat nummers (Miss You Love, Ana's Song, Paint Pastel Princes, ...) maar dat hou je natuurlijk altijd. Ik had in het begin van de show niet gedacht dat het nog zo wild zou worden. Was een leuke omslag
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
hmm...ben ik de enige die het einde wat minder vond? ik had verwacht dat ze zouden afsluiten met een paar grote klappers, waar the fuck bleef tomorrow?!?!?!?!!? Ik vond de encore ietsjes minder, had grager wat bekendere nummers gehoord. Verder vond ik het ook helemaal geweldig, het gitaarspel was geweldig
![]() ![]() dat "euro" liedje slong trouwens helemaal nergens op ![]() ![]()
|
ik ben al lang blij dat ze tomorrow en pure massacre en die meuk niet meer spelen, die dingen hebben ze al een triljoen keer gespeeld. Geef mij maar die lekker extended versions!!
Ik heb het opgenomen, geluid is redelijk, stond vrij hard vooral de bassen en paar wijfen heb ik boos aan moetne kijken dat ze niet de hele tijd gingen lullen. Ik vond het een rockshow zoals een rockshow hoort te zijn!
||
Citaat:
maargoed... het was werkelijk super!! eigemnlijk hoeven al die oude nummers niet voor me, volgens mij vind ie t ook niet egt leuk meer om te spelen en gaat ie daarom maar een btje kutten enzow, wat op zig grappig was, maar dan luister ik 100x liever naar de niewe nummers, fenomenaal.... ik ben egt zwaar onder de indruk... geluid was alleen niet heel fantastisg, gitaar mogt wel wat harder mahja...
||
Citaat:
In het begin was het saai, ik zei tegen een vriendin dat ie echt op een bosaap leek met die baard, en ik zei het een beetje te hard wat niet eh, gewaardeerd werd. Vervolgens ging iedereen heel sentimenteel meezingen met After All These Years, terwijl wij eigenlijk moesten lachen. Het is gewoon een beetje té. Diorama vind ik niet zo'n goed album, maar de live versie van Across The Night was heel stoer. Daniel had echt mooie tattoos ![]() Daniel is veel leuker als hij geen serieuze, langdradige nummers speelt. Dat ie met zijn tanden gitaar ging spelen was pas echt vet.. en die cover die silverchair tijdens The Door speelde was ook gaaf. Ik vind het jammer dat Ben en Chris nooit iets zeggen of iets onverwachts doen ofzo.. die spelen gewoon braaf hun instrumentjes en grinniken met Daniel mee. Saai. Nadeel was dat mensen een pit gingen bouwen terwijl er geen pit te bouwen viel.
Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 10:22. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had niet verwacht dat jij silverchair leuk zou vinden trouwens.
||
Citaat:
|
eh ik vraag me af of je het expres doet met die g
ik vind neon ballroom beter. in de softere nummers van diorama zit echt geen eh, power (ja stom woord) ofzo. en zijn stem kan mooi zijn en ook dat hele orkest/circus gebeuren maar het is een beetje teveel van het goede. ik vind one way mule, the greatest view en the lever wel ontzettend goede nummers. world upon your shoulders en love your life hadden bijna van westlife ofzo kunnen zijn.
|
Verwijderd
|
Ohhhhh mijn god wat was het fantastisch.
![]() Ik stond vooraan. *drool* ![]() ![]() ![]() *woeiiii* Maar ik was echt boos dat ze Miss You love, ana's song en black tangled heart ALLEDRIE niet deden. Klootzakken ![]() En in het begin was het publiek idd rustig, rustige nummers..ik dacht echt, wat staat iedereen er dood bij! ![]() ![]() ![]() ![]() aaah ik baal echt dat het nu voorbij is ![]() en ik wilde nog een shirt kopen, waren ze net voor mn neus uitverkocht. *huil* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daniel is een dikke body builder. hij zag er echt heel goed uit, zo topless, maar toch wel jammer van zijn hoofd.
|
eh, iedereen is toch ook vrolijk en blij
![]() daniels ziekte heeft weinig met de kwaliteit van de muziek/show van silverchair te maken zoals die nu zijn, dus er is niets mis mee om daar heel voorzichtig iets niet zo heel positiefs over te zeggen. denk ik zo.
|
![]() |
cottoncandy liep ik achter jou? ik was met 'n blonde jongen en n meisje in een rokje (een heel irritant meisje...ze had zenuwen voor haar eerste concert vandaar)
oh. en ik had m'n dreads in een geelzwartgestreept ding. ik vond de improvisatie in bijna ieder nummer echt heel erg goed. ook vond ik het wel cool dat ze amper singles speelden (afgezien van the greatest view/anthem for the year 2000/verder niets dacht ik?) ik vond het geweldig. ga ze in augustus weer zien whii!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben echt blij dat hij er zo goed uitzag, hij zag er vrolijk en energiek uit, niet meer zo dun en depri. woei. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ja die engelsen waren irritant. en precies hoe daniel in z'n muziek opgaat is echt zo geweldig ![]()
||
![]() |
Citaat:
op ftp://styles.dyn.dhs.org/ kun je het uploaden en nog meer mensen gelukkig maken.
||
Citaat:
en hoe die van die rare mondbewegingen maakt ![]()
||
Citaat:
heb je nog meer foto's ? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
...::: verhaaltjuh :::... Verwijderd | 14 | 02-03-2004 13:01 | |
Muziek |
Bands (te) laat leren kennen.. Verwijderd | 119 | 07-04-2003 15:01 | |
Muziek |
als je zelf een festival zou mogen bedenken... *oma* | 67 | 20-09-2002 16:57 | |
Muziek |
Nieuwe cd Silverchair Lorelei.tmp | 11 | 20-07-2002 17:39 | |
Muziek |
Lowlands topic part 2 Jerommeke | 220 | 29-06-2002 13:07 |